quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
haha nee, dit is action kwaliteit he?
je mag nog blij zijn dat je hem geroest en wel teruggevonden hebt.
voor het zelfde geld was hij tijdens heb wassen helemaal opgelost
Die van mij roest ook al een tijdje. Eigenlijk was het maar voor een jaar ofzo, maar ik woon hier nu al 3 jaar en ik ben bang dat eerdaags de flessen er door gaan vallenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:24 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 'rvs' rekje gehad met schroeven, ging snel roesten.
Nu heb ik er 1 (ook ijzer) en die is geplastificeerd, ik geloof dat die van de IKEA af komt (edit: Blanken ¤ 3,99)
Waar roest ie dan? Waar de schaal in direct contact kwam met ander (niet geplastificeerd) staal?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:50 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik hem in de vaatwasser had gedaan.
Weet niet of dat mocht?
Over de gehele schaal zaten kleine roestvlekjes. Echt overal. Ik kreeg ze er ook niet afgepoetst dus t ding ligt allang op de stort.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar roest ie dan? Waar de schaal in direct contact kwam met ander (niet geplastificeerd) staal?
Hmm oke dat is wel raar inderdaad...quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Over de gehele schaal zaten kleine roestvlekjes. Echt overal. Ik kreeg ze er ook niet afgepoetst dus t ding ligt allang op de stort.
Liggen deze ook ergens bij een action in de buurt van rotterdam?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef THEFXR het volgende:
nice nice![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.action.be/prod(...)/9/favoritelistid/20
Maandag wel, nu nog nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Liggen deze ook ergens bij een action in de buurt van rotterdam?
Woah! Hebben!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef THEFXR het volgende:
nice nice![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.action.be/prod(...)/9/favoritelistid/20
Ik zag hem een paar dagen geleden nog in de Action klantenservicebalie (dus zoek niet in de winkel zelf) liggen. 15,95 euro.quote:
Heb ze net zien liggen bij schiebroek.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Liggen deze ook ergens bij een action in de buurt van rotterdam?
Ik was gisteren bij de Action in Arnhem Zuid en daar was alles wat jij noemde, net weer aangevuldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Michelle1588 het volgende:
Ik heb echt spijt dat ik het leuke stofpakketje (katoen) niet heb gekocht en ook de roze of grijze action quilt (¤ 19.95), de witte/grijze letterbak en de witte letterbak in een hartvorm. Ik ben bang dat ik te lang heb gewacht.
In België hebben/hadden ze die ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:01 schreef Turbomuis het volgende:
Heb m'n dochter heel erg blij gemaakt met de bril-met snor, in diverse kleuren. Ze zijn ook erg leuk
Ze worden hier constant bijbesteld en zijn om de haverklap weer op. Denk dat komende dagen heel de stad met die dingen op loopt te hossenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
In België hebben/hadden ze die ook
Ik heb ze misschien wel een jaar geleden gezien, maar nu zoek ik wat en ik heb geen idee of het een tijdelijk iets was, of dat ze ze misschien nog hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:00 schreef Mylene het volgende:
Die heb ik volgens mij weleens gezien ja, van die versieringen.
Ik heb ze het weekend (of gisteren) week zien liggen. Bij de de creabea spullen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action nog de strijkapplicaties verkoopt?
bij ons liggen ze daar waar de naaizooi en strijkspullen liggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:05 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb ze het weekend (of gisteren) week zien liggen. Bij de de creabea spullen.
Bedankt!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij ons liggen ze daar waar de naaizooi en strijkspullen liggen
Ja, ze hebben inmiddels ook verpakkingen met 1 grote applicatie, naast de al bekende verpakkingen met meerdere kleine applicaties.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |