Rotte appels zul je altijd houden.Ik geloof er in dat het op dit moment schoner en schoner wordt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
- Contador werd in 2010 nog gepakt
- Frank Schleck in 2012, ik acht de kans groot dat zijn broertje hetzelfde programma volgde
- Sky?
Dat kun je zelf niet bedenken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou te zeggen eigenlijk?
idd, nieuwe testmethodes, nieuwe drugs. Dat Andy hetzelfde doet als Franck lijkt me ook evident. Bovendien hebben ze lang bij Riis gezeten. Dat lijkt me al duidelijk genoegquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
- Contador werd in 2010 nog gepakt
- Frank Schleck in 2012, ik acht de kans groot dat zijn broertje hetzelfde programma volgde
- Sky?
Mag ik even vragen wat Rasmussen met het huidige wielrennen te maken heeft?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:57 schreef Slobeend het volgende:
Denk dat we het fabeltje van het 'schonere' wielrennen wel kunnen weggooien. De echte toppers gebruiken nog, waarom zouden ze nu gestopt zijn? De controles werken voor geen meter.
Die rotte appels zijn toevallig wel de absolute toppers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rotte appels zul je altijd houden.Ik geloof er in dat het op dit moment schoner en schoner wordt.
de echte toppers? gewoon iedereen die de TDF rijdt, alleen de toppers gebruiken veel verschillende producten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:57 schreef Slobeend het volgende:
Denk dat we het fabeltje van het 'schonere' wielrennen wel kunnen weggooien. De echte toppers gebruiken nog, waarom zouden ze nu gestopt zijn? De controles werken voor geen meter.
Ik geloof in een schonere sport dan pakweg 10 jaar terug, maar tegelijkerttijd heb ik de afgelopen 2 jaar verschillende dingen gezien die 'niet horen te kunnen'.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rotte appels zul je altijd houden.Ik geloof er in dat het op dit moment schoner en schoner wordt.
Ik vraag het aan je.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat kun je zelf niet bedenken?
Dat is wat anders.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die zullen er best zijn, maar er is geen renner waarvoor ik mijn hand in het vuur zou durven steken.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik verdenk dit topic van doping. Vergeleken met voorgaande jaren gaat ie veel sneller en boekt ie opvallend snelle progressie.
Van de Sky ploeg is nog niets bewezen. Zo kunnen we wel overal weer een vraagteken achter gaan plaatsen. Contador en Schleck heb je gelijk in, maar dat zijn nog wel renners van het 'oude' wielrennen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die rotte appels zijn toevallig wel de absolute toppers.
Hoho, dat betekent niet dat elke poster hier aan de doping zit. Alleen de toppers naar alle waarschijnlijkheid of ze gebruiken gewoon beter spul.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik verdenk dit topic van doping. Vergeleken met voorgaande jaren gaat ie veel sneller en boekt ie opvallend snelle progressie.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb het niet over Rasmussen. Misschien wat voorbarig, maar 2010 is toch al weer een stuk dichterbij dan 2007. Contador, Schleck, Riis, waarom zouden ze we ze nu wel allemaal moeten geloven?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mag ik even vragen wat Rasmussen met het huidige wielrennen te maken heeft?
Ik lees ook dat sommige zeggen dat het bloedpaspoort niet werkt omdat hij nog gewoon gebruikt heeft in 2009 en 2010. Maar daarbij moet gezegd worden dat Rasmussen voor continental teams reed en het bloedpaspoort alleen bij WT en ProConti-ploegen was.
Betrapt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
De hormonen gieren wel door mijn lijf.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is'tie weer hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de echte toppers? gewoon iedereen die de TDF rijdt, alleen de toppers gebruiken veel verschillende producten.
Van Indurain is algemeen bekend tochquote:
En ik vraag of je dat zelf niet kunt bedenken. Want zo moeilijk is het allemaal niet hoor.quote:
op basis waarvan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie is mod van dit topic? Zet waarschijnlijk posters aan om steeds de grens te verleggen. Ik eis een waarheidscommissie!quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het zal er wel een beetje tussenin zitten. Het is zeker beter dan 15, 10 en waarschijnlijk ook wel 5 jaar geleden. Maar van een groot gedeelte van de toppers (op basis van de cqranking) zoals Rodriguez, Wiggins, Boonen, Valverde, Nibali, Contador etc. zou het me totaal niet verbazen als ze nog gewoon aan de dope zitten. Natuurlijk ook grotendeels renners die zijn 'opgegroeid' in een peloton waar doping gewoon onderdeel was van een professioneel bestaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan moet je naar andere websites surfenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De hormonen gieren wel door mijn lijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |