Doe ik ook maar ach wat kost zo'n oude laptop nogquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:51 schreef Deetch het volgende:
waarom niet gewoon spelen via een dosbox of andere emulator?
Model/type/specs?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een IBM Thinkpad met P3 1000 Mhz en lege bios batterij wat?
das voor pluisjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:51 schreef Deetch het volgende:
waarom niet gewoon spelen via een dosbox of andere emulator?
Heb jij ook zo'n zolder vol met oude pc meuk?quote:
Nee een rommelhok.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:17 schreef Prowl het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n zolder vol met oude pc meuk?
Gebeurt mij ook vaakquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:27 schreef PetervdK het volgende:
Crap. Heb er net 4 weken geleden 2 wegge-gerard joling-d....![]()
Zat nog te twijfelen om ze hier neer te zetten...![]()
Sorry...
quote:Max 35,= incl
Dan moet je niet zeggen:quote:Op zondag 10 februari 2013 12:55 schreef Prowl het volgende:
Een celeron is dan weer net te traag helaas
De eerste Celeron werd in 1998 geintrodueerd.quote:Laptop gezocht voor wat oudere spellen in MS-DOS /Win95
Ik heb op de allereerste Celeron (266?) gewerkt op school, om te janken zo traag, ze werden binnen 2 maanden weer vervangen door de "tragere" pentium 2'squote:Op zondag 10 februari 2013 13:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen:
[..]
De eerste Celeron werd in 1998 geintrodueerd.
Lijkt mij logisch, nieuwere en snellere CPUquote:Op zondag 10 februari 2013 14:04 schreef Prowl het volgende:
[..]
Win95 werkt ook wel wat beter op een P3
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:14 schreef xaban06 het volgende:
Verder zit er niet veel verschil tussen een P2 en P3
De PIII is gewoon een PII met toegevoegde instructie sets. Pas later met een nieuw slot werd de PIII beter, door het toevoegen van cache in de CPU, wat zorgde voor een performance boost. Dus blind staren op PIII moet je niet doenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:16 schreef Prowl het volgende:
[..]![]()
Ongeveer 6 werelden van verschil.......
Klamathquote:Op zondag 10 februari 2013 17:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De PIII is gewoon een PII met toegevoegde instructie sets. Pas later met een nieuw slot werd de PIII beter, door het toevoegen van cache in de CPU, wat zorgde voor een performance boost. Dus blind staren op PIII moet je niet doen
Vertel de 6 werelden verschil eens?
Leuke lijst die je daar opnoemt, de verschillende cores van de P2/P3.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:58 schreef Prowl het volgende:
[..]
Klamath
Deschutes
Katmai
Coppermine
Coppermine T
Tualatin
Ik was destijds hartstikke blij met mijn 486, je punt is?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:11 schreef Prowl het volgende:
Heb je ooit wel een een pentium 3 in je handen gehad?
Destijds was ik al blij dat ik mn 400 Celly van 66 naar 80 FSB kon overklokken wat al een enorme performance boost was
Geen idee, jij begon er overquote:Op zondag 10 februari 2013 19:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik was destijds hartstikke blij met mijn 486, je punt is?
Nou ja, ik gaf alleen aan dat je echt geen P2/P3 nodig hebt voor Windows games en dat er geen groot verschil zit tussen de P2 en (de eerste) P3's.quote:
Alleen als je met een high end model aan komt, van die media markt dingetjes zijn er niet voor niets zo weinig over geblevenquote:
Geen interesse?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:24 schreef RD4 het volgende:
Ik heb nog een Dell liggen met Centrino chipset. Batterij is helemaal dood en er ontbreekt een shiftknop op tobo geloof ik.
Een nette laptop dus.....quote:Looks zijn belangrijker dan specs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |