Ik weet nu niet precies op welke reacties jij nu doelt, maar reacties die betrekking hebben op brandbommen gooien, dat ding laten afbranden, etc, vind ik toch redelijk extremistisch (niet per definitie extreem-rechts, aangezien dat een wat breder begrip is).quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:24 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ja, ben je kritisch tegenover dit soort plannen, dan ben je meteen "extreem-rechts".
Zoek anders even het woord rede op in het woordenboek. Bestaat namelijk wel degelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ten eerste is het reden.
En je kunt ten tweede beter je medemod aanspreken die oproept tot het gooien van brandbom na brandbom en de users die het in brand wil steken ook.
Ik vind dat wel een hele moeilijke discussie. Ik respecteer bijvoorbeeld wel wat anderen geloven, maar dat respect houdt op zodra men hun kinderen op dezelfde manier indoctrineert en ongevraagd lid maakt van een geloofsbeweging. Maar goed, nogmaals, dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar komt die misplaatste arrogantie toch vandaan bij "atheïsten". Prima dat jij niet in God gelooft, dat doe ik ook niet, maar laat andere mensen gewoon in hun waarde en loop niet zo ongelofelijk denigrerend te doen.
Uiteraard, maar in deze context is het gewoon reden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:26 schreef Jareth het volgende:
[..]
Zoek anders even het woord rede op in het woordenboek. Bestaat namelijk wel degelijk.
Dat was al heel treurig ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nadat zij dit nationaal icoon in de openbare veiling doen bedoel je?
Ook dan ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nadat zij dit nationaal icoon in de openbare veiling doen bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |