Hoeveel moet je hem betalen nu?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Yeah Judge B
Nee helaas, alimentatie zitting
Ben blij dat ik daar nooit last van heb gehad. Lijkt me vreselijk om daar achteraan te lopen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Yeah Judge B
Nee helaas, alimentatie zitting
Ach, ik kan je als croissantje ook best ff beboteren hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Moet ik nou zeggen dat ik homobrood ben zodat je me niet wil sodomiseren of wat?
R&P / Ex 4 maanden zwanger.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:33 schreef Godtje het volgende:
Pffff alimentatie Het is toch haar kind.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ik kan je als croissantje ook best ff beboteren hoor
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ik kan je als croissantje ook best ff beboteren hoor
Dat is idd hoe ik het in mijn hoofd had.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:40 schreef Ang3l het volgende:
MissB onderweg naar de rechtzaak:
[ afbeelding ]
Leuke rebusquote:
Ik vidn Chris Colfer verschrikkelijk, maar boy do i wish i was him at this momentquote:
Geen idee verder hoor, maar hoe moeilijk kan zoiets zijn dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Geen idee. Ligt er ook aan of de rechter akkoord gaat met te laat ingediende stukken e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |