Lekker, weekend is begonnen. Eerste paffie is gerookt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef Midnight_snack het volgende:
Middag iedereen!![]()
Hoe is het hier?
Rete mooi !quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef Midnight_snack het volgende:
Middag iedereen!![]()
Hoe is het hier?
Nope, vandaag niet, moet leren voor maandag, morgen een feestje tot diep in de nacht.quote:
Haha, zo had ik het niet gelezenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bedoel het juist positief voor jou !
Groot gelijk dat je er niet meer heen gaat.
Haha lekker manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Lekker, weekend is begonnen. Eerste paffie is gerookt. [ afbeelding ] Met jou?
Houden zo!quote:
Bij rokade in hengelo is dat ook zo, als je voor 10 euro haalt wegen ze het af en kun je zelf meekijken op zo'n schermpje of je daadwerkelijk ook voor 10 euro krijgt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bij mijn stamshop wegen ze het bijna altijd ter plekke voor je af.
Maar misschien komt dat omdat ik er vaak zat kom en altijd met ze praat of zoiets
goed bezig kerel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nope, vandaag niet, moet leren voor maandag, morgen een feestje tot diep in de nacht.
Zondags dan geen tijd voor lerenDus dan maar nu effe effectief studeren.
Ja precies, dat is net zoals met bier. Ik betaal dan liever 5 euro voor eenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:00 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, zo had ik het niet gelezen![]()
Ja idd, prijs - kwaliteit verhouding is er nu wel vanaf.
Vanaf nu maar iets duurder, maar wel beter
Ga je ook wel eens naar Moby?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:02 schreef Impect het volgende:
[..]
Bij rokade in hengelo is dat ook zo, als je voor 10 euro haalt wegen ze het af en kun je zelf meekijken op zo'n schermpje of je daadwerkelijk ook voor 10 euro krijgt.
Dacht ik, Maar vannacht wel hoorquote:
Jij snapt het leven wel!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja precies, dat is net zoals met bier. Ik betaal dan liever 5 euro voor een
sixpack Hertog Jan dan 3 euro voor een pakje Bavaria
Of in een smokerskroeg, of een normale joint en een tapje
of een verse Haze en een La Chouffe / Duvel
Vind het wel nice, dan weet je dat je krijgt waar je voor betaaldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:02 schreef Impect het volgende:
[..]
Bij rokade in hengelo is dat ook zo, als je voor 10 euro haalt wegen ze het af en kun je zelf meekijken op zo'n schermpje of je daadwerkelijk ook voor 10 euro krijgt.
Ik vind chiller zitten dan Rookade.quote:
Jij bent de ICT'er van de familie?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:00 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Haha lekker man![]()
Het had hier wel wat beter gekund eigenlijk maja.
Ik moet er zo weer vandoor naar m'n ouders, pc stuk dit dat alles.
Klopt een goede shop geeft ietsje meer mee, maar kan ook makkelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vind het wel nice, dan weet je dat je krijgt waar je voor betaald
En ik zie meestal wel dat ze ook wel iets meer dan 5 gram er in doen, dus dat is ook altijd nice
Ah, toch maar een keer proberen danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind chiller zitten dan Rookade.
Binnenkant is ook,helemaal haven ingericht als,je in,oud zeemans cafe zit. Erg prettig.
In KLB worden er vaak topics aan gewijd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Yep ik vrees van wel![]()
Nou ja zo erg is het niet zolang het maar niet te vaak mis gaat.
Ik zie 'm jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:21 schreef Piye het volgende:
[..]
In KLB worden er vaak topics aan gewijd.Op het moment loopt er ook 1.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:25 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik zie 'm ja![]()
Gelukkig luisteren ze meestal wel als ik het e.e.a. vertel. Vind het ook niet erg om de boel opnieuw te installeren. Maar goed, ze hebben dan ook wel een degelijke pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |