quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:19 schreef JRRY het volgende:
4-1 dan doe ik hm wel weer terug naar Queen hoor.
Queen is dus echt overratedquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee piskind Queen is de beste band allertijden hou op
jeremyquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef msacras het volgende:
JRRY doe je Jerry ava terug en hoe heet je nou echt?
Tyf op met je verneukte muzieksmaakquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee piskind Queen is de beste band allertijden hou op
Het is mooi he. Je went wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jouw UI, mijn autisme wat doe je
jeremyquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef msacras het volgende:
JRRY doe je Jerry ava terug en hoe heet je nou echt?
quote:
Dit is ZO waar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Queen is dus echt overrated
waar is het in-jezelf-lach smiley?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alles went behalve een vent
NANANANA PIZZAMANquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Dit is ZO waar.PIZZA JE BENT EEN HELD MET MUZIEKSMAAK EN EEN HELD EN ZO.
PFFFF Nirvana is overratedquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Dit is ZO waar.PIZZA JE BENT EEN HELD MET MUZIEKSMAAK EN EEN HELD EN ZO.
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tyf op met je verneukte muzieksmaak
Ze is de queen of de JRRY kingdomquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:23 schreef msacras het volgende:
[..]
lol
oh en GODVERDOMME JERRY
hoe DURF je Beyoncé Queen te noemen
barbaar
Bowiequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Muziek met duidelijke een gitaar enzo
Nirvana
David Bowie
Jimi Hendrix
(die laatste is speciaal voor hypo)
OMG PIZZA JE BENT EEN HELD LOBBI DIT DAT ECT.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Muziek met duidelijke een gitaar enzo
Nirvana
David Bowie
Jimi Hendrix
(die laatste is speciaal voor hypo)
Jajajaja maar die zijn toch doooooodquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Er is maar één Queen!
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:26 schreef JRRY het volgende:
Poll: Is Queen overrated?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
OMG PIZZA JE BENT EEN HELD LOBBI DIT DAT ECT.
Liefde voor Pizzaquote:
....quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jajajaja maar die zijn toch dooooood
Ik vind het flutquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heeii is mijn nieuwe UI flut of niet-kut?
Sorryquote:
Sorryquote:
Waarom? Vrijheid van meningsuiting/eigen smaak enzo, ik vind de muziek wel goed maar ze zijn gewoon overrated.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel want haten/niet houde van/op Queen toont aan dat je echt onderontwikkeld bent enzo.
Weet je wie pas overrated zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Waarom? Vrijheid van meningsuiting/eigen smaak enzo, ik vind de muziek wel goed maar ze zijn gewoon overrated.
Nee het toont aan dat je niet domweg de meningen van anderen overneemtquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel want haten/niet houde van/op Queen toont aan dat je echt onderontwikkeld bent enzo.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
Jeremy je leek me best een aardige jongen maar helaas moet ik je meedelen dat het uit is, we gaan scheiden, ik je uit mijn testament schrap, en ik zou vanavond maar op de bank slapen:
[ afbeelding ]
Ik hou heel veel van je maar zo kan het gewoon niet langer
Nee ze zijn gewoon geweldig. Net als de Beatles.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee het toont aan dat je niet domweg de meningen van anderen overneemt
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ze zijn gewoon geweldig. Net als de Beatles.
Hoezo de Beatles vind je wel goed?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:30 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Misschien vermoord ik je alleen maar, maar kunnen we wel hertrouwen/je terug in m'n testament stoppen.
De Beatles zijn alleen wel wat saaier dan Queen hoor. Maar over het algemeen zijn de Beatles wel veel veel veel tja beter.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
BEATLES > QUEEN
OH HEY CAPSLOCK
Ze zijn alsnog allebei niet leuk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
De Beatles zijn alleen wel wat saaier dan Queen hoor. Maar over het algemeen zijn de Beatles wel veel veel veel tja beter.
Nee Bea is leuk.quote:
Ik heb een levenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee Bea is leuk.
Nee, overrated zijn .. ik ben het nu al vergeten weetje![]()
zo lang duurt het voordat jij reageert
Maar beter dan Beyoncé?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze zijn alsnog allebei niet leuk.
Niet te vergelijken, het is echt heel andere muziek.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
De Beatles zijn alleen wel wat saaier dan Queen hoor. Maar over het algemeen zijn de Beatles wel veel veel veel tja beter.
Ja is ook waar. Ik denk dat ze beiden in hun soort de beste wel zijn/waren/zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, het is echt heel andere muziek.
Dat is niet moeilijk.quote:
Ik ga te ver.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk.
Het is een hele prestatie om slechter dan Beyoncé te zijn, dat is echt een talent.
Zingen =/= muziek maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
HJB Beyonce is een hele goede zangeres beter dan al jouw faves.
Misschien maken jouw favo.s betere muziek maar niet beter zingen
Dat zekerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja is ook waar. Ik denk dat ze beiden in hun soort de beste wel zijn/waren/zijn
Dude waar is je eerdere reactie. Wtf is ditquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga te ver.
Oke, Beyonce kan niet zingen en is een slet die allemaal naaktfoto's enzo op instagram zet.
heee dit rijmt![]()
Dus je hebt ons de hele tijd lopen trollen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga te ver.
Oke, Beyonce kan niet zingen en is een slet die allemaal naaktfoto's enzo op instagram zet.
heee dit rijmt![]()
Beyoncé kan echt wel goed zingen en dansen hoor, en ik heb ook niks tegen Beyoncé.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga te ver.
heee dit rijmt![]()
Nee hoezo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je hebt ons de hele tijd lopen trollen?
ER GEBEUREN DINGEN OMG NEEquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dude waar is je eerdere reactie. Wtf is dit
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Beyoncé kan echt wel goed zingen en dansen hoor, en ik heb ook niks tegen Beyoncé.
Toch was je oude ava beter
ik ben banggquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ER GEBEUREN DINGEN OMG NEE
QFTquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga te ver.
heee dit rijmt![]()
Ja ik wou hem veranderen want ik vond mijn eigen reactie eigenlijk een beetje autistisch uitzienquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dude waar is je eerdere reactie. Wtf is dit
Sarcasme?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je vindt beyonce niet goed zeg je net
Ja ik weet en deze is sexiequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Die jerry ui was gewoon lief
Je bent ook een autistquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik wou hem veranderen want ik vond mijn eigen reactie eigenlijk een beetje autistisch uitzien
jaaaquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kom snel we gaan in een hoekje zitten
baddiebey is haar naam.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik googlede net haar instagram
Weekendregelingquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef JRRY het volgende:
Ik verander m denk ik na zondag jullie blij jee.
Omdat jij het bent doe ik m zondag terug naar Jerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maarjerry past gewoon bij jou
Oke doeiquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga, misschien vanavond laat nog online
Fijn weekendquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Oke.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Morgen misschien, zaterdag waarschijnlijk niet
oke goedzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat jij het bent doe ik m zondag terug naar Jer
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
het is donderdagquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is sexie weekend dus dit weekend doe ik deze nog en daarna weer Jer.
Oke gr. jrryquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:48 schreef msacras het volgende:
[..]
het is donderdag
Overigens. Jer. Verschrikkelijk.
Gewoon Jerry of anders Jeremy, ok? :p
Hoe was het bij de politie-overhoring?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb ff gekeken me pc ging pA 16:44 aan dus daarvoor heb ik op ps3 gezeten
kan je in de ps3 zien van hoelaat tot hoelaat je hebt gegamed
dat is pas 7 februariequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe was het bij de politie-overhoring?
Ja moet je er een eierwekker naast zettenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb ff gekeken me pc ging pA 16:44 aan dus daarvoor heb ik op ps3 gezeten
kan je in de ps3 zien van hoelaat tot hoelaat je hebt gegamed
het was op de 30 de decemberquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja moet je er een eierwekker naast zetten
Weeniequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is pas op 7 februari.
Eerst moet ik even laten zien dat ik het eigenlijk niet gedaan kan hebben.
Om 14:00 uur was ik klaar met eten, mijn ouders kunnen dit bevestigen.
Om 16:44 uur ging mijn computer aan.
Dus in die 2:44 uur heb ik gegamed, en ik moet bewijs hebben. Kan je dat zien op de ps3?
oedzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Games & Consoles
daar heb ik geset
met wie?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik wil er graag bijhoren en iedereen zegt dat meeten tof is dus ik ga meeten van het weekend
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
die Taexon en zijn vriendin
ja vreselijk manquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
Taex lijkt me wel aardig maar die vriendin lijkt me zo'n emogif type
mooizoquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar ze heeft wel iphone dat is goed
ikquote:
vertel?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en weet je wie nu mijn favo tv-persoonlijkheid uit NL is?
Adjequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en weet je wie nu mijn favo tv-persoonlijkheid uit NL is?
waarom?quote:
Nee nooit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hey denken jullie als ik bij politie ben en ik blijk onschuldig dat ik een schadevergoeding van 20euro per uur krijg dat ik daar zonder reden zit
Nee, je kan wel die andere gozers aanklagen oidquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hey denken jullie als ik bij politie ben en ik blijk onschuldig dat ik een schadevergoeding van 20euro per uur krijg dat ik daar zonder reden zit
en van hun wil ik schadevergoeding hun maken mijn moeder van binnen kapotquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee, je kan wel die andere gozers aanklagen oid
nee heb dat net gemistquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zag je hem net, bij DWDD?
Over een bepaald iemand heeft hij precies dezelfde mening als ik.
Haha. Je moeder was niet allang kapot vanwege jouw overextreme pubergedrag?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en van hun wil ik schadevergoeding hun maken mijn moeder van binnen kapot
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ze vond het niet zo erg maar de politie ze zegt in de 40 jaar ik leef ik nog nooit naar politie bureau jij bent 14 en verziekt het nu alquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha. Je moeder was niet allang kapot vanwege jouw overextreme pubergedrag?
Het zat er ook aan te komen. Met zulk gedrag als jouwn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze vond het niet zo erg maar de politie ze zegt in de 40 jaar ik leef ik nog nooit naar politie bureau jij bent 14 en verziekt het nu al
wat doe ik dan verkeerdquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het zat er ook aan te komen. Met zulk gedrag als jouwn.
Wiet roken. Jongetjes op school pesten. Bier drinken (Op 14 jaar!?!)quote:
dat 2de doet ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wiet roken. Jongetjes op school pesten. Bier drinken (OP 14)
Weet ik veel wat je nog meer doet.
jer verander je UI.quote:
Nee. Ik zie je UI nuquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heb je dat doorgekregen van iemand anders?
Dus wat is er verkeerd mee, iedereen wil dat ik m weer terug doe. Ik doe m maandag weer terug.quote:
Omdat ik je nu niet herkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus wat is er verkeerd mee, iedereen wil dat ik m weer terug doe. Ik doe m maandag weer terug.
jawel ik probeer het juist en dan komen deze dingenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Laat OF lekker, hij verandert toch niet
Welke dingenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jawel ik probeer het juist en dan komen deze dingen
Oke mooizo daarna moet je wel weer opnieuw wennen want heb prom beloofd hem maandag weer op jerry van tom te zetten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik je nu niet herken
Maar ik kan wel tegen veranderingen dus wen er wel aan.
DMquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Oke jammur.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke mooizo daarna moet je wel weer opnieuw wennen want heb prom beloofd hem maandag weer op jerry van tom te zetten.
Je bent zelf een zebra.quote:
hoezo?!?!?!?!?!?!??!?!quote:
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke jammur.
Vind deze wel meer bij je passen.
Waarom verander je hem dan?quote:
Ja laat maarquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zal ik m dan weer op diegene die mensen niet leuk vinden doen?
svquote:
quote:
ja eg welquote:
Laat ze lekker, zijn toch maar trieste figurenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt klootzakken ik wil ze morgen iets aandoen want ze maken mijn ma kapot maarja ik houd me wel in
Ja ik zou me wel inhouden. Anders krijg je meer problemen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Echt klootzakken! Ik wil ze morgen iets aandoen want ze maken mijn moeder kapot. Maarja, ik houd me wel in!
wait noemen jullie dat nog meester?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja maarja ik vraag wel naar meester of hij die 2 uit mijn buurt wilt houden
ik zit specifiek onderwijsquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
wait noemen jullie dat nog meester?
doe datquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja maarja ik vraag wel naar meester of hij die 2 uit mijn buurt wilt houden
Hoezo zit je op ander onderwijs dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik zit specifiek onderwijs
Maarja volgend jaar gewoon regular
IK zat eerst op normaal onderwijs maar mijn gedrag was niet goed en hier leren ze je aan de regels houden maar ben opzich wel blij door deze school stijg ik naar kblquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo zit je op ander onderwijs dan?
Rebound heet dat toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
IK zat eerst op normaal onderwijs maar mijn gedrag was niet goed en hier leren ze je aan de regels houden maar ben opzich wel blij door deze school stijg ik naar kbl
oh spannend, met dat meisje?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben half met iets anders bezig, en whatsapp enzo.
Inderdaad saai ja.
spannend hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja die ene van de ijsbaan en waar ik laast ook heenging.
#secrets
Hoe was de vergaderingquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hier, ben suf van dat gekakel
kei spannend johquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja die ene van de ijsbaan en waar ik laast ook heenging.
#secrets
Ja ik dacht dat is gewoon chill zitten en luisteren, moesten we nog actief meedoen ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe was de vergaderingVermoeiend?
Wat moest je doen dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat is gewoon chill zitten en luisteren, moesten we nog actief meedoen ook
quote:
Ja ik heb het van pizza afgekekenquote:
Leeftijden schatten, ervaringen delen over alcoholverkoop en tips geven aan collega's die moeite hebben met leeftijden schattenquote:
hahahaquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Leeftijden schatten, ervaringen delen over alcoholverkoop en tips geven aan collega's die moeite hebben met leeftijden schatten
koel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb het van pizza afgekeken![]()
ja gokkenquote:
Waren er echt mensen? Of foto'squote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gokkenik had er 6 van de 12 goed, de rest schatte ik allemaal jonger dan ze waren
foto's maar dat is sowieso moeilijker omdat je aan gedrag ook wel veel af kunt lezenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Waren er echt mensen? Of foto's
Ja idd. maar lijkt me sowieso wel lastig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
foto's maar dat is sowieso moeilijker omdat je aan gedrag ook wel veel af kunt lezen
ik moest een keer bij draaien bij de kassa, vroeg ik ID, blek ze 23 te zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gokkenik had er 6 van de 12 goed, de rest schatte ik allemaal jonger dan ze waren
kut UIquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik moest een keer bij draaien bij de kassa, vroeg ik ID, blek ze 23 te zijn
boeie ik vraag ook zovaak ID van mensen die er ouder zijn op evenementenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik moest een keer bij draaien bij de kassa, vroeg ik ID, blek ze 23 te zijn
honey boo booquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zit op mobiel, wat is het?
Wat vind je van mij UI?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
Tyfus reclames van dat nieuwe EO-programma ''Op zoek naar God''
kutquote:
Ja uiteindelijk ging het meer over boze klanten dan over alcoholquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja idd. maar lijkt me sowieso wel lastig.
Maar ik zei toch dat het daarover zou gaanIs bij ons ook deze week
wat is dat anders van Op zoek naar gebakken lucht?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
Tyfus reclames van dat nieuwe EO-programma ''Op zoek naar God''
waar zie je dat dan? via die link?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
JA ZE ZONG MET DE TRACK MEE
en ze is zenuwachtig haha bij de persconferentie.
Ja, Beyonce LIVE persconferentiequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
waar zie je dat dan? via die link?
hahaha ja boze klantenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk ging het meer over boze klanten dan over alcohol
duurt het nog lang?quote:
haha dat scheeltquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ja boze klantenhad ze vandaag niet gelukkig
Hebben die een grote neus en een liefde voor geld?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hetzelfde van wat ik van mijn drollen vind
Nee ik kijk straks mooiste meisje van de klasquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
het is gewoon nu live je kan ff kijken als het je enigzins interesseer.t
dat is leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik kijk straks mooiste meisje van de klas
Dat ben jij toch :$ :$ :$ bbyquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik kijk straks mooiste meisje van de klas
ja hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |