SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat Bluezz en Golfert even een borrel nodig hebben, of even moeten uithuilen
want dit is nogal wat
Goed zo!quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Die borrel nemen we later vanavond nog wel even.
Wat denk je zelf? We hebben het over de zorg, hè?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:31 schreef ElizabethR het volgende:
Er is toch zeker wel een of andere redundancy package aan verbonden, Bluezzie??
Oh my ...quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? We hebben het over de zorg, hè?
Dan drink ik op afstand mee!quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Die borrel nemen we later vanavond nog wel even.
Dat horen we misschien later nog wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh my ...![]()
Maar de zorg moet toch ook gewoon aan de arbeidswet voldoen? En als ze medewerkers eerder dan contractueel gezien te doen gebruikelijk buiten flikkeren moeten ze toch een compensatie aanbieden?
Of oud...quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gewoon niet ziek worden, anders ben je de lul...
Ik zoek gewoon een excuus om een borreltje te pakkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat beter ook gaan doen want dit wordt géén vrolijk topic
Er was vorige week iets over op TV daar zag je al die oudjes die geen of nog heel weinigquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef just me het volgende:
Ik heb een bijbaantje in de zorg, als huishoudelijke hulp bij mensen die het zelf niet kunnen.
Het is een nul-uren contract en ik geef aan wanneer ik kan werken, veelal op woensdagmiddag en op vrijdag, op vrijdag heb ik sowieso geen werk op school.Ik heb gemiddeld 6 uur werk per week.
Mensen die eerst 3,5 uur huishoudelijke hulp kregen zijn teruggegaan naar 2,5 uur. Vergeet dat ramen lappen maar, wel belangrijk voor oudere mensen!
Bij veel mensen is het tijdelijke contract niet verlengd. Arme mensen die zorg nodig hebben en te weinig krijgen, erg voor de mensen in de zorg die graag willen (ver)zorgen.
Nou die heb je dan gevondenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een excuus om een borreltje te pakken
Ja niet om vrolijk van te worden. Ik was alvast begonnenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een excuus om een borreltje te pakken
had je eerst 2 clienten op een dag, zijn het er nu vaak 3. Ik kán dat niet hoor, ik kan me best 2x 100% inzetten en aan de slag gaan maar 3x....quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er was vorige week iets over op TV daar zag je al die oudjes die geen of nog heel weinig
hulp kregen
Niet best
Zorg kost geld, links of rechtsom, dat moet betaald wordenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
gewoon niet ziek worden, anders ben je de lul...
En hoe lang betaal jij al voor de zorg die je misschien niet krijgt ?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zorg kost geld, links of rechtsom, dat moet betaald worden
Ja dat weet ik ook wel, maar ik zou eerst bezuinigen aan de Top i.p.v. bezuinigen opquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja als het stelsel goed in elkaar zou zitten...quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is zwaar klote voor je, het is al tijden heel slecht in de bouw en ik hoorde vandaag dat het er nog slechter op gaat worden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:23 schreef hellbound72 het volgende:
hmmmm ik ben sinds 5 maanden een werkeloze timmerman, en gewoon geen werk te vinden!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als het stelsel goed in elkaar zou zitten...
Heeft niets met het punt dat ik maak te maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
En hoe lang betaal jij al voor de zorg die je misschien niet krijgt ?!
Wij hebben onze premie die we ons hele leven betaald hebben er allang uitquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
En hoe lang betaal jij al voor de zorg die je misschien niet krijgt ?!
Het zal best efficienter kunnen, maar zorg zal duurder worden, want de zorgvraag zal stijgen door de vergrijzing en de steeds hogere eisen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar ik zou eerst bezuinigen aan de Top i.p.v. bezuinigen op
het personeel dat écht zijn werk doet.
Ik nog lang niet volgens mij...quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij hebben onze premie die we ons hele leven betaald hebben er allang uit
Daar zit best iets in hoor, daar niet van, alleen ben je dan wel héél erg de klos als je chronischquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het zal best efficienter kunnen, maar zorg zal duurder worden, want de zorgvraag zal stijgen door de vergrijzing en de steeds hogere eisen.
Mensen geven graag veel geld uit aan een vakantie of giga tv, maar zorg moet om de een of andere reden niets kosten maar wel geweldig zijn.
Ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan is de pil van Drion in Nederland gelegaliseerdquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar zit best iets in hoor, daar niet van, alleen ben je dan wel héél erg de klos als je chronisch
ziek bent, chronisch ziek zijn is behoorlijk duur tegenwoordig.
En bij de oudjes gaat het nú al niet geweldig, laat staan als WIJ allemaal oud zijn.
Ja goed, we zijn al een beetje oud, maar ik bedoel écht oud, 80 jaar ofzo...
En hoe zit dat met de premie in Ierland?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik hoop het échtquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is de pil van Drion in Nederland gelegaliseerd
Tja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar zit best iets in hoor, daar niet van, alleen ben je dan wel héél erg de klos als je chronisch
ziek bent, chronisch ziek zijn is behoorlijk duur tegenwoordig.
En bij de oudjes gaat het nú al niet geweldig, laat staan als WIJ allemaal oud zijn.
Ja goed, we zijn al een beetje oud, maar ik bedoel écht oud, 80 jaar ofzo...
kan je dat effe uitleggen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja.
En wij betalen nu voor onze en hun zorg.
Ziek zijn was altijd al duur, maar de rekening werd elders neergelegd.
Liever dat dan in een verzorgingstehuis komen. De dag dat ik mijn huis uitmoet omdat ik niet meer zelfstandig kan, zal ik horizontaal mijn huis uit gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is de pil van Drion in Nederland gelegaliseerd
ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Liever dat dan in een verzorgingstehuis komen. De dag dat ik mijn huis uitmoet omdat ik niet meer zelfstandig kan, zal ik horizontaal mijn huis uit gaan.
Dat wij en de jongere generaties betalen voor de schulden van de generaties voor onsquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kan je dat effe uitleggen?
Ik moet er ook niet aan denken om hulpbehoevend te worden op een manier dat ik voor het grootste deel afhankelijk ben van anderen. Bij mij komt er ook zo'n pil in mijn laatje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Liever dat dan in een verzorgingstehuis komen. De dag dat ik mijn huis uitmoet omdat ik niet meer zelfstandig kan, zal ik horizontaal mijn huis uit gaan.
ah... jah... maar de kinders van nu krijgen straks een zware dobber aan alle ouderen van straks.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat wij en de jongere generaties betalen voor de schulden van de generaties voor ons
Die is hoog, maar wordt betaald door mijn baasquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe zit dat met de premie in Ierland?
De eerste persoon die een illigaal handeltje begint in Drion pillen wordt rijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij komt er ook zo'n pil in mijn laatje.
Gouwe handel dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De eerste persoon die een illigaal handeltje begint in Drion pillen wordt rijk![]()
alleen er is geen manier om zo'n pillletje te testen![]()
Als je er maar aan dood gaat toch.. Bij mij achter zit een demeterende huis .. Proef afzetmarktjequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah... op zich is het geen slecht ideeniemand weet of je de goeie shit verkoopt
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je er maar aan dood gaat toch.. Bij mij achter zit een demeterende huis .. Proef afzetmarktje
En de directie een lekkere oprotbonus ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef Bluezz het volgende:
Ons ziekenhuis is door wanbestuur naar de kloten geholpen.
Vorig jaar was het eigenlijk al einde oefening.
Achmea heeft het nu overgenomen en gaat het roer rigoreus omgooien.
Dus hoppa halve personeelsbezetting op de poli's eruitgeflikkerd vandaag.
Dat is extra zuur Bluezquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef Bluezz het volgende:
Die hele post had ik gemistquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef Bluezz het volgende:
nu ga ik een wijntje drinkenquote:
santéquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
nu ga ik een wijntje drinkenop jouw werktoekomst lieve Bluezziebeeb
Het is een Portugees wijntjequote:
Op onze vereniging krijgen de vrijwilligers met de kerst een flesje wijn. Een van onze leden importeert zelf wijn uit Portugal en ik gun het hem meer dan een slijter. Als "dank" heb ik wat extra flesje gekregenquote:
Falende voorzitter van de Raad van Bestuur (een vrouw) is er vandoor gegaan met een oprotpremie van 4 ton en haar Jaguar van de zaak.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef just me het volgende:
En de directie een lekkere oprotbonus ?
Al hebben jullie het misschien zien aankomen ivm wanbestuur, je hoopt altijd dat het toch voorbij gaat!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Falende voorzitter van de Raad van Bestuur (een vrouw) is er vandoor gegaan met een oprotpremie van 4 ton en haar Jaguar van de zaak.
Dat hebben ze openbaar gemaakt ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Falende voorzitter van de Raad van Bestuur (een vrouw) is er vandoor gegaan met een oprotpremie van 4 ton en haar Jaguar van de zaak.
? welke zender? Ik kijk spaans nuquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef sacha het volgende:
het is op hol geslagen treinen avond op de meer voor mannen zender
ik kijk niets maar ik bedoel RTL7quote:
Ik doe nu mee, mn 2e gaat erinquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
nu ga ik een wijntje drinkenop jouw werktoekomst lieve Bluezziebeeb
Oh die zender... Film al een paar keer gezien .. Is wel goed vond ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kijk niets maar ik bedoel RTL7
meeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr voorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mannuhhhhhhhhhhhhhhhhh
Moet je morgen werken of krijg je en verplichte vrije dag... Lijkt me wel zo gepast,, Er zijn ook bedrijven die dit soort acties uitvoeren op de vrijdagmiddag...quote:
Fuck it Neem een borrel !quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je morgen werken of krijg je en verplichte vrije dag... Lijkt me wel zo gepast,, Er zijn ook bedrijven die dit soort acties uitvoeren op de vrijdagmiddag...![]()
Ja ik ga nu mijn 2e inschenken, lekker pootjes op tafel!quote:
Ploatje erbijquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ik ga nu mijn 2e inschenken, lekker pootjes op tafel!
Dat hoef je tegen mij niet te zeggen Fann. Maar ik zou na zo'n mededeling weinig gemotiveerd zijn de volgende dag.. En in de zorg is dat erg gevaarlijk,,,, Daarom de vraag aan B.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Fuck it Neem een borrel !
OMG.quote:
Ju ken wel een heleboal oale nummer zegquote:
ja ja oké...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hoef je tegen mij niet te zeggen Fann. Maar ik zou na zo'n mededeling weinig gemotiveerd zijn de volgende dag.. En in de zorg is dat erg gevaarlijk,,,, Daarom de vraag aan B.
Whut?quote:
oale????//////// wat is dat nou weer ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ju ken wel een heleboal oale nummer zeg
Erg is meer het woord.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Whut?
is dat zo raar?
Oud of zou iets van waar ik vandaar kom.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Whut?
is dat zo raar?
[..]
oale????//////// wat is dat nou weer ?
Gouwe Ouwe bedoel je?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Oud of zou iets van waar ik vandaar kom.
EN ja B moet dr eigen gang lekker gaan
Daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gouwe Ouwe bedoel je?
jah vin ik wel lollig soms
Zoveel mogelijk oprotpremie eruit slepen en rentenieren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef chufi het volgende:
EN ja B moet dr eigen gang lekker gaan
Het is de zorg hè....quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk oprotpremie eruit slepen en rentenieren.
En zo lang werkt ze er nog niet om er een jaarsalaris uit te slaan. Zowieo weini onderhandeling mogelijk ,,quote:
Nee, ze zat wel in de directie van Martiniziekenhuis in Groningen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef just me het volgende:
@Golfer, is dat die vrouw die ook in de directie gezeten heeft van een Amsterdams' ziekenhuis?
Mogen we haar nu spammen en verrot schelden en dat soort dingen ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ze zat wel in de directie van Martiniziekenhuis in Groningen.
Het falende wijf heet Marianne Acampo.
Als jij je daar prettiger door voelt!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogen we haar nu spammen en verrot schelden en dat soort dingen ?
Als jij daar gelukkig van wordt moet je dat vooral doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef chufi het volgende:
Mogen we haar nu spammen en verrot schelden en dat soort dingen ?
Ik heb 2 x zo;n oprot premie mogen ontvangen,.. 2 x niet slecht om eerlijk te zijn... En ik geniet nog steeds van mn eerste, die had ik weggezet. Het leuke is dat ik nu voor dezelfde werkgever werk, waar ze me in 2004 voor hadden ontslagen en eigenlijk dezelfde afdeling. Maar toen was mijn job-descriptoin afwijkend .... Nu als contractor verdien ik wel meerquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef just me het volgende:
Ik heb 'n keer zoiets meegemaakt dat ik ergens weg moest omdat er geen werk meer was... ik heb ook wat geld meegekregen maar ja er gaat veel belasting af en dan hou je iets over.
Het geld heeft niet goedgemaakt wat ik van binnen voelde
En gelijk hebben julliequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt moet je dat vooral doen.
Wij gaan gewoon lekker een leuke nieuwe baan vinden voor B.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Als jij je daar prettiger door voelt!
Nee ik ben niet zo...quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt moet je dat vooral doen.
Wij gaan gewoon lekker een leuke nieuwe baan vinden voor B.
Oh ja dat verhaal, zo schrijnend nog steedsquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef just me het volgende:
Het ging bij mij om een hele kleine part-time baan bij de TU, ik had 4 minuten per week te weinig gewerkt om voor een uitkering in aanmerking te komen. Ik had er slechts 13 jaar gewerkt.
PZ had dit kunnen weten en heeft het gewoon lekker laten gaa, sukkels, kan er nog boos/verdrietig om worden.
OK Lief dat je toch antwoordt. Ja ik weet hoe het werkt en hoe je soms geen zin hebt , maar toch je knop niet helemaal hebt omgeschakeld en dat ook niet gaat doen tot het einde ....quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja dat verhaal, zo schrijnend nog steeds
@ sjoef morgen zou ik om 8 uur beginnen, poli openen, maar coll. die blijft neemt over en ik heb om 11 uur gesprek en ontslagbrief. (mijn andere 3 directe collega's ook) Daarna gewoon paar uurtjes 'werken' iedereen komt, ook degenen die vrij zijn of mogen blijven. Dat is de beste omgeving om nu te zijn, al klinkt het tegenstrijdig.
hier sluit ik mij maar bij aan, denk ik ook..quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:22 schreef just me het volgende:
Ik denk dat het goed is Bluezz om bij elkaar te komen! Kun je er met "lotgenoten" over praten, boos zijn en verdrietig zijn en er weer de schouders onder zetten.
Ik hoop dat ze jullie op weg kunnen helpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |