Hier nog 1.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:05 schreef Impect het volgende:
En we zijn weer wakker![]()
WIDM was ook weer geniaal gisteren, mijn gevoel zegt dat Daniël of Paulien de mol is!
Hier nog WIDM volgers?
Ohjah, TGIF
Het is wel weer geniaal in elkaar gezet hoor, wat een bazenprogramma blijft dat, en wat zou ik graag een keer mee doen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:25 schreef Differ het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
First, TT![]()
Stoney smileys![]()
Ik ga Hajee wel vragen of ie er eentje in elkaar kan flansen.
Of is dat al gevraagd?
[..]
Hier nog 1.
Ik heb nog steeds het sterke gevoel dat Carolien het is.
Zeker geniaalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:35 schreef Impect het volgende:
[..]
Het is wel weer geniaal in elkaar gezet hoor, wat een bazenprogramma blijft dat, en wat zou ik graag een keer mee doen!
Haha, Hoe wordt je BN'er?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef Differ het volgende:
[..]
Zeker geniaal![]()
Ik zou ook graag mee willen doen!, eerst ff BN'er worden
Tim is het ook, begon ook ooit met een paar filmpjes om als asociale zak door de wijk te hangenquote:
Hahaha, als ik op die manier ook BN'er wordt dan graag:Pquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:02 schreef Differ het volgende:
[..]
Tim is het ook, begon ook ooit met een paar filmpjes om als asociale zak door de wijk te hangen![]()
Het is wel echt een topgozer, jammer dat ie eruit is.
Hier nog alleen koffie, vanmiddag optijd weekend er van makenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:02 schreef Aap1000 het volgende:
Goedenochtend.
Tijd voor koffie en wiet
Vanmiddag even golfen en smokenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:12 schreef Impect het volgende:
[..]
Hier nog alleen koffie, vanmiddag optijd weekend er van maken
Bobine van de auto ff vervangen en dan smoken
Nee man. Golf is dé sport voor luie mensen. De spanning en sensatie die komen kijken bij elke tik met de iron. Geweldig gewoonquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:16 schreef Impect het volgende:
[..]
Golfen![]()
Haha, dat is toch iets voor gepensioneerde voetballers
Nee, verplichtingen enzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:11 schreef Impect het volgende:
[..]
Hahaha, als ik op die manier ook BN'er wordt dan graag:P
Maar aan van de andere kant zou ik geen bn'er willen zijn!
Haha, wtfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:17 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Nee man. Golf is dé sport voor luie mensen. De spanning en sensatie die komen kijken bij elke tik met de iron. Geweldig gewoon
Keuzes, keuzes! Toffe username btw hahaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:35 schreef oppanganjastyle het volgende:
Lekker vrije dag, dus maar een wake 'n bake gedaan. Niet gegeten, en heb echt zin om zo weer me nest in te kruipen. Bwahhh of een koffie nemen is ook een mogelijke optie
Hop hop oppan ganja style!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes! Toffe username btw haha
Min of meer me standaard ritueel dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:40 schreef oppanganjastyle het volgende:
[..]
Hop hop oppan ganja style!
Keus is gemaakt, word een koffie en een sticky
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Aap1000 het volgende:
Damn, straks eerst maar een opdracht opleveren die nog lang niet af is
Chill, welke baan ga je spelen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoort in de OP!
Daniël niet. Paulien zou het best nog eens kunnen wezen. Tania vertrouw ik ook voor geen reet. En Carolien eigenlijk ook niet, maar die doet zo weinig verdachtsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:05 schreef Impect het volgende:
En we zijn weer wakker![]()
WIDM was ook weer geniaal gisteren, mijn gevoel zegt dat Daniël of Paulien de mol is!
Hier nog WIDM volgers?
Ohjah, TGIF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |