Ik heb een eetlijst meegekregen. Omdat ze me niet compleet wilde afschrikken heeft ze nu een lijst van 1100kcals meegegeven (bij mij gaan er allerlei alarmbellen rinkelen als ik boven de 700 kom) en over twee weken kijken we verder. Ondertussen houd ik eetlijsten bij Ze vond het erg goed dat ik ben aangemeld bij PsyQ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om heel eerlijk te zijn zit ik nu al tijden te proberen om niet te gaan janken (ik weet dat ik een aansteller ben) en is mijn concentratie ver te zoeken :S Zeker omdat ik weet dat dit over twee weken nog heel veel meer gaat worden
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een eetlijst meegekregen. Omdat ze me niet compleet wilde afschrikken heeft ze nu een lijst van 1100kcals meegegeven (bij mij gaan er allerlei alarmbellen rinkelen als ik boven de 700 kom) en over twee weken kijken we verder. Ondertussen houd ik eetlijsten bij Ze vond het erg goed dat ik ben aangemeld bij PsyQ.
En ik moet eten:wen toch is die lijst heel normaal, if not zelfs nog wat weinig voor een normaal mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om heel eerlijk te zijn zit ik nu al tijden te proberen om niet te gaan janken (ik weet dat ik een aansteller ben) en is mijn concentratie ver te zoeken :S Zeker omdat ik weet dat dit over twee weken nog heel veel meer gaat worden
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een eetlijst meegekregen. Omdat ze me niet compleet wilde afschrikken heeft ze nu een lijst van 1100kcals meegegeven (bij mij gaan er allerlei alarmbellen rinkelen als ik boven de 700 kom) en over twee weken kijken we verder. Ondertussen houd ik eetlijsten bij Ze vond het erg goed dat ik ben aangemeld bij PsyQ.
En ik moet eten:Een dieet moeten volgen is ook niet makkelijk! Het lijkt me wel goed als de psychische hulp een beetje gelijk loopt hiermee, zodat ze je kunnen ondersteunen bij het meer gaan eten. Heb je daar al een afspraak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om heel eerlijk te zijn zit ik nu al tijden te proberen om niet te gaan janken (ik weet dat ik een aansteller ben) en is mijn concentratie ver te zoeken :S Zeker omdat ik weet dat dit over twee weken nog heel veel meer gaat worden
En huilen mag best hoor. Toen ik een dieet moest volgen van de huisarts werd ik daar ook onwijs emo van
Be someone that makes you happy
I know... en het gaat meer worden omdat ik een erg druk leven heb en veel sport.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wen toch is die lijst heel normaal, if not zelfs nog wat weinig voor een normaal mens
Ze zullen me contacteren voor een afspraak. Dus dat is gewoon afwachten, maar een intake is gemiddeld zes weken na de aanmelding. Daarna duurt het nog vier weken totdat de therapie begint. De verzekering heb ik gebeld en het gaat gelukkig volledig gedekt worden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Een dieet moeten volgen is ook niet makkelijk! Het lijkt me wel goed als de psychische hulp een beetje gelijk loopt hiermee, zodat ze je kunnen ondersteunen bij het meer gaan eten. Heb je daar al een afspraak?
En huilen mag best hoor. Toen ik een dieet moest volgen van de huisarts werd ik daar ook onwijs emo van
Stapje voor stapje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze zullen me contacteren voor een afspraak. Dus dat is gewoon afwachten, maar een intake is gemiddeld zes weken na de aanmelding. Daarna duurt het nog vier weken totdat de therapie begint. De verzekering heb ik gebeld en het gaat gelukkig volledig gedekt worden.
Diëten zijn lastig en gelukkig heb ik veel steun in mijn omgeving.
Dank je wel
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:02 schreef Perruche het volgende:
CotS! Echt goed!. Voel je je gemotiveerd om je aan je iijstje te gaan houden?
En je moeder? weet die het al?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaRationeel zeker. Het moet emotioneel gezien allemaal een beetje bezinken.
En gelukkig word ik goed gesteund door mijn vrienden
Nee, ik ga liever dood dan dat zij het te weten komt. Of zoals mijn moeder zegt, zij heeft geen falende kinderen.quote:
Dan heeft zij een falende definitie van falenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ik ga liever dood dan dat zij het te weten komt. Of zoals mijn moeder zegt, zij heeft geen falende kinderen.
Hoe ben jij in het aangeven van eigen grenzen? Zowel naar jouzelf als naar je omgeving?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ik ga liever dood dan dat zij het te weten komt. Of zoals mijn moeder zegt, zij heeft geen falende kinderen.
Juist vertellen dan, lekker ziekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat eerste zou ik wel doen geloof ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:24 schreef Novem het volgende:
[..]
Juist vertellen dan, lekker zieken
Maar wel zeer matig dat je moeder zich zo opstelt
Te schattig dat plaatjequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Fabulous penguin is fabulous! <3
Of Blurred, of Cali, of Rituals, of Mini, of Swietje, of Amsel...quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe zou het trouwens met Siral zijn?
Heeft er iemand nog suggesties voor m'n D?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, net lekker rondje sportschool gedaan!
Lijstje voor vandaag:
O: 3 zuurdezemboterhammen, half met hagelslag, half met jam
T: sneetje brood met kaas, paar plakken komkommer
S: rondje sportschool
L: aardappels uit de oven met tijm, haloumni, broccoli, wortelsalade en een gekookt ei
T: plakje bananenbrood
T: bloedsinaasappel
B: uur wandelen
D: ? staat zuurkoolstamppot op het menu, maar dat zijn wel veel carbs denk ik. Andere suggestie?
T: klein blokje choco
Veel carbs! (jaja, hoor wie het zegtquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heeft er iemand nog suggesties voor m'n D?
En commentaar op m'n lijstje?
Met Amsel gaat het goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of Blurred, of Cali, of Rituals, of Mini, of Swietje, of Amsel...
Ik heb ze allemaal of FB, behalve Swietje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of Blurred, of Cali, of Rituals, of Mini, of Swietje, of Amsel...
ah bah, dat klinkt vies! en met knolselderij ook! Ik denk dat ik voor soep of salade ga, ofzo. Ook even met de duutser overleggen..quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
Zuurkoolsalade met dingen als walnoten en knoflook en spekjes enzo en wat creme fraiche? Dan laat je de aardappels weg?
Siral at wel een heel stuk meer kan ik me herinnneren, die had opgebouwd naar 2000 kcals ofzo, maar nog wel psychisch moeite ermee. Zij was wel tof vond ik!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal of FB, behalve Swietje.
Siral zat destijds in een zelfde situatie als COTS, vandaar dat ik er aan dacht.
Salade met kip en pesto en haricot verts enzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah bah, dat klinkt vies! en met knolselderij ook! Ik denk dat ik voor soep of salade ga, ofzo. Ook even met de duutser overleggen..
Spinaziesalade met makreelquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah bah, dat klinkt vies! en met knolselderij ook! Ik denk dat ik voor soep of salade ga, ofzo. Ook even met de duutser overleggen..
Ja, ik ook wel veel swietje ook, maar toch, oppervlakkige info zo via FB.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal of FB, behalve Swietje.
Siral zat destijds in een zelfde situatie als COTS, vandaar dat ik er aan dacht.
Lekker is subjectiefquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dank je wel! Als je nu lekkere dingen zou aandragen, neem ik ze graag in overweging!
Die was toen een sportmonstertje geworden met een indrukwekkende schouderpartij!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:49 schreef Novem het volgende:
[..]
Siral at wel een heel stuk meer kan ik me herinnneren, die had opgebouwd naar 2000 kcals ofzo, maar nog wel psychisch moeite ermee. Zij was wel tof vond ik!
Over smaak valt niet te twisten he. Misschien kan je een lijstje maken voor toegestane suggestiesquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dank je wel! Als je nu lekkere dingen zou aandragen, neem ik ze graag in overweging!
Challenge accepted!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat het zoiets zal worden, maar dan in wortel, linzen bleekselderij, ofzo. En brood on the side! thanks!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Challenge accepted!
Vega voor de Duutser he?
Maaltijdsalade met sperziebonen, spinazie, feta, pijnboompitjes en zongedroogde tomaten
Quinoa met gegrilde groenten, halloumi en pompoenpitten
Pompoen-wortel-linzensoep
Curry van kikkererwten/aubergine/courgette/linzen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten he. Misschien kan je een lijstje maken voor toegestane suggesties
Je wilde toch geen carbs? Brood, pompoen, linzen hebben allemaal carbsquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat het zoiets zal worden, maar dan in wortel, linzen bleekselderij, ofzo. En brood on the side! thanks!
minder carbs. en geen pompoen, en rode linzen. Van alleen soep zou ik echt honger krijgen, ik moet er wel een beetje iets substantieels bij hebben...quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je wilde toch geen carbs? Brood, pompoen, linzen hebben allemaal carbs
Neem je er toch iets anders bij? Salade ofzo. Of gegrilde groenten. Of een worstje. Ofzo. Maar dan vraag je om iets met minder carbs, neem je de meest "carbloaded" optie beschikbaarquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef Jag�rtrut het volgende:
minder carbs. en geen pompoen, en rode linzen. Van alleen soep zou ik echt honger krijgen, ik moet er wel een beetje iets substantieels bij hebben...
Ja leuk, stop eens!quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:08 schreef Novem het volgende:
Geroosterde kipZo lekker he?!
Ook als je hem helemaal insmeert met een prutje van gerookte paprika, knoflook, peper en zout, chilipoeder, kerriepoeder en olie! En dan patat erbij![]()
Ik heb hongerrrrrrrrrrr
nou ja, soep met linzen, wortel en gember is toch niet zo slecht? Lijkt me een stuk beter dan stamppot. En dan eet ik er een boterham naas, ik weet dat brood koolhydraten bevat, maar ik heb echt iets van koolhydraten nodig om 'vol' te raken. Anders blijf ik de hele avond snaaien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Neem je er toch iets anders bij? Salade ofzo. Of gegrilde groenten. Of een worstje. Ofzo. Maar dan vraag je om iets met minder carbs, neem je de meest "carbloaded" optie beschikbaar
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:10 schreef V1z0R het volgende:
Ah, oke
Ik zat op de WC en bedacht me dat ik van 't weekend wel een kip in de oven kon doen en bedacht dat gevuld wel lekker kon wezen.
's avonds bakje wortels als je toch wil snaaien. Zijn ook carbs, maar beter dan chips/koekjes etc.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou ja, soep met linzen, wortel en gember is toch niet zo slecht? Lijkt me een stuk beter dan stamppot. En dan eet ik er een boterham naas, ik weet dat brood koolhydraten bevat, maar ik heb echt iets van koolhydraten nodig om 'vol' te raken. Anders blijf ik de hele avond snaaien.
quote:
Ik vind 't anders erg lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik kan zo'n beest perfect ontleden, mijn vriendin noemt me dan ook koning kipquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:03 schreef the85mc het volgende:
Ik weet met een hele kip vaak niet waar ik moet beginnen met snijden. Allemaal van die onlogische botten enzo. Het is me nooit gelukt er mooie stukje vlees van te snijden. Meestal ziet het eruit alsof die kip door een trein is overreden..
Of ik had tot nu toe mongoloïde kippen, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik kan zo'n beest perfect ontleden, mijn vriendin noemt me dan ook koning kip
Zo'n blauwe met freggelkuifquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:03 schreef the85mc het volgende:
[..]
Of ik had tot nu toe mongoloïde kippen, dat kan natuurlijk ook.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Pino? Nee die past niet in de oven..
En toen moest ik gaan wiki-en!quote:
Van alles en nog wat, maar geen kip inderdaadquote:The book "G" is for Growing: Thirty Years of Research on Children and Sesame Street refers to Big Bird as a canary.[8] In an episode of Sesame Street, Big Bird was asked if he was related to the cassowary, he replied, "I'm more of a condor." On the January 23, 1976 episode of Hollywood Squares, Big Bird was asked what kind of bird he is and said he was a lark, causing host Peter Marshall to crack up.[9] In the film Don't Eat the Pictures, Osiris calls Big Bird an ibis. Big Bird appeared in a series 11 episode of Mister Rogers' Neighborhood, in which he declares he is a "Golden Condor". Regardless, he is always described as being flightless.
Nee, zijdehoenders:quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Pino? Nee die past niet in de oven..
Aha, ik ben niet zo'n kippenkenner al eet ik ze vaak. Ik kon bij blauwe vogel maar 1 ding bedenken: pinoquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, zijdehoenders:
[ afbeelding ]
LIF / [Gezond Slank] # 1984 - Bier en pizza, tralalalala
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nieuwe hardloopschoen gekauft, gewoon omdat ik zin had om iets te kopen
quote:Heb morgen zomaar een snipperdag genomen, gewoon omdat het kan
quote:Lijst:
O Slapen
L: grote salade, 2 boterhammen ham, 2 beschuiten kaas, beker melk, cappuccino
T's: 6 dropjes, appel, sinaasappel, druiven, 4 blokjes choco
D: Veel spruitjes, aardappelpuree, gekookte wortels, gegrilde zalm
T's: zoute stokjes, cola-berenburg, kwark en vla
quote:
Wacht maar tot je een keer een zijdehoen aansnijdt. Dat ga je niet vergeten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:46 schreef the85mc het volgende:
[..]
Aha, ik ben niet zo'n kippenkenner al eet ik ze vaak. Ik kon bij blauwe vogel maar 1 ding bedenken: pino
Nu even rondje hardlopen, kijken of ik dit keer wel rustig aan kan doen..
Om welke reden is jouw Duutser eigenlijk vegetarier?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou ja, soep met linzen, wortel en gember is toch niet zo slecht? Lijkt me een stuk beter dan stamppot. En dan eet ik er een boterham naas, ik weet dat brood koolhydraten bevat, maar ik heb echt iets van koolhydraten nodig om 'vol' te raken. Anders blijf ik de hele avond snaaien.
M'n S gisteren was hardlopen door de binnenstad op niet geheel geschikt schoeisel, vandaag relatieve rustdag.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:27 schreef sigme het volgende:
<>
• toe: pruimen in rum met roomyoghurt en johannesbroodboomsiroop
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:17 schreef the85mc het volgende:
Zo rondje gedaan, voor mijn gevoel op slakkentempo maar heb mezelf dit keer niet de blessures ingelopen. Kan niet wachten op droger weer, dan gaat de mtb weer uit de schuur
Ah, u is een anonieme Urbanathlonner?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:20 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]Ben ook meer een mooi weer loper... en dan kan ik eens aan de gang met een grote SUV autoband.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:01 schreef Nallie het volgende:
Kwak, jij geeft op een middelbare school les toch? Hulde aan jou![]()
Ik moest net 12 koters (helft met adhd) plannen gaan aanleren. Wat een hel
Hee Puff, hoe is het met je?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spruitjesstamp met een tartaartje
Ik ben eigenlijk helemaal geen loper, maar je moet toch wat in de winter.. Ben vooral watersporter en mtber, hardlopen meer om conditie beetje op peil te houden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:20 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]Ben ook meer een mooi weer loper... en dan kan ik eens aan de gang met een grote SUV autoband.
Hey, geen lange fokdagen de laatste tijd nee. Dank jequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hee Puff, hoe is het met je?
Hoe gaat het met sporten? Is je werk nog leuk? Heb je al een plan van aanpak om een opleidingsplek te krijgen? Bevalt het samenwonen nog goed?
Ik zie je alleen af en toe even binnen waaien en dan ben je weer weg.
Mja, ken het... ik ben ook eigenlijk geen loper. Maarja, 10 kilometer in april gepland staan...quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:26 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal geen loper, maar je moet toch wat in de winter.. Ben vooral watersporter en mtber, hardlopen meer om conditie beetje op peil te houden.
Haha, goed in het verplaatsen van grote gewichten. Denk uiteindelijk dat een Highland Game meer mijn ding is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, u is een anonieme Urbanathlonner?
Mijn uurtje kickfit was enigszins intensief. Mn haar was doorweekt. Gelukkig had ik mn pony vanochtend bijgeknipt, anders had ik natte slierten haar in mn ogen gehad.
Kun je er weer normaal op afwikkelen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef An24 het volgende:
![]()
Pootje gaat al een stuk beter, de krukken gaan morgen terug
Nee, dat zeker niet. Ik loop nu met de platvoetmethodequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Kun je er weer normaal op afwikkelen?
De krukken waren van kantoor, dus die moeten sowieso weer terug voor eventuele BHV doeleinden. Dinsdag pas weer echt op pad, dus hij krijgt nu voldoende rust. Hij is ook niet blauw geworden en ook het extra vocht is bijna weg. Ben een lucky bastard dit keerquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef V1z0R het volgende:
Niet even poosje houden voor dag dat je misschien wat meer moet belasten dan je wilt?
Kennen jullie trouwens dat verhaal van een cynische klootzak die een bootycall kreeg in een week dat 'ie extra cynisch was door wat onzekerheden? Die kreeg een bootycall van zeurmeisje voor morgen.
Zeurmeisje =/= olijfmeisje? Ff draad kwijt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef V1z0R het volgende:
Niet even poosje houden voor dag dat je misschien wat meer moet belasten dan je wilt?
Kennen jullie trouwens dat verhaal van een cynische klootzak die een bootycall kreeg in een week dat 'ie extra cynisch was door wat onzekerheden? Die kreeg een bootycall van zeurmeisje voor morgen.
Viswijf?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Zeurmeisje =/= olijfmeisje? Ff draad kwijt.
Go Vaiz.
Een gedeelte gewoonte, want zo is hij opgegroeid. Beide ouders eten ook geen vlees. Een ander gedeelte zegt hij " because the industrial mass production of meat is unethical, both with regard to the animals as well as to the amount of resources that you need to put into meat production".quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Om welke reden is jouw Duutser eigenlijk vegetarier?
Si! Wat zou je mij adviseren over Ashtanga yoga? Pas weer doen als alle klachten weg zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:07 schreef Mufasa208 het volgende:
Klinkt goed! Hopen dat de bewegelijkheid weer snel terug is en je er weer fatsoenlijk op kan staan.
Yup, van olijfverhaal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Zeurmeisje =/= olijfmeisje? Ff draad kwijt.
Go Vaiz.
Als ik wiki er even bijpak, zou ik eventueel de asana laten voor wat het is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef An24 het volgende:
Si! Wat zou je mij adviseren over Ashtanga yoga? Pas weer doen als alle klachten weg zijn?
Hahaquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Als ik wiki er even bijpak, zou ik eventueel de asana laten voor wat het is.![]()
Maar even zonder gekheid, zolang je er niet fatsoenlijk op kan staan en het bewegen nog pijnlijk is, zou ik de staande bewegingen vermijden. Het is in de regel de bewegingen zo veel mogelijk vermijden die de pijn provoceren, dan ook de activiteiten die ermee gepaard gaan.
Wel proberen zo goed mogelijk een normaal looppatroon te handhaven, dus met het afwikkelen van je voet. Maar alleen zolang het gaat.
Nope, eet hij ook Niet..quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef V1z0R het volgende:
Dacht dat duutser helemaal vega was, maar Sigme-beesten eet 'ie dus gewoon?
6..quote:
uitslapen, late O: 500g volle kwark beetje honing, visolie, magnesiumquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
6..
Maar tis nogal krap met snipperdagen omdat hij per maand gemiddeld 1 1./5 snip moet nemen omdta zijn zoon hier dan is. Dat is het nadeel van continu ploeg.
Had je nog een eetlijstje?
Ik sport me suf, mn vriendje is nog steeds leuk en werk hebben we het niet over, maar komt wel weer goed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hey, geen lange fokdagen de laatste tijd nee. Dank je
Op het werk gaat het wel goed maar ik ben wel toe aan een volgende stap. Mn hoofd is wel redelijk alleen mn blij is nog wel even kwijt, moet weer beter weer worden. Sporten schiet helaas niet op.
En jij? de liefde nog goed, en werks?
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:05 schreef loveli het volgende:
[..]
uitslapen, late O: 500g volle kwark beetje honing, visolie, magnesium
T: koffie met slagroom (gewoon vloeibare ipv koffiemelk)
vrijwilligerswerk
T: puddinkje, koffie/slagroom
in slaap gevallen tot 21:00
Ga zo nog even forcefeeden met zalm/broccoli of zalm/wokgroente. Gisteren was rennen zonder eetpauze en D: 2 hambo's @ mac.
autoquote:
Zorgen dat je dingen bij je hebt, als je weet dat het uit de hand kan gaan lopen met je vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef loveli het volgende:
Inbouwen in planning: spoedreparatie aan auto
Ik vind het knap dat je beter voor anderen zorgt dan voor jezelf.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:05 schreef loveli het volgende:
[..]
uitslapen, late O: 500g volle kwark beetje honing, visolie, magnesium
T: koffie met slagroom (gewoon vloeibare ipv koffiemelk)
vrijwilligerswerk
T: puddinkje, koffie/slagroom
in slaap gevallen tot 21:00
Ga zo nog even forcefeeden met zalm/broccoli of zalm/wokgroente. Gisteren was rennen zonder eetpauze en D: 2 hambo's @ mac.
Bakkersgist, noop. Helaas.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Li, zou dit brood niet wat voor je zijn:
[ afbeelding ]
Hou ff die ralph moorman in de gaten, want die is een of ander glutenvrij brood aanhet ontwikkelen, zonder gist en de bedoeling is dat het te eten is.quote:
Wat is er met je toetsenbord?quote:
Hier zit geen bakkersgist in. En 't Stoepje staat overal en nergens.quote:
Wil je een roze koek?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef Perruche het volgende:
Echt vegetariers , dit topic, carbs en sommige mensen al dan niet in dit topic zijn echt te kansloos * tien
Zal ik dan maar vertellen over het stuk marshmallow/koekjes brownie wat ik vanmiddag op heb? Dat was namelijk zo ontzettend gruwelijk lekker.quote:
Is dit alles wat je na al die alcohol kan producerenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef Perruche het volgende:
Echt vegetariers , dit topic, carbs en sommige mensen al dan niet in dit topic zijn echt te kansloos * tien
Ik heb chocoladesouffle op. T was bijna vloeibare sexquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zal ik dan maar vertellen over het stuk marshmallow/koekjes brownie wat ik vanmiddag op heb? Dat was namelijk zo ontzettend gruwelijk lekker.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde een heel klein stukje nemen, maar het was te lekker dus ik moest meer van mezelf.
Morgenochtend weer sportschool.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zal ik dan maar vertellen over het stuk marshmallow/koekjes brownie wat ik vanmiddag op heb? Dat was namelijk zo ontzettend gruwelijk lekker.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde een heel klein stukje nemen, maar het was te lekker dus ik moest meer van mezelf.
Morgenochtend weer sportschool.
jaja whateverquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is dit alles wat je na al die alcohol kan producerenik had meer van je verwacht!!
.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef Nallie het volgende:
Kijk, korte mensen kunnen niet zo goed tegen alcohol. Lange mensen daarentegen
uuuuh me novuhm en ik!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef Perruche het volgende:
Ik en novem hebben wel zin in een kopje thee.
wtfquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef V1z0R het volgende:
Wil zo'n lekker exemplaar uit A'dam even goed gebeft worden?
Kan ik mijn pandapunten inwisselen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef V1z0R het volgende:
Nallie, Perr, Co, aanmelden mag!
Ik weet niet waarom, maar toch voel ik me gepasseerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef V1z0R het volgende:
Heb je vis geroken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef V1z0R het volgende:
novem ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar toch voel ik me gepasseerd.
Jij wilt geen koekjequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef V1z0R het volgende:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambidextriequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zijn linkerarm is al lam. Of was het rechts?
Ja, maar vis&veggies bakken, munchen en fok fatsoenlijk bijhouden is lastigquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goede wending van het topic!
Loveli, heb je dat andere brood gecheckt?
Zo grootquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef loveli het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambidextrie
aliquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef loveli het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambidextrie
Fixed!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:15 schreef V1z0R het volgende:
GVD, heel verweer getypt, oscar, of wat mensen die lezen waardig vinden getypt, weg, kut, kut, kut, naja, kut rosbief met olijf
Nog steeds geen excuus /huilquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:15 schreef V1z0R het volgende:
GVD, heel verweer getypt, oscar, of wat mensen die lezen waardig vinden getypt, weg, kut, kut, kut, naja, kut
Als je ooit flauw bent van Mr. skinny-kuitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Als dat zou inhouden dat ik het gebruik van rare termen in plaats van vloeken mag promoten ben ik wel voorquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Moet je geen baan bij de Bond tegen het Vloeken?
^ dat dusquote:
Ik eet An op?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef V1z0R het volgende:
Erwten verongelukt met een lekkere Maria eet 't An in een sexy yoga iets soufle
Je doet me nu denken aan de reclame van de LOI met die scheidsrechtersquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Krijg de vinkenverkoudheid, twijgjesdeerne".
En potsjaak drie cavia's!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ennn nu ging ik echt naar bed!
Potsjaakdriecavia's!
past niet op het wordfeud plankjequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:39 schreef V1z0R het volgende:
Eindbodvingervrijekutkolleremolassesdikkevinkenteringmollassessiroopbeetjeindepoepkuttegenargumentdienergensopslaat....
Te laatquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:58 schreef kwakz0r het volgende:
ik had echt al in bed moeten liggen...
Ga danquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:58 schreef kwakz0r het volgende:
Heb je geen laptop?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:58 schreef kwakz0r het volgende:
Of.....quote:
^^quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je beter voor anderen zorgt dan voor jezelf.
Ja maar zes minutenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch jammer http://www.telegraaf.nl/v(...)_voor_de_lijn__.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O: kwark met rozijnen, 3 grote glazen water
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Mag wel meer gok ik...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:33 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen met een lijstje:
O: havermout van sojamelk met 1 banaan en kaneel
T: peer
L: boterhammen en soep, of iets anders lekkers
S: rondje hardlopen
D: gegrillde kip met groentenstoof (aubergine, courgette, tomaten etc)
T: bakje kwark met bosbessen
zuurkoolstamppot!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, dan doe ik ook een lijstje.
O: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren met wat ontbijtspek, beker versgeperste jus, cappuccino
S: Benen, rug en biceps trainen en doe nog maar wat cardio erbij.
T: banaan en wheyshake
L: home made tomatensoep met een paar tortellini's erin, paar rijstwafels met kaas en gekookte worst
D: werkelijk waar geen idee! Toen ik vroeg om suggesties kreeg ik als antwoord: iets lekkers.Iemand suggesties over wat lekker is?
T: stukje brownie
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O: kwark met rozijnen, 3 grote glazen water
crap in = crap out
Sowieso geen stamppotjes. Maar hij prakt welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:08 schreef V1z0R het volgende:
ik had een beetje droge mond...
Wat me trouwens wel opvalt, wanneer je niet rookt is een kater flink minder
Freud lust geen bruine bonen EN geen zuurkool?
Dan moet freud zich gewoon vermannen en het proberen met een wel goede kok.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Sowieso geen stamppotjes. Maar hij prakt wel![]()
Erfenis van een niet zo lekker kokende moeder
Doet hij ook. Hij werd, tot hij mij kennen echt gezien als een moeilijke eter. En het gaat al een stuk beter. Hij eet al verschillende soorten vis, pasta, tomaten en nog aardig wat meer wat hij eerst niet at. Ook bij Niven heeft hij alles opgegeten en liet zich verrassenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan moet freud zich gewoon vermannen en het proberen met een wel goede kok.
Vasd geen strafquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Doet hij ook. Hij werd, tot hij mij kennen echt gezien als een moeilijke eter. En het gaat al een stuk beter. Hij eet al verschillende soorten vis, pasta, tomaten en nog aardig wat meer wat hij eerst niet at. Ook bij Niven heeft hij alles opgegeten en liet zich verrassen
Alles op zijn tijd
Je zou denken hij ook!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Orch... mijn huisgenoot had eerst een feestje tot 2.00
En kwam om 6.00 thuis om een feestje tot 8.00 te houden
Om nu een feestje te hebben dat om 10.00 begon.
Ik ben stuk
Vaders kunnen er ook wat vanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef _aurum_ het volgende:
mijn lief had ook een bijzonder smaakpallet toen ik 'm leerde kennen, maar het is met de jaren wel beter geworden
Hij at gisteraaf zelfs spruiten zonder te mopperen
Volgens mij zijn er genoeg moeders die hun kinderen traumatiseren met doogekookte groenten enzo
Hij vond het ook lekker. Hij heeft er alleen wat minder mee dan ik. We gaan dan ook niet vaak naar een sterrenrestaurant, maar als we gaan zegt hij erg te genieten van het feit dat ik zo genietquote:
Dat! Hij moest snotprei etenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef _aurum_ het volgende:
mijn lief had ook een bijzonder smaakpallet toen ik 'm leerde kennen, maar het is met de jaren wel beter geworden
Hij at gisteraaf zelfs spruiten zonder te mopperen
Volgens mij zijn er genoeg moeders die hun kinderen traumatiseren met doogekookte groenten enzo
Ja... ik heb hem inmiddels al drie keer gevraagd of het zachter kanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je zou denken hij ook!Wel een doorzetter.
mijn ma maakte vroeger ook altijd van die vage dingen, die was in armoede opgegroeid (1 keer per week vlees enzo), maar die waren nog best lekker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:19 schreef An24 het volgende:
Na de scheiding van mijn ouders waren wij best arm. Om de week door te komen maakte mijn moeder soms witte rijst met boter en bruine suiker. Vroeger vond ik dat best vies, maar ik kan nu nog wel met plezier aan die smaak denken. Beetje vreemd
Lang leve het sentiment?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:19 schreef An24 het volgende:
Na de scheiding van mijn ouders waren wij best arm. Om de week door te komen maakte mijn moeder soms witte rijst met boter en bruine suiker. Vroeger vond ik dat best vies, maar ik kan nu nog wel met plezier aan die smaak denken. Beetje vreemd
Verhalen van witte rijst met boter en bruine suiker o.a. heeft mij een paar jaar geleden ook aan het denken gezet. Ik dacht dat ik het vroeger bij mijn ma slecht had wat betreft armoede, maar dat viel achteraf gezien zeker mee. De gezinsdynamiek was toen gewoon erg raar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:19 schreef An24 het volgende:
Kan ik me voorstellen. Het ergste moment was het twee weken leven op brood met boter, kaas en thee met melk. Toen werd ik ook wel een beetje ziek. Wist mijn moeder veelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:50 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Verhalen van witte rijst met boter en bruine suiker o.a. heeft mij een paar jaar geleden ook aan het denken gezet. Ik dacht dat ik het vroeger bij mijn ma slecht had wat betreft armoede, maar dat viel achteraf gezien zeker mee. De gezinsdynamiek was toen gewoon erg raar.
Dat was ons luxe toetje! Heerlijk! Als we allemaal thuis zijn maakt ze het nog wel eens speciaal voor mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:19 schreef An24 het volgende:
Ik moet altijd flink bijkomen na een drankfestijnquote:
ik ook! maar de ochtend was wel zwaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:13 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik moet altijd flink bijkomen na een drankfestijn ;') Ben nu we helemaal fit!
Lange mensen kunnen er beter tegen je croisquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik ook! maar de ochtend was wel zwaar
Ja hoor!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:52 schreef Novem het volgende:
Morgen! Net wakker
Jij ook een leuke avond gehad v1z?
Ik ga zo aan een bak yoghurt met fruit, uurtje yoga-en om wat afvalstoffen af te voerenen vanavond veeuull verse groenten eten!
Mijn moeder kon heel lekker koken, maar wel heel ongezond, veel jus van het vet uit de pan, gesmolten kaas, roomsaus, op vrijdag veeel gegrilde kippenpootjes met patat en appelmoesen daarom was ik dus al dik op m'n twaalfde
en door mijn nutella/orinoco verslaving natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat was ons luxe toetje! Heerlijk! Als we allemaal thuis zijn maakt ze het nog wel eens speciaal voor mij- wel met zilvervliesrijst overigens.
Dat wisten mijn ouders ook niet. Ik was gewoon ziekelijk, zwak en een klunsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:04 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Dit dan helemaal, vooral met EDS.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja hoor!Jij dus ook begrijp ik?
Hoop wel dat vanavond leuker wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |