Hoeveel moet je hem betalen nu?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Yeah Judge B
Nee helaas, alimentatie zitting
Ben blij dat ik daar nooit last van heb gehad. Lijkt me vreselijk om daar achteraan te lopen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Yeah Judge B
Nee helaas, alimentatie zitting
Ach, ik kan je als croissantje ook best ff beboteren hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Moet ik nou zeggen dat ik homobrood ben zodat je me niet wil sodomiseren of wat?
R&P / Ex 4 maanden zwanger.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:33 schreef Godtje het volgende:
Pffff alimentatie Het is toch haar kind.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ik kan je als croissantje ook best ff beboteren hoor
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ik kan je als croissantje ook best ff beboteren hoor
Dat is idd hoe ik het in mijn hoofd had.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:40 schreef Ang3l het volgende:
MissB onderweg naar de rechtzaak:
[ afbeelding ]
Leuke rebusquote:
Ik vidn Chris Colfer verschrikkelijk, maar boy do i wish i was him at this momentquote:
Geen idee verder hoor, maar hoe moeilijk kan zoiets zijn dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Geen idee. Ligt er ook aan of de rechter akkoord gaat met te laat ingediende stukken e.d.
En dat mijn collega dan zegt, bij t zien van die foto: He, die verrekte uranus toch.quote:
De laatste keer dat ik op het woord aftrekken nog seksueel reageeerde zat ik denk ik op de middelbare school hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee verder hoor, maar hoe moeilijk kan zoiets zijn dan?
Lijkt me toch gewoon een kwestie van optellen en aftrekken (hush angel)?
Maar nu komt het dus nog wel bij je op als iemand het woord zegt..quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op het woord aftrekken nog seksueel reageeerde zat ik denk ik op de middelbare school hoor
Gewoon even voor de zekerheidquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op het woord aftrekken nog seksueel reageeerde zat ik denk ik op de middelbare school hoor
Aftrekken.....hihihihih.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon even voor de zekerheid.
Vermenigvuldigen iig nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aftrekken.....hihihihih.
Ik weet leukere dingen!
de regels qua alimentatie laten jammer genoeg nogal wat ruimte voor interpretatie. Afgelopen jaren wel wat geluiden en plannen gehoord om dit eenvoudiger en duidelijker te maken, maar deze zijn nog niet ingevoerd, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee verder hoor, maar hoe moeilijk kan zoiets zijn dan?
Lijkt me toch gewoon een kwestie van optellen en aftrekken (hush angel)?
I got 99 problems but an ex-bitch ain't onequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de regels qua alimentatie laten jammer genoeg nogal wat ruimte voor interpretatie. Afgelopen jaren wel wat geluiden en plannen gehoord om dit eenvoudiger en duidelijker te maken, maar deze zijn nog niet ingevoerd, voor zover ik weet.
Ugh, ik wil werk. Te lang werkloos en ik mag die discussie ook weer gaan voeren met m'n ex. Zo'n beetje het enige onderwerp wat voor conflicten kan zorgen.
Oh ja, mijn samenwoon-ex is "gewoon" weer bij dr ouders gaan wonen, was allemaal niet leuk, maar heeft verder ook geen soap-achtige drama's veroorzaakt op zich.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:23 schreef Ang3l het volgende:
Exen. Ik ben blij dat ik slechts meet 1 heb samengewoond en dat die "scheiding" redelijk soepel verliep aangezien hij naar Amsterdam vertrok om in een piepklein kamertje te gaan wonen en al onze spullen daar toch niet pasten
Elke keer weer, 'ik kan niet elke week weer bij je blijven langskomen, het moet echt een keer ophoudenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat heb ik ook nog wel een tijd gehad. Zeker omdat we de eerste 8 maanden na t uitgaan nog samenwoonden en in hetzelfde bed sliepenDaarna was t steeds als ie bleef logeren na een avondje Eindhoven. Laatste keer is wel alw eer ff geleden
Hij's nu hetero he.
ja, zij ook, ze kwam uiteraard bij mij langs, zij woonde weer bij dr ouders, beetje awkward als ik dan bij haar langs zou komenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Hij nam altijd het initiatief hoor.
En als ie dan dronken was op een feetsje of festival of zo dan wisten mijn vrienden al dat er weer een speech zou komen over dat ie op vrouwen valt, maar dat ik erg speciaal was en dat ik de enige ben waar hij het toch nog wel weer mee zou willen proberen als ik naar Amsterdam zou verhuizen.
Nou er zijn 2 dingen die nooit gaan gebeuren:
1. Naar Amsterdam verhuizen
2. Teruggaan naar hem
Maar verder is 't een goeie gast hoor
terwijl jullie al zo enorm blij zijn dat ze weer thuis woontquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:49 schreef Ang3l het volgende:
"Heeey ex schoonpa en -ma! Ik kom ff jullie dochter neuken!"
Een ex meenemen naar Australië?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben met de mijne nog naar Australie geweest vorig jaar, maar verder is t wel iets bekoeld. Gewoon af en toe verjaardagen en concerten. En Lowlands.
O ik kan best met mijn ex op vakantie hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een ex meenemen naar Australië?
Pfft. Doen de mijne nou nooit
Gelukkig welquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
(But we all know what happened there)
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou zo kunnen slapen trouwens. Denk dat ik zo maar naar huis ga voordat ik zodadelijk wakker wordt met allemaal viltstift op mijn gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |