geen stress, bekijk het zo: morgen is net zo snel voorbij als vandaagquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Werken
Maar iets anders dan normaal
Scheuren lukte niet zonder de boel te slopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef Piye het volgende:
Ajax.![]()
[..]
Ik zou je wel adviseren om af te scheuren in plaats van te branden. Gewoon het overtollige vloei omvouwen, langs de rand likken en scheuren maar. Door branden heb ik namelijk meer dan eens m'n joint verneukt (gaatje erin gebrand).
moet 6 uur beginnenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
geen stress, bekijk het zo: morgen is net zo snel voorbij als vandaag
Aha, dan gaat m'n advies niet op.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Scheuren lukte niet zonder de boel te slopen
Ja scheuren ging niet helemaal volgens planquote:
Oh, je hebt binnenstebuiten gedraaid?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja scheuren ging niet helemaal volgens planDus de boel maar in de hens gezet, dat randje wat over bleef heb ik maar lekker laten zitten.
Oh ja, dat postte ik daarvoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, je hebt binnenstebuiten gedraaid?
wat moet je allemaal doen morgenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
moet 6 uur beginnen
en me weekend begint pas zaterdag mag ik hopen en kleine hoop op morgen
hoor ik pas om 6 uur..quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat moet je allemaal doen morgen
was bij mij ook zoquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja scheuren ging niet helemaal volgens planDus de boel maar in de hens gezet, dat randje wat over bleef heb ik maar lekker laten zitten.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Piye het volgende:
Opeens veel meer ONZ topics bovenaan m'n MyAt dan KLB. Door jullie word ik een ONZ'er.
ik noemde mezelf eerst altijd ONZ/KLB'er, nu kom ik heul niet meer zo veel in KLB en meer in R&P en SEX enzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Piye het volgende:
Opeens veel meer ONZ topics bovenaan m'n MyAt dan KLB. Door jullie word ik een ONZ'er.
Ik vind KLB wel beter. Sowieso veel minder Tong80 topics en af en toe nog wat serieuze onderwerpen. Aangezien ik me hier ooit heb aangemeld voor VKZ, POL en NWS kan ik dat wel waarderen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik noemde mezelf eerst altijd ONZ/KLB'er, nu kom ik heul niet meer zo veel in KLB en meer in R&P en SEX enzoNog steeds in ONZ sowieso
Ja oke, bij KLB zit er idd ook nog wel eens wat serieus tussen en da's wel weer fijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind KLB wel beter. Sowieso veel minder Tong80 topics en af en toe nog wat serieuze onderwerpen. Aangezien ik me hier ooit heb aangemeld voor VKZ, POL en NWS kan ik dat wel waarderen.
Das een goed plan, ga ik morgen ook doen. Had zondag m'n laatste gerookt en heb best wel weer zin nuquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
Morgen nieuwe wiet halen, me silver haze is nu alweer bijna op
Ja, was net aan het kijken wat ik nog had en te weinig om nog 1te draaien, meestal haal ik ook 2 gram maar had 1 gehaald.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Das een goed plan, ga ik morgen ook doen. Had zondag m'n laatste gerookt en heb best wel weer zin nu
Lekker hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben terug van de barbecue
Strondstraalbezopen Pffffff
White widow heb ik niet echt recent nog gerookt. Ik vind die van de shop waar ik altijd haal een beetje zwak. Zal vast bij andere shops wat beter zijn. In mijn herinnering was ww iig sterker dan wat ze hier verkopen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, was net aan het kijken wat ik nog had en te weinig om nog 1te draaien, meestal haal ik ook 2 gram maar had 1 gehaald.
normaal heb ik altijd haze, maar is white widow goed te doen?
Ik heb heel lang geleden gehad me eerste keer ofzo
Ik heb er 10 gerookt vanavondquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Lekker hoor.
BBQ en bier.Nu nog een jointje opsteken en je hebt een perfecte avond gehad.
Godsammequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb er 10 gerookt vanavond![]()
Nu mij laatste beetje Afghaan opdraaien
hmm oke, anders kijk ik morgen gewoon voor een haze weer..quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
White widow heb ik niet echt recent nog gerookt. Ik vind die van de shop waar ik altijd haal een beetje zwak. Zal vast bij andere shops wat beter zijn. In mijn herinnering was ww iig sterker dan wat ze hier verkopen.
Meestal haal ik zelf Amnesia of ook Silver haze.
Ik doe het ook gewoon met de hand hoor. Prefereer het zelfs, want met een grinder krijg je vaak toch nog allerlei takjes erin (of je moet de wiet van de takjes plukken, maar dan is het al zowat verkruimeld).quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hmm oke, anders kijk ik morgen gewoon voor een haze weer..
Ik zie op pics van iedereen dat ze een grinder hebben, ik doe altijd met vingers of mesje
Vaste routine, dat kan je gewoon niet vergetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:35 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Godsamme![]()
Wel knap dat je dan nog je huis hebt weten te vinden
Ligt een beetje aan de wiet. De NLX hier is vaak kurkdroog en verkruimelt al als je er naar kijkt. Brabantse Witte is meestal nog was verser en plakkeriger. Dan is de grinder wel handigquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik doe het ook gewoon met de hand hoor. Prefereer het zelfs, want met een grinder krijg je vaak toch nog allerlei takjes erin (of je moet de wiet van de takjes plukken, maar dan is het al zowat verkruimeld).
Ja, maar ik las net dat de thc dan aan je vingers blijft?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik doe het ook gewoon met de hand hoor. Prefereer het zelfs, want met een grinder krijg je vaak toch nog allerlei takjes erin (of je moet de wiet van de takjes plukken, maar dan is het al zowat verkruimeld).
Lekker hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben terug van de barbecue
Strondstraalbezopen Pffffff
Anders wel aan de grinderquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik las net dat de thc dan aan je vingers blijft?
Sowieso van padje af naar huis lopen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vaste routine, dat kan je gewoon niet vergeten
1 straat recht door, links af, tot de kruising
dan recht, eertse links, derde rechtsEasy
Dat is natuurlijk helemaal waar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de wiet. De NLX hier is vaak kurkdroog en verkruimelt al als je er naar kijkt. Brabantse Witte is meestal nog was verser en plakkeriger. Dan is de grinder wel handig
Gewoon aflikken jongen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik las net dat de thc dan aan je vingers blijft?
Ja maar vingers is toch anders, grinder is plastic of staal toch..quote:
Haha, vingers in de thee dippenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso van padje af naar huis lopen.
[..]
Dat is natuurlijk helemaal waar.
[..]
Gewoon aflikken jongen.
Kopje thee gaat er wel in ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, vingers in de thee dippen
Ik was op de fiets, geheel in het duister door defect van lampjes xdquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso van padje af naar huis lopen.
[..]
Dat is natuurlijk helemaal waar.
[..]
Gewoon aflikken jongen.
Hier ook geen grinder, nooit echt nodig gehad ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hmm oke, anders kijk ik morgen gewoon voor een haze weer..
Ik zie op pics van iedereen dat ze een grinder hebben, ik doe altijd met vingers of mesje
Ahja. Ik was ooit een keer in een vergelijkbare staat op weg naar huis vanuit een buurt die ik niet zo goed kende en had geen flauw idee waar ik wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vaste routine, dat kan je gewoon niet vergeten
1 straat recht door, links af, tot de kruising
dan recht, eertse links, derde rechtsEasy
Blijft mooi om naar te kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:51 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Grotere versie van tafeltje dingetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |