SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat Bluezz en Golfert even een borrel nodig hebben, of even moeten uithuilen
want dit is nogal wat
Goed zo!quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Die borrel nemen we later vanavond nog wel even.
Wat denk je zelf? We hebben het over de zorg, hè?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:31 schreef ElizabethR het volgende:
Er is toch zeker wel een of andere redundancy package aan verbonden, Bluezzie??
Oh my ...quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? We hebben het over de zorg, hè?
Dan drink ik op afstand mee!quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Die borrel nemen we later vanavond nog wel even.
Dat horen we misschien later nog wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh my ...![]()
Maar de zorg moet toch ook gewoon aan de arbeidswet voldoen? En als ze medewerkers eerder dan contractueel gezien te doen gebruikelijk buiten flikkeren moeten ze toch een compensatie aanbieden?
Of oud...quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gewoon niet ziek worden, anders ben je de lul...
Ik zoek gewoon een excuus om een borreltje te pakkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat beter ook gaan doen want dit wordt géén vrolijk topic
Er was vorige week iets over op TV daar zag je al die oudjes die geen of nog heel weinigquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef just me het volgende:
Ik heb een bijbaantje in de zorg, als huishoudelijke hulp bij mensen die het zelf niet kunnen.
Het is een nul-uren contract en ik geef aan wanneer ik kan werken, veelal op woensdagmiddag en op vrijdag, op vrijdag heb ik sowieso geen werk op school.Ik heb gemiddeld 6 uur werk per week.
Mensen die eerst 3,5 uur huishoudelijke hulp kregen zijn teruggegaan naar 2,5 uur. Vergeet dat ramen lappen maar, wel belangrijk voor oudere mensen!
Bij veel mensen is het tijdelijke contract niet verlengd. Arme mensen die zorg nodig hebben en te weinig krijgen, erg voor de mensen in de zorg die graag willen (ver)zorgen.
Nou die heb je dan gevondenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een excuus om een borreltje te pakken
Ja niet om vrolijk van te worden. Ik was alvast begonnenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een excuus om een borreltje te pakken
had je eerst 2 clienten op een dag, zijn het er nu vaak 3. Ik kán dat niet hoor, ik kan me best 2x 100% inzetten en aan de slag gaan maar 3x....quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er was vorige week iets over op TV daar zag je al die oudjes die geen of nog heel weinig
hulp kregen
Niet best
Zorg kost geld, links of rechtsom, dat moet betaald wordenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
gewoon niet ziek worden, anders ben je de lul...
En hoe lang betaal jij al voor de zorg die je misschien niet krijgt ?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zorg kost geld, links of rechtsom, dat moet betaald worden
Ja dat weet ik ook wel, maar ik zou eerst bezuinigen aan de Top i.p.v. bezuinigen opquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja als het stelsel goed in elkaar zou zitten...quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is zwaar klote voor je, het is al tijden heel slecht in de bouw en ik hoorde vandaag dat het er nog slechter op gaat worden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:23 schreef hellbound72 het volgende:
hmmmm ik ben sinds 5 maanden een werkeloze timmerman, en gewoon geen werk te vinden!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als het stelsel goed in elkaar zou zitten...
Heeft niets met het punt dat ik maak te maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
En hoe lang betaal jij al voor de zorg die je misschien niet krijgt ?!
Wij hebben onze premie die we ons hele leven betaald hebben er allang uitquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
En hoe lang betaal jij al voor de zorg die je misschien niet krijgt ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |