Take care of those hot bunsquote:
werkzequote:
niet als alles imperfectie is behalve de glimlach.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
imperfectie=perfectie
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
Omdat ik fok-it niet boos wil maken laat ik die Ellen Rage staan
Ik weet het niet hoor, maar ik zou der trouwen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
niet als alles imperfectie is behalve de glimlach.
ELLEN. PAGE.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wat is dat voor goede shit in de OP?
Purplegreenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wat is dat voor goede shit in de OP?
quote:
idd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon aangifte doen wegens smaad
eerst eens horen wat hun hebben gezegd en dan ff mijn bewijs gevenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
idd.
als het niet smaad is dan moet je natuurlijk wel gewoon naar die rechter gaan enzo.
oke okequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
eerst eens horen wat hun hebben gezegd en dan ff mijn bewijs geven
dagquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
Douchen en naar mijn mutti
Laters schatjens![]()
doeidoeiquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
Douchen en naar mijn mutti
Laters schatjens![]()
Racisme?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik geef ze aab voor: Smaad en racisme doen
Bedankt voor deze informatiequote:Op donderdag 31 januari 2013 17:06 schreef AppelCake het volgende:
Mijn broertje en ik hebben ruzie omdat ik zijn computer uitzette terwijl hij minecraft speelde en nu heeft hij met de hunger games op minecraft ofzo verloren?.
Wtf
Kinda lame bro.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:06 schreef AppelCake het volgende:
Mijn broertje en ik hebben ruzie omdat ik zijn computer uitzette terwijl hij minecraft speelde en nu heeft hij met de hunger games op minecraft ofzo verloren?.
Wtf
Hij heeft mijn duitsschrift weggegooid.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie
Hoi appel.
Tevens triest om zijn pc uit te zetten
Struisvogels zijn pas lamequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtfquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:06 schreef AppelCake het volgende:
Wtf
Oh right in the feel, even huilen.quote:
Ik ben een keer door een aangevallen..quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh right in the feel, even huilen.
Serves you fuckin' right.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben een keer door een aangevallen..
xd xdquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Serves you fuckin' right.
Lijkt me eng.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben een keer door een aangevallen..
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er stond gelukkig wel een hek tussen.
Lijkt me ook eng.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:18 schreef JRRY het volgende:
Ik ben een keer aangevallen door een Marokkaan.
Er zat wel een horde broers en neven tussen.quote:
Cool story bro.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Er zat wel een horde broers en neven tussen.
wolla ik bel me broers
weet je wel.
dat doen die marokkanen dan.
Thnx, ik heb er wel een half uur over nagedacht te bedenken enzo.quote:
Als je knippert zij het er meteen 6.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Thnx, ik heb er wel een half uur over nagedacht te bedenken enzo.![]()
Nee was wel true. Behalve die horde, het waren er maar 3.
Jawel moeilijkste taal die vanaf buitenaf te leren (van alle normale talen)quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:23 schreef AppelCake het volgende:
Ik lees net een facebook bericht van iemand die in groep 4 bij me in de klas kwam, hij kon toen nog geen Nederlands want was Marokkaans ofzo.
Maar het fb bericht barst nog steeds van de fouten... Zo moeilijk is Nederlands toch niet? :c
wachtwacht gaat te snel voor me wat bedoel je.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als je knippert zij het er meteen 6.
Maar hij kwam hier toen hij euhmmm... in groep vier moest.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel moeilijkste taal die vanaf buitenaf te leren (van alle normale talen)
Lama.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
wachtwacht gaat te snel voor me wat bedoel je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet als je al 8 jaar Marokkaans of Arabisch hebt aangeleerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar hij kwam hier toen hij euhmmm... in groep vier moest.
Als je jong bent is het toch wel makkelijk te leren toch?
Ben je 8 jaar in groep 4?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet als je al 8 jaar Marokkaans of Arabisch hebt aangeleerd.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Lama.Dat gebit is nog erger dan die van dat wyf in de op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True story.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat gebit is nog erger dan die van dat wyf in de op.
enzo!quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
hvj wjnmk nwly hsvvj!
Hoe gaat het met je zusje?
Heeft niks me rekenen te makenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat mij slecht zijn in rekenen.
Kan toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee dan ben je nog maar 2 in groep 1.
Ik ben gewoon te lui dan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Heeft niks me rekenen te maken
Dat is als appels optellen met peren
(haha snap je m haha)
Ik ben hoogbegaafd volgens een of andere test.quote:
Harder leren!quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, dan krijg ik geen goed werk.
Doe ik morgenvroeg, ik heb de eerste 4 uur vrij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Harder leren!
Huiswerk maken jij, nu!
boks ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Doe ik morgenvroeg, ik heb de eerste 4 uur vrij.
jij doet toch geen vwo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben hoogbegaafd volgens een of andere test.
Ik moet ook zo'n lessen volgen daarover maar ik ben dommer dan iedereen die ik ken.
mij wel ik heb op enkele dagen standaard eerste paar uur vrij maar wel lange dagen maar er valt ook tyfusveel uit. altijd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eerste keer, het is me nog nooit eerder overkomen. :$
xd xd
box
Bij mij bijna nooit uitval.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
mij wel ik heb op enkele dagen standaard eerste paar uur vrij maar wel lange dagen maar er valt ook tyfusveel uit. altijd.
waarom zit een hoogbegaafde op het havo enquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, maar hoogbegaafdenlessen zijn voor havo en vwo.
Ik doe het alleen zodat ik wiskunde en levensbeschouwing een keer per week kan te missen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
waarom zit een hoogbegaafde op het havo en
waarom zijn er hoogebefaafdenlessen slaat nergens op
Dat heb je in Limburg...quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ahw kutzeg dat jouw school wel alles goed geregeld heeft.
levensbeschouwing? zelfde als filosofie of aals godsdienst?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik doe het alleen zodat ik wiskunde en levensbeschouwing een keer per week kan te missen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Doe ik morgenvroeg, ik heb de eerste 4 uur vrij.
Ik had dat vandaagquote:
Meer godsdienst en dat de wereld kan vergaan en bijgeloof enzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
levensbeschouwing? zelfde als filosofie of aals godsdienst?
Ik heb dat nog nooit gehad.quote:
Limburg.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Pff wat een kutburg![]()
In mijn land hebben we wel vaak uitval nana
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad.
[..]
Limburg.
LEUKquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet een nieuw meisje inwerken. Ene Ellen. Ermahgerd.
quote:quote:
Oh dat kijk Appel woont in een burg (Limburg) en ik in een land (Flevoland)quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:50 schreef msacras het volgende:
[..]
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 17:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Pff wat een kutburg
In mijn land hebben we wel vaak uitval nana
weet nog niet hoe ze er uit ziet :pquote:
Waar werk je?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weet nog niet hoe ze er uit ziet :p
Maar de mensen zijn wel superlief!quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze hebben wel lelijke mensen daar en de huizen zijn stijlloos ingericht.
Valt altijd tegen als je zo denktquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet een nieuw meisje inwerken. Ene Ellen. Ermahgerd.
Hai App0lquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom niet blij?
[..]
Ik ben App0l en ik ben beroemd.
Wie ben jij?
Dat zal best. Maar die Wallen zijn echt depressief enzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar de mensen zijn wel superlief!
Naja ik ben nogal een Ellen Page fan, was meer het toevalquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Valt altijd tegen als je zo denkt
[..]
Hai App0l
Ik ben Nod0g.
Niet doorvertellen maar dit is mijn anonieme account in het echt ben ik Prins Willem.
Nod1gquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Valt altijd tegen als je zo denkt
[..]
Hai App0l
Ik ben Nod0g.
Niet doorvertellen maar dit is mijn anonieme account in het echt ben ik Prins Willem.
Zo erg is het nou ook weer niet...quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar die Wallen zijn echt depressief enzo
Iedereen is eten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
Het voelt goed dat het hier stil is de periode dat ik weg ben.
Of zal het toch het tijdstip zijn
Jij bent hier echt nodig!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
Het voelt goed dat het hier stil is de periode dat ik weg ben.
Of zal het toch het tijdstip zijn
Alleen Brinty is milf en Alana is maagd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik had het niet door, het was eigenlijk ook net Brinty
Zij lijkt op een lerares op mijn school.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Klopt.
kusjeeeee
[ afbeelding ]
Dat is de moeder van sof.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zij lijkt op een lerares op mijn school.
kijk dan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Helemaal niet
Niet zo praten over sof
Ik wil ook weten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoe maak je een eigen gifje? #durftevragen
Ik zoek ze op internet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoe maak je een eigen gifje? #durftevragen
quote:
En mijn autisme speelt opquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft echt een heel raar hoofd.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft echt een heel raar hoofd.
HEPPIEEEEEquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha hypo is dik en lijkt op hippo xD
en ze is geen schatje
hahahahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
HEPPIEEEEEAJ PEST ME
MuwhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHA HYPO IS AUTISTISCH xdxd
[..]
HEPPIEEEEEAJ EN PIZZA PESTEN ME
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
[..]
HEPPIEEEEEAJ PEST ME
En jij pest de konin-gin B.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de enige Beyonce-fan hier dus je herkent me zo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee maar je oude UI kon ik herkennen
Via Oudfrans ipocrite ‘huichelaar’ [1176; Rey] (Nieuwfrans hypocrite) ontleend aan Laatlatijn hypocrita ‘toneelspeler; huichelaar’, ontleend aan Grieks hupokritḗs ‘toneelspeler; veinzer’, afleiding van het werkwoord hupokrī́nesthai ‘een rol spelen (i.h.b. in een dialoog); huichelen’, oorspr. ‘antwoorden’ en gevormd uit hupo- ‘onder’quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]diabetes?
Hypo betekent toch minder
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben de enige Beyonce-fan hier dus je herkent me zo.
En hypo is als je suiker tekort komt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]diabetes?
Hypo betekent toch minder
Jij bent toch een FOK!KER? Waarom niet tevreden zijn met je 30cm.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als mn piem0l wat groter kan worden.
Ja nee maar Hypo als in het tegenovergestelde Hyperquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Via Oudfrans ipocrite ‘huichelaar’ [1176; Rey] (Nieuwfrans hypocrite) ontleend aan Laatlatijn hypocrita ‘toneelspeler; huichelaar’, ontleend aan Grieks hupokritḗs ‘toneelspeler; veinzer’, afleiding van het werkwoord hupokrī́nesthai ‘een rol spelen (i.h.b. in een dialoog); huichelen’, oorspr. ‘antwoorden’ en gevormd uit hupo- ‘onder’
Ja. Omdat Hypo minder dan en dus tekort is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En hypo is als je suiker tekort komt.
Volgens mij is het alleen onderquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja. Omdat Hypo minder dan en dus tekort is.
Nee. Puh.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen onder
Ze is nep en niet knapquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:00 schreef JRRY het volgende:
Ik kan niet stoppen met kijken naar mijn UI
Die andere is leukerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:00 schreef JRRY het volgende:
Ik kan niet stoppen met kijken naar mijn UI
Bij een comperativus moet er -teros achter staanquote:
Beiden zijn nepquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is niet nep![]()
Nicki Minaj die is nep.
Stomme gymnasiast.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bij een comperativus moet er -teros achter staan
Dus het kan nooit minder zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen verschil zien![]()
Kut wat een grote foto ik doe m maar in spoiler.
Wat is Ellen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe Ellen valt tegen:(
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:04 schreef JRRY het volgende:
[..]Ja zij is ook nepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen verschil zien![]()
Kut wat een grote foto ik doe m maar in spoiler.
Maar Beyoncé ook.Je maintiendrai
Hoezo waarin is ze nep volgens jou?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja zij is ook nep
Maar Beyoncé ook.
Alles.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo waarin is ze nep volgens jou?
Oh zo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh dat kijk Appel woont in een burg (Limburg) en ik in een land (Flevoland)
Dinges? Lowlands bedoel ik.?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik woon in Zuid-Holland, een totaal ander land
deze zomer ben ik trouwens in Flevo land, spannend he
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo waarin is ze nep volgens jou?
Nee maar je kiest nu natuurlijk wel een plaatje uit waar Nicki Minaj er enorm nep uitziet (en dat is ze natuurlijk ook wel) en waar Beyoncé er vrij 'natuurlijk' uit ziet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zoals?
'Alles' is natuurlijk geen goede argumentatie dat moet een slimme meid als jij weten.
Ja nee klopt is idd een kutfoto. Maar je weet toch dat ze er zonder al die fake kuthoerenzooi er ook mooi uitziet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het neppe even met rood omcirkeld.
Nope, hypo is minder.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen onder
Je hebt gewoon geen goede redenen omdat Beyoncé gewoon een van de minst neppe popsterrentjes is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee maar je kiest nu natuurlijk wel een plaatje uit waar Nicki Minaj er enorm nep uitziet (en dat is ze natuurlijk ook wel) en waar Beyoncé er vrij 'natuurlijk' uit ziet.dus geeft een vertekend beeld.
Maar ik vond je oude UI gewoon leuker omdat.
Knul, ik studeer om mensen met diabetes te kunnen helpen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bij een comperativus moet er -teros achter staan
Dus het kan nooit minder zijn
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen goede redenen omdat Beyoncé gewoon een van de minst neppe popsterrentjes is.
ga weg met je grammaticaquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat kan grammaticaal niet
Jij zei 'Alles'quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kerel, ik vind haar gewoon niet echt knap en ik vond jouw oude UI leuker, pizza zegt dat ze nep is.
grapje tochquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij zei 'Alles'
![]()
Maar oke, jij bent natuurlijk knapperder enzo. Maar dan hoef je haar nog niet naar beneden te halen
Het is niet minder, nogmaals, een comperativus (vergelijkende trap) wordt in het Attisch Grieks altijd afgesloten met een verbuiging van -teros. (dan natuurlijk als tau, epsilon, roo, omikron, sigma)quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Knul, ik studeer om mensen met diabetes te kunnen helpen.
Denk je niet dat ik het wel weet?
Wauw jij had de moed om door te gaan met gymnasiumquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is niet minder, nogmaals, een comperativus (vergelijkende trap) wordt in het Attisch Grieks altijd afgesloten met een verbuiging van -teros. (dan natuurlijk als tau, epsilon, roo, omikron, sigma)
jawel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij zei 'Alles'
![]()
Maar oke, jij bent natuurlijk knapperder enzo. Maar dan hoef je haar nog niet naar beneden te halen
Slechte keus enzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wauw jij had de moed om door te gaan met gymnasium
Jazekerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dinges? Lowlands bedoel ik.?
en jij vind mijn nieuwe UI wel leuk toch
maar ik heb altijd geleerd dat hyper meer was en hypo minder en iso gelijk. JE BENT MIJN HOOFD AAN HET VERWARREN.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn autisme staat het niet toe enzo
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Jazeker
En nee, Jerry was leuker. Je heet toch ook JRRY, en niet BYNC?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Jazeker
En nee, Jerry was leuker. Je heet toch ook JRRY, en niet BYNC?
SORRY IK GA AL UIT JE HOOF WEGquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar ik heb altijd geleerd dat hyper meer was en hypo minder en iso gelijk. JE BENT MIJN HOOFD AAN HET VERWARREN.
Kost wel erg veel moeite hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:14 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Scroll eens door de topichistory van deze serie
Als jij je UI verandert.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:14 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
JIJ MAG BEST IN MIJN HOOFD ZITTEN MAAR GRIEKS EN LATIJN EN DIE SHIT NIET.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
SORRY IK GA AL UIT JE HOOF WEG
Oke leukleuk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hoi hoi ben ik weer
lekker gegeten
Ellen Page.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:14 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Oke voor eventjes dan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als jij je UI verandert.
OKE IS GOED DAN BLIJF IK WELquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JIJ MAG BEST IN MIJN HOOFD ZITTEN MAAR GRIEKS EN LATIJN EN DIE SHIT NIET.
Ohja. Ik zie het. Maar waarom?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja nee en dan tot je een topic met mijn username ziet.
Ja dat had ik begrepenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
Ja met deze 'serie' bedoel ik alle slowchats enzo. #370 etc etc
JAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OKE IS GOED DAN BLIJF IK WEL
Poll: Moet JRRY zijn UI veranderen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Onduidelijk!quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Eens kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
klik op die topic en je ziet een paar posts later mijn echte naam
Ja wat jij stelt is goed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Onduidelijk!
Bedoel je met ja dat hij hem weer terug moet veranderen in Jerry, of met ja dat het goed is dat hij hem in Beyoncé heeft verandert?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
Dat hij weer terug naar oud moet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Onduidelijk!
Bedoel je met ja dat hij hem weer terug moet veranderen in Jerry, of met ja dat het goed is dat hij hem in Beyoncé heeft verandert?
4 tegen 1quote:
Vals spelerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:19 schreef JRRY het volgende:
4-1 dan doe ik hm wel weer terug naar de Queen hoor.
Hij heeft celebcrushquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:18 schreef msacras het volgende:
GOEDZOOOOOOO
Oh en je Heet Jeremy dus. En nu? Ik snap nog steeds de link met Beyoncé niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |