Lekker in de regen dansenquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker kijkt naar buiten en surft naar Buienradar.
Dat wordt een late lunch.
Nummer 15 a.u.b.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik wel eens proberen met Turks bij een shoarmaboer. Goed idee!
Je gaat toch niet brood eten wanneer je praktisch in het centrum van Enschede werkt en de eettentjes uit kan kiezenquote:
Sowieso brood eten wat uren in een muf bakje heeft gelegenquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat toch niet brood eten wanneer je praktisch in het centrum van Enschede werkt en de eettentjes uit kan kiezen?
Eigenlijk nooit. Sterker nog, zelfs thuis heb ik zelden 'gewoon' brood liggen. Af en toe wat afbak-shit voor in het weekend...quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"NUMMER 15 LAN, EN SNEL EEN BEETJE, DEKSELSE TURK!"Najib.
Nou ja, financieel gezien is het natuurlijk wel beter, zelf je bammetjes meenemen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat toch niet brood eten wanneer je praktisch in het centrum van Enschede werkt en de eettentjes uit kan kiezen?
Ja, het is goedkoper, maar lekker eten is fijner voor de gezondheid, dus heft het elkaar weer opquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou ja, financieel gezien is het natuurlijk wel beter, zelf je bammetjes meenemen.
Maar wat Teun al zegt: brood wat een halve dag in een muf bakje ligt te rotten.
Hoe is het met jequote:
Nuttigquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoop kabaal buiten..zie ik glazenwassers bezig de ladder vastzetten aan de dakgoot.
Glazenwassen met dit weer.
Zat er sowieso aan te denken om eens bij de Makro te kijken naar die kleine 'één portie beleg' verpakkingen. Jam, chocopasta, enz. Kan je je bammetjes tenminste vers smeren op het werk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is goedkoper, maar lekker eten is fijner voor de gezondheid, dus heft het elkaar weer op.
Tenzij je iedere dag een patatje speciaal naar binnen nast.
Jij hebt tenminste glazenwassers. Ik moet het zelf doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoop kabaal buiten..zie ik glazenwassers bezig de ladder vastzetten aan de dakgoot.
Glazenwassen met dit weer.
Da's wel een goed idee, jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zat er sowieso aan te denken om eens bij de Makro te kijken naar die kleine 'één portie beleg' verpakkingen. Jam, chocopasta, enz. Kan je je bammetjes tenminste vers smeren op het werk.
Wat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:38 schreef ACT-F het volgende:
We komen ergens tussen 9:00 en 17:00 meneer.
* Wacht
Open ik ook nog eens wat topics!quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als tukker er is gaat je dat niey lukken..
quote:Es war schon dunkel, als ich durch Vorstadtstrassen heimwärts ging.
Da war ein Wirtshaus, aus dem das Licht noch auf den Gehsteig schien.
Ich hatte Zeit und mir war kalt, drum trat ich ein.
Da saßen Männer mit braunen Augen und mit schwarzem Haar.
Und aus der Jukebox erklang Musik, die fremd und südlich war.
Als man mich sah, stand einer auf und lud mich ein.
Griechischer Wein ist so wie das Blut der Erde.
Komm schenk dir ein,
Und wenn ich dann traurig werde, liegt es daran,
Daß ich immer träume von daheim, du mußt verzeihen.
Griechischer Wein und die alt vertrauten Lieder,
Schenk nochmal ein,
Denn ich fühl die Sehnsucht wieder, in dieser Stadt,
Werd ich immer nur ein Fremder sein und allein.
Und dann erzählten sie mir von grünen Hügeln, Meer und Wind.
Von alten Häusern und jungen Frauen, die alleine sind.
Und von dem Kind, das seinen Vater noch nie sah.
Sie sagten sich immer wieder, irgendwann geht es zurück.
Und das Ersparte genügt zu Hause für ein kleines Glück.
Und bald denkt keiner mehr daran, wie es hier war.
Griechischer Wein ist ...
Griechischer Wein und ...
Bij mij toen wel!quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kan die vent ook al glasvezel aanleggen?
Hij kwam net langsquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij mij toen wel!Voor een paar tientjes hè...
Ja hèquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:40 schreef Samzz het volgende:
Wat is photoshop toch ook een leuk programma!
Jaquote:
Wat heb je vandaag gemaakt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Ik word er ook steeds beter mee. Het is nog steeds niveau lik-me-vestje, maar toch
.
Is nog niet klaar, stuur je wel een linkje tegen die tijdquote:
Mij ook?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is nog niet klaar, stuur je wel een linkje tegen die tijd.
BOE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
BOE!Even naar de snoepautomaat lopen werkt ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef Cue_ het volgende:
Bijzonder scherp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+1 voor jou!
Ben je er al uit wat je vanavond aantrekt?
Zo scherp hoef ik daarvoor niet te zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Bijzonder scherp!+1 voor jou!
Ben je er al uit wat je vanavond aantrekt?
Hier wat tips wat niet aan te doen vanavond:quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo scherp hoef ik daarvoor niet te zijn
Nop, nog geeeen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |