Echt het minst leuke dat er ooit uitgezonden is in de geschiedenis der mensheid. Ik kijk oprecht liever non-stop naar die zender voor baby's met alleen maar bewegend beeld met vlekken en kleuren om baby's bezig te houden die ik ontdekte toen er tijdens het oppassen niets op tv was.quote:
Women. Can't live with 'em. The end.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zuurpruim. Te veel Married With Children gekeken?
Al bundy is een heldquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt het minst leuke dat er ooit uitgezonden is in de geschiedenis der mensheid. Ik kijk oprecht liever non-stop naar die zender voor baby's met alleen maar bewegend beeld met vlekken en kleuren om baby's bezig te houden die ik ontdekte toen er tijdens het oppassen niets op tv was.
Wacht, wat!? BESTAAT DAT?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt het minst leuke dat er ooit uitgezonden is in de geschiedenis der mensheid. Ik kijk oprecht liever non-stop naar die zender voor baby's met alleen maar bewegend beeld met vlekken en kleuren om baby's bezig te houden die ik ontdekte toen er tijdens het oppassen niets op tv was.
Vrouwen, je kan beter wiet verbouwen. Das wel relaxquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Women. Can't live with 'em. The end.
Maar even serieus, met het risico naïef te klinken hoop ik niet dat dat moment komt. En als het er wel is is de relatie in een dermate verslechterd stadium dat het sowieso niet met een gezonde relatie vergelijkbaar is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welnee. Neem deze maar aan op autoriteit.
Alles gaat op een gegeven moment vervelen. Verliefdheid is een drug aangemaakt door je hersenen. En die werkt een keer uit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar even serieus, met het risico naïef te klinken hoop ik niet dat dat moment komt. En als het er wel is is de relatie in een dermate verslechterd stadium dat het sowieso niet met een gezonde relatie vergelijkbaar is.
Leuk verzonnen. I call BS.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar even serieus, met het risico naïef te klinken hoop ik niet dat dat moment komt. En als het er wel is is de relatie in een dermate verslechterd stadium dat het sowieso niet met een gezonde relatie vergelijkbaar is.
Dat is feitelijk onjuist. Aanraking, gezelschap en seks veroorzaken een productie van hormonen als serotonine en oxytocine die gelukkige gevoelens opwekken. Dat is geen effect dat onderhevig is aan gewenning, zoals dat bij verdriet of lachen ook niet het geval is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alles gaat op een gegeven moment vervelen. Verliefdheid is een drug aangemaakt door je hersenen. En die werkt een keer uit.
Hahahahquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Leuk verzonnen. I call BS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen idee hoe je bij dat laatste komt. OB-ers gaan zelden naar her buitenland. Als er iemand naar her buitenland gaat, is het de VPB-er die aldaar onze fantastische deelnemingsvrijstelling gaat uitleggen. Je adviseert in het buitenland meestal potentiële investeerders voor Nederland. Die kan OB meestal roesten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:06 schreef JohnSpek het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met indirecte (voornamelijk BTW) en directe belastingen (voornamelijk VPB)? In mijn kringen hoor ik dat in de indirecte belastingen het meeste geld zit en het makkelijker is om er carriere te maken. De mensen die ik spreek zeggen dat deze tendens alleen maar toeneemt, dat zijn echter voornamelijk BTW-fiscalisten dus ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Het lijkt mij wel handig dat de BTW-richtlijn er voor zorgt dat je mobiel bent. Als je in Spanje aan de slag zou willen dan zou je daar prima advies kunnen geven aan bedrijven omdat de Spaanse omzetbelasting niet veel afwijkt van de Nederlandse OB. Met VPB is dat veel lastiger omdat de toegevoegde waarde van een persoon voornamelijk ligt in het kennen van de belastingverdragen die een bepaald land heeft afgesloten met andere landen.
Tijdens het studeren van procesrecht vond ik je lolliger tquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist. Aanraking, gezelschap en seks veroorzaken een productie van hormonen als serotonine en oxytocine die gelukkige gevoelens opwekken. Dat is geen effect dat onderhevig is aan gewenning, zoals dat bij verdriet of lachen ook niet het geval is.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat verliefdheid wel afneemt (of verandert) maar dat heeft met drugs niets te maken.
De receptie voor serotonine neemt wel af. Vergelijk drugsgebruik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist. Aanraking, gezelschap en seks veroorzaken een productie van hormonen als serotonine en oxytocine die gelukkige gevoelens opwekken. Dat is geen effect dat onderhevig is aan gewenning, zoals dat bij verdriet of lachen ook niet het geval is.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat verliefdheid wel afneemt (of verandert) maar dat heeft met drugs niets te maken.
Welnee. Op een gegeven moment ben je veel meer bij elkaar, doe je veel meer samen en dan heb je vaker de behoefte om even alleen of met iemand anders iets te doen. Wat mij betreft een eerder een teken van een gezonde relatie dan andersom.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahahNiet zo nors Spotless, jij hebt in de jaren '50 van de veertiende eeuw vast ook jeugdgeluk gekend!
Ik was eigenlijk best serieus. Ik hou heel veel van mijn vrouw maar als ze een weekendje weg is, of ik ga een weekendje weg, dan is dat heerlijk op zijn tijd. Alles in perspectief hè, jij ziet je vriendin soms dagen niet en wij hebben dat soort weekendjes misschien twee keer per jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit onder de plak dus...quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk best serieus. Ik hou heel veel van mijn vrouw maar als ze een weekendje weg is, of ik ga een weekendje weg, dan is dat heerlijk op zijn tijd. Alles in perspectief hè, jij ziet je vriendin soms dagen niet en wij hebben dat soort weekendjes misschien twee keer per jaar.
Nee, dat als je samen woont het allemaal niet meer zoveel boeit dan dat het bijzonder is elkaar te zien in je studententijd.quote:
Als afsluiter dan:quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De receptie voor serotonine neemt wel af. Vergelijk drugsgebruik.
Interessant, dat komt inderdaad helemaal niet overeen met het beeld dat de BTW'ers schetsen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe je bij dat laatste komt. OB-ers gaan zelden naar her buitenland. Als er iemand naar her buitenland gaat, is het de VPB-er die aldaar onze fantastische deelnemingsvrijstelling gaat uitleggen. Je adviseert in het buitenland meestal potentiële investeerders voor Nederland. Die kan OB meestal roesten.
Verder zit het grote geld in VPB/internationaal. De hele m&a, investeringspraktijk etc gaat om VPB, niet OB.
Bovendien is OB om te adviseren veel minder flexibel, minder speling, minder speelruimte en simpelweg starrer. Maar dat laatste is persoonlijk.
Zo'n lekker blonde boerendochter op de hooizolderquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar de topicrebel bleef.
HEY PAX, NOG GENEUKT?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welnee. Op een gegeven moment ben je veel meer bij elkaar, doe je veel meer samen en dan heb je vaker de behoefte om even alleen of met iemand anders iets te doen. Wat mij betreft een eerder een teken van een gezonde relatie dan andersom.
Uiteraard, dat begrijp ik best, maar zo stellen jullie het net nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk best serieus. Ik hou heel veel van mijn vrouw maar als ze een weekendje weg is, of ik ga een weekendje weg, dan is dat heerlijk op zijn tijd. Alles in perspectief hè, jij ziet je vriendin soms dagen niet en wij hebben dat soort weekendjes misschien twee keer per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |