die Ozon helpt wel hoor, natuurlijk niet op hetzelfde niveau als EPO.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:40 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Haha, ik ben geen Harm Kuipers-gelover, maar die UV/Ozon behandelingen zijn gewoon kwakzalverij, daar heeft Kittel alleen maar zijn gezondheid mee in gevaar gebracht zonder de kans dat zijn prestaties erdoor zouden verbeteren. Het is stom, en tegenwoordig ook tegen de no-needle policy, maar echt wakker kan ik er niet val liggen.
Alle deskundigen zeggen dat die ozonbehandeling grote onzin is en eigenlijk pure kwakzalverij en grote kenner THEFXR komt weer eens met dat het wel werktquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die Ozon helpt wel hoor, natuurlijk niet op hetzelfde niveau als EPO.
Omdat ik zelf die behandeling hebt gehad?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alle deskundigen zeggen dat die ozonbehandeling grote onzin is en eigenlijk pure kwakzalverij en grote kenner THEFXR komt weer eens met dat het wel werkt
Deze vond ik wel grappig van vandaag. Wat zouden ze daarin vervoeren?twitter:sciconbags twitterde op donderdag 31-01-2013 om 12:44:59@TeamSaxoTinkoff will be fully equipped with @sciconbags!What do you think? http://t.co/VeoVDPZq reageer retweet
En? Of moeten we mensen die zeggen zich beter te voelen na een homeopathisch middel ook maar geloven?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Omdat ik zelf die behandeling hebt gehad?
welke deskundigen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alle deskundigen zeggen dat die ozonbehandeling grote onzin is en eigenlijk pure kwakzalverij en grote kenner THEFXR komt weer eens met dat het wel werkt
het gaat er niet om of het werkt, het gaat om Kittel die zich als anti-doping strijder voordoet terwijl hij zelf aardig vuile handen heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:46 schreef Ereinion het volgende:
[..]
En? Of moeten we mensen die zeggen zich beter te voelen na een homeopathisch middel ook maar geloven?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:48 schreef balaverde het volgende:
[..]
het gaat er niet om of het werkt, het gaat om Kittel die zich als anti-doping strijder voordoet terwijl hij zelf aardig vuile handen heeft.
argos-shimano idem ditto
Helemaal mee eens hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:45 schreef Ericr het volgende:
Ozon-behandeling is kwakzalverij maar wel vrij discutabel. Lijkt me meer een dekmantel voor transfusies.
Die rechtszaak zal hij ook wel niet winnen.....quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:48 schreef Steven184 het volgende:
Rasmussen is zelf naar ze toegekomen.
gedeeltelijk eens, maar aangezien de UCI corrupt is, kan je ze dat niet toe vertrouwen, anders krijgen we renners met 10 TUE'S enzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor![]()
Voor dit soort gevallen lijkt me dat voorstel van Pronk een uitstekend idee. Laat de UCI maar een zooi doktoren in dienst nemen, ben je ziek, krijg je een dokter en eventuele medicatie van de UCI. Vinden ze zonder dat je bij UCI dokter bent geweest sporen van medicatie gebruik of bv. sporen van naalden gelijk een schorsing voor 2 jaar.
Staan toch los van elkaar?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die rechtszaak zal hij ook wel niet winnen.....
twitter:mrconde twitterde op donderdag 31-01-2013 om 15:51:24Anti-Doping Danmark: "The athletes are not doping on their own. There's a big system behind it. That is what we want to expose" reageer retweet
zoals een drugskartel?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:52 schreef Steven184 het volgende:
twitter:mrconde twitterde op donderdag 31-01-2013 om 15:51:24Anti-Doping Danmark: "The athletes are not doping on their own. There's a big system behind it. That is what we want to expose" reageer retweet
ik denk dat het hem niet sterkt in zijn rechtszaakquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Staan toch los van elkaar?
Enige wat nu veranderd is, is dat hij nu openlijk toegeeft al die jaren gebruikt te hebben, zelfs tijdens zijn schorsing.
wiezo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat het hem niet sterkt in zijn rechtszaak
twitter:adpertijs twitterde op donderdag 31-01-2013 om 15:52:51Vanuit een koud #Louisville zegt de UCI niet te zullen reageren op pc Rasmussen 'We zaten niet op zijn bekentenis te wachten' reageer retweet
Ik zat er ook niet op te wachten en ik reageer wel. Hulde voor mij dunkt mequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef TheArt het volgende:
twitter:adpertijs twitterde op donderdag 31-01-2013 om 15:52:51Vanuit een koud #Louisville zegt de UCI niet te zullen reageren op pc Rasmussen 'We zaten niet op zijn bekentenis te wachten' reageer retweet
Jezus, die UCI ook he..twitter:mrconde twitterde op donderdag 31-01-2013 om 15:54:02Anti-Doping Danmark: "After our talks with Michael Rasmussen, we can see that it actually got worse after the Festina case..." #cycling reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |