Het is natuurlijk voor mij ook meer een 'gevoelsmatige' kwestie. Dat had je toch ondertussen ook wel door?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:49 schreef Tchock het volgende:
En toch heb ik nog geen argument gehoord afgezien van de drogreden dat het zo 'hoort' en zo 'dient te zijn', Acta. Valt me van je tegen
Ad antica geloof ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk voor mij ook meer een 'gevoelsmatige' kwestie. Dat had je toch ondertussen ook wel door?
Nou halen die 10 dan Tchock!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
Morgen overigens volgens mij de grootste kans om een tien te halen die ik in deze bachelor of überhaupt het vervolg van mijn carrière ga krijgen
zo hard geleerd dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
Morgen overigens volgens mij de grootste kans om een tien te halen die ik in deze bachelor of überhaupt het vervolg van mijn carrière ga krijgen
Welk vak?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
Dat moet goed te doen zijn lijkt me jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bestuursrecht I (MC-tentamen over Bestuursorgaan, Besluit, Beschikking en Belanghebbende)
Nou.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat moet goed te doen zijn lijkt me ja
Bestuursrecht is ook niet helemaal mijn ding, maar de basis is best goed te pruimen.quote:
Maarja, voor een 10 zul je er 49 goed moeten hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bestuursrecht I (MC-tentamen over Bestuursorgaan, Besluit, Beschikking en Belanghebbende)
Ik schat de kans ook niet groot in dat ik echt een tien haal, maar wel groter dan bij alle andere vakkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maarja, voor een 10 zul je er 49 goed moeten hebben
Zelfs de basis was niet mijn ding.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bestuursrecht is ook niet helemaal mijn ding, maar de basis is best goed te pruimen.
Als je het goed hebt geleerd dan moet er toch wel minimaal een 8 in zitten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schat de kans ook niet groot in dat ik echt een tien haal, maar wel groter dan bij alle andere vakken
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zelfs de basis was niet mijn ding.
Ik hoop het. Ik wil echt een knaller want ik heb nog geen enkel goed cijfer. Dus hard bezig al.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als je het goed hebt geleerd dan moet er toch wel minimaal een 8 in zitten?
Niet dat je hele cijferlijst nou wordt opgefleurd door een 10 voor bestuursrecht 1 van 3 puntenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik wil echt een knaller want ik heb nog geen enkel goed cijfer. Dus hard bezig al.
Da's toch die kaderwet over besluiten, beroep, bezwaar en dat soort gedoe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De Awb komt je wel bekend voor?
Dat zeg ik ook niet. En ook niet dat ik een tien kan/ga halen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet dat je hele cijferlijst nou wordt opgefleurd door een 10 voor bestuursrecht 1 van 3 punten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |