Ze hebben het niet altijd met BN'ers gedaan toch? Bij Expeditie Robinson willen ze ook weer een seizoen met 'normale' Nederlanders, misschien komt dat bij WIDM ook wel weer?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef Differ het volgende:
[..]
Zeker geniaal![]()
Ik zou ook graag mee willen doen!, eerst ff BN'er worden
Ik denk ook Carolien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daniël niet. Paulien zou het best nog eens kunnen wezen. Tania vertrouw ik ook voor geen reet. En Carolien eigenlijk ook niet, maar die doet zo weinig verdachts
Ben trouwens naar werk tot 21:00
Ik hoop het..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze hebben het niet altijd met BN'ers gedaan toch? Bij Expeditie Robinson willen ze ook weer een seizoen met 'normale' Nederlanders, misschien komt dat bij WIDM ook wel weer?
Thanks! En:quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Differ het volgende:
Oke,
Dankzij de credits van Hajee laat ik u kennis maken met de nieuwe stonede smiley:
Ik vind hem geweldig:Staat erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoort in de OP!
Fuck the EBU.
Ik helaas niet, zit nog altijd bij mijn oudersquote:
Groot gelijk ! stelletje honten !quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef Impect het volgende:
Godverdomme, haal mn meeste wiet bij een niet legale shop, normaal een goeie zak voor 25 oi, nu net iets meer dan de helft voor 25 oi! Ook de laatste x dat ik daar kom dus!!
Da's hier in Groningen ook zo. Je mag het zakje pakken naar jouw keus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:38 schreef Differ het volgende:
Bij Tuda in Rotterdam hebben ze iets handigs, als je zegt wat je wil en hoeveel, laten ze 3 bakjes zien van diezelfde stuff en bedrag, en mag je zelf kiezen welke je wil.
Goed systeem welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Da's hier in Groningen ook zo. Je mag het zakje pakken naar jouw keus.
Dat is toch bijna bij elje shop zo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:38 schreef Differ het volgende:
Bij Tuda in Rotterdam hebben ze iets handigs, als je zegt wat je wil en hoeveel, laten ze 3 bakjes zien van diezelfde stuff en bedrag, en mag je zelf kiezen welke je wil.
Nee, genoeg shops hier in Rotterdam die dat niet doen, maar kom ook niet vaak meer bij andere shops, Tuda is het voor mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is toch bijna bij elje shop zo?
Ik vind het altijd we;l aardig, maar mij boeit het nietquote:
Ja bij Jemig in almelo ook, maar niet bij deze "shop"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:38 schreef Differ het volgende:
Heul niet!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Groot gelijk ! stelletje honten !
Ja precies, Lekker het "gruis" van dat weed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd we;l aardig, maar mij boeit het niet
Nou ja liefst geen 'mooie' dikke toppen waar veel tak in zit
want dat kost allemaal gewicht, hoe licht ookGeef mij maar
't 'troep' van de bodemMoet het uiteindelijk toch grinden
Bij mijn stamshop wegen ze het bijna altijd ter plekke voor je af.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is toch bijna bij elje shop zo?
Bedoel het juist positief voor jou !quote:
Jaaaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:48 schreef Differ het volgende:
[..]
Ja precies, Lekker het "gruis" van dat weed.
Ik heb ook een kruimelaar, waarvan de kleinste kruimels in een bakje eronder vallen en na een tijdje als die genoeg is voor een blow, dan heb je alleen pure THC
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Differ het volgende:
Oke,
Dankzij de credits van Hajee laat ik u kennis maken met de nieuwe stonede smiley:
Ik vind hem geweldig:Het is nog een rasta ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoort in de OP!Best wel veel shops doen dat, maar veel ook niet inderdaad. Meestal als de zakjes/bakjes al voorverpakt zijn doen ze het wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:41 schreef Differ het volgende:
[..]
Nee, genoeg shops hier in Rotterdam die dat niet doen, maar kom ook niet vaak meer bij andere shops, Tuda is het voor mijIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
JaaaPffooeeeiii mooi man !
Pure thc in een bluebarry blunt of peren/appel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |