quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hier ook geen grinder, nooit echt nodig gehad ofzo.
[..]
Ahja. Ik was ooit een keer in een vergelijkbare staat op weg naar huis vanuit een buurt die ik niet zo goed kende en had geen flauw idee waar ik was![]()
Gelukkig kwam ik ergens een bordje met "Centraal Station" tegen, anders had het uren geduurd voordat ik thuis was gekomen![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:38 schreef tarantism het volgende:
haha ik voel welk kapsel mijn wenkbrauwen hebben
Oja het is ook al weer 1 uur geweest. Ik had niet eens de gaten hoe laat het wasquote:
Ik lig al op bed, maar nog niet echt slaperig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Oja het is ook al weer 1 uur geweest. Ik had niet eens de gaten hoe laat het was![]()
Ben hier ook zo weg.
Van internetten word ik niet echt moe als ik nuchter benquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik lig al op bed, maar nog niet echt slaperig.
Jij ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:28 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Van internetten word ik niet echt moe als ik nuchter ben. Ik ga nog maar ff wat lezen ofzo. Welterusten alvast
Wat is dit nou dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:19 schreef Onorgineel het volgende:
Ik space 'm helemaal de pan uit joh
[ afbeelding ]
http://www.google.com/intl/en/landing/chrome/cadie/quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is dit nou dan?
Ik kan niet slapenNog peukje roken en dan weer proberen
iets in firefox wat ik net toevallig ontdektequote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
http://www.google.com/intl/en/landing/chrome/cadie/
Ik ga maffen, morgen weer vroeg op![]()
Trusten!
Is dat een tooltje die de layering van div's laat zien trouwens? Zo ja: hebben! Uberhandig voor devvenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:19 schreef Onorgineel het volgende:
Ik space 'm helemaal de pan uit joh
[ afbeelding ]
Hommo, ik wil net gaan slapen, kom jij met dit aan. Nu moet ik eerst FF installeren en het checkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
iets in firefox wat ik net toevallig ontdekte
Rechts klikken > Element Inspecteren > rechtsonder 3D Weergavequote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hommo, ik wil net gaan slapen, kom jij met dit aan. Nu moet ik eerst FF installeren en het checken![]()
Fuck de wekker, dit moet ik even proberen
9:00 ongeveerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:33 schreef Onorgineel het volgende:
Hoelaat moet je op van je wekker dan?
Hmm, FF heeft een reboot nodig na de install. Wil niet starten zonder en een reboot is me iets te veel werk met alle shit die open staatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Rechts klikken > Element Inspecteren > rechtsonder 3D Weergave
rebooten bij het installeren van een browser?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hmm, FF heeft een reboot nodig na de install. Wil niet starten zonder en een reboot is me iets te veel werk met alle shit die open staatMorgen maar even proberen dan
Ja iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
rebooten bij het installeren van een browser?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |