Dat waren positieve toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef Moira. het volgende:
Ik ben ook echt super braaf geweest op deze account en toch heb ik 4 notes
niet allemaalquote:
im gayquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef Nestalgie het volgende:
denken jullie veel? En zoja wat is veel?
iedereen denkt altijd manquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef Nestalgie het volgende:
denken jullie veel? En zoja wat is veel?
jepquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:57 schreef Midnight_snack het volgende:
Van te veel denken word je depressief.
ja manquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:57 schreef Midnight_snack het volgende:
Van te veel denken word je depressief.
Alleen over dingen waar ik op het moment mee bezig benquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
maar denken jullie vaak over dingen na?
nicequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Alleen over dingen waar ik op het moment mee bezig benPiekeren doe ik niet aan..
Maar je bent toch niet altijd ergens mee bezig?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Alleen over dingen waar ik op het moment mee bezig benPiekeren doe ik niet aan..
Succesquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:00 schreef Mano_ het volgende:
Trouwens, aangezien het tijd is voor een verse J ga ik eens proberen binnenstebuiten te draaien
Lijkt wel zo'n pumpin chunkin' gevaartequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
omg is dit een attractie ofzo?
ik zou huilend in foetushouding gaan liggen als ik daarin zatquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
waar de fack kijk ik naarquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
maar lijkt wel een attractie waarin het de bedoeling is dat je in je broek schijt omdat je denkt dat dat ding kapot is en je straks dood gaat en het er uiteindelijk bij blijkt te horenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n pumpin chunkin' gevaarte
quote:
Waarom niet?quote:
Ik zou je wel adviseren om af te scheuren in plaats van te branden. Gewoon het overtollige vloei omvouwen, langs de rand likken en scheuren maar. Door branden heb ik namelijk meer dan eens m'n joint verneukt (gaatje erin gebrand).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |