Daamn wat engquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het in het collegejaar '96-'97 was drie
Ja, geen snars van begrepen. En dat kon ik helaas niet freestyled oplossen door een beetje de wed te lezen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je hebt het over de legitieme portie neem ik aan?
Jij bent toch niet zo jong als Tchock?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Lol wat, toen kon ik amper lezen.
Dat blijven ze voor eeuwig. Alles van na 1995.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:16 schreef Tchock het volgende:
En dan te bedenken dat ik het steeds raar vind dat mensen geboren na 2000 geen kleuters en baby's meer zijn
Daar hadden we nog uitgebreid over gepraatquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:16 schreef Aurelius. het volgende:
Mensen die rechtgeschiedenis 2 net hebben gemaakt? Bruce?
Ging best redelijk bij mij alleen die vraag bij dat cessiemandaat die actio utili en exceptio doli niet genoemd maar verder de strekking van dat verhaal wel goed. Die allerlaatste vraag heb ik denk ik nauwelijks op gescoord over die lening.
Dat dus!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bestuursrecht is ook niet helemaal mijn ding, maar de basis is best goed te pruimen.
Ghehe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
Ik stond vanmiddag in een supermarkt en de kassamadame vroeg aan een jongen voor mij of hij er een stuiver bij had, hij keek haar aan alsof ze net het hele Oude Testament in het Hebreeuws had opgelepeld en daarna ging hij met zijn patserige vriendjes haar belachelijk lopen maken wie nou wist wat een stuiver was
Ik heb me niet eerder zo oud gevoeld denk ik
Wacht..de legitieme staat vrij uitgebreid in de weT? 4:63 enzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, geen snars van begrepen. En dat kon ik helaas niet freestyled oplossen door een beetje de wed te lezen.
Ja over de exceptio doli maar niet over het cessiemandaat, ik was daar echt totaal even de acties kwijt..quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar hadden we nog uitgebreid over gepraat
9'ens ook regelmatig?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat dus!
Overigens.. nog te halen ooit: 8, 10.
Verder blij nog niet gehaald te hebben: 1/2/3
De rest komt gevarieerd terug op mijn lijst
Wen er maar vast aan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
Ik stond vanmiddag in een supermarkt en de kassamadame vroeg aan een jongen voor mij of hij er een stuiver bij had, hij keek haar aan alsof ze net het hele Oude Testament in het Hebreeuws had opgelepeld en daarna ging hij met zijn patserige vriendjes haar belachelijk lopen maken wie nou wist wat een stuiver was
Ik heb me niet eerder zo oud gevoeld denk ik
Vanmiddag nog een 6.5 gescoord door onvoorbereid de wed te lezenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wacht..de legitieme staat vrij uitgebreid in de weT? 4:63 enzo
Sowieso vind je niks als je in de wed bladert.
Hmm balen man. Maar wel gehaald denk je dus?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja over de exceptio doli maar niet over het cessiemandaat, ik was daar echt totaal even de acties kwijt..
Ik weet niet wat de 'wed' is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vanmiddag nog een 6.5 gescoord door onvoorbereid de wed te lezen
Jij bent 3e jaars? Of toch Master notariële student?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Te weinig regelmatig voor mijn smaak, scratch that; komt met mate voor: 9
Derdejaars, aspirant-master is nu een jaar uitgesteldquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij bent 3e jaars? Of toch Master notariële student?
Sorry ik ben het echt even vergeten
Oke. Ah balen manquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Derdejaars, aspirant-master is nu een jaar uitgesteld
Ja ik heb daar wel het belang van de mededeling genoemd. En gezegd dat het mandaat niet eindigt door de dood van de cedent. Dus de strekking klopt alleen de acties niet genoemd. Maar daar werd ook niet specifiek naar gevraagd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm balen man. Maar wel gehaald denk je dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |