Wat mij trouwens steeds een beetje ontgaat is de link naar de burgerlijke rechter. Wanneer komt hij in beeld?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet, maar ik doe een gooi:
Objectief, persoonlijk, eigen, rechtstreeks en actueel belang?
[..]
Nee. Iets niet halen als je weet dat er meer in had gezeten is vele malen frustrerender.
Ik gebruikte OPERA, had ik een keer ergens gehoordquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Ezelsbruggetje: EPOAD
Eigen - Persoonlijk, Objectief bepaalbaar, Actueel, Direct geraakt
Als er geen met voldoende waarborgen omklede bestuurlijke procedure is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat mij trouwens steeds een beetje ontgaat is de link naar de burgerlijke rechter. Wanneer komt hij in beeld?
Ja, maar dat is iets van vroeger. Die R is nu vervangen voor D, is ons ook verteld bij college. Ik kan alleen even niet terughalen wat daar nou achter zat verder.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik gebruikte OPERA, had ik een keer ergens gehoord
Ben ik weer. Sorry maar het is de Superocean Professional. Nieuwe mening ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, dat is wel van invloed op de prijs ja. Bijv een nieuw type rolex datejust zonder papieren is 2500, en met 3750. Naarmate een horloge ouder wordt, is het minder van invloed. Ik zou bij jou dan op 750 zitten, alles erboven is mooi meegenomen.
[..]
Complexiteit van uurwerk, verpakking, hardheid staal en glas, afwerking, ontwerp: het gaat allemaal wel redelijk evenredig omhoog met de prijs.
Het verschil tussen direct geraakt en rechtstreeks belang lijkt me niet bepaald essentieel, zeker niet aangezien het een MC-tentamen betreftquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja, maar dat is iets van vroeger. Die R is nu vervangen voor D, is ons ook verteld bij college. Ik kan alleen even niet terughalen wat daar nou achter zat verder.
Ah, oké. Lijkt me ook niet dan. Succes in elk geval!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het verschil tussen direct geraakt en rechtstreeks belang lijkt me niet bepaald essentieel, zeker niet aangezien het een MC-tentamen betreft
Dankuwel, en bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:57 schreef Valid het volgende:
[..]
Ah, oké. Lijkt me ook niet dan. Succes in elk geval!
Blauwe ballen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef Yreal het volgende:
Verdorie, vriendin toch al bijna 2 weken niet gezien nu
Hear hearquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef Yreal het volgende:
Verdorie, vriendin toch al bijna 2 weken niet gezien nu
Je ziet mij niet naar de Wallen duiken, ik red het primaquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Maharbal het volgende:
Kerels die niet zonder hun vriendin kunnen
Dat zeg ik heul nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Maharbal het volgende:
Kerels die niet zonder hun vriendin kunnen
Er komen tijden dat het heerlijk is om weg te zijn van je vriendinquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je ziet mij niet naar de Wallen duiken, ik red het primahet is alleen niet leuk
Zuurpruim. Te veel Married With Children gekeken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er komen tijden dat het heerlijk wordt om weg te zijn van je vriendin
Deze man weet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er komen tijden dat het heerlijk is om weg te zijn van je vriendin
Wil je dat ik echt reageer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zuurpruim. Te veel Married With Children gekeken?
Fantastische seriquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zuurpruim. Te veel Married With Children gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |