abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122295391
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Be someone that makes you happy
pi_122295413
Heb ooit eens les mogen geven aan de dikke vriendenclub, ongeveer 20 kinderen in de leeftijd van 8 tot 12 jaar. Ze hadden net vakantie gehad, waren druk en luisterden niet... in ieder geval niet dat naar de twee leraressen. Een van die twee stelde zich toen aan me voor en ik dacht in eerste instantie dat ze ook 12 was, maar vond het al zo vreemd want ze was niet dik. :X

Maar:
• Ik werd meester genoemd. :D
• Lesgeven is tof! O+
• Ze luisterden beter naar mij dan naar de leraressen. _O-
• Je hebt er altijd wel kutkinderen tussen zitten.
• Het is leuk als ze je de volgende keer ook weer les van je willen hebben.
pi_122295539
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Vertel!
Ik heb een eetlijst meegekregen. Omdat ze me niet compleet wilde afschrikken heeft ze nu een lijst van 1100kcals meegegeven (bij mij gaan er allerlei alarmbellen rinkelen als ik boven de 700 kom) en over twee weken kijken we verder. Ondertussen houd ik eetlijsten bij Ze vond het erg goed dat ik ben aangemeld bij PsyQ.

En ik moet eten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En om heel eerlijk te zijn zit ik nu al tijden te proberen om niet te gaan janken (ik weet dat ik een aansteller ben) en is mijn concentratie ver te zoeken :S Zeker omdat ik weet dat dit over twee weken nog heel veel meer gaat worden
  donderdag 31 januari 2013 @ 13:49:54 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122295569
Meester Muf O+ :D

BAM Nallie! :P Die was dicht :+

Hier ook bam... E-mailexplosie..! :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_122295617
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb een eetlijst meegekregen. Omdat ze me niet compleet wilde afschrikken heeft ze nu een lijst van 1100kcals meegegeven (bij mij gaan er allerlei alarmbellen rinkelen als ik boven de 700 kom) en over twee weken kijken we verder. Ondertussen houd ik eetlijsten bij Ze vond het erg goed dat ik ben aangemeld bij PsyQ.

En ik moet eten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En om heel eerlijk te zijn zit ik nu al tijden te proberen om niet te gaan janken (ik weet dat ik een aansteller ben) en is mijn concentratie ver te zoeken :S Zeker omdat ik weet dat dit over twee weken nog heel veel meer gaat worden
wen toch is die lijst heel normaal, if not zelfs nog wat weinig voor een normaal mens
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_122295654
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En ik moet eten:

SPOILER
Een dieet moeten volgen is ook niet makkelijk! Het lijkt me wel goed als de psychische hulp een beetje gelijk loopt hiermee, zodat ze je kunnen ondersteunen bij het meer gaan eten. Heb je daar al een afspraak?

En huilen mag best hoor. Toen ik een dieet moest volgen van de huisarts werd ik daar ook onwijs emo van :')
pi_122295737
quote:
3s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:50 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wen toch is die lijst heel normaal, if not zelfs nog wat weinig voor een normaal mens
I know... en het gaat meer worden omdat ik een erg druk leven heb en veel sport.
(het moeten zes boterhammen worden, vijf opscheplepels basis, drie glazen melk, 100 gr eiwitten bij de maaltijd).

O... ja en ik moet nu twee keer per week iets eten dat niet op de lijst staat. Een koek oid of meesnacken met vriendinnen in het weekend
pi_122295881
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:51 schreef Nallie het volgende:

[..]

Een dieet moeten volgen is ook niet makkelijk! Het lijkt me wel goed als de psychische hulp een beetje gelijk loopt hiermee, zodat ze je kunnen ondersteunen bij het meer gaan eten. Heb je daar al een afspraak?

En huilen mag best hoor. Toen ik een dieet moest volgen van de huisarts werd ik daar ook onwijs emo van :')
Ze zullen me contacteren voor een afspraak. Dus dat is gewoon afwachten, maar een intake is gemiddeld zes weken na de aanmelding. Daarna duurt het nog vier weken totdat de therapie begint. De verzekering heb ik gebeld en het gaat gelukkig volledig gedekt worden.

Diëten zijn lastig en gelukkig heb ik veel steun in mijn omgeving.

Dank je wel :*
pi_122296085
Goed dat je dit gedaan hebt hoor, CotS! Alle verandering zal in het begin lastig zijn, maar uiteindelijk went het wel.
Maar at je eerst zoveel minder dan deze lijstjes dan?
pi_122296197
Hoe zou het trouwens met Siral zijn? :?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_122296211
Goed dat je er nu mee aan de slag bent CotS! Mijn rolstoeldieet was 1380 kcal... dan snap je zelf ook dat die 1100 inderdaad nog erg laag is.
Zet 'm op meis!
pi_122296246
CotS! Echt goed! *O*. Voel je je gemotiveerd om je aan je iijstje te gaan houden?
pi_122296401
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ze zullen me contacteren voor een afspraak. Dus dat is gewoon afwachten, maar een intake is gemiddeld zes weken na de aanmelding. Daarna duurt het nog vier weken totdat de therapie begint. De verzekering heb ik gebeld en het gaat gelukkig volledig gedekt worden.

Diëten zijn lastig en gelukkig heb ik veel steun in mijn omgeving.

Dank je wel :*
Stapje voor stapje. :)

Heb zelf op een revalidatietraject stage gelopen en zoals iemand al eerder zei, is dat een hele uitkomst met meerdere disciplines samenwerken.
pi_122296661
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:02 schreef Perruche het volgende:
CotS! Echt goed! *O*. Voel je je gemotiveerd om je aan je iijstje te gaan houden?
Ja :) Rationeel zeker. Het moet emotioneel gezien allemaal een beetje bezinken.
En gelukkig word ik goed gesteund door mijn vrienden
pi_122297086
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja :) Rationeel zeker. Het moet emotioneel gezien allemaal een beetje bezinken.
En gelukkig word ik goed gesteund door mijn vrienden
En je moeder? weet die het al?
pi_122297121
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

En je moeder? weet die het al?
Nee, ik ga liever dood dan dat zij het te weten komt. Of zoals mijn moeder zegt, zij heeft geen falende kinderen.
pi_122297232
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, ik ga liever dood dan dat zij het te weten komt. Of zoals mijn moeder zegt, zij heeft geen falende kinderen.
Dan heeft zij een falende definitie van falen :P
pi_122297293
quote:

[..]

Hoe ben jij in het aangeven van eigen grenzen? Zowel naar jouzelf als naar je omgeving?
pi_122297301
quote:

[..]

Juist vertellen dan, lekker zieken :9

Maar wel zeer matig dat je moeder zich zo opstelt :{
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_122297415
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:24 schreef Novem het volgende:

[..]

Juist vertellen dan, lekker zieken :9

Maar wel zeer matig dat je moeder zich zo opstelt :{
Dat eerste zou ik wel doen geloof ik :@. Maar ja ik moet niets zeggen :D
  donderdag 31 januari 2013 @ 14:29:49 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122297528

Fabulous penguin is fabulous! <3
pi_122297687
:D O+
pi_122297741
quote:
17s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]

Fabulous penguin is fabulous! <3
Te schattig dat plaatje
pi_122297883
quote:
3s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe zou het trouwens met Siral zijn? :?
Of Blurred, of Cali, of Rituals, of Mini, of Swietje, of Amsel...

:{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_122297984
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, net lekker rondje sportschool gedaan!

Lijstje voor vandaag:

O: 3 zuurdezemboterhammen, half met hagelslag, half met jam
T: sneetje brood met kaas, paar plakken komkommer
S: rondje sportschool
L: aardappels uit de oven met tijm, haloumni, broccoli, wortelsalade en een gekookt ei
T: plakje bananenbrood
T: bloedsinaasappel
B: uur wandelen
D: ? staat zuurkoolstamppot op het menu, maar dat zijn wel veel carbs denk ik. Andere suggestie?
T: klein blokje choco
Heeft er iemand nog suggesties voor m'n D?

En commentaar op m'n lijstje?
pi_122298015
Zuurkoolsalade met dingen als walnoten en knoflook en spekjes enzo en wat creme fraiche? Dan laat je de aardappels weg?
Ja doei.
pi_122298078
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Heeft er iemand nog suggesties voor m'n D?

En commentaar op m'n lijstje?
Veel carbs! (jaja, hoor wie het zegt :P). Zou iets gewoon vlees/groente doen. Maar geen suggesties.
pi_122298129
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Met Amsel gaat het goed :Y zie ik af en toe op FB langskomen.
Rest... geen idee! En Rituals was een kloon toch?

Jag, zuurkoolstamp met knolselderij ipv aardappel?
Of wil je heeel andere suggesties :P
pi_122298240
Mijn update:
O: speltvlokken, banaan, sojamelk, chiazaad, kaneel
L: pistolet gegrilde kip, grote sla met gegrilde groenten en olijfolie, beker optimel
T: 5 winegums
T: 2 mandarijnen
B: 2x20 minuten fietsen
D: 3 gangen (zalm, bief, choco), met veel wijn.

Tot aan D is 1100 kcals. Na D 2500 kcals, ofzo.
pi_122298242
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik heb ze allemaal of FB, behalve Swietje.
Siral zat destijds in een zelfde situatie als COTS, vandaar dat ik er aan dacht.
Doe wat je niet durft.
pi_122298294
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
Zuurkoolsalade met dingen als walnoten en knoflook en spekjes enzo en wat creme fraiche? Dan laat je de aardappels weg?
ah bah, dat klinkt vies! en met knolselderij ook! Ik denk dat ik voor soep of salade ga, ofzo. Ook even met de duutser overleggen..
pi_122298317
Maar graag gedaan hoor de suggesties :P
pi_122298378
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:47 schreef Nallie het volgende:
_O-
pi_122298397
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Siral zat destijds in een zelfde situatie als COTS, vandaar dat ik er aan dacht.
Siral at wel een heel stuk meer kan ik me herinnneren, die had opgebouwd naar 2000 kcals ofzo, maar nog wel psychisch moeite ermee. Zij was wel tof vond ik! :P
pi_122298406
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:47 schreef Nallie het volgende:
dank je wel! Als je nu lekkere dingen zou aandragen, neem ik ze graag in overweging! :*
  donderdag 31 januari 2013 @ 14:50:06 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122298422
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ah bah, dat klinkt vies! en met knolselderij ook! Ik denk dat ik voor soep of salade ga, ofzo. Ook even met de duutser overleggen..
Salade met kip en pesto en haricot verts enzo *O*
pi_122298444
quote:

[..]

Spinaziesalade met makreel :9
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja, ik ook wel veel swietje ook, maar toch, oppervlakkige info zo via FB.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 31 januari 2013 @ 14:50:55 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122298462
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dank je wel! Als je nu lekkere dingen zou aandragen, neem ik ze graag in overweging! :*
Lekker is subjectief :+

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:49 schreef Novem het volgende:

[..]

Siral at wel een heel stuk meer kan ik me herinnneren, die had opgebouwd naar 2000 kcals ofzo, maar nog wel psychisch moeite ermee. Zij was wel tof vond ik! :P
Die was toen een sportmonstertje geworden met een indrukwekkende schouderpartij! :Y
pi_122298466
quote:

[..]

Over smaak valt niet te twisten he. Misschien kan je een lijstje maken voor toegestane suggesties :P
pi_122298540
quote:

[..]

Challenge accepted!

Vega voor de Duutser he?

Maaltijdsalade met sperziebonen, spinazie, feta, pijnboompitjes en zongedroogde tomaten
Quinoa met gegrilde groenten, halloumi en pompoenpitten
Pompoen-wortel-linzensoep
Curry van kikkererwten/aubergine/courgette/linzen

T is wel duidelijk dat ik last heb van WOG :')
pi_122298684
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:52 schreef Nallie het volgende:

[..]

Challenge accepted!

Vega voor de Duutser he?

Maaltijdsalade met sperziebonen, spinazie, feta, pijnboompitjes en zongedroogde tomaten
Quinoa met gegrilde groenten, halloumi en pompoenpitten
Pompoen-wortel-linzensoep
Curry van kikkererwten/aubergine/courgette/linzen
ik denk inderdaad dat het zoiets zal worden, maar dan in wortel, linzen bleekselderij, ofzo. En brood on the side! thanks! :)
pi_122298693
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

Over smaak valt niet te twisten he. Misschien kan je een lijstje maken voor toegestane suggesties :P
:P In het eerste bericht van het dieettopic staat altijd een ticker van hoeveel iedereen is afgevallen. Als wij hier nou een lijstje van iedereen neer zet met wat ze al dan niet lusten O-)
pi_122298715
Zou je een hele kip ook zo kunnen bereiden als de Amerikanen met kalkoen doen? Idee van een kipje uit de oven gevuld met mix van bonen, spekjes, paprika enz. lijkt me wel erg lekker eigenlijk :@
pi_122298879
Waarom niet?

Laat je inspireren door epic mealtime: more bacon! :9
pi_122298955
Ja tuurlijk V1z! Ik maak met kerst vaak een gevulde kip, kalkoen is te groot voor 3/4 man! (en ik vind dat kalkoen zo'n aparte smaak heeft)

Onder de huid op de borst wat boter smeren, de borst bedekken met plakjes gerookt spek met daaronder salieblaadjes, insmeren met een beetje zout en veel zwarte peper :9 :9

Lekker om te vullen met worstvlees of varkensgehakt met ui, verse kruiden en zelfs appelstukjes :9
pi_122299038
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik denk inderdaad dat het zoiets zal worden, maar dan in wortel, linzen bleekselderij, ofzo. En brood on the side! thanks! :)
Je wilde toch geen carbs? Brood, pompoen, linzen hebben allemaal carbs :?
pi_122299064
Ik weet met een hele kip vaak niet waar ik moet beginnen met snijden. Allemaal van die onlogische botten enzo. Het is me nooit gelukt er mooie stukje vlees van te snijden. Meestal ziet het eruit alsof die kip door een trein is overreden..
pi_122299181
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je wilde toch geen carbs? Brood, pompoen, linzen hebben allemaal carbs :?
minder carbs. en geen pompoen, en rode linzen. Van alleen soep zou ik echt honger krijgen, ik moet er wel een beetje iets substantieels bij hebben...
  donderdag 31 januari 2013 @ 15:06:11 #50
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122299213
Ik kan compleet blind een hele kip uit elkaar halen.. Zo vaak gegeten O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_122299255
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef Jag�rtrut het volgende:

minder carbs. en geen pompoen, en rode linzen. Van alleen soep zou ik echt honger krijgen, ik moet er wel een beetje iets substantieels bij hebben...
Neem je er toch iets anders bij? Salade ofzo. Of gegrilde groenten. Of een worstje. Ofzo. Maar dan vraag je om iets met minder carbs, neem je de meest "carbloaded" optie beschikbaar :D
pi_122299306
Geroosterde kip :9 Zo lekker he?!

Ook als je hem helemaal insmeert met een prutje van gerookte paprika, knoflook, peper en zout, chilipoeder, kerriepoeder en olie! En dan patat erbij :9~

Ik heb hongerrrrrrrrrrr
pi_122299329
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:08 schreef Novem het volgende:
Geroosterde kip :9 Zo lekker he?!

Ook als je hem helemaal insmeert met een prutje van gerookte paprika, knoflook, peper en zout, chilipoeder, kerriepoeder en olie! En dan patat erbij :9~

Ik heb hongerrrrrrrrrrr
Ja leuk, stop eens! :9~
pi_122299419
Ah, oke :9
Ik zat op de WC en bedacht me dat ik van 't weekend wel een kip in de oven kon doen en bedacht dat gevuld wel lekker kon wezen.
pi_122299450
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Neem je er toch iets anders bij? Salade ofzo. Of gegrilde groenten. Of een worstje. Ofzo. Maar dan vraag je om iets met minder carbs, neem je de meest "carbloaded" optie beschikbaar :D
nou ja, soep met linzen, wortel en gember is toch niet zo slecht? Lijkt me een stuk beter dan stamppot. En dan eet ik er een boterham naas, ik weet dat brood koolhydraten bevat, maar ik heb echt iets van koolhydraten nodig om 'vol' te raken. Anders blijf ik de hele avond snaaien.
pi_122299545
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:10 schreef V1z0R het volgende:
Ah, oke :9
Ik zat op de WC en bedacht me dat ik van 't weekend wel een kip in de oven kon doen en bedacht dat gevuld wel lekker kon wezen.
:') :D
pi_122299603
Stamppot is alleen slecht door de spekkies en worst, aardappelen zijn heel gezond!

Ik bak weleens tofublokjes met curry-achtige kruiden knapperig en dat eet ik dat in plaats van spekjes bij hutspot of andijviestamp.

Overigens raak ik ook niet vol als ik EN geen vlees EN geen carbs eet, moet echt 1 van de twee bij mijn maaltijd hebben, val om als ik alleen groentesoep eet.
pi_122299635
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat idd :')
pi_122299733
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nou ja, soep met linzen, wortel en gember is toch niet zo slecht? Lijkt me een stuk beter dan stamppot. En dan eet ik er een boterham naas, ik weet dat brood koolhydraten bevat, maar ik heb echt iets van koolhydraten nodig om 'vol' te raken. Anders blijf ik de hele avond snaaien.
's avonds bakje wortels als je toch wil snaaien. Zijn ook carbs, maar beter dan chips/koekjes etc.
  donderdag 31 januari 2013 @ 15:19:39 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122299879
quote:

[..]

Dat ja! :D

Spekjes :9
Kip :9
pi_122299905
quote:

[..]

:@
pi_122300165
quote:

[..]

Ik vind 't anders erg lekker :9
Ja doei.
pi_122300314
Pffff ik kan me nergens toe zetten :')
pi_122300631
Lekker stukje vlees of vis naast de soep doet het voor mij altijd prima. Dan raak ik vol genoeg.

Ik doe vanavond trouwens wel lekker spekjes door de stamppot :)
pi_122301869
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:03 schreef the85mc het volgende:
Ik weet met een hele kip vaak niet waar ik moet beginnen met snijden. Allemaal van die onlogische botten enzo. Het is me nooit gelukt er mooie stukje vlees van te snijden. Meestal ziet het eruit alsof die kip door een trein is overreden..
Ik kan zo'n beest perfect ontleden, mijn vriendin noemt me dan ook koning kip :')
pi_122302072
quote:
99s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:59 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ik kan zo'n beest perfect ontleden, mijn vriendin noemt me dan ook koning kip :')
Of ik had tot nu toe mongoloïde kippen, dat kan natuurlijk ook.

Mijn motivatie is op. Wil eigenlijk nog 2 uur doorgaan maar op deze manier heeft t niet zoveel zin.
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 16:37:03 #67
70532 loveli
N
pi_122303656
wtfpaasei@supermarkt
crap in = crap out
pi_122303753
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 16:40:13 #69
70532 loveli
N
pi_122303817
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:03 schreef the85mc het volgende:

[..]

Of ik had tot nu toe mongoloïde kippen, dat kan natuurlijk ook.
Zo'n blauwe met freggelkuif ;)
crap in = crap out
pi_122303836
Waarom zijn de quotes daar anders?
Quotes uit 2001 :')
Dat topic is gewoon 12jr oud en nog actief :o

[ Bericht 48% gewijzigd door V1z0R op 31-01-2013 16:47:51 ]
  donderdag 31 januari 2013 @ 16:42:44 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122303927
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:37 schreef loveli het volgende:
wtfpaasei@supermarkt
PUNT EN EL

:7
pi_122304180
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Zo'n blauwe met freggelkuif ;)
Pino? Nee die past niet in de oven..
pi_122304842
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef the85mc het volgende:

[..]

:D Pino is heul geen kip!
pi_122304939
Oh my, ik had nog helemaal geen lijstje gepost!!

O: havermout, banaan, cacao
T: koffie verkeerd, kwark met diepvriesfruit
L: 2 bh kipfliet, salalalalalade
B: half uurtje fietsen
T: appel
T: borrelen
D: uit :9

Wat een straf :P
  donderdag 31 januari 2013 @ 17:06:44 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122305062
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef Nallie het volgende:

[..]

:D Pino is heul geen kip!
En toen moest ik gaan wiki-en! :')

quote:
The book "G" is for Growing: Thirty Years of Research on Children and Sesame Street refers to Big Bird as a canary.[8] In an episode of Sesame Street, Big Bird was asked if he was related to the cassowary, he replied, "I'm more of a condor." On the January 23, 1976 episode of Hollywood Squares, Big Bird was asked what kind of bird he is and said he was a lark, causing host Peter Marshall to crack up.[9] In the film Don't Eat the Pictures, Osiris calls Big Bird an ibis. Big Bird appeared in a series 11 episode of Mister Rogers' Neighborhood, in which he declares he is a "Golden Condor". Regardless, he is always described as being flightless.
Van alles en nog wat, maar geen kip inderdaad :+
pi_122305405
Haha cool!

Ik kom er net achter dat er een Yolo County is in Californie :P
pi_122305629
Laat ik ook weer eens een lijstje posten:
O 3 bth kip, smeerkaas, beker melk
T appel
L 4 bth kip pindakaas
T paprikasoep (kant en klaar..)
T wat worteltjes
T 100 gram kwark
S 15 minuten krachttraining, 30 minuten hardlopen
D weet niet, huisgenoot kookt. Zal iets met paprika, kip worden
T appel, kwark 150 gram.
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 17:23:44 #78
70532 loveli
N
pi_122305698
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nee, zijdehoenders:

LIF / [Gezond Slank] # 1984 - Bier en pizza, tralalalala
crap in = crap out
pi_122306683
quote:
Aha, ik ben niet zo'n kippenkenner al eet ik ze vaak. Ik kon bij blauwe vogel maar 1 ding bedenken: pino

Nu even rondje hardlopen, kijken of ik dit keer wel rustig aan kan doen..
  donderdag 31 januari 2013 @ 18:01:39 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122307213
Heb nieuwe hardloopschoen gekauft, gewoon omdat ik zin had om iets te kopen :')

Heb morgen zomaar een snipperdag genomen, gewoon omdat het kan *O*

Lijst:
O Slapen
L: grote salade, 2 boterhammen ham, 2 beschuiten kaas, beker melk, cappuccino
T's: 6 dropjes, appel, sinaasappel, druiven, 4 blokjes choco
D: Veel spruitjes, aardappelpuree, gekookte wortels, gegrilde zalm
T's: zoute stokjes, cola-berenburg, kwark en vla
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 18:29:25 #81
70532 loveli
N
pi_122308100
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nieuwe hardloopschoen gekauft, gewoon omdat ik zin had om iets te kopen :')
*O*
quote:
Heb morgen zomaar een snipperdag genomen, gewoon omdat het kan *O*
*O*
quote:
Lijst:
O Slapen
L: grote salade, 2 boterhammen ham, 2 beschuiten kaas, beker melk, cappuccino
T's: 6 dropjes, appel, sinaasappel, druiven, 4 blokjes choco
D: Veel spruitjes, aardappelpuree, gekookte wortels, gegrilde zalm
T's: zoute stokjes, cola-berenburg, kwark en vla
*O*
crap in = crap out
  donderdag 31 januari 2013 @ 18:30:45 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122308140
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:29 schreef loveli het volgende:

[..]

*O*

[..]

*O*

[..]

*O*
*O*

Is dat je S voor vandaag?
pi_122308204
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 17:46 schreef the85mc het volgende:

[..]

Aha, ik ben niet zo'n kippenkenner al eet ik ze vaak. Ik kon bij blauwe vogel maar 1 ding bedenken: pino

Nu even rondje hardlopen, kijken of ik dit keer wel rustig aan kan doen..
Wacht maar tot je een keer een zijdehoen aansnijdt. Dat ga je niet vergeten.
Ze hebben zwarte botten :o.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_122308231
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Om welke reden is jouw Duutser eigenlijk vegetarier?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_122308308
lijst
• volle kwart met gojibessen en pompoenpitten
• mix zwartebessensap, slagroom, banaan, zoete appel ( 2 glazen)
• ons kokosnoot, 3 uitgebakken spekjes, halve haringkoning, worstje
• pond rauwe groente
• 2 appels
• 2 mandarijnen
• avondeten:
• 450gr gekookte sperzieboon, kwart bloemkool, half blok tahu, pindasaus
• toe: pruimen in rum met roomyoghurt en wat jbb-siroop
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 18:47:07 #86
70532 loveli
N
pi_122308619
quote:
11s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

*O*

Is dat je S voor vandaag?
M'n S gisteren was hardlopen door de binnenstad op niet geheel geschikt schoeisel, vandaag relatieve rustdag.

De breinbreker: wie of wat is jbb? De Juridische Banenbank waarnaar Google me verwijst lijkt me niet de juiste naamgenoot, Jaspers Brandbeveiliging evenmin.
crap in = crap out
pi_122309016
Keçiboynuzu pekmezi natuurlijk!

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:27 schreef sigme het volgende:
<>
• toe: pruimen in rum met roomyoghurt en johannesbroodboomsiroop
pi_122309044
Li, werkgroep JBB? Werkgroep Jusititie & Binnenlands Bestuur.
pi_122309399
Ik ben zo lief voor mijn oude omaatje :D !

DIG / Laptop senioren-proof maken
pi_122309746
Zo rondje gedaan, voor mijn gevoel op slakkentempo maar heb mezelf dit keer niet de blessures ingelopen. Kan niet wachten op droger weer, dan gaat de mtb weer uit de schuur :)
pi_122309839
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:17 schreef the85mc het volgende:
Zo rondje gedaan, voor mijn gevoel op slakkentempo maar heb mezelf dit keer niet de blessures ingelopen. Kan niet wachten op droger weer, dan gaat de mtb weer uit de schuur :)
:Y Ben ook meer een mooi weer loper... en dan kan ik eens aan de gang met een grote SUV autoband.
pi_122310020
Spruitjesstamp met een tartaartje :9
pi_122311027
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:20 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

:Y Ben ook meer een mooi weer loper... en dan kan ik eens aan de gang met een grote SUV autoband.
Ah, u is een anonieme Urbanathlonner? B-)

Mijn uurtje kickfit was enigszins intensief. Mn haar was doorweekt. Gelukkig had ik mn pony vanochtend bijgeknipt, anders had ik natte slierten haar in mn ogen gehad. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122311291
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:01 schreef Nallie het volgende:
Kwak, jij geeft op een middelbare school les toch? Hulde aan jou _O_
Ik moest net 12 koters (helft met adhd) plannen gaan aanleren. Wat een hel :')
:P Dank, ik heb vandaag weer mijn lastigste dag van de week gehad. maar t ging eigenlijk heel goed. Ik geloof dat ik eindelijk een band begin te krijgen met mijn klas-from-hell...
Kwak
pi_122311635
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spruitjesstamp met een tartaartje :9
Hee Puff, hoe is het met je?
Hoe gaat het met sporten? Is je werk nog leuk? Heb je al een plan van aanpak om een opleidingsplek te krijgen? Bevalt het samenwonen nog goed?
Ik zie je alleen af en toe even binnen waaien en dan ben je weer weg. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122313444
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:20 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk helemaal geen loper, maar je moet toch wat in de winter.. Ben vooral watersporter en mtber, hardlopen meer om conditie beetje op peil te houden.
pi_122313717
Ola!

Superdrukke dag gehad, vroeg op en nu moe.

Lijstje:

O: havermoutsmoothie
T: paprika, rijstwafels en amandel
L: broodje smos met hesp, kaas en ei
T: rijstwafels met kalkoenfilet
D: rijst, hachee in wijnsaus, spruitjes
T: tonijn en olie

Te laat thuis om te lopen, zaterdag nieuwe kans
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_122314036
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hee Puff, hoe is het met je?
Hoe gaat het met sporten? Is je werk nog leuk? Heb je al een plan van aanpak om een opleidingsplek te krijgen? Bevalt het samenwonen nog goed?
Ik zie je alleen af en toe even binnen waaien en dan ben je weer weg. :D
Hey, geen lange fokdagen de laatste tijd nee. Dank je :)
Op het werk gaat het wel goed maar ik ben wel toe aan een volgende stap. Mn hoofd is wel redelijk alleen mn blij is nog wel even kwijt, moet weer beter weer worden. Sporten schiet helaas niet op.

En jij? de liefde nog goed, en werks?
pi_122314311
:W

Bijgelezen, maar ik heb weinig te reageren.

Wel een ^O^ voor CotS!

Van 10 tot 19 in opleiding gezeten. Vandaag geleerd hoe je in interacties met twee mensen non verbaal gedrag kan analyseren en vervolgens het vervolg van de interacties kunt voorspellen. Heel interessant.

Over twee weken volgende bijeenkomst. Gevraagd of we dan Beatrix kunnen doen, dus die houden de geinteresseerden nog tegoed :Y

Pootje gaat al een stuk beter, de krukken gaan morgen terug *O*
pi_122315218
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk helemaal geen loper, maar je moet toch wat in de winter.. Ben vooral watersporter en mtber, hardlopen meer om conditie beetje op peil te houden.
Mja, ken het... ik ben ook eigenlijk geen loper. Maarja, 10 kilometer in april gepland staan... -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ah, u is een anonieme Urbanathlonner? B-)

Mijn uurtje kickfit was enigszins intensief. Mn haar was doorweekt. Gelukkig had ik mn pony vanochtend bijgeknipt, anders had ik natte slierten haar in mn ogen gehad. B-)
Haha, goed in het verplaatsen van grote gewichten. Denk uiteindelijk dat een Highland Game meer mijn ding is. :+

Kickfit is toch die kickbags terug naar hun moeder trappen? :D

quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef An24 het volgende:

Pootje gaat al een stuk beter, de krukken gaan morgen terug *O*
Kun je er weer normaal op afwikkelen? :)
pi_122315546
Niet even poosje houden voor dag dat je misschien wat meer moet belasten dan je wilt? ;)

Kennen jullie trouwens dat verhaal van een cynische klootzak die een bootycall kreeg in een week dat 'ie extra cynisch was door wat onzekerheden? Die kreeg een bootycall van zeurmeisje voor morgen. :7
pi_122315549
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Kun je er weer normaal op afwikkelen? :)
Nee, dat zeker niet. Ik loop nu met de platvoetmethode :') Maar ik kan morgen thuis werken: laptop, op de bank, met voet omhoog. Dus het is te overzien :Y
pi_122315740
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef V1z0R het volgende:
Niet even poosje houden voor dag dat je misschien wat meer moet belasten dan je wilt? ;)

Kennen jullie trouwens dat verhaal van een cynische klootzak die een bootycall kreeg in een week dat 'ie extra cynisch was door wat onzekerheden? Die kreeg een bootycall van zeurmeisje voor morgen. :7
De krukken waren van kantoor, dus die moeten sowieso weer terug voor eventuele BHV doeleinden. Dinsdag pas weer echt op pad, dus hij krijgt nu voldoende rust. Hij is ook niet blauw geworden en ook het extra vocht is bijna weg. Ben een lucky bastard dit keer *O*
pi_122315837
Klinkt goed! Hopen dat de bewegelijkheid weer snel terug is en je er weer fatsoenlijk op kan staan.
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 21:13:07 #105
70532 loveli
N
pi_122316135
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef V1z0R het volgende:

Zeurmeisje =/= olijfmeisje? Ff draad kwijt.

Go Vaiz.
crap in = crap out
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:15:43 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122316249
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Go Vaiz.
Viswijf?
pi_122316302
quote:
5s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Om welke reden is jouw Duutser eigenlijk vegetarier?
Een gedeelte gewoonte, want zo is hij opgegroeid. Beide ouders eten ook geen vlees. Een ander gedeelte zegt hij " because the industrial mass production of meat is unethical, both with regard to the animals as well as to the amount of resources that you need to put into meat production".
pi_122316471
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:07 schreef Mufasa208 het volgende:
Klinkt goed! Hopen dat de bewegelijkheid weer snel terug is en je er weer fatsoenlijk op kan staan.
Si! Wat zou je mij adviseren over Ashtanga yoga? Pas weer doen als alle klachten weg zijn?
pi_122317169
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Go Vaiz.
Yup, van olijfverhaal.

Dacht ook al, raar eigenlijk dat ik dat meedeel, maar geen relatie 27 en in vakgebied met weinig vrouwen... Moet als niet al te knappe man gewoon gevierd worden!
pi_122317292
Dacht dat duutser helemaal vega was, maar Sigme-beesten eet 'ie dus gewoon?
pi_122317423
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef An24 het volgende:
Si! Wat zou je mij adviseren over Ashtanga yoga? Pas weer doen als alle klachten weg zijn?
Als ik wiki er even bijpak, zou ik eventueel de asana laten voor wat het is. :+ :P

Maar even zonder gekheid, zolang je er niet fatsoenlijk op kan staan en het bewegen nog pijnlijk is, zou ik de staande bewegingen vermijden. Het is in de regel de bewegingen zo veel mogelijk vermijden die de pijn provoceren, dan ook de activiteiten die ermee gepaard gaan.

Wel proberen zo goed mogelijk een normaal looppatroon te handhaven, dus met het afwikkelen van je voet. Maar alleen zolang het gaat. :)
pi_122317585
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Als ik wiki er even bijpak, zou ik eventueel de asana laten voor wat het is. :+ :P

Maar even zonder gekheid, zolang je er niet fatsoenlijk op kan staan en het bewegen nog pijnlijk is, zou ik de staande bewegingen vermijden. Het is in de regel de bewegingen zo veel mogelijk vermijden die de pijn provoceren, dan ook de activiteiten die ermee gepaard gaan.

Wel proberen zo goed mogelijk een normaal looppatroon te handhaven, dus met het afwikkelen van je voet. Maar alleen zolang het gaat. :)
Haha :+

Okay, klinkt logisch. Alle bewegingen waarbij ik dat been moet gebruiken pas weer doen als ik niets meer voel. Het wordt wel wat mager, maar ik verzin wel wel even een kleine sessie. Dank ^O^
pi_122318046
No problemo! Je mag er wel wat in voelen, hoor. Alleen niet de pijn verergeren. :)
pi_122318268
Duidelijk :Y
pi_122318310
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef V1z0R het volgende:
Dacht dat duutser helemaal vega was, maar Sigme-beesten eet 'ie dus gewoon?
Nope, eet hij ook Niet..
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:50:27 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122318325
Je voelt het zelf het beste An.. Niet forceren hoor.

Ik heb de perfecte vakantie gevonden in September maar dat kost mijn lief 8 snipperdagen en dat wil hij niet, hij wil een week eerder maar dan is het 400e duurder.. ja dahaag
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 21:53:14 #117
70532 loveli
N
pi_122318516
Week eerder kost het toch ook dagen?
crap in = crap out
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:55:13 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122318649
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef loveli het volgende:
Week eerder kost het toch ook dagen?
6..

Maar tis nogal krap met snipperdagen omdat hij per maand gemiddeld 1 1./5 snip moet nemen omdta zijn zoon hier dan is. Dat is het nadeel van continu ploeg.

Had je nog een eetlijstje?
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 22:05:37 #119
70532 loveli
N
pi_122319446
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

6..

Maar tis nogal krap met snipperdagen omdat hij per maand gemiddeld 1 1./5 snip moet nemen omdta zijn zoon hier dan is. Dat is het nadeel van continu ploeg.

Had je nog een eetlijstje?
uitslapen, late O: 500g volle kwark beetje honing, visolie, magnesium
T: koffie met slagroom (gewoon vloeibare ipv koffiemelk)
vrijwilligerswerk
T: puddinkje, koffie/slagroom
in slaap gevallen tot 21:00

Ga zo nog even forcefeeden met zalm/broccoli of zalm/wokgroente. Gisteren was rennen zonder eetpauze en D: 2 hambo's @ mac.
crap in = crap out
pi_122319792
Wut :? Li-lijstjes? Als de wereld morgen vergaat vertel je het ons toch? Ik maar denken dat Li me mocht en m'n agnosticisme me de voordeel van de twijfel gaf...
pi_122319868
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:37 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hey, geen lange fokdagen de laatste tijd nee. Dank je :)
Op het werk gaat het wel goed maar ik ben wel toe aan een volgende stap. Mn hoofd is wel redelijk alleen mn blij is nog wel even kwijt, moet weer beter weer worden. Sporten schiet helaas niet op.

En jij? de liefde nog goed, en werks?
Ik sport me suf, mn vriendje is nog steeds leuk en werk hebben we het niet over, maar komt wel weer goed. :)
Slik je nog pilletjes voor je blij? En ben je al stappen aan het ondernemen? :)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 31 januari 2013 @ 22:11:57 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122319877
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:05 schreef loveli het volgende:

[..]

vrijwilligerswerk

Ga zo nog even forcefeeden met zalm/broccoli of zalm/wokgroente. Gisteren was rennen zonder eetpauze en D: 2 hambo's @ mac.
Ik had al zo'n vermoeden...
Goed voor jezelf zorgen he lieverd
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 22:12:20 #123
70532 loveli
N
pi_122319899
Tropendagen, dm wel ff. Gisteren ging ivm car-trouble compleet de mist in, voedertijd moest het ontgelden.
crap in = crap out
pi_122320054
Trut je deed een lijstje, zelfs ik overweeg een einde der tijden... :{w
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 22:16:11 #125
70532 loveli
N
pi_122320199
Oh, ik doe weleens 'bewust' lijstjes als ze bagger zijn, verantwoording afleggen als stok achter de deur. Deze is bagger omdat te druk/overmacht.
crap in = crap out
pi_122320625
Plannen Li, plannen!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 22:27:36 #127
70532 loveli
N
pi_122321007
Inbouwen in planning: spoedreparatie aan auto :')
crap in = crap out
pi_122321206
Wat is er kapot?
  donderdag 31 januari 2013 @ 22:31:37 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122321239
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:30 schreef the85mc het volgende:
Wat is er kapot?
auto
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 22:32:38 #130
70532 loveli
N
pi_122321306
is al opgelost
crap in = crap out
pi_122321367
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef loveli het volgende:
Inbouwen in planning: spoedreparatie aan auto :')
Zorgen dat je dingen bij je hebt, als je weet dat het uit de hand kan gaan lopen met je vrijwilligerswerk.
Doe wat je niet durft.
pi_122321664
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

auto
Joh _O- Dr kan veel kapot aan een auto, maar mooi dat t weer gefikst is, Li.
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 22:42:24 #133
70532 loveli
N
pi_122321894
Ik had ook wat bij me!

Maar die bastogne heb ik uit een rijdende auto gemikt :')

Zonder gekheid, dit liep door omstandigheden behoorlijk uit, waardoor geplande D in soep liep (huis niet gezien tot 2 uur 's nachts). Moet op het moment keuzes maken waar ik m'n tijd aan geef, gisteren waren er 'belangrijke' dingen die ik niet wilde missen (niet dat zonder mij de wereld vergaat).
Had gisteravond nog wel tijd voor hit and run om ontbijt voor vandaag, morgen en overmorgen te scoren ;)
crap in = crap out
pi_122322053
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:05 schreef loveli het volgende:

[..]

vrijwilligerswerk

Ik vind het knap dat je beter voor anderen zorgt dan voor jezelf.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_122322065
WHAAAAAAaA
pi_122322109
Li, zou dit brood niet wat voor je zijn:
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 22:47:15 #137
70532 loveli
N
pi_122322175
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Li, zou dit brood niet wat voor je zijn:
[ afbeelding ]
Bakkersgist, noop. Helaas.
crap in = crap out
pi_122322202
Jezou ookeen pot whey kunnen scoren en een paar shakebekers met whey/ havermout in je auto kunnen gooien.

Water erbij en je hebt eten of iig gezonde kcals
pi_122322253
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Hou ff die ralph moorman in de gaten, want die is een of ander glutenvrij brood aanhet ontwikkelen, zonder gist en de bedoeling is dat het te eten is.
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 22:48:49 #140
70532 loveli
N
pi_122322268
Ik gooi nu eerst ff m'n vissie in de pan ;)
crap in = crap out
  donderdag 31 januari 2013 @ 22:49:22 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122322295
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef Perruche het volgende:
WHAAAAAAaA
Wat is er met je toetsenbord? :o
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 22:49:24 #142
70532 loveli
N
pi_122322298
Doe ik, mag die gast wel.
crap in = crap out
pi_122322361
Loveli, bastognekoeken moet je opeten, niet uit de auto gooien!
pi_122322366
Ik ga mijn nest in, typen begint een probleem te worden :O :W
pi_122322371
Echt vegetariers , dit topic, carbs en sommige mensen al dan niet in dit topic zijn echt te kansloos * tien :D
pi_122322396
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Hier zit geen bakkersgist in. En 't Stoepje staat overal en nergens. :)
Morgen in Pijnacker, woensdag in jouw woonplaats.
Doe wat je niet durft.
  donderdag 31 januari 2013 @ 22:53:45 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122322536
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef Perruche het volgende:
Echt vegetariers , dit topic, carbs en sommige mensen al dan niet in dit topic zijn echt te kansloos * tien :D
Wil je een roze koek? :o
pi_122322544
Jezus :')
pi_122322626
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:53 schreef Perruche het volgende:
Jezus :')
Zal ik dan maar vertellen over het stuk marshmallow/koekjes brownie wat ik vanmiddag op heb? Dat was namelijk zo ontzettend gruwelijk lekker. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Ik wilde een heel klein stukje nemen, maar het was te lekker dus ik moest meer van mezelf. B-)

Morgenochtend weer sportschool. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122322629
OMG
pi_122322638
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef Perruche het volgende:
Is dit alles wat je na al die alcohol kan produceren ;) ik had meer van je verwacht!!
pi_122322668
Ik en novem hebben wel zin in een kopje thee.
pi_122322704
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Zal ik dan maar vertellen over het stuk marshmallow/koekjes brownie wat ik vanmiddag op heb? Dat was namelijk zo ontzettend gruwelijk lekker. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Ik wilde een heel klein stukje nemen, maar het was te lekker dus ik moest meer van mezelf. B-)

Ik heb chocoladesouffle op. T was bijna vloeibare sex :P
pi_122322717
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

:r ieuw
pi_122322774
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef Nallie het volgende:

[..]

Is dit alles wat je na al die alcohol kan produceren ;) ik had meer van je verwacht!!
jaja whatever :D
pi_122322821
Kijk, korte mensen kunnen niet zo goed tegen alcohol. Lange mensen daarentegen B-)
pi_122322859
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef Nallie het volgende:
Kijk, korte mensen kunnen niet zo goed tegen alcohol. Lange mensen daarentegen B-)
.

qft!
pi_122322908
Wil zo'n lekker exemplaar uit A'dam even goed gebeft worden?
Nallie, Perr, Co, aanmelden mag!
pi_122322938
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef Perruche het volgende:
Ik en novem hebben wel zin in een kopje thee.
uuuuh me novuhm en ik!
pi_122322971
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef V1z0R het volgende:
wtf

Ben je geil of wil je een koekje, viz!
pi_122322997
quote:
Kan ik mijn pandapunten inwisselen?
pi_122323035
quote:
Ik weet niet waarom, maar toch voel ik me gepasseerd.
pi_122323101
quote:
Heb je vis geroken? :X
pi_122323104
Hoezo is vunzigheid geen oplossing?
pi_122323121
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar toch voel ik me gepasseerd.
novem ook.
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 23:05:27 #166
70532 loveli
N
pi_122323158
quote:
Jij wilt geen koekje :')
crap in = crap out
pi_122323240
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij wilt geen koekje :')
Jij wilt? Ik wil!
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:08:06 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122323301
Ja hoi.. koekjes.. roze koek..

Wat?!!! c_/
pi_122323302
Jonge bakkus... Ik hossel nooit.
pi_122323308
V1 ben je aan t feasten?
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 23:08:19 #171
70532 loveli
N
pi_122323314
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:06 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik wil!
:?
crap in = crap out
pi_122323392
Noes
pi_122323412
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

:?
Hoax!!!
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:10:38 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122323458
Zoute stokjes man!!
Bam *O*
pi_122323482
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef Nallie het volgende:
V1 ben je aan t feasten?
Zijn linkerarm is al lam. Of was het rechts?
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:11:40 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122323520
....
pi_122323525
Goede wending van het topic! :D
Loveli, heb je dat andere brood gecheckt? :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 23:12:37 #178
70532 loveli
N
pi_122323576
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

Zijn linkerarm is al lam. Of was het rechts?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambidextrie
crap in = crap out
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:12:48 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122323589
V1z is zo subtiel als een baksteen tegen je hoofd, smoothe moves hier! Daar is olijfmeisje vast ook mee gehosseld *;
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 23:13:17 #180
70532 loveli
N
pi_122323614
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goede wending van het topic! :D
Loveli, heb je dat andere brood gecheckt? :D
Ja, maar vis&veggies bakken, munchen en fok fatsoenlijk bijhouden is lastig ;)
crap in = crap out
pi_122323682
quote:
ali
Inderdaad een handige eigenschap... Vooral tijdens World of Warcraft.

Jaja donderfag dit dat. Novem is er ook.
pi_122323739
GVD, heel verweer getypt, oscar, of wat mensen die lezen waardig vinden getypt, weg, kut, kut, kut, naja, kut
pi_122323799
Kut? Waar?
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:17:14 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122323805
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:15 schreef V1z0R het volgende:
GVD, heel verweer getypt, oscar, of wat mensen die lezen waardig vinden getypt, weg, kut, kut, kut, naja, kut rosbief met olijf
Fixed!

Bedtijd :z
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 23:17:29 #186
70532 loveli
N
pi_122323813
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Fixed!

_O_ _O-
crap in = crap out
pi_122323815
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:15 schreef V1z0R het volgende:
GVD, heel verweer getypt, oscar, of wat mensen die lezen waardig vinden getypt, weg, kut, kut, kut, naja, kut
Nog steeds geen excuus /huil
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:18:21 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122323868
Rosbief! Kwillut!
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:19:05 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122323915
En Oscar leest ook! :Y

pi_122323917
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Fixed!

_O_ Moet je geen baan bij de Bond tegen het Vloeken?
pi_122324012
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:17 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nog steeds geen excuus /huil
Als je ooit flauw bent van Mr. skinny-kuiten :W
Niet doen!

SPOILER
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:21:20 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122324031
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

_O_ Moet je geen baan bij de Bond tegen het Vloeken?
Als dat zou inhouden dat ik het gebruik van rare termen in plaats van vloeken mag promoten ben ik wel voor *O*

"Oh shit konijnen!" (had ooit een baas die dat zei als ie dingen uit zn handen liet vallen, geniaal :D)

"FRRRRIKANDELLLL"

"Krijg nou kadootjes :( "
pi_122324204
Krijg kadootjes!
pi_122324233
Soufle!
pi_122324248
Worteltjes!
pi_122324253
Broccoli!
pi_122324262
Prei!
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 23:26:20 #198
70532 loveli
N
pi_122324279
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef V1z0R het volgende:
Soufle!
Als jij dat zegt komt het toch anders over :')
crap in = crap out
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:28:12 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122324392
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef V1z0R het volgende:
Krijg kadootjes!
Potverkneukeld!
pi_122324440
Hahaha, Perr mocht een avondje los?
pi_122324502
Erwten verongelukt met een lekkere Maria eet 't An in een sexy yoga iets soufle
pi_122324527
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef the85mc het volgende:
Hahaha, Perr mocht een avondje los?
Ja ik heb haar ff uitgelaten ;)
pi_122324529
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Potverkneukeld!
^ dat dus
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:30:33 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122324550
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:31:23 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122324600
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef V1z0R het volgende:
Erwten verongelukt met een lekkere Maria eet 't An in een sexy yoga iets soufle
Ik eet An op? :D

Om op te vreten! :9
pi_122324642
Gadverrrr
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:33:10 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122324717
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^ dat dus
"Krijg de vinkenverkoudheid, twijgjesdeerne".
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:34:18 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122324795
Ennn nu ging ik echt naar bed!

Potsjaakdriecavia's! *O*
pi_122324816
2*
pi_122324971
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

"Krijg de vinkenverkoudheid, twijgjesdeerne".
Je doet me nu denken aan de reclame van de LOI met die scheidsrechters
pi_122325074
Eindbodvingervrijekutkolleremolassesdikkevinkenteringmollassessiroopbeetjeindepoepkuttegenargumentdienergensopslaat....
:{w
pi_122325148
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ennn nu ging ik echt naar bed!

Potsjaakdriecavia's! *O*
En potsjaak drie cavia's!
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:41:45 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122325181
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:39 schreef V1z0R het volgende:
Eindbodvingervrijekutkolleremolassesdikkevinkenteringmollassessiroopbeetjeindepoepkuttegenargumentdienergensopslaat....
:{w
past niet op het wordfeud plankje -O-
pi_122325222
Ik kon niet afrukken op 3 cavia's...
pi_122325271
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:42 schreef V1z0R het volgende:
Ik kon niet afrukken op 3 cavia's...
Ach... gewoon op staan toch? Ze rennen heus niet weg met een mens op zich
pi_122325279
Dat zou logischer klinken als ik niet zo goed van geest was....
pi_122325319
Hm... daar kan ik me eventueel in vinden
pi_122325333
Vingervrij? Das niet de bedoeling!!
pi_122325336
Alsnog zou het die cavia's niet lukken
pi_122325383
Unleash the hamsters!
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:47:51 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122325496
Chico, goldi... en nog veel meer hamsters... vroeger..
En ratten en paarden en honden en koeien en geiten en kalfjes en pony's en katten en eenden en kippen en konijnen.
Meeste kon je daarna ook nog eten :Y)
pi_122325595
Om de een of andere reden heb ik een heel verkeerde context bij
pi_122325654
Hamsteren!!!
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2013 @ 23:53:36 #224
70532 loveli
N
pi_122325792
Iets met red hot chili peppers :')
crap in = crap out
pi_122325989
ik had echt al in bed moeten liggen...
Kwak
  vrijdag 1 februari 2013 @ 00:03:13 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122326201
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:58 schreef kwakz0r het volgende:
Te laat
pi_122326216
quote:
Ga dan *O* je kan t
pi_122326291
O... ja... slapen.

De jongen die een kamer boven mij heeft, heeft nu acht dronken vrienden boven

En ze gaan telkens roken op het balkon naast mijn kamer

Dus wordt geen slaap voor mij vrees ik :')
  Vis een optie? vrijdag 1 februari 2013 @ 00:09:25 #229
70532 loveli
N
pi_122326462
quote:
Heb je geen laptop?
crap in = crap out
  vrijdag 1 februari 2013 @ 00:13:02 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122326603
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 00:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb je geen laptop?
Of.....
geen bed :o
pi_122327442
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Of.....
geen bed :o
Dat zou wel heel erg zielig zijn
pi_122329150
Goedemorgen :D.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 05:43:12 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122329229
Ehhhhh.

Juist.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122329897
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat je beter voor anderen zorgt dan voor jezelf.
^^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122330115
*O* vanmorgen voor het eerst in een aantal maanden hoorde ik weer de vogeltjes fluiten bij het opstaan!
pi_122330259
Planning:
O: dubbele bth appelstroop
T: cappuccino en peer
L: ?
T: sahneyoghurt met chiazaad, kokos en een banaan
B: 2x20 minuten fietsen
S: bodybalance
D: gebakken tofu met broccoli/ groene kool/komkommer met zelfgemaakte pindasaus
T: 2 zelfgemaakte koekies
pi_122330467
quote:
Ja maar zes minuten :') god wat ben ik blij dat ik niet gemiddeld ben.
pi_122330845
OT: mijn gewicht blijft nagenoeg gelijk, maar ik zie echt spieren tevoorschijn komen :D ik word steeds blijer met mijn lijf.

O: havermout
T: cappuccino, appel
L: 2 rijstwafels met ham, kaas en gekookt ei, rauwkostsalade met een beetje yoghurtdressing
T: cappuccino, stukje pure chocola
D: groente (nog geen idee welke) aardappel, tartaartje
T: zelfgemaakte vla, banaan
pi_122330881
mogguh!

Zo te lezen ben ik gister op tijd naar bed gegaan :')

Lijstje voor vandaag:

O: geroosterde boterham met rosbief en kokosolie
T: havermoutsmoothie
L: rijstwafels met kip en paprika
T: rijstwafels, handje amandelen
S: fitness en cardio
D: rijst en vis en groente
T: tonijn en olie
pi_122331136
Mijn timing bleek verkeerd. Had later naar bed moeten gaan _O-

pi_122331145
Goedemorgen met een lijstje:

O: havermout van sojamelk met 1 banaan en kaneel
T: peer
L: boterhammen en soep, of iets anders lekkers
S: rondje hardlopen
D: gegrillde kip met groentenstoof (aubergine, courgette, tomaten etc)
T: bakje kwark met bosbessen
pi_122331218
Ok, dan doe ik ook een lijstje. :)
O: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren met wat ontbijtspek, beker versgeperste jus, cappuccino
S: Benen, rug en biceps trainen en doe nog maar wat cardio erbij.
T: banaan en wheyshake
L: home made tomatensoep met een paar tortellini's erin, paar rijstwafels met kaas en gekookte worst
D: werkelijk waar geen idee! Toen ik vroeg om suggesties kreeg ik als antwoord: iets lekkers. >:O Iemand suggesties over wat lekker is?
T: stukje brownie B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122331221

SPOILER
O: kwark met rozijnen, 3 grote glazen water :9

c_/
pi_122331280
HPKW, bruine bonen met spek! :Y
pi_122331350
Goed idee V1z! :D
En verrassend. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122331523
Ik ben 1 groot enigma :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:33 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen met een lijstje:

O: havermout van sojamelk met 1 banaan en kaneel
T: peer
L: boterhammen en soep, of iets anders lekkers
S: rondje hardlopen
D: gegrillde kip met groentenstoof (aubergine, courgette, tomaten etc)
T: bakje kwark met bosbessen
Mag wel meer gok ik...
pi_122331655
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, dan doe ik ook een lijstje. :)
O: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren met wat ontbijtspek, beker versgeperste jus, cappuccino
S: Benen, rug en biceps trainen en doe nog maar wat cardio erbij.
T: banaan en wheyshake
L: home made tomatensoep met een paar tortellini's erin, paar rijstwafels met kaas en gekookte worst
D: werkelijk waar geen idee! Toen ik vroeg om suggesties kreeg ik als antwoord: iets lekkers. >:O Iemand suggesties over wat lekker is?
T: stukje brownie B-)
zuurkoolstamppot!

Mijn lijstje:

O: 3 zuurdezemboterhammen, half hagelslag, half jam
T: bloedsinaasappel
L; quinoa met venkel en granaatappel, wortelsalade, wellicht nog iets?
T: yoghur met muesli
B: uur wandelen
D: ?
T: stukje chocola, wijn. Weekend! *O* *O* *O*
pi_122331809
Zuurkoolstamppot is wel heel lekker en wordt ook gewaardeerd. :D
Staat op het lijstje van opties!
Doe wat je niet durft.
pi_122331902
Zuurkoolstamppot O+

Ook hier voor morgen op de optielijst, want Freudmans eet dan niet thuis.
  Vis een optie? vrijdag 1 februari 2013 @ 10:03:55 #250
70532 loveli
N
pi_122332008
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
O: kwark met rozijnen, 3 grote glazen water :9

c_/
^O^
crap in = crap out
pi_122332158
:') ik had een beetje droge mond...

Wat me trouwens wel opvalt, wanneer je niet rookt is een kater flink minder :o

Freud lust geen bruine bonen EN geen zuurkool? :o
pi_122332247
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:08 schreef V1z0R het volgende:
:') ik had een beetje droge mond...

Wat me trouwens wel opvalt, wanneer je niet rookt is een kater flink minder :o

Freud lust geen bruine bonen EN geen zuurkool? :o
Sowieso geen stamppotjes. Maar hij prakt wel _O-

Erfenis van een niet zo lekker kokende moeder ;(
pi_122332280
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Sowieso geen stamppotjes. Maar hij prakt wel _O-

Erfenis van een niet zo lekker kokende moeder ;(
Dan moet freud zich gewoon vermannen en het proberen met een wel goede kok.
Ja doei.
pi_122332602
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dan moet freud zich gewoon vermannen en het proberen met een wel goede kok.
Doet hij ook. Hij werd, tot hij mij kennen echt gezien als een moeilijke eter. En het gaat al een stuk beter. Hij eet al verschillende soorten vis, pasta, tomaten en nog aardig wat meer wat hij eerst niet at. Ook bij Niven heeft hij alles opgegeten en liet zich verrassen :o

Alles op zijn tijd :Y
pi_122332624
^O^
Ja doei.
pi_122332695
boh, ik heb zo slecht geslapen, en echt geen zin om te werken. Het is dat het moet, anders was het echt zo een snipperdag vandaag...En ik heb gister al het moeilijke bewaard voor vandaag...ook zo iets stoms.
pi_122332797
Orch... mijn huisgenoot had eerst een feestje tot 2.00
En kwam om 6.00 thuis om een feestje tot 8.00 te houden
Om nu een feestje te hebben dat om 10.00 begon.

Ik ben stuk
pi_122332907
Powernaps ftw! *O*
  Vis een optie? vrijdag 1 februari 2013 @ 10:35:58 #259
70532 loveli
N
pi_122332995
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Doet hij ook. Hij werd, tot hij mij kennen echt gezien als een moeilijke eter. En het gaat al een stuk beter. Hij eet al verschillende soorten vis, pasta, tomaten en nog aardig wat meer wat hij eerst niet at. Ook bij Niven heeft hij alles opgegeten en liet zich verrassen :o

Alles op zijn tijd :Y
Vasd geen straf :Y)
crap in = crap out
pi_122333062
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:35 schreef loveli het volgende:

[..]

http://www.vasd.org.uk/

Denk dat zij 't ook wel lekker zouden vinden.
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 1 februari 2013 @ 10:38:56 #261
70532 loveli
N
pi_122333091
;( koffie
crap in = crap out
pi_122333235
mijn lief had ook een bijzonder smaakpallet toen ik 'm leerde kennen, maar het is met de jaren wel beter geworden :P

Hij at gisteraaf zelfs spruiten zonder te mopperen :D

Volgens mij zijn er genoeg moeders die hun kinderen traumatiseren met doogekookte groenten enzo :+
pi_122333276
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Orch... mijn huisgenoot had eerst een feestje tot 2.00
En kwam om 6.00 thuis om een feestje tot 8.00 te houden
Om nu een feestje te hebben dat om 10.00 begon.

Ik ben stuk
Je zou denken hij ook! :D Wel een doorzetter.
pi_122333608
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef _aurum_ het volgende:
mijn lief had ook een bijzonder smaakpallet toen ik 'm leerde kennen, maar het is met de jaren wel beter geworden :P

Volgens mij zijn er genoeg moeders die hun kinderen traumatiseren met doogekookte groenten enzo :+
Vaders kunnen er ook wat van ;) Mijn pa kan bijna niks koken, als hij kookte werd t bijna altijd sperziebonen.. Heb jarenlang gruwelijke hekel gehad aan bonen, maar de laatste paar jaar ben ik t weer gaan eten.
pi_122333717
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Hij vond het ook lekker. Hij heeft er alleen wat minder mee dan ik. We gaan dan ook niet vaak naar een sterrenrestaurant, maar als we gaan zegt hij erg te genieten van het feit dat ik zo geniet O+
pi_122333766
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef _aurum_ het volgende:

Dat! Hij moest snotprei eten ;(
pi_122333823
Doodgekookte witlof met een maizenapapje. Zelfde voor andijvie ;(
Ja doei.
pi_122333931
Bij mijn pa was het bijna altijd feest om te eten, mijn ouders zijn gescheiden toen ik een jaartje of 11/12 was. Als we dan een weekend bij hem waren maakte hij zijn befaamde macaroni met spam en blokken kaas. Die blokken kaas waren dan wat gesmolten en dan zat je dat met een lepel naar binnen te prakken met een mond vol kaas. :D

En hij maakt de lekkerste pannekoeken, maar hij kan schelden als een bootwerker als hij geen goede pan heeft en het merendeel mislukt. _O-
pi_122334155
Macaroni met spam :9 Mayo en curry d'r over! En natuurlijk wel een uitje er doorheen voor de groenten.

Tot m'n 16e ook afgevraagd waarom ze grijze bonen groene bonen noemden :+
pi_122334415
Na de scheiding van mijn ouders waren wij best arm. Om de week door te komen maakte mijn moeder soms witte rijst met boter en bruine suiker. Vroeger vond ik dat best vies, maar ik kan nu nog wel met plezier aan die smaak denken. Beetje vreemd ;(
pi_122334682
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:44 schreef Nallie het volgende:

[..]

Je zou denken hij ook! :D Wel een doorzetter.
Ja... ik heb hem inmiddels al drie keer gevraagd of het zachter kan
Maar goed, ze slapen weer en over een half uur ga ik hem wekker om te vragen of hij alle kots uit de badkamer en wc wilt gaan verwijderen. :(
Soms maakt een mens verkeerde keuzes in huisgenoten (alhoewel, meestal is hij wel aardig hoor)
pi_122334899
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:19 schreef An24 het volgende:
Na de scheiding van mijn ouders waren wij best arm. Om de week door te komen maakte mijn moeder soms witte rijst met boter en bruine suiker. Vroeger vond ik dat best vies, maar ik kan nu nog wel met plezier aan die smaak denken. Beetje vreemd ;(
mijn ma maakte vroeger ook altijd van die vage dingen, die was in armoede opgegroeid (1 keer per week vlees enzo), maar die waren nog best lekker.

Herinner me dat ze restjes pasta een gerecht maakte.

Boter bruin laten worden, dan griesmeel erbij en een beetje opbakken zodat het niet meer rauw is, dan restje pasta (meestal vlinderstrikjes) erbij en bakken tot het bruin is. Serveren met basterdsuiker eroverheen.

Of oud brood door ei en kruiden heen halen en bakken. Was ook altijd heel lekker.

Ik zou het denk ik nog wel lekker vinden, maar als ik dat eet verander ik in een bolletje ;(
pi_122335008
Oud brood met ei/melk en kruiden is gewoon een hartig wentelteefje, toch? lekkah!
pi_122335011
De zondag-kip, en dat je dan een poot kreeg! :9~
pi_122335072
quote:
Lang leve het sentiment?

Toen wij een arme periode hadden, maakte mijn moeder vaak dingen als "cowboymaaltijden" (bruine bonen met rijst) en "koninginnenmaaltijd" (elk klein restje van een maand uit de vriezer gevist) en zo hadden we er heel veel. En bij elke maaltijd had ze een spannend verhaal en lied verzonnen zodat mijn broer en ik wilde eten (we waren daar een beetje moeilijk in)

Soms kijk ik ook met weemoed terug aan die maaltijden
pi_122335279
Iemand anders die nog steeds doodsbang is voor de hoeken van de wibra-bakken? Hoe er niet hordes blinde mensen rondlopen is me nog steeds een mysterie. Levensgevaarlijk die dingen!
pi_122335451
quote:
Verhalen van witte rijst met boter en bruine suiker o.a. heeft mij een paar jaar geleden ook aan het denken gezet. Ik dacht dat ik het vroeger bij mijn ma slecht had wat betreft armoede, maar dat viel achteraf gezien zeker mee. De gezinsdynamiek was toen gewoon erg raar. :{
pi_122335517
Morgen! Net wakker :9
Jij ook een leuke avond gehad v1z?

Ik ga zo aan een bak yoghurt met fruit, uurtje yoga-en om wat afvalstoffen af te voeren :') en vanavond veeuull verse groenten eten!

Mijn moeder kon heel lekker koken, maar wel heel ongezond, veel jus van het vet uit de pan, gesmolten kaas, roomsaus, op vrijdag veeel gegrilde kippenpootjes met patat en appelmoes :9 en daarom was ik dus al dik op m'n twaalfde :P en door mijn nutella/orinoco verslaving natuurlijk :')
pi_122335626
macaroni met smack en ketchup, rijst met boter, suiker en kaneel.. bij mijn ouders meer luiheid dan armoede ben ik bang ;)
pi_122335660
toch maar even niet hier :+

[ Bericht 92% gewijzigd door motorbloempje op 01-02-2013 12:02:27 ]
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 1 februari 2013 @ 11:56:34 #281
70532 loveli
N
pi_122335672
Voor m'n studententijd kende ik macaroni alleen uit de verhalen van anderen.
crap in = crap out
pi_122335803
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:50 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Verhalen van witte rijst met boter en bruine suiker o.a. heeft mij een paar jaar geleden ook aan het denken gezet. Ik dacht dat ik het vroeger bij mijn ma slecht had wat betreft armoede, maar dat viel achteraf gezien zeker mee. De gezinsdynamiek was toen gewoon erg raar. :{
Kan ik me voorstellen. Het ergste moment was het twee weken leven op brood met boter, kaas en thee met melk. Toen werd ik ook wel een beetje ziek. Wist mijn moeder veel :')

Tis duidelijk dat ik juist daarom zo gezond mogelijk probeer te leven. Beetje compensatiegedrag :P
  Vis een optie? vrijdag 1 februari 2013 @ 12:00:20 #283
70532 loveli
N
pi_122335828
Je weet hoeveel verschil het maakt.
crap in = crap out
pi_122335847
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:00 schreef loveli het volgende:
Absoluut :Y
pi_122335978
Toch aten wij thuis overwegend gezond, veel groente, elke dag fruit, frisdrank en chips was alleen voor de weekenden en verjaardagen, het kon slechter :)
pi_122335987
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:00 schreef loveli het volgende:
Dit dan helemaal, vooral met EDS. :Y
pi_122336080
quote:
Dat was ons luxe toetje! Heerlijk! Als we allemaal thuis zijn maakt ze het nog wel eens speciaal voor mij O+ - wel met zilvervliesrijst overigens.
pi_122336190
Novem nu pas wakker? luiwammes!
pi_122336308
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:10 schreef Perruche het volgende:
Novem nu pas wakker? luiwammes!
Ik moet altijd flink bijkomen na een drankfestijn :') Ben nu wel helemaal fit! :D
pi_122336324
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:13 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik moet altijd flink bijkomen na een drankfestijn ;') Ben nu we helemaal fit! :D
ik ook! maar de ochtend was wel zwaar :D
pi_122336412
Dat is al een verklaring voor wat er gisteravond gebeurde. _O-
pi_122336513
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik ook! maar de ochtend was wel zwaar :D
Lange mensen kunnen er beter tegen je crois :P

Ik denk ook dat slecht eten niet perse met armoe te maken heeft. Mijn moeder had een periode geen alimentatie, geen inkomen en geen uitkering en toch aten we elke avond AGV. V was een kleine gehaktbal, lekker! Ik heb nooit gemerkt dat wij het minder hadden dan anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door anna82 op 01-02-2013 12:19:41 (beter!) ]
pi_122336520
Ik ga vaker sporten na een avond met wijn. Ging veel beter dan de rest van de week :')

Ik vind Perr en Anna bikkels
pi_122336534
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:52 schreef Novem het volgende:
Morgen! Net wakker :9
Jij ook een leuke avond gehad v1z?

Ik ga zo aan een bak yoghurt met fruit, uurtje yoga-en om wat afvalstoffen af te voeren :') en vanavond veeuull verse groenten eten!

Mijn moeder kon heel lekker koken, maar wel heel ongezond, veel jus van het vet uit de pan, gesmolten kaas, roomsaus, op vrijdag veeel gegrilde kippenpootjes met patat en appelmoes :9 en daarom was ik dus al dik op m'n twaalfde :P en door mijn nutella/orinoco verslaving natuurlijk :')
Ja hoor! :Y Jij dus ook begrijp ik? :D

Hoop wel dat vanavond leuker wordt :D
SPOILER
O~)
pi_122336554
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:07 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat was ons luxe toetje! Heerlijk! Als we allemaal thuis zijn maakt ze het nog wel eens speciaal voor mij O+ - wel met zilvervliesrijst overigens.
:D zo zie je maar.

Ik was het na een week als avondeten wel zat. Wilde groenten en fruit zien ;(
pi_122336595
Viz? Wat ga je doen vanavond?
pi_122336610
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:04 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Dit dan helemaal, vooral met EDS. :Y
Dat wisten mijn ouders ook niet. Ik was gewoon ziekelijk, zwak en een kluns :') Nu ben ik alleen dat laatste nog _O-
pi_122336616
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:21 schreef Perruche het volgende:
Zie spoiler :D
pi_122336617
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja hoor! :Y Jij dus ook begrijp ik? :D

Hoop wel dat vanavond leuker wordt :D
SPOILER
O~)
SPOILER
  Vis een optie? vrijdag 1 februari 2013 @ 12:24:07 #300
70532 loveli
N
pi_122336662
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:21 schreef Perruche het volgende:
Dat zegt 'ie net!
crap in = crap out
pi_122336735
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat zegt 'ie net!
Ah ok, wilde even checken of dat echt zo was. maar met wie dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')