SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldige LaPo
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
als je dynamo en accu nog goed zijn is dat ruim voldoendequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:15 schreef AldoTheApache het volgende:
auto doet het weer en heb ff 40 km geredennou maar hopen dat dat lang genoeg was
![]()
![]()
Faalquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
volgens mij zijn ze nog goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
als je dynamo en accu nog goed zijn is dat ruim voldoendemaarja mijn auto had 2 maanden stil gestaan, toen een ritje van 2 km. en vandaag dacht hij dus euhm we gaan niet starten
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zei de meneer wiens accu leeg was
maak dan meteen een naamtopicquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
Kut TT maar wilde ook weer eens een topic openen
NIEUW: Foto's!![]()
Mail van de baasquote:Zou je mij geen U willen noemen, dank je !!! Ik snap dat je omgangsnormen wilt hanteren, ergens is dat mooi en te bewonderen, maar voor mij creëert het ook afstand, die voel ik niet, dus gewoon lekker tutoyeren.
Ik bel je zo.
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat jij niet 2 of 3 chicks in je bed hebt volgende weekquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik nu jaloers zijn dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij ook al?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht: mail tussen christian grey en ana
[b]AirwiN schreef [/b]
Past ook nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij niet 2 of 3 chicks in je bed hebt volgende week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |