Vrouwen zodelijk live op Ned1.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:53 schreef Karelnoord het volgende:
Komt het trouwens ook live op Nederland 1? Of zit ik opgescheept met een livestream?
Oke bedanktquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vrouwen zodelijk live op Ned1.
Mannen zijn alleen via live stream te zien.
Alleen de dames, dacht ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:53 schreef Karelnoord het volgende:
Komt het trouwens ook live op Nederland 1? Of zit ik opgescheept met een livestream?
6quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:00 schreef Szura het volgende:
Ff inzetten op valpartijen Compton
Ik zeg 4
Ja, wat voor doping hebben diequote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:08 schreef Marcoss het volgende:
Supporters zullen ook wel denken: alweer zo'n oranje truitje dat alles op een hoop rijdt?
Waarschijnlijk stijf van de zenuwen en denkt de hele tijd "niet vallen, niet vallen, niet vallen".quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Compton raakt zelfs zonder valpartijen niet echt vooruit.
Ja, dit is niet normaal. Ik zeg niet dat ze Vos zou moeten kunnen volgen, maar ze zou wel met gemak 2e moeten kunnen worden. Al is de koers nog niet gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stijf van de zenuwen en denkt de hele tijd "niet vallen, niet vallen, niet vallen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |