abonnement Unibet Coolblue
pi_122291608



No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Memorabele FCU-wedstrijden:

Bekijk deze YouTube-video


Bekijk deze YouTube-video


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)
pi_122291632
Omdat er nog discussies liepen ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:40 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er voor elke positie een schaduwlijstje is en dat zulke posities wel opgevuld zullen worden. Met de Kogel en Gerndt ga je het niet redden. Alhoewel Gerndt op links het dan wel weer aardig deed, misschien dat dat met de Kogel kan gaan lopen.
vd Gun ben ik ook geen fan van (zie eerdere posts in deze reeks haha), maar denk dat de ervaring wel belangrijk is die hij meeneemt.

[..]

Klopt, maar dan moet je vd Hoorn wel vasthouden. Zodat je het seizoen kan afmaken met vd Maarel - vd Hoorn - Wuytens - Labylle. En dan in de zomer een vervanger voor Wuytens halen en volgende winter vd Hoorn verpatsen.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:40 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Nee, hij is geruild met de materiaalman.
pi_122291680
Bovenberg zal wel in Nijmegen zijn voor een keuring.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122291705
Als Mulenga gaat, zie ik nog best wat in dat Fernandez-ruil-verhaal. Zelfde soort spitsen. Die jongen kan echt wel voetballen, alleen was de overstap naar Feyenoord nogal groot. En tja, hij heeft wat rare acties gehad maar het zat misschien niet goed in z'n kop. Laat maar komen.
pi_122291866
Die Fernandez is wel snel ook he ?

Gerndt en hij voorin, Toornstra erachter voor de steekpasses. :9

Maar goed, voorlopig is er nog helemaal niets definitief. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 11:51:05 #6
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122291919
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Fernandez is wel snel ook he ?

Gerndt en hij voorin, Toornstra erachter voor de steekpasses. :9

Maar goed, voorlopig is er nog helemaal niets definitief. :D
Hij is snel, daar is ook alles mee gezegd.
pi_122292004


Weer in 't land, en zondag er dus gewoon bij ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122292033
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:51 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hij is snel, daar is ook alles mee gezegd.
Valt mee, bij Excelsior heeft hij het echt wel laten zien. Ik zie hem niet als een topversterking maar mócht Mulenga nu gaan (wat ik me afvraag, zéker na zijn mislukte Africa Cup), dan kan het geen kwaad Fernandez bijv een half jaar te huren met optie tot koop. Die jongen zal gretig zijn en wat goed willen maken en zoveel spitsen zijn er niet beschikbaar.
  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 12:00:38 #9
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122292230
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:54 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Valt mee, bij Excelsior heeft hij het echt wel laten zien. Ik zie hem niet als een topversterking maar mócht Mulenga nu gaan (wat ik me afvraag, zéker na zijn mislukte Africa Cup), dan kan het geen kwaad Fernandez bijv een half jaar te huren met optie tot koop. Die jongen zal gretig zijn en wat goed willen maken en zoveel spitsen zijn er niet beschikbaar.
Dat wil je echt niet, die jongen doet alles fout bij Feyenoord. Echt verschrikkelijk.
pi_122292850
Bovenberg voor 3,5 jaar naar NEC.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122292911
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Bovenberg voor 3,5 jaar naar NEC.
Dit is mijn laatste post over hem, ik ga er weinig letters aan vuil maken:

Doei.
pi_122292924
quote:
do 31 jan 2013, 12:23
Gerndt op weg naar Young Boys

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Na de verkoop van Daan Bovenberg aan NEC verwacht FC Utrecht vandaag ook nog te cashen voor Alexander Gerndt. De club uit de Domstad is in vergevorderde onderhandeling met het Zwitserse Young Boys over een transfer van de Zweedse spits.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122292960
Ik wilde het net posten PB.

Het zou fantastisch zijn als dat lukte. Dat haalt ons dik uit de zorgen (want duur gekocht en hoog salaris en te weinig rendement). Dat betekend dat Mulenga kan blijven voorlopig en hopelijk kunnen we een leuke jonge knul als van Wolfswinkel terughalen.

Van Wolfswinkel en Vorm zijn ook goed in de markt bezig volgens geruchten, dat levert ook een hoop knaken op!
pi_122293084
ALS Gerndt vertrekt MOET je wel een vervanger halen imo.

Maar goed voor de financiën is het zeker.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122293145
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
ALS Gerndt vertrekt MOET je wel een vervanger halen imo.

Maar goed voor de financiën is het zeker.
De enige no-go zou financieel zijn, en dat los je automatisch op als Gerndt vertrekt. Het mes snijdt aan 2 kanten.

En geloof me, voor dit scenario hebben ze heus iets klaarliggen. Als dit doorgaat hoor je binnen een uur over een andere transfer.
pi_122293298
Gerndt heeft het nooit kunnen maken, ondanks dat ik (en vele anderen) nog steeds denken dat het wel goed komt met hem. Zou mooi zijn als die transfer naar Young Boys lukt. En dan een Nederlandse, jonge spits erbij halen. Ik blijf Alex Schalk van NAC een typisch Utreg-spitsje vinden. Weet niet wat zo'n jongen kost? Anders Fernandez huren of loopt er nog wat in de Jupiler League?
pi_122293355
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:42 schreef Stampie22 het volgende:
Gerndt heeft het nooit kunnen maken, ondanks dat ik (en vele anderen) nog steeds denken dat het wel goed komt met hem. Zou mooi zijn als die transfer naar Young Boys lukt. En dan een Nederlandse, jonge spits erbij halen. Ik blijf Alex Schalk van NAC een typisch Utreg-spitsje vinden. Weet niet wat zo'n jongen kost? Anders Fernandez huren of loopt er nog wat in de Jupiler League?
Las ergens dat Volendam nog wat voorin heeft lopen, zouden ze eens aan Ruiter kunnen vragen of het wat is :)

Gerndt is vast een aardige knul, maar niks voor ons. Dat is gebleken en moet je vrede mee hebben. Nu maar hopen dat je zijn transfersom (3m) en salaris dat hij op heeft gegeten er voor een deel uit kan krijgen.
pi_122293463
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Las ergens dat Volendam nog wat voorin heeft lopen, zouden ze eens aan Ruiter kunnen vragen of het wat is :)
Dat zal Michiel Kramer wel zijn, die prikt ze er wel makkelijk in ja.
pi_122293686
Volgens bekende bronnen staat er een 22-jarige spits klaar om Gerndt te vervangen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 31 januari 2013 @ 13:18:23 #20
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_122294360
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens bekende bronnen staat er een 22-jarige spits klaar om Gerndt te vervangen.
Hopelijk is het iemand die verdomd snel is, want zonder Gerndt heb je 0 snelheid voorin.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_122294593
quote:
Utrecht-verdediger Bulthuis heeft clubs voor het kiezen
31/01/2013 13:04

De kans is groot dat Dave Bulthuis de volgende speler wordt die bij FC Utrecht vertrekt. De 22-jarige linksback staat in de belangstelling van het Griekse Panathinaikos, terwijl ook Fulham, Stoke City en een Turkse club in de markt zijn voor de verdediger.

Daarnaast liet Feyenoord onlangs nog weten geïnteresseerd te zijn in de speler. Feyenoord rekent daarnaast op een vertrek van Kelvin Leerdam naar Vitesse. Om die reden heeft de Rotterdamse club afwijzend gereageerd op het verzoek van ADO Den Haag om Kamohelo Mokotjo tot het einde van het seizoen te huren.

Bij FC Utrecht dreigt zich een heuse leegloop te voltrekken op de laatste dag van de winterse transfermarkt. Na de komst van Jens Toornstra van ADO Den Haag vertrok Daan Bovenberg al naar NEC en staat naast Bulthuis ook Alexander Gerndt op de rol om de Domstad te verlaten. (Freek Jansen)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122294951
Spannend allemaal, ben stiekem nog steeds wel een beetje gecharmeerd van Gerndt (heb nog steeds het idee dat hij echt heel goed en gemakkelijk kan voetballen) maar inderdaad, tot nu toe bij Utrecht wil het maar niet lukken. Zal hij bij een andere club vast weer helemaal los komen hehe..
pi_122295020
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:42 schreef Stampie22 het volgende:
Gerndt heeft het nooit kunnen maken, ondanks dat ik (en vele anderen) nog steeds denken dat het wel goed komt met hem. Zou mooi zijn als die transfer naar Young Boys lukt.
Precies... Ik baal er wel van. Ik vind het wel een goede speler die hard werkt en de laatste tijd ook wel redelijk scoort (alleen is het in uitwedstrijden).
Maar als je bekijkt wat hij gekost heeft en wat het opgeleverd heeft staat dat natuurlijk niet in verhouding. Nu weet ik niet hoeveel we er voor terugkrijgen maar op deze manier heb je de hoge transfersom toch nog een beetje terugverdiend.
pi_122295096
van de Weert van Den Bosch is volgens mij 22 jaar? Heb zijn naam op verschillende fora voorbij zien komen. Lijkt me op dit moment geen verstandige transfer, je hebt als Gerndt daadwerkelijk verkocht wordt iemand nodig die er gelijk staat.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_122295271
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:37 schreef Matip het volgende:
van de Weert van Den Bosch is volgens mij 22 jaar? Heb zijn naam op verschillende fora voorbij zien komen. Lijkt me op dit moment geen verstandige transfer, je hebt als Gerndt daadwerkelijk verkocht wordt iemand nodig die er gelijk staat.
Er zijn wel meer spitsen 22 jaar natuurlijk. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122295402
Oei.. Gerndt wordt verkocht en de euforie slaat alweer bij diverse media en FCU-fans in de angst voor een leegloop. Voorlopig is er niets aan de hand toch? Bovenberg mis je niet, voor Gerndt komt een vervanger. En Mulenga is er ook weer bij. En Labylle ligt ook zo goed als vast, dus als Bulthuis gaat is dat jammer maar ook niks om dramatisch over te doen. Bovendien heb je Zullo ook nog. Voorlopig is de FC gewoon prima bezig.
pi_122295506
Daarbij is Gerndt nog niet officieel vertrokken.

Sterker nog, officieel is er nog steeds helemaal niets. :P
(of jawel, Bovenberg...)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122295825
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Daarbij is Gerndt nog niet officieel vertrokken.

Sterker nog, officieel is er nog steeds helemaal niets. :P
(of jawel, Bovenberg...)
En Toornstra :)
pi_122295908
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:55 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

En Toornstra :)
Die is nog niet door de keuring heen toch ? :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122296177
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die is nog niet door de keuring heen toch ? :)
Geen idee, Bovenberg staat ook nog niet op de fcu.nl dus daar kan ik het niet aan aflezen :)
pi_122296458
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:01 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Geen idee, Bovenberg staat ook nog niet op de fcu.nl dus daar kan ik het niet aan aflezen :)
Ach ja, na middernacht weten we meer als 't goed is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122300499
En 't is weer stil. Zou het dan toch hier bij blijven? :)
pi_122300707
Gerndt staat inmiddels op teletekst. (dat ie naar Young Boys gaat)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122300934
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Gerndt staat inmiddels op teletekst. (dat ie naar Young Boys gaat)
Dat is dan ook de enige plek. Op de sites van beide clubs geen nieuws.
pi_122301236
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat is dan ook de enige plek. Op de sites van beide clubs geen nieuws.
In Zweden weten ze zgn. zelfs de transfersom:

http://www.aftonbladet.se(...)d/article16160214.ab
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122301354
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

In Zweden weten ze zgn. zelfs de transfersom:

http://www.aftonbladet.se(...)d/article16160214.ab
Wat ik eruit haal is zo'n 2 miljoen. Dat is niet veel.

Overigens:
vdBergRene twitterde op donderdag 31-01-2013 om 14:41:44 Dave #Bulthuis is t.o.v. #rtvutrecht. "Ik blijf bij #fcutrecht". Alleen Gerndt en bovenberg vertrekken dus. reageer retweet
pi_122301662
En:

  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 15:55:29 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122301700
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Tha_Duck het volgende:
En:

[ afbeelding ]
_O_

Gelukkig, ik dacht even dat die autist onze kant op zou komen. Eindelijk een keer goed nieuws _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_122301753
quote:
7s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

_O_

Gelukkig, ik dacht even dat die autist onze kant op zou komen. Eindelijk een keer goed nieuws _O_
Je hebt wel een behoorlijk groot mondje voor iemand die een ploeg support waar Matthijssen in de basis staat hoor......
  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 15:58:35 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122301847
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:56 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Je hebt wel een behoorlijk groot mondje voor iemand die een ploeg support waar Matthijssen in de basis staat hoor......
Mathijsen is ook pure aids, maar nog steeds geen linksback.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_122302068
Die clubwatcher Anton Lippold van VI heeft echt letterlijk berichten van fcutrecht.net overgenomen en op VI Radio verteld. :') !!!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122302346
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Die clubwatcher Anton Lippold van VI heeft echt letterlijk berichten van fcutrecht.net overgenomen en op VI Radio verteld. :') !!!
Ja, en hij had het ook al over een uittocht....

Een basisspeler die te duur is en niet rendeert en een reserve-reserve die vertrekt :')
pi_122302845
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:10 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ja, en hij had het ook al over een uittocht....

Een basisspeler die te duur is en niet rendeert en een reserve-reserve die vertrekt :')
gerndt en bovenberg... klopt toch aardig toch?
pi_122303581
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef zolderraam het volgende:

[..]

gerndt en bovenberg... klopt toch aardig toch?
Maar dat is geen leegloop. :P

Op fcu.net claimt iemand nu dat de aankoop van Toornstra afhangt van de verkoop van Gerndt...
Zal je zien dat morgen blijkt dat er helemaal niemand gekomen is of vertrekt buiten Bovenberg om. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122303678
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar dat is geen leegloop. :P

Op fcu.net claimt iemand nu dat de aankoop van Toornstra afhangt van de verkoop van Gerndt...
Zal je zien dat morgen blijkt dat er helemaal niemand gekomen is of vertrekt buiten Bovenberg om. :')
Op soccernews.nl geeft toornstra aan dat het inderdaad nog niet rond is.

Het is nog niet helemaal rond, maar de kogel is bijna door de kerk: Jens Toornstra laat ADO Den Haag achter zich en komt voortaan uit voor FC Utrecht. SoccerNews sprak met de voetballer uit Alphen aan de Rijn over zijn overstap naar De Galgenwaard.

"Ik ben er heel blij mee. Er is nog niets getekend, dus het is nog niet helemaal rond. Maar als alles rond is, dan ben ik zeker blij", begint de opgewekte middenvelder. "Ze staan er goed voor en ik hoop dat die positie wordt vastgehouden. Dat zou mooi zijn natuurlijk." De 24-jarige Toornstra wil met de Domstedelingen Europa in.

"Dat zou heel mooi zijn. Ik heb er bij ADO Den Haag al een keer aan geroken en dat was hartstikke leuk", vertelt de voormalig jeugdinternational, die naar verluidt ook in de belangstelling stond van Swansea City. "Die interesse was er wel, maar ze zijn nooit concreet genoeg geworden om mij te laten twijfelen over de keuze die ik nu heb gemaakt."
pi_122303815
En op vi staat dit :

quote:
Toornstra: 'Eervol dat Utrecht opnieuw bij me aanklopte'
31/01/2013 16:30

De eerste transfer van de dag kwam op naam van Jens Toornstra. Hoewel Swansea City, Cardiff City en SC Heerenveen belangstelling hadden, koos de 23-jarige middenvelder van ADO Den Haag voor een contract tot medio 2017 bij FC Utrecht.

'Dit is voor mij een ideale volgende stap', zegt Toornstra, voor wie ADO Den Haag ongeveer een miljoen euro ontvangt. 'In het recente verleden zijn er veel spelers geweest, die zich bij FC Utrecht verder hebben ontwikkeld. Bovendien is het net als ADO Den Haag een volksclub met een fanatieke aanhang.'

FC Utrecht was al langere tijd gecharmeerd van de voormalige jeugdinternational. 'In het verleden was er ook al sprake van positief contact, alleen toen was ik voor mijn gevoel nog niet klaar bi ADO. We speelden destijds net Europees voetbal en dat wilde ik meemaken. Ik voel het als een eer dat FC Utrecht opnieuw bij me aanklopte.'

Toornstra is een van de laatste spelers van het succeselftal van twee jaar geleden die bij ADO vertrekt. 'Ik zal de club altijd dankbaar blijven. Ze pikten me op bij de amateurs en hebben me de gelegenheid gegeven om als profvoetballer door te breken.'

Toornstra onderging donderdagmiddag met succes de medische keuring en zal vrijdag bij de selectie van Jan Wouters aansluiten
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122304413
Die roddels zijn fantastisch :P
pi_122304457
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Die roddels zijn fantastisch :P
inderdaad... Pas om 24.00 wordt duidelijk wat allemaal wel waar is en wat niet waar :)
pi_122304687
Het gerucht gaat inderdaad dat Toornstra alleen komt als Gerndt vertrekt. En het gerucht gaat ook dat Gerndt blijft. Er is inderdaad nog niks bevestigd dus we wachten rustig af en genieten ondertussen van de roddels :)
Tussen haakjes: wat moet Gerndt in gódsnaam bij Young Boys, een Zwitserse middenmotor?
pi_122304705
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:58 schreef Stampie22 het volgende:
Tussen haakjes: wat moet Gerndt in gódsnaam bij Young Boys, een Zwitserse middenmotor?
Cashen :P
pi_122304751
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:59 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Cashen :P
Zou zo'n cluppie zó goed betalen? Hoewel, belastingparadijsje natuurlijk.. Maar wat moet je er :P
pi_122304881
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:58 schreef Stampie22 het volgende:
Het gerucht gaat inderdaad dat Toornstra alleen komt als Gerndt vertrekt. En het gerucht gaat ook dat Gerndt blijft. Er is inderdaad nog niks bevestigd dus we wachten rustig af en genieten ondertussen van de roddels :)
Tussen haakjes: wat moet Gerndt in gódsnaam bij Young Boys, een Zwitserse middenmotor?
Mja, aangezien de medische keuring al voltooid is en Toornstra blij is volgens vi.nl, ga ik er toch wel vanuit dat ie binnen is.

Desnoods betaalt Van Seumeren m uit eigen zak.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122305167
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 17:00 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Zou zo'n cluppie zó goed betalen? Hoewel, belastingparadijsje natuurlijk.. Maar wat moet je er :P
Ze betalen allicht beter dan de wij. En misschien is het wel slim van Gerndt, je kan ook naar een topclub gaan en daar niet aan spelen toekomen (zie bv Drenthe). Nu kan hij waarschijnlijk wat meer geld verdienen, vrijwel zeker speeltijd en met een beetje geluk een team waarin hij beter rendeert. Ook het klimaat zal hem iets meer aanspreken :)
pi_122306005
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 17:00 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Zou zo'n cluppie zó goed betalen? Hoewel, belastingparadijsje natuurlijk.. Maar wat moet je er :P
We raken wel vaker "dure" spelers kwijt aan young boys
pi_122308136
Begin me inmiddels wel af te vragen of er nog een spits bij gaat komen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122310852
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Begin me inmiddels wel af te vragen of er nog een spits bij gaat komen.
Ik ook. Al hebben we nog 4,5 uur natuurlijk. Als 't hierbij blijft is het toch een gekke dag geweest, een middenvelder erbij en een verdediger en een aanvaller kwijt. Straks raakt Mulenga ook nog geblesseerd, wat dan? Maar goed, het kan nog altijd, zal me niks verbazen als er last minute nog wat komt (of gaat :X ).
pi_122312730
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:41 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Ik ook. Al hebben we nog 4,5 uur natuurlijk. Als 't hierbij blijft is het toch een gekke dag geweest, een middenvelder erbij en een verdediger en een aanvaller kwijt. Straks raakt Mulenga ook nog geblesseerd, wat dan? Maar goed, het kan nog altijd, zal me niks verbazen als er last minute nog wat komt (of gaat :X ).
Bovenberg verbaasd me niet (en boeit me niet). De komst van Toornstra en vertrek van Gerndt daarentegen valt mijn bek van open, had er werkelijk nog niks van gehoord. Ineens uit het niks allemaal. Wat bewijst dat de FC dat dus wel kan, itt wat velen roepen :)
pi_122313193
Zelfs zonder spits erbij ben ik toch wel tevreden denk ik.

Het scheelt enorm op je salariskosten dat Gerndt vertrokken is, en met vd Gun, Mulenga, De Kogel, en evt. Duplan kun je toch voorin 2 mensen blijven neerzetten.

Wel een risico ivm blessures, maar aan de andere kant wel 6 maanden de tijd om een echt geschikte opvolger te vinden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122313561
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfs zonder spits erbij ben ik toch wel tevreden denk ik.

Het scheelt enorm op je salariskosten dat Gerndt vertrokken is, en met vd Gun, Mulenga, De Kogel, en evt. Duplan kun je toch voorin 2 mensen blijven neerzetten.

Wel een risico ivm blessures, maar aan de andere kant wel 6 maanden de tijd om een echt geschikte opvolger te vinden.
Vergeet ook de jeugd niet, het lijkt me sterk dat er geen spits meer is. Tis geen linksback waar in NL weinig aanbod in is :)
  donderdag 31 januari 2013 @ 20:57:59 #60
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_122315285
Badjeck _O_
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_122315406
Volgens fcutrecht.net is Fernandez op weg naar Utrecht. Die hebben het weer van een Feyenoord-fansite. Of het waar is en waarom dit op fcu.net als een serieus artikel geplaatst wordt (net zoals een paar weken geleden "Teddy Chevalier bij vertrek Mulenga naar Utrecht").. geen idee. Maar het zou me niet verbazen. Het lijkt me niet direct een basisspeler, beetje eenzelfde soort spits als Mulenga. Ik zie 4-4-2 met die twee niet direct zitten in ieder geval, maar als stand-in lijkt het me prima.
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:01:51 #62
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_122315504
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:00 schreef Stampie22 het volgende:
s fcutrecht.net is Fernandez op weg naar Utrecht. Die hebben het weer van een Feyenoord-fansite. Of het waar is en waarom dit op fcu.net als een serieus artikel geplaatst wordt (net zoals een paar weken geleden "Teddy Chevalier bij vertrek Mulenga naar Utrecht").. geen idee. Maar het zou me niet verbazen. Het lijkt me niet direct een basisspeler, beetje eenzelfde soort spits als Mulenga. Ik zie 4-4-2 met die twee niet direct zitten in ieder geval, maar als stand-in lijkt het me prima.
Kan wel een sensatie worden bij fcu denk. Is snel en beweeglijk, zeg maar alles wat Gerndt niet was. Alleen de afronding kan beter.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_122315763
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:01 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Kan wel een sensatie worden bij fcu denk. Is snel en beweeglijk, zeg maar alles wat Gerndt niet was. Alleen de afronding kan beter.
Die jongen heeft vertrouwen nodig, denk ik. Bij Excelsior heeft ie echt wel wat laten zien, 10 goals in de Eredivisie als speler van een degradant is niet slecht.
pi_122315801
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:01 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Kan wel een sensatie worden bij fcu denk. Is snel en beweeglijk, zeg maar alles wat Gerndt niet was. Alleen de afronding kan beter.
Oh god nee hè, laat dat nou net de zwakke plek van de hele aanval van Utrecht zijn....
pi_122316108
quote:
Rene van den Berg ‏@vdBergRene
#fcutrecht wacht de getekende contracten vanuit Zwitserland af en is klaar. Niemand meer weg en niemand erbij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:27:44 #66
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_122316924
Is Gerndt nu al officieel weg eigenlijk? Hoop stiekem dat hij nog blijft...
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:28:25 #67
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_122316956
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oké :P
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:29:21 #68
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_122317019
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:01 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Kan wel een sensatie worden bij fcu denk. Is snel en beweeglijk, zeg maar alles wat Gerndt niet was. Alleen de afronding kan beter.
Gerndt was toch nog vrij snel hoor :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_122317049
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:29 schreef leeroy het volgende:

[..]

Gerndt was toch nog vrij snel hoor :')
En beweeglijk. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:30:00 #70
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_122317065
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:29 schreef leeroy het volgende:
dt was toch nog vrij snel hoor
mwaaaaa, dikke stront door een trechter berg op was vaak nog sneller.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:32:32 #71
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_122317209
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:30 schreef Lesnar het volgende:

[..]

mwaaaaa, dikke stront door een trechter berg op was vaak nog sneller.
Hoe snel is de Kogel dan wel niet?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:33:26 #72
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_122317263
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En beweeglijk. :P
Iets minder, maar zeggen dat hij langzaam is is een leugen.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_122317308
Dat fcutrecht.net is ook wel een treurige site, alleen al het feit dat de stand niet klopt linksboven. Waar is nec daar gebleven?
pi_122322609
is Gerndt nu echt weg? lees niets meer dan geruchten..?

Nu Sarota lang is uitgeschakeld moeten we wel blij zijn met Toornstra. Is de transfermarkt nog een uur open of tot zondag 0:00?
pi_122329878
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef louter_genieten het volgende:
is Gerndt nu echt weg? lees niets meer dan geruchten..?

Nu Sarota lang is uitgeschakeld moeten we wel blij zijn met Toornstra. Is de transfermarkt nog een uur open of tot zondag 0:00?
De transfermarkt was open tot 00:00. Volgens mij is de regel dat er gekeken wordt naar de tijd van het land waar je heengaat, hoe krom dat ook is.

Geen nieuws van Gerndt verder, maar dat lijkt me wel beklonken hoor. Maar pas als het papierwerk/geld geregeld is zal het bekend worden officieel.
pi_122329888
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Fer gaat echt niet meer hoor. :)
Zoals beloofd: ik geloof je, je had gelijk :)

Al waren er nog wel geruchten tot gisteravond laat dat het toch doorging. Ik ben blij dat wij niet in zo'n spagaat zitten, kan me niet voorstellen dat Fer er nog veel zin in heeft. Dat kan natuurlijk in ons voordeel werken. Al kan hij ook gek in de kop worden en los gaan en 3x scoren :(
pi_122330395
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 08:13 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

De transfermarkt was open tot 00:00. Volgens mij is de regel dat er gekeken wordt naar de tijd van het land waar je heengaat, hoe krom dat ook is.

Geen nieuws van Gerndt verder, maar dat lijkt me wel beklonken hoor. Maar pas als het papierwerk/geld geregeld is zal het bekend worden officieel.
Hij wordt vandaag medisch gekeurd in Zwitserland, de transfermarkt is daar nog open tot 15 feb.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122330534
Zo, dat was 'm weer :) Heeft de FC goed gedaan, toch? Ik denk dat je Gerndt niet echt mist, ik hoor mensen zeggen dat hij heel veel goals voorbereidde en je zonder hem niet van Willem II had gewonnen maar zo zwart zie ik het allemaal niet. En Toornstra voegt echt wat toe, hoewel de verwachtingen niet té hoog moeten zijn.
Ik ruik een stuntje zondag!
pi_122330582
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:08 schreef Stampie22 het volgende:
Zo, dat was 'm weer :) Heeft de FC goed gedaan, toch? Ik denk dat je Gerndt niet echt mist, ik hoor mensen zeggen dat hij heel veel goals voorbereidde en je zonder hem niet van Willem II had gewonnen maar zo zwart zie ik het allemaal niet. En Boonstra voegt echt wat toe, hoewel de verwachtingen niet té hoog moeten zijn.
Ik ruik een stuntje zondag!

Boonstra? :D

Denk niet dat ie start zondag trouwens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122330811
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Boonstra? :D

Denk niet dat ie start zondag trouwens.
Foutje, Toornstra wordt in mijn telefoon automatisch Boonstra. Of dacht je even dat we Tjabbert-Arend Boonstra, de reservekeeper van FC Sneek op de valreep hadden aangetrokken? :D

Vraag me ook af of Jens start. Denk je dat we hetzelfde systeem blijven spelen?
pi_122330862
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:19 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Foutje, Toornstra wordt in mijn telefoon automatisch Boonstra. Of dacht je even dat we Tjabbert-Arend Boonstra, de reservekeeper van FC Sneek op de valreep hadden aangetrokken? :D

Vraag me ook af of Jens start. Denk je dat we hetzelfde systeem blijven spelen?
:D

Denk 't wel, of met 1 diepe spits en 5 middenvelders.

----------Mulenga----------
Oar-------Asare--------Duplan
-------Kali-------Toornstra
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122330904
Natuurlijk start hij, hij is gewoon fit tenslotte.
pi_122331038
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Natuurlijk start hij, hij is gewoon fit tenslotte.
Ja, maar dan heeft ie 1,5 keer meegetraind.

Denk dat ie op de bank begint.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122331114
Denk dat hij gewoon begint.. het is geen domme speler die net komt kijken en er niks van snapt natuurlijk :) Ik ben wel echt benieuwd of hij iets extras kan brengen. 2 jaar geleden was hij natuurlijk erg goed bij ado, maar dit jaar toch een beetje stilgestaan vind ik. Waarschijnlijk komt dat ook doordat veel goede spelers zijn vertrokken...
pi_122331367
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, maar dan heeft ie 1,5 keer meegetraind.

Denk dat ie op de bank begint.
Ik zie regelmatig jeugdspelers in het team komen die nog geen 1,5 uur hebben meegetraind ;)
pi_122331413
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:31 schreef zolderraam het volgende:
Denk dat hij gewoon begint.. het is geen domme speler die net komt kijken en er niks van snapt natuurlijk :) Ik ben wel echt benieuwd of hij iets extras kan brengen. 2 jaar geleden was hij natuurlijk erg goed bij ado, maar dit jaar toch een beetje stilgestaan vind ik. Waarschijnlijk komt dat ook doordat veel goede spelers zijn vertrokken...
Hij speelt dit jaar juist weer top bij ADO, vorig seizoen had ie een dip.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:41 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik zie regelmatig jeugdspelers in het team komen die nog geen 1,5 uur hebben meegetraind ;)
Dat is waar. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122332089
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:D

Denk 't wel, of met 1 diepe spits en 5 middenvelders.

----------Mulenga----------
Oar-------Asare--------Duplan
-------Kali-------Toornstra
Dit is wel een mooie ja, bijna 4-3-3 maar toch net niet. Was Oar niet geblesseerd? Zou Toornstra op 10 kunnen?
Ben wel bang dat Wouters ipv Duplan voor Vd Gun kiest.
pi_122332963
Oar heeft een hamstringblessure, die speelt niet.
pi_122332986
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Oar heeft een hamstringblessure, die speelt niet.
In dat geval verwacht ik :

-----vd Gun---Mulenga----

Toornstra--Asare--Duplan
--------------Kali---------------
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122333058
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

In dat geval verwacht ik :

-----vd Gun---Mulenga----

Toornstra--Asare--Duplan
--------------Kali---------------
Klinkt aannemelijk.
pi_122334251
Toch vreemd dat de transfer van Gerndt op zowel fcutrecht.nl als de officiele site van Young Boys niet gemeld wordt. Zou het dan toch nog niet helemaal rond zijn? :?
pi_122334467
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:14 schreef Stampie22 het volgende:
Toch vreemd dat de transfer van Gerndt op zowel fcutrecht.nl als de officiele site van Young Boys niet gemeld wordt. Zou het dan toch nog niet helemaal rond zijn? :?
Zoals al gemeld wordt ie vandaag medisch gekeurd in Zwitserland. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122334561
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zoals al gemeld wordt ie vandaag medisch gekeurd in Zwitserland. :)
Dus is het nog niet 100% rond, toch? Als ze een afwijking vinden aan het kapsel rond het weefsel van de linkerknieschijf is er toch een probleem :)
pi_122334615
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:23 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Dus is het nog niet 100% rond, toch? Als ze een afwijking vinden aan het kapsel rond het weefsel van de linkerknieschijf is er toch een probleem :)
In dat geval zou het kunnen afketsen idd.
Maar ik ga er vanuit dat ie wel door die keuring heen komt.

En zo niet, dan heeft Van Seumeren pech. ;)
(en wij nog een extra spits dit seizoen)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122338962
Wouters over de transfers:

quote:
De afgelopen transferperiode hebben enkele wijzigingen in de Utrechtse selectie gebracht. Daan Bovenberg vertrok naar N.E.C., de tegenstander van volgende week in Stadion Galgenwaard. “Het is voor Daan (Bovenberg, red.) een goede oplossing”, meent Wouters. “Daan heeft vooral de pech gehad dat op het moment dat hij geblesseerd raakte, iemand anders zijn positie goed invulde.” Door het vertrek van Bovenberg schuift Gévero Markiet vanuit Jong FC Utrecht door naar het eerste elftal. Over het mogelijke vertrek van Alexander Gerndt kan de trainer nog niets zeggen. “Er staat nog geen handtekening op het papier, dus op dit moment is zijn vertrek nog niet definitief."

Wouters kreeg er ook een nieuw gezicht bij in de vorm van Jens Toornstra. De middenvelder werd donderdagavond definitief overgenomen van ADO Den Haag. “De club heeft Toornstra al in het vizier in de tijd dat hij nog bij Alphense Boys speelde”, vertelt Wouters. “Toen was ADO ons net voor. Ik ben heel blij met zijn komst. Het is een speler met veel potentie en ik verwacht dat we veel plezier aan hem gaan beleven. Hij is fit, dus hij zit bij de wedstrijdselectie van zondag.”
pi_122339256
Die Gerndt... :o

Toornstra zal dus wel ipv Sarota spelen, rest hetzelfde als vorige week?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122339581
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Gerndt... :o

Toornstra zal dus wel ipv Sarota spelen, rest hetzelfde als vorige week?
Dat ligt eraan of Duplan met een masker op speelt...
pi_122339663
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat ligt eraan of Duplan met een masker op speelt...
?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122342333
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

?
Een Gerndt masker ;)
pi_122342600
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:51 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Een Gerndt masker ;)
Ah, ik vat 'm. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122343084
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ah, ik vat 'm. :D
:D

Gerndt is officieel weg overigens, staat nu net op de site van de FC:
quote:
FC Utrecht heeft Alexander Gerndt verkocht aan BSC Young Boys. De huidige nummer vijf van de Zwiterse Super League neemt de Zweed per direct over. Gerndt tekent in Bern een verbintenis tot de zomer van 2016.

“Als een ploeg presteert, staan spelers in de belangstelling”, zegt Algemeen Directeur Wilco van Schaik. “Alexander is één van de spelers die bij diverse clubs onder de aandacht is gekomen. BSC Young Boys deed ons een aanbieding die wij, in onze situatie, niet naast ons konden neerleggen. Daarbij heeft Alexander zelf aangegeven toe te zijn aan iets nieuws en graag de overstap te willen maken.”

Mede vanwege het vertrek van Daan Bovenberg en Alexander Gerndt heeft FC Utrecht zich kunnen versterken met middenvelder Jens Toornstra. “Wij willen de kwaliteit van onze selectie op een financieel verantwoorde manier op peil houden. Door de transfers die wij deze periode hebben gedaan, zijn wij hierin geslaagd. Daarbij passen deze transfers in het traject van gezondmaking van onze club.”

Gerndt tekende in de zomer van 2011 bij FC Utrecht. In twee seizoenen tijd kwam de aanvaller veertig competitieduels in actie. Scoren deed hij hierin dertien keer.
Toe aan iets nieuws als in meer salaris zeker? :D
pi_122343449
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:08 schreef Tha_Duck het volgende:
Toe aan iets nieuws als in meer salaris zeker? :D
Lijkt me ook niet dat hij persé weg wilde, dit seizoen draaide hij redelijk. Volgens FCU-watcher Anton Lippold, die we niet héél serieus moeten nemen, is Gerndt bij heel veel clubs aangeboden maar wilde niemand 'm hebben. En mogen we ons dus in onze handjes knijpen dat een clubje als Young Boys nog behoorlijk wil betalen voor hem :)
pi_122343455
En ook bij Young Boys op de site.

http://www.bscyb.ch/news-detail.aspx?navi=4&detail=1872



Lippold neem ik na gisteren nooit meer serieus, die nam letterlijk posts van fcutrecht.net over en bracht het als nieuws, inclusief een grap van een user daar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122343496
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Lippold neem ik na gisteren nooit meer serieus, die nam letterlijk posts van fcutrecht.net over en bracht het als nieuws, inclusief een grap van een user daar.
Welke grap was dat?
pi_122343610
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:17 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Welke grap was dat?
Dat er vandaag om 11:00 uur een fotograaf aanwezig zou zijn voor een nieuwe elftalfoto.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122344457
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat er vandaag om 11:00 uur een fotograaf aanwezig zou zijn voor een nieuwe elftalfoto.
Ja, hij/VI zit er wel vaker naast, niet serieus te nemen.

We hebben Gerndt trots zien poseren in YoungBoys-shirt, hier nog een laatste glimp van Bovenberg bij zijn contractondertekening:



Zoals iemand bij NEC terecht opmerkte: "het lijkt net een 16-jarige die zijn HAVO-diploma ondertekent" :P
pi_122344988
Haha, onze studiepik :')

Wat is die jongen tegengevallen, ongelooflijk. Je mag echt (net als bij Gerndt) in je handjes knijpen dat je er nog een euro voor gekregen heb door die jongen.
pi_122345053
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Haha, onze studiepik :')

Wat is die jongen tegengevallen, ongelooflijk. Je mag echt (net als bij Gerndt) in je handjes knijpen dat je er nog een euro voor gekregen heb door die jongen.
Ik heb er nooit verwachtingen van gehad eigenlijk, vond m bij Excelsior al erg zwak verdedigend gezien en snapte echt niet waarom ie op 't laatste moment erbij kwam. (volgens mij wilde Koeman percé een extra rechtsback erbij...)

vd Maarel zal ook nooit een topper worden, maar daar heb ik inmiddels wel respect voor gekregen door zijn werklust.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122345769
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb er nooit verwachtingen van gehad eigenlijk, vond m bij Excelsior al erg zwak verdedigend gezien en snapte echt niet waarom ie op 't laatste moment erbij kwam. (volgens mij wilde Koeman percé een extra rechtsback erbij...)

vd Maarel zal ook nooit een topper worden, maar daar heb ik inmiddels wel respect voor gekregen door zijn werklust.
Volgens mij scoorde Bovenberg in dat seizoen bij Excelsior twee(?) keer tegen Ajax en werd ie daarna de hemel in geprezen. Tenminste, ik kende zijn naam alleen van zijn goal(s) tegen Ajax. Bij Utreg vond ik 'm altijd heel zwak, dat viel m'n vriendin ook gelijk op toen ze een keer mee ging (die blonde back is eeeeecht sleeeeecht) :P

Vd Maarel vond ik in z'n eerste 10 wedstrijden écht goed, daarna vond ik 'm een tijdje heel zwak (soort Asmus) en nu vind ik 'm normaal. Een degelijke kracht, inderdaad geen topper maar valt niet door de mand en werkt hard).
pi_122347347
Ik kende Bovenberg ook niet noemenswaardig, uiteraard wel gezien bij Excelsior maar niet opgevallen. Toch had ik hoge verwachtingen van hem, geen idee waarom. Sowieso vond ik hem de eerste wedstrijden nog wel OK, maar gleed snel af en is nooit meer op dat niveau gekomen.

Van de Maarel verdient respect vind ik. Het zal nooit de topper worden die naar Real Madrid gaat, maar dankzij zijn inzet en toch ook groei een degelijke verdediger geworden. Hij heeft veel foutjes eruit gehaald die hij in het begin maakte en maakt weinig rare overtredingen. Ik zie hem nog wel een stapje maken naar boven, maar ik verwacht er geen sky high van. Ik ben blij dat we hem hebben lopen.
pi_122347465
vd Maarel kan na zijn kamikaze-actie tegen PSV met 9 man (toen ie kapot van de kramp alsnog een karatetrap-achtige omhaal maakte om de bal weg te krijgen), niet meer stuk bij mij.

En inderdaad is het gewoon een degelijke back geworden, krijgt soms teveel kritiek om niks op de tribunes.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122349400
En van je euro euro Utreg komt eran!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 19:31:31 #113
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_122352884
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
vd Maarel kan na zijn kamikaze-actie tegen PSV met 9 man (toen ie kapot van de kramp alsnog een karatetrap-achtige omhaal maakte om de bal weg te krijgen), niet meer stuk bij mij.

En inderdaad is het gewoon een degelijke back geworden, krijgt soms teveel kritiek om niks op de tribunes.
Wat een geweldige actie was dat zeg!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_122353891
Hoeveel hebben we ontvangen voor Daantje?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 19:56:54 #115
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_122354119
Ik mis markiet! Was ook goeie speler. Ik zie liever markiet dan van de maarel.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_122354303
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:56 schreef Lesnar het volgende:
Ik mis markiet! Was ook goeie speler. Ik zie liever markiet dan van de maarel.
Echt? Markiet heeft nooit op mij een goede indruk gemaakt. Geen durf om vooruit te spelen en wilde eigenlijk de bal niet hebben. De technische staf zal wel weten wat ze doet.
pi_122359654
quote:
Alle aandelen FC Utrecht in handen van Frans van Seumeren

Het is niet de vraag of Frans van Seumeren zijn aandelen pakket van FC Utrecht zal uitbreiden, de vraag is wanneer. En het antwoord op die laatste vraag is: zeer binnenkort.

Gesprekken tussen de Stichting Aandelenbeheer FC Utrecht (Steven de Waal, Boele Staal en Arie Brienen) met van Seumeren over de verwerving van een substantieel deel van het restant aandelen zijn in een afrondende fase. Op dit moment heeft de eigenaar van de club 63 procent van de aandelen in bezit. Het valt niet te verwachten dat van Seumeren voor de vergroting van zijn belang diep in de buidel hoeft te tasten. De financiële inspanningen van hem na de overname van de club in 2008 ( 30 miljoen euro) zouden volgens de Stichting Aandelenbeheer een uitermate zacht prijsje rechtvaardigen.

Eerder liet van Seumeren weten geen voorstander te zijn van een dergelijke transactie. Daar is hij dus op teruggekomen. Vorig jaar voerde hij al gesprekken met invloedrijke supporters over de mogelijkheden om een deel van zijn verworven aandelen over te dragen aan de supporters van de club. Zij zouden dan tegen betaling mede-eigenaar kunnen worden van de club. Aan die gesprekken is overigens verder geen concreet gevolg gegeven.

Niet iedereen rond de club is er van overtuigd dat een verdere verkoop van de aandelen aan van Seumeren een positieve zaak is.

Omdat FC Utrecht na deze transactie volledig in handen van één persoon komt, is de toekomst verder ongewis. Met andere woorden: als van Seumeren de club wil verkopen, is er niemand die hem een strobreed in de weg kan leggen. (bron: duic)
Een complete overname dus. In tegenstelling tot een louche iemand als Jordania heb ik bij Frans nog steeds een goed gevoel.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 02:06:41 #118
359252 CaptainTrolol
Kapitein van het Trolschip
pi_122368140
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:56 schreef Lesnar het volgende:
Ik mis markiet! Was ook goeie speler. Ik zie liever markiet dan van de maarel.
Markiet is doorgeschoven naar het 1ste elftal. Zie hier: http://fcutrecht.nl/nieuw(...)t-naar-eerste-elftal .
FC UTRECHT
pi_122412713
ben benieuwd :)
pi_122414371
Ben bang voor een saaie 0-0. FCU speelt met De Kogel en Vd Gun voorin, echt veel scorend vermogen hebben we niet. Twente staat dit seizoen bekend als degelijk en saai, als Utrecht niet durft te voetballen en risicoloos gaat spelen (wat ik niet hoop, maar wel denk) kan het weleens een slaapverwekkend potje worden.

Edit: Mulenga speelt gelukkig wel (had van fcu.net dat De Kogel ipv hem zou spelen). Hoop dat ze durven te voetballen, Twente zal afwachtend spelen.


Opstelling FC Twente: Mihaylov; Breukers, Douglas, Bengtsson, Schilder; Brama, Fer, Tadic, Gutierrez; Bulykin en Castaignos.

Opstelling FC Utrecht: Ruiter; Van der Maarel, Van der Hoorn, Wuytens, Bulthuis; Duplan, Kali, Asare, Toornstra; Van der Gun en Mulenga.

[ Bericht 41% gewijzigd door Stampie22 op 03-02-2013 13:34:48 ]
  zondag 3 februari 2013 @ 14:33:41 #121
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_122417516
Waarom een gele bal?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_122418861
*O* Gouden aankoop *O*
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zondag 3 februari 2013 @ 15:18:04 #123
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_122419346
Jacob mulenga.. Jalalalaaaallaaa la la laaaaaaahhgh
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  zondag 3 februari 2013 @ 15:18:26 #124
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_122419368
Jalllllaaaahhh la la laaaaaa
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_122419507
Wat gaat het makkelijk, helden! Vijfde (of zelfs vierde) plek binnen bereik :)
pi_122419671
Lekker!!!
pi_122419687
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Stampie22 het volgende:
Wat gaat het makkelijk, helden! Vijfde (of zelfs vierde) plek binnen bereik :)
Eerst nog ff een helft billenknijpen.

of liever snel de 0-3....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122419969
bijna 0-3
pi_122420202
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Eerst nog ff een helft billenknijpen.

of liever snel de 0-3....
Herinneren we deze nog?

26 maart 2000: Twente - Utrecht 4-2.
44. Martel (Vreven) 0-1
69. Martel (Kuijt) 0-2
78. Ter Avest (vrije trap) 1-2
85. Houwing (Van der Meyde) 2-2
89. Vennegoor of Hesselink (Van der Meyde) 3-2
90. Van der Meyde (Boschker)
  zondag 3 februari 2013 @ 15:43:02 #130
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_122420300
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:40 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Herinneren we deze nog?

26 maart 2000: Twente - Utrecht 4-2.
44. Martel (Vreven) 0-1
69. Martel (Kuijt) 0-2
78. Ter Avest (vrije trap) 1-2
85. Houwing (Van der Meyde) 2-2
89. Vennegoor of Hesselink (Van der Meyde) 3-2
90. Van der Meyde (Boschker)
Dat was niet tegen 10 man
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  zondag 3 februari 2013 @ 15:43:20 #131
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_122420315
Oeps
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  zondag 3 februari 2013 @ 15:44:05 #132
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_122420358
Vd maarel mot zn poot strekken
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_122420842
Hatsekidee! Afslachten die Tukkers!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_122421116
Het zal toch niet...
pi_122421178
Veel gele kaarten in een paar minuten tijd!
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_122421194
Waarom scoren die Twentenaren telkens? :(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_122421255
quote:
13s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:02 schreef Hallojo het volgende:
Waarom scoren die Twentenaren telkens? :(
Maakt niet uit ook trouwens :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_122421275
Ik zit echt met open mond te kijken :D
  zondag 3 februari 2013 @ 16:04:04 #139
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_122421280
Wat een mooi spektakel
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_122421314
De 2 ploegen met de minste tegendoelpunten maken er een leuk doelpuntenfestijn van...
Twente gaat van 14 naar - op dit moment - 18.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zondag 3 februari 2013 @ 16:10:00 #141
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_122421533
Dat zal ze leren om geen vlinder meer in familie vak te gooirn in de galgenwaard!!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_122421854
Is Toornstra de ontbrekende schakel geweest in dit team? Het is natuurlijk een momentopname van één wedstrijd maar ik zie ineens veel meer beweging en doorlopende spelers, het oogt vanaf het begin niet zo statisch en angstig. Kan ook tactiek zijn maar valt me op dat Toornstra overal is en er steeds middenvelders oversteken en doorbreken.
pi_122421859
Nog maar 3 plekjes klimmen :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_122422158
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:17 schreef Stampie22 het volgende:
Ben bang voor een saaie 0-0. FCU speelt met De Kogel en Vd Gun voorin, echt veel scorend vermogen hebben we niet. Twente staat dit seizoen bekend als degelijk en saai, als Utrecht niet durft te voetballen en risicoloos gaat spelen (wat ik niet hoop, maar wel denk) kan het weleens een slaapverwekkend potje worden.

Edit: Mulenga speelt gelukkig wel (had van fcu.net dat De Kogel ipv hem zou spelen). Hoop dat ze durven te voetballen, Twente zal afwachtend spelen.
Ik heb m'n glazen bol gelijk het raam uit geflikkerd :D
Maar Utrecht durfde te voetballen, veel beweging en lekker aanvallend. Zo willen we het zien, waar gaat dit eindigen?
pi_122422192
Toornstra moeten ze nu al opslag geven!

Wat een genot zonder gerndt! Stukken dreigender. De Kogel gelukkig wel slecht, was al even bang :P
pi_122422800
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:17 schreef Stampie22 het volgende:
Is Toornstra de ontbrekende schakel geweest in dit team? Het is natuurlijk een momentopname van één wedstrijd maar ik zie ineens veel meer beweging en doorlopende spelers, het oogt vanaf het begin niet zo statisch en angstig. Kan ook tactiek zijn maar valt me op dat Toornstra overal is en er steeds middenvelders oversteken en doorbreken.
Die gaat tenminste wél diep itt onze andere middenvelders.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122422953
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die gaat tenminste wél diep itt onze andere middenvelders.
Prima combinatie dus op het middenveld.

Heerlijk om dat schijtpubliek van twente te zien zo, al jaren vallen ze alle clubs lastig met tijdrekken en jammeren en nu kregen ze een mooi koekje.
pi_122423261
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:40 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Herinneren we deze nog?

26 maart 2000: Twente - Utrecht 4-2.
44. Martel (Vreven) 0-1
69. Martel (Kuijt) 0-2
78. Ter Avest (vrije trap) 1-2
85. Houwing (Van der Meyde) 2-2
89. Vennegoor of Hesselink (Van der Meyde) 3-2
90. Van der Meyde (Boschker)
Daar was ik bij....lang geleden!

Gelukkig vandaag niet zo afgelopen, heerlijke pot en goed gevoetbald, jammer dat we Toornstra wel gelijk missen volgende week tegen NEC, ook geen makkelijke pot.
pi_122423381
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Daar was ik bij....lang geleden!

Gelukkig vandaag niet zo afgelopen, heerlijke pot en goed gevoetbald, jammer dat we Toornstra wel gelijk missen volgende week tegen NEC, ook geen makkelijke pot.
Hopelijk is Oar er dan wel weer bij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122423481
Nog drie grote wedstrijden voor FCU. PSV, Feyenoord en Vitesse uit.
Op z'n minst bij de top drie eindigen dit jaar toch? :)
pi_122423593
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:56 schreef k3vil het volgende:
Nog drie grote wedstrijden voor FCU. PSV, Feyenoord en Vitesse uit.
Op z'n minst bij de top drie eindigen dit jaar toch? :)
We nemen met niet minder genoegen dan het kampioenschap.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122423698
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

We nemen met niet minder genoegen dan het kampioenschap.
Ik heb voor woensdag een afspraak om de kampioenstattoo te laten zetten!
pi_122424212
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik heb voor woensdag een afspraak om de kampioenstattoo te laten zetten!
:') In de lijn van :)

pi_122438710
Zou toch wat zijn als Messi volgend jaar 90 minuten lang in Galgenwaard voetbalt :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_122441194
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:40 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Herinneren we deze nog?

26 maart 2000: Twente - Utrecht 4-2.
44. Martel (Vreven) 0-1
69. Martel (Kuijt) 0-2
78. Ter Avest (vrije trap) 1-2
85. Houwing (Van der Meyde) 2-2
89. Vennegoor of Hesselink (Van der Meyde) 3-2
90. Van der Meyde (Boschker)
pi_122441687
De mooiste FC Twente - FC Utrecht is nog altijd de 1-2 in het seizoen '95-'96 waarmee we degradatie afwendden.

Visser in de 'dying seconds' en 5.000 man ging uit z'n plaat.
pi_122455463
Goede wedstrijd. Toornstra echt een aanwinst. Vd Maarel bracht ons nog bijna in problemen bij de tegengoals. Ik was echt bang dat ze nog gelijk zouden maken daar.
pi_122455833
quote:
Leuk elftal hadden we toen, zo vlak voor de succesjaren :)
Wat me in dat filmpje trouwens vooral opvalt is het uitvak, in die tijd gingen er echt veel mensen mee. En dat was een tijd dat we eigenlijk nooit ergens om speelden. Moet je het geluid horen bij die goals van Martel. Gisteren hoorde je bij onze doelpunten nauwelijks gejuich, er waren maar 100 man mee vanuit Utrecht.
pi_122456605
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:52 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Leuk elftal hadden we toen, zo vlak voor de succesjaren :)
Wat me in dat filmpje trouwens vooral opvalt is het uitvak, in die tijd gingen er echt veel mensen mee. En dat was een tijd dat we eigenlijk nooit ergens om speelden. Moet je het geluid horen bij die goals van Martel. Gisteren hoorde je bij onze doelpunten nauwelijks gejuich, er waren maar 100 man mee vanuit Utrecht.
Altijd vol uitvak in die tijd. Je moest op tijd zijn om kaartjes te halen anders had je gewoon pech...

Door de hoge prijzen, verplichte buscombi en dergelijke is het allemaal minder geworden denk ik.
pi_122457490
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:27 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Altijd vol uitvak in die tijd. Je moest op tijd zijn om kaartjes te halen anders had je gewoon pech...

Door de hoge prijzen, verplichte buscombi en dergelijke is het allemaal minder geworden denk ik.
En het feit dat er gewoon geen kaarten zijn, het uitvak was uitverkocht bijvoorbeeld gisteren. Nou, daar had makkelijk 500 man extra in gepast voor mijn gevoel.

Er wordt gewoon naar het risico gekeken en aan de hand daarvan kaarten verkocht. Willem II uit of RKC uit is het gewoon vol meestal.

Maar de prijzen zijn denk ik het ergste, als je al 25 euro aan je een kaartje kwijt bent en je moet nog 25 euro brandstof uitgeven en je wil een broodje en bakkie pleur dan ben je al snel 60e kwijt. Vind ik vrij fors voor die 1,5 uur vermaak op het veld, zeker op een schijtplek als je pech hebt.
pi_122457540
En er zijn ook honderden stadionverboden he, reken maar dat daar een boel vaste uitsupporters bij zitten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 4 februari 2013 @ 11:19:21 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122457824
Weet ook dat jullie altijd 1600 man meenamen naar de Kuip als een van de weinige clubs. Dat was opeens helemaal afgelopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122458680
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:19 schreef Caland het volgende:
Weet ook dat jullie altijd 1600 man meenamen naar de Kuip als een van de weinige clubs. Dat was opeens helemaal afgelopen.
Tsja, mij zie je ook nooit meer in een uitvak hoor.

Je word/werd als Utrecht-supporter vaak als tuig behandeld of je dat nou was of niet, en dan ook nog eens in een uithoek van het stadion komen te zitten voor veel te veel geld.
En met een Eredivisie Live erbij kan ik me goed voorstellen dat mensen liever thuis op de bank de wedstrijd kijken dan in ’t uitvak.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122458782
De uitkaart is natuurlijk ook een grote drempel. Buscombi's had je 'vroeger' ook en de omstandigheden voor uitsupporters waren vaak ook minder dan nu. Toch herinner ik me bijvoorbeeld nog MVV-uit, doordeweeks en het uivak was een hok met kippengaas, met 2000 man.De prijs weet ik niet meer maar voor zo'n dagje/avondje was je ook echt wel wat kwijt. Utrecht leefde vroeger ook meer in de stad, heb ik het idee. Mensen (vooral jongeren) hebben meer keuzes, meer activiteiten, zijn drukker. En inderdaad Eredivisie Live, livestreams, dat soort dingen speelt ook mee.
pi_122458817
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:52 schreef Stampie22 het volgende:
De uitkaart is natuurlijk ook een grote drempel. Buscombi's had je 'vroeger' ook en de omstandigheden voor uitsupporters waren vaak ook minder dan nu. Toch herinner ik me bijvoorbeeld nog MVV-uit, doordeweeks en het uivak was een hok met kippengaas, met 2000 man.De prijs weet ik niet meer maar voor zo'n dagje/avondje was je ook echt wel wat kwijt. Utrecht leefde vroeger ook meer in de stad, heb ik het idee. Mensen (vooral jongeren) hebben meer keuzes, meer activiteiten, zijn drukker. En inderdaad Eredivisie Live, livestreams, dat soort dingen speelt ook mee.
Ja die verdoemde uitkaart idd, ook een probleem.

Stel dat je muv de grote clubs overal op eigen vervoer heen zou kunnen zonder uitkaart, dan zou ik WEL weer regelmatig een uitwedstrijd bezoeken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122459138
Wat boeit die uitkaart nou? Kan je gratis aanvragen, no big deal?
pi_122459546
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat boeit die uitkaart nou? Kan je gratis aanvragen, no big deal?
Lijkt me ook. Althans ik ben geen uitsupporter maar heb wel zo'n kaart. Mocht ik een keer willen dan heb ik in ieder geval de mogelijkheid!
pi_122462114


AD:
Zijn trainer Jan Wouters bij FC Utrecht was niet verrast over het puike debuut van de van ADO Den Haag overgekomen middenvelder Jens Toornstra van wie hij al jaren idolaat van is. 'Ik heb dan ook geen seconde geaarzeld om Jens een basisplaats te gunnen. Omdat je meteen ziet dat hij een speler is die prima aanvoelt hoe een ploeg wil voetballen. Zijn diepgang is een extra wapen', aldus Wouters.

De 23-jarige middenvelder draaide in het elftal mee alsof hij al jaren bij FC Utrecht voetbalt. Hij tekende tegen FC Twente (2-4) voor de openingsgoal en twee assists. Als Toornstra, door ons gekozen tot Speler van de Week, dit niveau vasthoudt, zal een selectie voor Oranje niet lang uitblijven. Bondscoach Louis van Gaal kent Toornstra al. De in Ter Aar geboren vijfdejaars prof liep in oktober vorig jaar stage bij het nationale keurkorps. En Van Gaal toonde zich toen zeer tevreden. 'Hij draaide moeiteloos mee', zei de keuzeheer destijds.

Ook twee van Toornstra's ploeggenoten haalden het Elftal van de Week: middenvelder Anouar Kali, in zijn column geroemd door Willem van Hanegem, en aanvaller Cedric van der Gun. FC Utrecht is daarmee samen met PSV hofleverancier van het AD Elftal van de Week.
pi_122462400
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:41 schreef Stampie22 het volgende:
[ afbeelding ]
FC Utrecht is daarmee samen met PSV hofleverancier van het AD Elftal van de Week.
En de Telegraaf heeft alleen Jan Wuytens in het elftal van de week. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122463151
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En de Telegraaf heeft alleen Jan Wuytens in het elftal van de week. :P
Ach ja de media; de spits schreef vanochtend dat de uitslag enkel en alleen kwam doordat Twente een slechte week had; niets over het voetbal van Utrecht wat gewoon goed is. De statistieken spreken anders:


Bron: wiki

Maar ja zodra de media positief wordt gaan de prestaties van Utrecht er weer onder lijden...

Volgende week zal denk ik heel moeilijk worden.
pi_122463267
quote:
FC Utrecht vrijwel geheel in handen Frans van Seumeren
04/02/2013 14:04

Frans van Seumeren wordt voor 99 procent eigenaar van FC Utrecht. Sinds april 2008 bezit de ondernemer al 63 procent van de aandelen. De Stichting Beheer Aandelen FC Utrecht verdwijnt en daarvoor in de plaats komt de Stichting Continuïteit. De club behoudt zelf speciale bevoegdheden via een zogeheten golden share.

De raad van commissarissen, waarin Frans van Seumeren zelf ook zitting heeft, heeft inmiddels ingestemd met de overdracht van nog eens 36 procent van de aandelen.

De huidige aandelenorganisatie wordt gevormd door de Frans van Seumeren Holding BV de Stichting Beheer Aandelen FC Utrecht, vertegenwoordigd door een bestuur bestaande uit Steven de Waal (prominent PvdA'er en ondernemer en bestuurder), Boele Staal (voorzitter van de Nederlandse Vereniging van Banken) en Arie Brienen (directeur van de Jaarbeurs Holding).

'Met volle overtuiging heeft de Stichting Beheer zich akkoord verklaard met deze structuurwijziging', zegt Jacques van Ek, voorzitter van de raad van commissarissen. 'Financieel was FC Utrecht al in handen van Frans van Seumeren en dat wordt nu verankerd.' Anton Lippold)
pi_122463316
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Was al bekend, lijkt me een prima zet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122463337
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Was al bekend, lijkt me een prima zet.
Niet eng? 1 persoon die macht geven?
Dat is toch zelden goed gegaan op de lange duur in het hedendaagse voetbal?
pi_122463402
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:20 schreef Godtje het volgende:

[..]

Niet eng? 1 persoon die macht geven?
Dat is toch zelden goed gegaan op de lange duur in het hedendaagse voetbal?
Hij had die macht toch al, nu ie de overige aandelen ook in bezit krijgt zullen zijn achtergestelde leningen van de begroting verdwijnen lijkt me waardoor de club door kan groeien.

Daarbij heeft Van Seumeren inmiddels wel bewezen dat ie de club echt vooruit wilt helpen.
Als het een engerd a la Jordania was geweest was ik er minder blij mee geweest.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122463457
Een golden share, dat heet gewoon een gouden aandeel; wat voor een niveau hebben die journalisten tegenwoordig zeg?

Verder niet echt een mening hierover; hij had al het merendeel; en hij pakt het, voor zover ik weet, goed aan. Althans onze coach zit in ieder geval niet ziek thuis, dat is al heel wat.
pi_122463691
Jordania bewijst simpelweg de regel: een goede ploeg koop je niet, een goede ploeg groeit.

Bij ons worden geen belachelijke aankopen gedaan, er wordt goed over de centjes gedacht en langzaam gebouwd op een goede manier. Ook heeft Frans het voor elkaar dat Wouters voor de groep staat samen met Alflen, een gouden combi zo lijkt. Die Koeman had het veel te hoog in zijn bol (net als die kromme aap).

Het is goed dat Frans er is, er kan gebouwd worden aan iets moois zonder zorgen te hebben over de financiën. Hoewel het ook nu belangrijk is om de begroting op orde te hebben hoeven we nu niet zoals in het verleden op stel en sprong mensen voor een appel weg te doen.
Ook lijkt Frans een goede slagkracht mee te brengen wat je bijvoorbeeld ziet bij het afscheid van Booy en Gerndt. Gerndt is dan misschien een miljoen op ingeleverd, maar voor de continuïteit gewoon een zeer goed en degelijk besluit. Er zullen ongetwijfeld ploegen en spelers zijn waar Gerndt wel rendabel bij is, bij ons was hij dat simpelweg niet. Je mag (en moet!) meer verwachten van een speler met een torenhoog salaris en een transfersom van 3m.
Er hoeft op dit moment niet angstvallig naar de bankrekening gekeken te worden, Frans is betrokken bij alle belangrijke besluiten en waar nodig vult hij de boel gewoon aan. Vergeet niet dat Frans ongeveer 120 miljoen euro waard is, met een verlies van 5 miljoen per jaar ben je nog steeds minstens 25 jaar verder voor hij erdoorheen is. En ik geloof simpelweg niet dat er 25 jaar 5 miljoen verlies wordt gedraaid :P
pi_122463753
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Jordania bewijst simpelweg de regel: een goede ploeg koop je niet, een goede ploeg groeit.
:?
Heb je ze gezien waar ze staan en waar ze vandaan komen? :')
pi_122464474
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

:?
Heb je ze gezien waar ze staan en waar ze vandaan komen? :')
Heb je gezien hoe ze al een aantal keer afgedroogd zijn?

Vitesse is geen team, zo simpel is het.
  maandag 4 februari 2013 @ 15:12:19 #179
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122465065
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

:?
Heb je ze gezien waar ze staan en waar ze vandaan komen? :')
Heb je gezien hoeveel er is geinvesteerd en wat het oplevert? Natuurlijk doen ze het niet slecht, maar Utrecht en Feyenoord hebben echt vele malen minder geld geïnvesteerd en staan hoger. Ze hadden een verlies van maar liefst ¤23 miljoen.
2000 light years from home
pi_122466431
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:13 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ach ja de media; de spits schreef vanochtend dat de uitslag enkel en alleen kwam doordat Twente een slechte week had; niets over het voetbal van Utrecht wat gewoon goed is. De statistieken spreken anders:

Stand laatste 5 speelronden
Bron: wiki
Een goede serie neerzetten is knap maar dat hebben we weleens vaker gedaan :) Wat ik nog opvallender/knapper vind is dat wij zoveel punten pakken in uitwedstrijden, meer nog dan de topploegen. Da's echt on-Utregs (en -kuch- kampioenswaardig) :)

Uitstand tot nu toe:
http://www.sportskickoff.(...)type=away&season=483
pi_122466522
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:47 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Een goede serie neerzetten is knap maar dat hebben we weleens vaker gedaan :) Wat ik nog opvallender/knapper vind is dat wij zoveel punten pakken in uitwedstrijden, meer nog dan de topploegen. Da's echt on-Utregs (en -kuch- kampioenswaardig) :)

Uitstand tot nu toe:
http://www.sportskickoff.(...)type=away&season=483
Toch is het ook weer logisch dit jaar, onze speelwijze gedijt het beste als we ruimte krijgen om te voetballen. En tegenstanders graven zich dit jaar meer dan ooit in tegen ons, zeker als ze in de Galgenwaard moeten spelen.

Wel genieten hoor, het beste seizoen in 31 jaar. :o
Wie dat afgelopen zomer gezegd zou hebben was naar het PBC gestuurd. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122466678
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Wel genieten hoor, het beste seizoen in 31 jaar. :o
Wie dat afgelopen zomer gezegd zou hebben was naar het PBC gestuurd. :D
Zoveel mensen die hun seizoenskaart opzegden vorig jaar, mijn vader had het ook bijna gedaan. Hij is me toch blij nu :P
pi_122466760
quote:
Frans van Seumeren Holding, Stichting Beheer Aandelen en FC Utrecht hebben een principeovereenkomst gesloten over een wijziging van de aandelenstructuur van FC Utrecht. Het belang van Frans van Seumeren Holding wordt vergroot naar 99%. 1% van de aandelen blijft in bezit van Stichting Beheer Aandelen.

“Wij hebben in de afgelopen periode constructief overleg gevoerd met de diverse aandeelhouders van de club”, zegt Jacques van Ek, voorzitter van de Raad van Commissarissen van FC Utrecht. “Dit heeft geresulteerd in een principeovereenkomst, waarin alle partijen zich kunnen vinden en die zeer positief is voor onze club.”

In de huidige situatie heeft Frans van Seumeren Holding een belang van 63% in de club. “Gelet op de omvangrijke investeringen die Frans van Seumeren met zijn holding heeft gedaan in de afgelopen jaren, is het een logische ontwikkeling dat zijn belang nu wordt vergroot”, zegt Van Ek. “Met de overdracht van de aandelen, wordt een aanzienlijk deel van de ontstane verliezen verrekent.” Stichting Beheer Aandelen blijft in het bezit van 1% van de aandelen.

“Dit moet je zien als een golden share, een gouden aandeel”, zegt grootaandeelhouder Frans van Seumeren. “Stichting Beheer Aandelen heeft een recht bij strategische besluiten, zonder dat zij een meerderheid van de belangen in bezit heeft. Zij bewaakt als het ware de cultuur van de club. Dat vinden wij gezamenlijk van groot belang. Vandaar deze constructie. Er moet uitzicht komen op een structureel gezonde club, daar zijn we mee bezig en daar past dit in. Van structureel tien miljoen verlies naar gezond is nogal wat. Die drive voel je bij iedereen in de organisatie. Daar geniet ik nu ook zo van als ik op de club ben.”

“Met het oog op de continuïteit van de club, is de wijziging van de aandelenstructuur zeer positief”, zegt Algemeen Directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht. “Het financiële draagvlak van de club zal breder worden. Al met al past dit perfect in het traject van gezondmaking van onze club.”

Versterken in de breedte
“Al maanden zijn wij in goed overleg met alle partijen bezig aan deze constructie, met toetsing van de KNVB. FC Utrecht moet structureel gezond worden en niet afhankelijk zijn van één man of investeerder. Dat is nu wel het geval en het lijkt er misschien ook op als straks Frans van Seumeren 99% in handen krijgt. Maar, het is juist bedoeld om de club in de breedte te versterken. Dat is de insteek van een ieder. In alle rust werken we aan de toekomst van de club met de verschillende betrokken partijen”, aldus de directeur die vanaf vorig jaar leiding geeft aan FC Utrecht.

Van Seumeren: “Stichting Beheer Aandelen houdt met die 1% in de toekomst voor een groot deel haar bevoegdheden, zoals in het verleden vastgesteld. De continuïteit van de club wordt zodoende gewaarborgd. Onderdelen als speelplaats, clubkleuren, naam en shirt zijn hierin vastgelegd. De FC Utrecht-cultuur en -historie zijn hiermee volledig beschermd. Daar sta ik volledig achter.”

Wilco van Schaik: “Frans van Seumeren heeft veel van de verliezen uit het verleden afgedekt, wat rechtvaardigt dat hij 99% van de aandelen krijgt voor deze investering. Deze zet maakt de club gezonder. Maar, we moeten nog steeds onszelf bedruipen, dat is de afspraak. Daar zal niets in veranderen. Dit is een tussenfase waarbij we toewerken naar een toekomst waar andere investeerders en de supporters een rol gaan spelen in FC Utrecht. Frans van Seumeren heeft altijd FC Utrecht als de club van het volk betiteld en samen met de stichting wil hij dit in de toekomst mogelijk maken. Want, Frans van Seumeren en de stichting blijven net zo samen werken en overleggen als in de afgelopen jaren. Er verandert niet zoveel, alleen de aandelenverhouding wordt in de juiste verhouding neergezet. Frans heeft de verliezen van de laatste jaren aangezuiverd, daarom rechtvaardigt deze overdracht ook die investering. Er zal nu dus geen nieuwe kapitaalinjectie worden gegeven.”

Geen weg terug
Van Seumeren vervolgt: “De club moet gezond worden. Dat proces hebben we een jaar geleden ingezet. Dat was ons nieuwe startpunt. We liggen daarin op koers. Vorig seizoen was sprake van een operationeel verlies van een kleine tien miljoen euro. Dit seizoen gaat dat zakken naar zo’n vijfeneenhalf miljoen euro, zoals we al maanden aangeven. Wat een verlaging is van zo’n 45% in één jaar. In het seizoen 2013/2014 moeten we het verlies wederom halveren. Om in het seizoen 2014/2015 rond break-even uit te komen. Financieel hebben we dit afgedekt. Die koers is ingezet: er is geen weg terug.”

“Commercieel is het een zware strijd in deze economische tijden”, vervolgt Van Schaik. “Het uitgangspunt voor dit jaar was om een stabilisatie te realiseren. Dit moet het startpunt zijn. Daar lijken we nu op af te stevenen, dus dit is een eerste teken van herstel. Het nieuwe beleid met SPORTIFVE slaat aan. Er zijn nog veel dingen te verbeteren, maar er is beweging in de club. Gemiddeld krijgen we een 7,6 qua tevredenheid van onze klanten, over alle wedstrijden in de eerste helft van het seizoen. Dat geeft aan dat we stappen maken. Op het gebied van de merchandising realiseren we een stijging. Aan het begin van het seizoen hebben wij een teruggang in de kaartverkoop van 20% geprognotiseerd. Deze hebben we kunnen beperken tot 10%. Dit is ook een teken van herstel. Dit wordt mede sterk beïnvloed door de sportieve prestaties van dit moment. Die beïnvloeden het proces van marketing en commercie. Stabiliseren was ons uitgangspunt voor dit jaar. De omzet die we hebben, binnenhouden en dan volgend jaar de plus maken. Dat loopt op koers.”

“Passie, ambitie, hard werken en het samen doen: die gevoelens leven enorm bij iedereen in de club. Aan het begin van het seizoen waren we het lelijke eendje van het betaalde voetbal. Nu begint de zon weer een beetje te schijnen boven Stadion Galgenwaard. Dat motiveert ons. Om daarna weer snel aan het werk te gaan om ons doel, een gezond FC Utrecht als trots van de regio, te bereiken”, aldus Van Schaik.

“Alles is er dus op gericht dat de club operationeel gezond wordt in de toekomst en zichzelf kan bedruipen. Dit proces kan versneld worden door vanaf het moment van aandelenoverdracht investeerders erbij te gaan betrekken, zoals Frans altijd heeft gewild. En, ik merk dat er steeds meer mensen zijn die mee willen helpen om FC Utrecht de club van de toekomst in deze regio te maken, zodat we met recht kunnen spreken over ‘de club van het volk, FC Utrecht’.”

FC Utrecht verwacht de principe-overeenkomst binnen enkele weken om te zetten in een definitief besluit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122466935
Zondag gaat denk ik een lastige, maar belangrijke wedstrijd worden. Win je, dan zou je zomaar eens vierde kunnen staan en wordt het gat tussen plaats 5 en 7, 11 punten. Feyenoord speelt thuis tegen AZ en Vitesse moet tegen PSV.

Jammer dat Toornstra geschorst is. Hopelijk is Oar er dan weer bij en komt Asare weer op '10'. Alhoewel ik het hem op links ook niet verkeerd vond doen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_122467070
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:00 schreef Matip het volgende:
Zondag gaat denk ik een lastige, maar belangrijke wedstrijd worden. Win je, dan zou je zomaar eens vierde kunnen staan en wordt het gat tussen plaats 5 en 7, 11 punten. Feyenoord speelt thuis tegen AZ en Vitesse moet tegen PSV.

Jammer dat Toornstra geschorst is. Hopelijk is Oar er dan weer bij en komt Asare weer op '10'. Alhoewel ik het hem op links ook niet verkeerd vond doen.
Als je zondag wint dan moet je eigenlijk ook gewoon vol voor de 4e plaats gaan uiteindelijk, scheelt je toch playoffs spelen voor een EL-ticket.

Maar, eerst maar eens zondag winnen inderdaad, ik ben er iig weer bij. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122467419
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als je zondag wint dan moet je eigenlijk ook gewoon vol voor de 4e plaats gaan uiteindelijk, scheelt je toch playoffs spelen voor een EL-ticket.

Maar, eerst maar eens zondag winnen inderdaad, ik ben er iig weer bij. :)
Hoe zit het nou precies, geeft alleen de 4e plek recht op Europees of bij een finale Ajax-PSV (of winst van de beker van één van die twee) ook de vijfde plek? Elk seizoen is dit weer onduidelijk, wat dat betreft zijn de playoffs nogal ingewikkeld. Ben er niet persé een tegenstander van want het mooie Europa-avontuur van twee jaar geleden hadden we te danken aan die playoffs :)
pi_122467584
Met ingang van het seizoen 2012-2013 zullen de play-offs in de Eredivisie worden gespeeld tussen de nummers 5 tot en met 8. Enige uitzondering hierop wordt bekerwinst door de nummer 5, 6, 7 of 8 van de ranglijst na 34 duels.

Gevolg van deze wijziging is dat er in de play-offs mogelijk zal worden gestreden om twee Europese tickets (derde of tweede voorronde). Hierbij staat in de finale van de play-offs alsnog iets op het spel, namelijk het (twee weken) later instromen in de Europa League.

Op donderdag 9 mei 2013 wordt de bekerwinnaar bekend. Deze zal onder geen beding deelnemen aan de play-offs. Op zondag 12 mei wordt de 34ste speelronde gespeeld in de Eredivisie. Als de bekerwinnaar als nummer 5, 6, 7 of 8 is geëindigd, zal alsnog de nummer 9 van de ranglijst meedoen aan de play-offs.
pi_122467945
Utrecht moet inderdaad gewoon vol voor de 4e plaats gaan. Hopelijk bedenkt Kali zich dit seizoen nog, en tekent hij gewoon bij, vond hem gister weer erg sterk spelen.

Alhoewel ik heb van Ayoub toch ook wel hoge verwachtingen, alleen niet voor die positie denk ik.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_122468480
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef zolderraam het volgende:
Met ingang van het seizoen 2012-2013 zullen de play-offs in de Eredivisie worden gespeeld tussen de nummers 5 tot en met 8. Enige uitzondering hierop wordt bekerwinst door de nummer 5, 6, 7 of 8 van de ranglijst na 34 duels.

Gevolg van deze wijziging is dat er in de play-offs mogelijk zal worden gestreden om twee Europese tickets (derde of tweede voorronde). Hierbij staat in de finale van de play-offs alsnog iets op het spel, namelijk het (twee weken) later instromen in de Europa League.

Op donderdag 9 mei 2013 wordt de bekerwinnaar bekend. Deze zal onder geen beding deelnemen aan de play-offs. Op zondag 12 mei wordt de 34ste speelronde gespeeld in de Eredivisie. Als de bekerwinnaar als nummer 5, 6, 7 of 8 is geëindigd, zal alsnog de nummer 9 van de ranglijst meedoen aan de play-offs.
Als AZ de beker wint (er van uitgaande dat die bij de eerste acht eindigen) dan doet dus de nummer 9 mee. Maar beter is dus als Ajax of PSV de beker wint, dan is het bereiken van de finales van de playoffs dus genoeg voor Europees (en dan speel je in die finale nog om het twee weken later instromen in de voorrondes, alsof dat ons als supporters iets boeit).
Maar goed, nóg beter is het dus als je vierde eindigt. Lijkt me onhaalbaar, maar wat is onhaalbaar na gisteren? :D
pi_122469837
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:35 schreef Stampie22 het volgende:

[..]
Lijkt me onhaalbaar, maar wat is onhaalbaar na gisteren? :D
Lijkt me ook onhaalbaar, we hebben PSV, vitesse en feyenoord nog uit, zie ons niet in al die wedstrijden stunten zoals gisteren.
En zondag word een hele belangrijke wedstrijd, als je die verliest en de week erna van PSV kun je zomaar binnen een paar weken de voorsprong op de "middenmoot" kwijt zijn.
pi_122470074
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:09 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Lijkt me ook onhaalbaar, we hebben PSV, vitesse en feyenoord nog uit, zie ons niet in al die wedstrijden stunten zoals gisteren.
En zondag word een hele belangrijke wedstrijd, als je die verliest en de week erna van PSV kun je zomaar binnen een paar weken de voorsprong op de "middenmoot" kwijt zijn.
Dat laatste zou natuurlijk zomaar kunnen, maar vergeet niet dat we pas 4 (!) keer hebben verloren he.

Daarbij, uiteindelijk zal ik alsnog blij zijn als we ''gewoon'' playoffs hebben gehaald dit seizoen, dat had ik vooraf ook niet gedacht nml.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122470621
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Daarbij, uiteindelijk zal ik alsnog blij zijn als we ''gewoon'' playoffs hebben gehaald dit seizoen, dat had ik vooraf ook niet gedacht nml.
Precies. Ik ben ook wel een beetje bang dat het zondag mis gaat, zo gaat het vaak bij Utrecht. Als er téveel gepraat wordt over hoe goed het gaat, als je ineens veel in de media komt en we denken gewoon eventjes te winnen, gaat het fout. Kijk naar die bekerwedstrijd tegen Ajax, die zouden we wel even pakken. Zondag wordt heel lastig, denk ik.
pi_122494003
Waarom bang zijn? Dan gaat het zondag mis, zowat?

We spelen gewoon hartstikke leuk voetbal, en we komen eindelijk weer eens positief in het nieuws. Alleen maar win-win situaties.
Dat we dit jaar af en toe nog op onze bek zullen gaan is geen enkel probleem. Gewoon blijven knokken zoals ze nu doen, en dan halen we het linkerrijtje op zeker.

Wie had dit vooraf kunnen voorspellen? Ik dacht serieus aan de onderste plekken (zeker gezien de waardeloze voorbereiding).
pi_122501667
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:25 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom bang zijn? Dan gaat het zondag mis, zowat?

We spelen gewoon hartstikke leuk voetbal, en we komen eindelijk weer eens positief in het nieuws. Alleen maar win-win situaties.
Dat we dit jaar af en toe nog op onze bek zullen gaan is geen enkel probleem. Gewoon blijven knokken zoals ze nu doen, en dan halen we het linkerrijtje op zeker.

Wie had dit vooraf kunnen voorspellen? Ik dacht serieus aan de onderste plekken (zeker gezien de waardeloze voorbereiding).
Nouja, bang... Gewoon geen zin om wakkergeschud te worden uit deze lekkere roes :)
Ik dacht net als jij dat het dit seizoen degradatievoetbal zou worden, dit team verbaast me elke week weer.
pi_122549565
21- jarige aanvaller Leon de Kogel zal zijn aflopende contract deze zomer gaan verlengen bij FC Utrecht met drie jaar.

‘De Kogel’ van Utrecht zoals hij wordt genoemd is stond vorige zomer nog niet in de belangstelling voor een verlenging maar Jan Wouters ziet dat anders in en wilt hem in de Domstad houden. Zo hoopt de clubleiding ook Dave Bulthuis en Mark van den Maarel voor twee jaar te verlengen.

Afgelopen weekend viel de jonge aanvaller in tegen Twente, na een invalbeurt voor Mulenga, die heeft aangegeven te willen vertrekken uit Utrecht. Alex Schalk wordt zijn vervanger maar die zit voorlopig nog bij NAC Breda.

De wedstrijd tussen FC Utrecht en FC Twente eindigde in een 4 – 2 winst voor FC Utrecht


2x een goede invalbeurt en meteen een driejarig contract.
pi_122549608
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:39 schreef zolderraam het volgende:
2x een goede invalbeurt en meteen een driejarig contract.
Onzin, die jongen doet het hartstikke goed op de training en is keihard gaan werken aan zichzelf.

Daarom verdiend imo.

Oh en trouwens, aangezien het normaal nooit kan, stel je toch eens voor dat we de komende 2 wedstrijden winnen. (NEC-thuis en PSV-uit)
Mogen we dan over 't kampioenschap gaan praten ? :D :') :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122549671
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Onzin, die jongen doet het hartstikke goed op de training en is keihard gaan werken aan zichzelf.

Daarom verdiend imo.
Zijn invalsbeurt tegen twente was ook gewoon weer slecht. Ik vind hem echt niet goed genoeg bij het eerste.
pi_122549883
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:41 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Zijn invalsbeurt tegen twente was ook gewoon weer slecht. Ik vind hem echt niet goed genoeg bij het eerste.
Ik ook niet, maar we hebben momenteel niet zo heel veel keus. En als pinch-hitter kan ie misschien nog wat punten pakken...
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:49:36 #199
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_122549983
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:25 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom bang zijn? Dan gaat het zondag mis, zowat?

We spelen gewoon hartstikke leuk voetbal, en we komen eindelijk weer eens positief in het nieuws. Alleen maar win-win situaties.
Dat we dit jaar af en toe nog op onze bek zullen gaan is geen enkel probleem. Gewoon blijven knokken zoals ze nu doen, en dan halen we het linkerrijtje op zeker.

Wie had dit vooraf kunnen voorspellen? Ik dacht serieus aan de onderste plekken (zeker gezien de waardeloze voorbereiding).
ik had zelf gedacht dat dat uit bij twente zou zijn geweest, maar zonder boven wonder goed resultaat neergezet...NEC heeft simpelweg te weinig kwaliteit om het Utrecht thuis lastig te maken...als iedereen een voldoende haalt, win je.
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_122550064
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:49 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

ik had zelf gedacht dat dat uit bij twente zou zijn geweest, maar zonder boven wonder goed resultaat neergezet...NEC heeft simpelweg te weinig kwaliteit om het Utrecht thuis lastig te maken...als iedereen een voldoende haalt, win je.
NEC wordt lastig zat hoor, of ze moeten zo gek zijn om de aanval te zoeken vanaf het begin.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:53:42 #201
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_122550127
v.d. Maarel mogen ze wel laten gaan.
pi_122550133
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:47 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar we hebben momenteel niet zo heel veel keus. En als pinch-hitter kan ie misschien nog wat punten pakken...
dat klopt wel. maar om dan meteen weer 3 jaar te verbinden. 1 jaar was toch ook goed geweest?

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:49 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

ik had zelf gedacht dat dat uit bij twente zou zijn geweest, maar zonder boven wonder goed resultaat neergezet...NEC heeft simpelweg te weinig kwaliteit om het Utrecht thuis lastig te maken...als iedereen een voldoende haalt, win je.
Nec niet onderschatten. Uit gingen we daar ook de boot in.
pi_122550145
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:53 schreef Goddelijker het volgende:
v.d. Maarel mogen ze wel laten gaan.
Echt niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:53 schreef zolderraam het volgende:
Nec niet onderschatten. Uit gingen we daar ook de boot in.
En toen mistten zij geloof ik 6-7 basisspelers....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:54:54 #204
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_122550169
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Echt niet.
Ik ben niet zo van hem gecharmeerd.
pi_122550184
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:49 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

ik had zelf gedacht dat dat uit bij twente zou zijn geweest, maar zonder boven wonder goed resultaat neergezet...NEC heeft simpelweg te weinig kwaliteit om het Utrecht thuis lastig te maken...als iedereen een voldoende haalt, win je.
Ik had eigenlijk juist afgelopen weekend het gevoel dat we een kansje maakten bij Twente en dat Vitesse zou gaan verliezen. Makkelijk gezegd achteraf, ik weet het. Maar NEC is de laatste tijd echt in goede doen.
pi_122550198
quote:
16s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:54 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van hem gecharmeerd.
Je bent niet de enige, maar ik vind het allemaal wat overdreven hoe die jongen soms wordt aangepakt.

Tuurlijk is het geen topper en zal ie dat ook nooit worden, maar hij is wel een redelijke back hoor voor de Ere, en nog jong zat om te kunnen groeien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:56:39 #207
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_122550230
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je bent niet de enige, maar ik vind het allemaal wat overdreven hoe die jongen soms wordt aangepakt.

Tuurlijk is het geen topper en zal ie dat ook nooit worden, maar hij is wel een redelijke back hoor voor de Ere, en nog jong zat om te kunnen groeien.
Klopt, maar vind hem soms iets teveel 'lompe' fouten maken, die anderen minder maken voor mijn gevoel.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:31:23 #208
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_122553677
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
En toen mistten zij geloof ik 6-7 basisspelers....
Klopt, maar we werden ook wel een handje geholpen door Ruiter. Kan een mooie pot worden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_122553744
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:31 schreef Mark het volgende:

[..]

Klopt, maar we werden ook wel een handje geholpen door Ruiter. Kan een mooie pot worden
Oh ja dat is waar ook. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122554848
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oh ja dat is waar ook. :D
Daar verlies je de pot op daar. Lagen absoluut toen kansen voor ons die wedstrijd.
Al moet ik wel zeggen dat NEC goed heft ingekocht, word een lastige wedstrijd zondag.
pi_122577313
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh en trouwens, aangezien het normaal nooit kan, stel je toch eens voor dat we de komende 2 wedstrijden winnen. (NEC-thuis en PSV-uit)
Mogen we dan over 't kampioenschap gaan praten ? :D :') :D
Dat mag zondag al, als Vitesse wint van PSV en Feyenoord verliest van AZ. En wij winnen. Allemaal niet ondenkbaar, dan sta je vierde, op vier punten van de koploper. Of gedeeld derde, als Twente verliest bij Zwolle, kan ook nog. Wat wordt het een prachtig weekend! *O*
Zoals die Amev-reclame in de jaren 90 al zei: "FC Utrecht landskampioen. Durf te dromen."
pi_122585778
Mooi gebaar van Ajax:

Mihai Nesu wordt volgende week koninklijk ontvangen in de Amsterdam ArenA. Ajax heeft de oud-speler van FC Utrecht uitgenodigd voor het Europa League-duel met Steaua Boekarest, zo meldt Spits.

De voormalige back, die bijna twee jaar geleden een dwarslaesie opliep, krijgt de koninklijke loge tot zijn beschikking. FC Utrecht is enthousiast over de actie van aartsrivaal Ajax. "Nee ik wist hier niet vanaf, dus het is in ieder geval niet via onze club gegaan”, zegt persoördinator Martin Versteeg. "Maar wij vinden het zeker een mooi gebaar van Ajax. Misschien wel leuk om te melden dat wij Mihai hebben uitgenodigd om samen met zeven vrienden het thuisduel met Roda JC over twee weken bij te wonen. Dan is voor hun de Charity Box in stadion Galgenwaard gereserveerd. We organiseren dan ook een collecte voor zijn stichting."

Miel Brinkhuis, woordvoerder van Ajax, laat weten dat oud-Ajacied George Ogararu een rol speelde bij de uitnodiging. "Ogararu liep hier een tijdje stage en was samen met de Ajax Foundation bezig met en goede doelenproject in Roemenië. Via George hoorden we dat Nesu graag naar Ajax-Steaua wilde, dus zo is het tot stand gekomen. Wij vinden het heel leuk dat hij komt en wij vonden ook dat als je Mihai Nesu uitnodigt, dat je het dan goed moet doen. Daarom hebben we de koninklijke loge voor hem gereserveerd."
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:36:52 #213
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_122586434
Inderdaad mooi, hoe gaat het momenteel met Nesu?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 10 februari 2013 @ 14:36:11 #214
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_122711876
Ik kom hier niet om Utrecht uit te lachen, maar wat een belabberd niveau vanmiddag.
Het is dat NEC voorkwam, anders was het een bloedeloze 0-0 gebleven.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_122713565
Wat kennen wij onze club toch goed. NEC speelde behoorlijk goed en alles bij ons ging fout; passes, duels en ruiter tegen NEC...
pi_122714603
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:36 schreef GSbrder het volgende:
Ik kom hier niet om Utrecht uit te lachen, maar wat een belabberd niveau vanmiddag.
Het is dat NEC voorkwam, anders was het een bloedeloze 0-0 gebleven.
Mee eens, vond 't ook erg geflatteerd uiteindelijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122717544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:31 schreef Mark het volgende:

[..]

Klopt, maar we werden ook wel een handje geholpen door Ruiter. Kan een mooie pot worden
Ow die blunder keeper van ons bedoel je, wat een prutser is het af en toe. Bij een beetje druk wordt hij zenuwachtig en gaat ie raar doen.

MOTM was ook wel weer een lachertje :')
pi_122741704
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ow die blunder keeper van ons bedoel je, wat een prutser is het af en toe. Bij een beetje druk wordt hij zenuwachtig en gaat ie raar doen.

MOTM was ook wel weer een lachertje :')
MOTM was zeker een lachertje en zelfs erg dom om te doen, die krediet moet je hem helemaal niet geven. Nu heeft ie het helemaal hoog in zijn bol. Er waren mensen die floten bij rust en onze grote vriend Kali vond het nodig om rare gebaren naar het publiek te maken.

Utrecht heeft het zelf helemaal wegggeven, als je zelf ook niet de 100% kansen afmaakt win je ook nooit natuurlijk. Uitslag was misschien te hoog maar zeker niet onverdiend voor nec.
pi_122741777
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:01 schreef zolderraam het volgende:
Utrecht heeft het zelf helemaal wegggeven, als je zelf ook niet de 100% kansen afmaakt win je ook nooit natuurlijk. Uitslag was misschien te hoog maar zeker niet onverdiend voor nec.
Ik vond het eigenlijk een typische 0-0 wedstrijd totdat Duplan een kadootje weggaf.
Daarna had je op gelijke hoogte moeten komen met die belachelijk grote kans van vd Gun en was NEC niet zo uitgelopen denk ik.

Maar goed, we staan nog altijd 6e, en zondag gaan die nepboeren er gewoon aan. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122742590
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:01 schreef zolderraam het volgende:

[..]

MOTM was zeker een lachertje en zelfs erg dom om te doen, die krediet moet je hem helemaal niet geven. Nu heeft ie het helemaal hoog in zijn bol. Er waren mensen die floten bij rust en onze grote vriend Kali vond het nodig om rare gebaren naar het publiek te maken.

Utrecht heeft het zelf helemaal wegggeven, als je zelf ook niet de 100% kansen afmaakt win je ook nooit natuurlijk. Uitslag was misschien te hoog maar zeker niet onverdiend voor nec.
Ik heb die kloothommel van kali niets zien doen in de rust, ik ben lekker snel naar binnen gegaan.

Maar laat hem maar lekker gaan, die gaat zijn neus echt wel stoten.
pi_122742796
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk een typische 0-0 wedstrijd totdat Duplan een kadootje weggaf.

Die corner was een cadeautje van de scheidsrechter; en verder was iedereen gewoon slecht... Dat matchfixing-onderzoek mogen ze beginnen bij deze wedstrijd :+
pi_122742807
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:08 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Die corner was een cadeautje van de scheidsrechter; en verder was iedereen gewoon slecht... Dat matchfixing-onderzoek mogen ze beginnen bij deze wedstrijd :+
Ook dat nog ja.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122743521
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:08 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Die corner was een cadeautje van de scheidsrechter; en verder was iedereen gewoon slecht... Dat matchfixing-onderzoek mogen ze beginnen bij deze wedstrijd :+
Ik heb het bewust niet over de scheidsrechter, zelfs met de beste in de wereld had je geen beter resultaat gehad denk ik.

Wel jammer dat die homo van nec geen rood kreeg op de rand strafschopgebied en vervolgens kan scoren.
pi_122786477
Ach, het zat er allemaal een beetje aan te komen. Teveel verwachtingen, teveel hype, vuurwerk voor de wedstrijd. We kennen het nu wel een beetje: vaak valt het dan toch allemaal wat tegen. En met iets meer geluk had je hier gewoon een gelijkspelletje behaald (Mulenga op de lat, Vd Gun die heel klungelig een kans om zeep helpt). Wel zonde en onbegrijpelijk (ik heb het een aantal keer terug gekeken) hoe Duplan bij die corner staat te slapen. Hij dekt geen man, staat stil en let niet op. En zo wordt de eerste goal weg gegeven.
Weer met beide beentjes op de grond, prima. Met minder hoge verwachtingen naar PSV, dat echt moét. Puntje? Wie weet.
pi_122787336
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:29 schreef Stampie22 het volgende:
En met iets meer geluk had je hier gewoon een gelijkspelletje behaald (Mulenga op de lat, Vd Gun die heel klungelig een kans om zeep helpt). Wel zonde en onbegrijpelijk (ik heb het een aantal keer terug gekeken) hoe Duplan bij die corner staat te slapen. Hij dekt geen man, staat stil en let niet op. En zo wordt de eerste goal weg gegeven.
Weer met beide beentjes op de grond, prima. Met minder hoge verwachtingen naar PSV, dat echt moét. Puntje? Wie weet.
Dat eerste sowieso, ergerde me ook een beetje aan al het ''NEC was veel beter'' gelul bij Studio Sport enzo. Want of ik zie het gewoon echt niet, of NEC was helemaal niet veeeeel beter. ;)

Ik ga uit van een nederlaag in Eindhoven, kan het alleen maar meevallen.
Hoop dat Oar ook weer terug is, voor mijn part een 4-5-1 opstelling dan met Oar, Asare, Kali, Toornstra en Duplan achter Mulenga.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122860832
Toch weer opmerkelijk veel aandacht voor onze FCU in de papieren VI van deze week, de hype is nog niet over :)
pi_122860862
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:22 schreef Stampie22 het volgende:
Toch weer opmerkelijk veel aandacht voor onze FCU in de papieren VI van deze week, de hype is nog niet over :)
Erg positief ook he, vooral De Kromme.

Vrij duidelijk dat hij en Van Seumeren hun ''ruzie'' hebben bijgelegd. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122863404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:22 schreef Stampie22 het volgende:
Toch weer opmerkelijk veel aandacht voor onze FCU in de papieren VI van deze week, de hype is nog niet over :)
Ze proberen ons kapot te maken!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_122867563
Markiet gaat vd Maarel vervangen zaterdag.

Hopelijk spelen we zo:

--------------Mulenga------------

Oar---------Toornstra--------Duplan
--------Asare-----------Kali------

Bulthuis-Wuytens-vd Hoorn-Markiet

------------------Ruiter--------------------
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122871452
vd Maarel geschorst zeker?
pi_122871629
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:40 schreef Tha_Duck het volgende:
vd Maarel geschorst zeker?
Yep.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122981665
Gemengde gevoelens overgehouden aan de wedstrijd van gisteren. Ik lees op fcu.net hoe ontzettend trots en tevreden iedereen is, ik ga hier niet zo in mee. Ik vond FCU, op de openingsfase na, een beetje angstig en lafjes spelen en een aantal spelers ondermaats. Vd Gun gewoon heel slecht, Toornstra redelijk inzichtbaar, Kali veel onnodig balverlies en véél tikjes terug, Wuytens moet eens kappen met die constante, makkelijk te verdedigen gelepelde voorzetten. Duplan niet sterk, Oar en Martensson vielen zwak in. Ook tegen tien man geen vuist kunnen maken en niet vol de aanval gezocht, de counters van PSV waren gevaarlijker.
Ben ik dan alleen maar negatief? Nee, er is goed tegenstand geboden, dat is weleens anders geweest tegen PSV. PSV (en het publiek duidelijk ook) nam deze wedstrijd zeer serieus, PSV moest ook écht aan de bak. Ook weleens anders geweest en een compliment voor onze FCU. En natuurlijk ook pech gehad, met het uitvallen van Bulthuis en Asare. Maar er zat meer in als er met meer lef was gespeeld, zoals uit bij Twente bijv wél het geval was. Nu stond Mulenga (die ik sterk vond spelen) teveel op een eiland doordat de buitenspelers niet wilden/konden bijsluiten, wat bij zijn goal eigenlijk ook te zien was.

Oja, Markiet deed het trouwens prima. Laat maar staan volgende week.
pi_122982014
Ik ben het wel met je eens. Ik ben blij dat we niet afgedroogd zijn, maar we kopen er niets voor. Zeker omdat je weet dat dit fc utrecht volgende week weer heel anders kan spelen...

Daarnaast hebben we niets weten te forceren tegen 10 man gedurende 20 minuten. Ook dat is jammer.

Mooie actie van Mertens trouwens!
pi_122983350
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:48 schreef zatoichi het volgende:
Ik ben het wel met je eens. Ik ben blij dat we niet afgedroogd zijn, maar we kopen er niets voor. Zeker omdat je weet dat dit fc utrecht volgende week weer heel anders kan spelen...

Daarnaast hebben we niets weten te forceren tegen 10 man gedurende 20 minuten. Ook dat is jammer.

Mooie actie van Mertens trouwens!
Zeker mooie actie van Mertens!
Ben het overigens met jullie eens, op het moment dat Markiet eruit ging verwachtte ik de Kogel om nog iets te forceren, maar nee dan komt Oar, die heel slecht inviel, jammer er lagen zeker kansen tegen 10 man van PSV, maar ik miste echt een stuk overtuiging bij onze FC.
Of je nou 2-1 verliest of 4-1 dat maakt ook niet uit, ze hadden gewoon vol op de aanval moeten gaan spelen.
Als er al een keer iets te halen viel in Eindhoven was het gister wel. Erg zonde.
Wel leuk dat de media en PSV zo lovend zijn over de FC maar ik had liever een punt gehad.

Hopelijk valt het met Bulthuis en Asare mee, vooral die van Bulthuis zag er niet best uit.
pi_122993291
Ik was aan het typen voor ik wegmoet :)

Ik vond het een goede wedstrijd,had zomaar 1-1 of 2-2 kunnen zijn. Vond vooral het begin van de eerste helft goed van ons. Over de hele wedstrijd gezien was het niet onverdiend voor psv. Jammer dat Bulthuis zo snel uitviel en Asara even later ook. Dat heeft wel een bepaalde stempel op de wedstrijd gedrukt.

Vd Gun heb je ook weinig aan blijkt, vond de wissel van Markiet voor Oar zelf wel een goede keus (die slecht uitpakte omdat Oar niet goed speelde). We verloren het op een gegeven moment op het middenveld, en dan heb je niks aan een de Kogel om dat op te lossen.

Vorige week tegen nek bleek duidelijk een offday, dit moeten we doorzetten nu met Roda thuis, Vitesse uit en RKC thuis. Daar moet je punten kunnen pakken!
pi_123067534
In Namen & Rugnummers werd gespeculeerd over de toekomst van Jan Wouters, die schijnt nog max. 1 jaar als hoofdtrainer voor de groep te mogen staan, daarna krijgt ie een andere rol als een soort cultuurbewaker.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 20 februari 2013 @ 01:40:03 #238
204266 Super_Me
Super one, Super two, Super_Me
pi_123103385
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:
In Namen & Rugnummers werd gespeculeerd over de toekomst van Jan Wouters, die schijnt nog max. 1 jaar als hoofdtrainer voor de groep te mogen staan, daarna krijgt ie een andere rol als een soort cultuurbewaker.
Dikke kans dat Alflen dan mag doorschuiven, met De Jong ofzo als assistent.
Ooit, heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden werd er al in het beleidsplan omschreven, dat de trainer van de a-selectie uit eigen gelederen moest komen. (Niet dat ze zich daar altijd trouw aan houden...)
Ik zeg maar zoo, want dat is korter dan dierentuin
pi_123105188
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 01:40 schreef Super_Me het volgende:

[..]

Dikke kans dat Alflen dan mag doorschuiven, met De Jong ofzo als assistent.
Ooit, heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden werd er al in het beleidsplan omschreven, dat de trainer van de a-selectie uit eigen gelederen moest komen. (Niet dat ze zich daar altijd trouw aan houden...)
Dat zou ik zeker niet doen, laat een Alflen of De Jong eerst maar eens hoofdtrainer worden in de Jupiler League ofzo.

Maar goed, het was vooral speculatie.

Verder heeft Nasir El Aissati een profcontract getekend, goede zaak aangezien ook hij een groot talent is. (beste A-junior van NL op dit moment aldus het KNVB klassement)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123112504
Ben benieuwd wat ze met jongens als Vorstermans, Veldwijk en Diemers van plan zijn.

Ik zie Veldwijk er nog wel eens eentje intrappen bij Dordrecht, en Diemers speelt ook geregeld maar Vorstermans is een beetje uit de gratie geraakt bij VVV. Vond ik best een aardige centrale verdediger.
pi_123113558
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:32 schreef Wopper1 het volgende:
Ben benieuwd wat ze met jongens als Vorstermans, Veldwijk en Diemers van plan zijn.

Ik zie Veldwijk er nog wel eens eentje intrappen bij Dordrecht, en Diemers speelt ook geregeld maar Vorstermans is een beetje uit de gratie geraakt bij VVV. Vond ik best een aardige centrale verdediger.
Vorstermans zal sowieso vertrekken lijkt me, zelf vind ik m ook nogal overhyped want hij maakte bij ons al cruciale dekkingsfouten.

Veldwijk, tsja, ze hebben net het contract van De Kogel verlengd, vraag me af of Veldwijk terug dan nog een optie is.

Diemers komt gewoon toch?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123129782
Ai, Bulthuis 2-3 weken eruit, Asare 5-6...

Hopelijk blijft de rest voorlopig fit!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123205689
Takagi ook de rest van het seizoen uitgeschakeld, heeft zijn pols gebroken op de training vandaag.
Waarschijnlijk wordt Elroy Pappot aan de selectie toegevoegd.

Verder zondag nog altijd een prima opstelling natuurlijk, Oar ipv Asare, Martensson ipv Kali, Zullo ipv Bulthuis.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123208127
Ook met deze spelers moet je iets voor elkaar krijgen, zeker met de wedstrijden die nu komen. Alleen feyenoord uit is wat lastig, de rest moet te doen zijn.
pi_123211065
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:43 schreef Tha_Duck het volgende:
Ook met deze spelers moet je iets voor elkaar krijgen, zeker met de wedstrijden die nu komen. Alleen feyenoord uit is wat lastig, de rest moet te doen zijn.
Klopt, nog geen paniek. En ik las dat Roda ook te maken heeft met een blessuregolf.

Maar de spoeling wordt wel dun zo, zeker voorin (De Kogel is ook een twijfelgeval). Hopen dat iedereen heel blijft. En gelukkig staat er geen speler op scherp.
pi_123227077
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:43 schreef Tha_Duck het volgende:
Ook met deze spelers moet je iets voor elkaar krijgen, zeker met de wedstrijden die nu komen. Alleen feyenoord uit is wat lastig, de rest moet te doen zijn.
Dit zijn de moeilijke wedstrijden juist, uit bij Feyenoord en Vitesse zie ik ons sowieso niet winnen en met deze blessurewaslijst hebben we het ook gewoon thuis tegen Roda JC en RKC heel moeilijk. De wedstrijd tegen NEC liet goed zien wat onderschatting kan doen.
Ik hoop niet dat het verval nu begonnen is.
pi_123237264
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:01 schreef wortel1981 het volgende:
De wedstrijd tegen NEC liet goed zien wat onderschatting kan doen.
Ik hoop niet dat het verval nu begonnen is.
Rond de wedstrijd tegen NEC heerste een zelfde sfeertje als bij de bekerwedstrijd tegen Ajax: die zouden we wel eventjes winnen. Dat ligt morgen toch wat anders: na twee verloren potjes staan we weer met beide benen op de grond en zijn de verwachtingen wat minder hoog. Iedereen realiseert zich dat de wedstrijd tegen Roda lastig wordt en door die blessures wordt onze favorietenrol alleen maar kleiner, lijkt me prima.
Vierde worden we niet en ik vrees ook een licht verval maar die playoffs halen we echt wel, de ploegen onder ons morsen ook elke week.
pi_123267488
Goed dat Vitesse gewonnen heeft, jammer dat Groningen in de laatste minuut wint. Gat met de nummer 9 is nu 10 punten, na vandaag misschien wel 13 :)
pi_123287689
Zow, dat was 60 minuten genieten!

Fijn om te zien dat je asara en kali zo kan missen. Zuur dat Zullo er ook zo kloterig afmoet.

Die vd gun he, die gaat toch wel weg mag ik hopen? Die kan nog niet scoren al staat ie 3 dagen alleen op het veld :D

Pappot leuke speler om zo te zien, geen idee of het verder wat is/wordt maar leuk dat ie in zo'n pot mag invallen.
pi_123299139
Ik vond Utreg wel redelijk spelen, het missen van Kali en Asare vond ik wel meevallen eigenlijk. Ook de man-meer-situatie werd prima opgepakt. Geen angst of voorzichtigheid, gewoon lekker aanvallend de hele wedstrijd. Oar en Duplan vond ik wat tegenvallen, Vd Gun inderdaad ook (nooit fan van geweest). Die hobbelt elke wedstrijd mee maar voegt verder niet veel toe. Twaalf punten voorsprong op nummer 9, prima.
pi_123310750
Lekkere wedstrijd wel :) De strafschop en rood hielpen wel maar ook daarvoor was Utrecht al aardig bezig en zetten ze veel druk. Of het daadwerkelijk een strafschop en rood was, geen idee, onmogelijk te zien bijna (en daarmee is geen enkele beslissing goed of fout... al was de rode kaart wel wat too much denk ik). Maar ook daarna prima uitgespeeld, dat terwijl het tegen 10 man nog best lastig kan zijn... vooral voor een Utrecht hehe.

Enige minpuntjes, uitvallen van Zullo... hoop dat t meevalt, en dat je toch wat slordig bent met je kansen af en toe (vd Gun... men men, maar ook andere situaties niet handig uitgespeeld). Maar al met al helemaal top, had zeker niet een 4-0 verwacht! :)

Nu Vitesse, lastig... hopen dat Boby idd nog weg gaat deze week.
pi_123314804
Bony die vertrekt zou een zegen zijn, die vent is zo verdomde goed.. Daar verlies je met opgeheven hoofd van. Net als die vrije trap van Mertens vorige week.

Was het rood en een strafschop.... Weet je... Het boeit me niet. We krijgen zelf wel eens dat soort strafschoppen tegen, nu krijg je er 1 mee. Over een heel seizoen gezien is het over het algemeen gewoon in evenwicht. Ik vind de manier hoe die loser van een Brood ermee omgaat tranen trekkend, enige wat ie roept is dat het allemaal daar aan lag en arbitrage dit en dat en bla bla. Maar dat zijn team gewoon zo stevig stond als dunne stront verbloemt ie ermee. Roda heeft 1 of 2 'kansen' gehad, ze zijn voor de rest van de mat geveegd en mogen blij zijn met een 4-0. Het had 9-0 kunnen worden.

Op naar een interessante serie. Als je van vitesse wint met 3-0 sta je boven ze. Zouden gouden punten zijn. Vervolgens RKC thuis, hoewel we allemaal weten hoe dat gaat reken ik maar even op winst en dan feyenoord uit waar je het heel lastig zal krijgen en daarna vvv thuis. Dat moeten uit 4 duels toch wel 6 punten worden minimaal. Je zou het top doen met 9 punten, en misschien mogen we zelfs dromen van 10 punten (vites, rkc en vvv winst + feyenoord gelijk)?

Bulthuis zal er volgende week wel weer bij zijn denk ik, dan is het gemis van Zullo (mocht dat zo zijn) ook opgevangen. Martensson stond goed te ballen, en eigenlijk zou ik niet rouwig zijn mocht asare ernaast blijven staan. Ik vond Martsensson veel sterker. Cyaankali kan je ook gewoon op de bank laten zitten, we hebben hem met Oar en Toornstra gewoon niet nodig. Zie geen enkele reden waarom hij nog 1 keer in de basis zou starten (afgezien van blessures en schorsingen).
pi_123315189
Bulthuis is er nog niet bij hoor komend weekend, die lag er 2-3 weken uit.
Maar Heerings kan daar ook spelen toch ? Ben toch niet zo kapot van Zullo, die legt teveel risico in zijn spel als back, ook tegen Roda verspeelde ie de bal weereens knullig op de middenlijn en toen lag de linkerkant helemaal open.

Verder zeker tevreden over gisteren, echt heel veel kansen gecreëerd en eigenlijk had je er nog 2 bij moeten prikken.

Men moet ook echt eens trainen op voorzetten van de linkerkant als Oar meedoet, die jongen was niet in beste vorm vond ik maar toch krijg je minstens 3-4 messcherpe voorzetten van m.

Mulenga trouwens zeg, wat een beweging tussen 2 man door, dat ie dat kan. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123315294
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vind de manier hoe die loser van een Brood ermee omgaat tranen trekkend, enige wat ie roept is dat het allemaal daar aan lag en arbitrage dit en dat en bla bla. Maar dat zijn team gewoon zo stevig stond als dunne stront verbloemt ie ermee.
Precies, vanaf de eerste minuut zette Utreg veel druk, het regende corners en kansen. Roda was nergens. Het was niet zo dat het na de rode kaart ineens instortte bij Roda, dat die kaart het breekpunt was.

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:15 schreef Tha_Duck het volgende:Dat moeten uit 4 duels toch wel 6 punten worden minimaal. Je zou het top doen met 9 punten, en misschien mogen we zelfs dromen van 10 punten (vites, rkc en vvv winst + feyenoord gelijk)?
Gevaarlijke voorspellingen. Kan echt alle kanten op, tien punten maar met een beetje pech pak je er maar vier uit vier (Utreg-RKC 2-2 ofzo). Het is echt een rare competitie, per week is alles anders. ALs we winnen van Vitesse noemen ze ons ineens weer massaal titelkandidaat.

Bony gaat echt wel weg. Hij wil naar Rusland en alle topploegen willen hem, laat 'm maar lekker op het állerlaatste moment weg gaan :)

Duplan en Oar trouwens een 7 in VI, vond die twee juist allebei niet zo denderend spelen. Mulenga man of the match voor mij (los van z'n goals).
pi_123315673
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:57 schreef Stampie22 het volgende:
Gevaarlijke voorspellingen. Kan echt alle kanten op, tien punten maar met een beetje pech pak je er maar vier uit vier (Utreg-RKC 2-2 ofzo). Het is echt een rare competitie, per week is alles anders. ALs we winnen van Vitesse noemen ze ons ineens weer massaal titelkandidaat.
Ik had wat voorbehoud ingebouwd toch? :P Het is raar, maar het moet te doen zijn. Je moet doorpakken. En ik baseer me wel een beetje op het hele seizoen, ook na stomme nederlagen (nec, en psv) wordt de draad goed opgepakt en gaan we gewoon goed door. Vorig jaar hadden we na een verlies op nec met een hangend kopje de rest van de competitie gespeeld.

quote:
Bony gaat echt wel weg. Hij wil naar Rusland en alle topploegen willen hem, laat 'm maar lekker op het állerlaatste moment weg gaan :)
Het zou goud zijn, ik lach me kapot, zonder bony is het brandhout ;)

quote:
Duplan en Oar trouwens een 7 in VI, vond die twee juist allebei niet zo denderend spelen. Mulenga man of the match voor mij (los van z'n goals).
Ik vond Oar wel redelijk spelen, had een aantal mooie acties op snelheid en wat mooie voorzetten. Had ook wat stomme foutjes, maar na een blessure van een paar weken mag dat.

Duplan ben ik aan de ene kant groot fan van (bloed op zijn bek en doorgaan doorgaan doorgaan), maar voetbaltechnisch komt hij in mijn ogen vaak wel iets te kort. Een 7 gisteren kan ik me wel in vinden.

Mulenga ging truukjes doen, scharen op een snelheid van een slak enzo. Ik heb me kapot gelachen en genoten :D
pi_123315793
Oar begon heel slordig maar herpakte zich later wel wat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123316026
Die Mulenga inderdaad, dat zijn we niet van hem gewend... Ik ben nooit echt enorm fan van hem geweest moet ik eerlijk zeggen (qua voetbal dan), maar wat is die gast beresterk en toch enorm belangrijk zeg. Als ie dan ook nog dit soort trucjes gaat uithalen moet ik toch switchen :P

Ben benieuwd naar de komende weken.
pi_123316131
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik had wat voorbehoud ingebouwd toch? :P Het is raar, maar het moet te doen zijn. Je moet doorpakken. En ik baseer me wel een beetje op het hele seizoen, ook na stomme nederlagen (nec, en psv) wordt de draad goed opgepakt en gaan we gewoon goed door. Vorig jaar hadden we na een verlies op nec met een hangend kopje de rest van de competitie gespeeld.

[..]

Het zou goud zijn, ik lach me kapot, zonder bony is het brandhout ;)

[..]

Ik vond Oar wel redelijk spelen, had een aantal mooie acties op snelheid en wat mooie voorzetten. Had ook wat stomme foutjes, maar na een blessure van een paar weken mag dat.

Duplan ben ik aan de ene kant groot fan van (bloed op zijn bek en doorgaan doorgaan doorgaan), maar voetbaltechnisch komt hij in mijn ogen vaak wel iets te kort. Een 7 gisteren kan ik me wel in vinden.

Mulenga ging truukjes doen, scharen op een snelheid van een slak enzo. Ik heb me kapot gelachen en genoten :D
Voor hetzelfde geld pak je echt tien punten (of zelfs twaalf), er is niks van te zeggen. De druk ligt bij Vitesse en Feyenoord, dus wie weet. Met twaalf punten erbij sta je over vier wedstrijden gewoon tweede :P
Moet je trouwens even nagaan hoe de stand nu was geweest áls, áls, áls we van NEC en PSV gewonnen hadden (en dat was écht niet onmogelijk geweest):

1. Ajax............24 13 9 2 54:25 48
2. Utrecht.......24 14 6 4 38:27 48
3. PSV............24 16 2 7 78:27 47
4. Feyenoord.24 14 5 5 47:32 47
5. Vitesse ......24 13 6 5 48:31 45
6. Twente.......24 12 8 4 40:22 44
7. NEC............24 9 6 9 35:38 33
pi_123322662
pi_123367491
Dave Bulthuis zijn blessure blijkt mee te vallen, want hij gaat morgen alweer met de groep meetrainen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123375796
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Bulthuis is er nog niet bij hoor komend weekend, die lag er 2-3 weken uit.
Zeker weten?

quote:
Dave Bulthuis herstelt sneller dan verwacht van zijn enkelblessure. De vleugelverdediger ziet zelf een kans dat hij vrijdag alweer binnen de lijnen staat als FC Utrecht op bezoek gaat bij Vitesse.

Verwacht werd dat hij zeker drie weken uitgeschakeld zou zijn, maar de kwetsuur blijkt dus minder ernstig. 'Vanaf morgen weer volledig met de groep meetrainen. Kans dat ik vrijdag weer speel', aldus Bulthuis via zijn Twitteraccount. De verdediger viel vorige week geblesseerd uit in het competitieduel bij PSV (2-1 verlies).

Net als Bulthuis viel Nana Asare uit tegen PSV. Van hem wordt door zijn enkelblessure een afwezigheid van nog ruim vijf weken verwacht.
Bron: http://www.vi.nl/Teams/Team.htm?dbid=825&typeofpage=84139
pi_123378805
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:09 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Zeker weten?
Zie boven jouw post. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123380566
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zie boven jouw post. :P
Toch moet je nog even zeggen dat ik gelijk had hoor! :P
pi_123440589
waar blijven die roebels toch, anders geef ik ons weinig kans >:O Wordt weer een erg leuke wedstrijd waar veel op het spel staat, ik ga er lekker voor zitten denk ik.. :) toch leuk zo n seizoen Forza!!
pi_123443748
Misschien is Bony nu wel zwaar teleurgesteld en gefrustreerd en pakt ie binnen drie minuten rood :)
pi_123443993
Klote dat Ajax het nodig vond om 6 spelers rust te gunnen gisteren, kans is nu vrij groot dat AZ straks een EL-ticket heeft terwijl ze amper tot nooit een fatsoenlijke wedstrijd op de mat hebben gelegd dit seizoen.....

Maar goed, zolang het kan moeten wij gewoon voor die 4e plaats gaan, morgen dus alles op alles zetten om 3 punten mee te nemen uit Arnhem.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123445145
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Klote dat Ajax het nodig vond om 6 spelers rust te gunnen gisteren, kans is nu vrij groot dat AZ straks een EL-ticket heeft terwijl ze amper tot nooit een fatsoenlijke wedstrijd op de mat hebben gelegd dit seizoen.....
Maar ze halen wel de bekerfinale. Wij hebben ook weleens Europees gespeeld door alleen de bekerfinale te bereiken (de beruchte 3-2 tegen Ajax geloof ik, o.a.) dus daar kan ik niet zo mee zitten. Feit blijft gewoon: vierde eindigen of de playoffs winnen. En wie weet tref je in die playoffs wel een ongemotiveerd AZ, die boeit het echt niet of ze nou tweede of derde voorronde EL spelen.
pi_123451000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:40 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Maar ze halen wel de bekerfinale. Wij hebben ook weleens Europees gespeeld door alleen de bekerfinale te bereiken (de beruchte 3-2 tegen Ajax geloof ik, o.a.) dus daar kan ik niet zo mee zitten. Feit blijft gewoon: vierde eindigen of de playoffs winnen. En wie weet tref je in die playoffs wel een ongemotiveerd AZ, die boeit het echt niet of ze nou tweede of derde voorronde EL spelen.
Het boeit omdat als Ajax had gewonnen, je met de vijfde plek geen play-offs hoeft te spelen en nu wel...
pi_123451458
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:35 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Het boeit omdat als Ajax had gewonnen, je met de vijfde plek geen play-offs hoeft te spelen en nu wel...
Nee dat is niet meer zo geloof ik, die 2e EL ticket gaat dan ook de playoffs in waardoor je 2 winnaars zou hebben.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123452428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee dat is niet meer zo geloof ik, die 2e EL ticket gaat dan ook de playoffs in waardoor je 2 winnaars zou hebben.
Inderdaad worden er dan twee tickets verdeeld in de playoffs, dus de finalisten krijgen dan allebei een ticket. Behalve als de bekerwinnaar bij de plekken 5 t/m 8 zit dan komt nummer 9 erbij in de playoffs. Voor de rest is het altijd nummers 5 t/m 8 in de playoffs.
Maar goed als psv 1e, 2e of bekerwinnaar word gaat AZ sowieso Europa in, dus wel beetje jammer, maar goed niks aan te doen, zo zijn de regels nu eenmaal, voor hetzelfde geld hadden wij nu geluk gehad.
pi_123452457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee dat is niet meer zo geloof ik, die 2e EL ticket gaat dan ook de playoffs in waardoor je 2 winnaars zou hebben.
Dat klopt. nummers 5 tot 8 spelen sowieso playoff (tenzij AZ (als bekerwinnaar) bij deze hoort, dan doet nummer 9 ook mee) als ajax won mochten deze vier ploegen 2 tickets verdelen en nu maar 1.
pi_123452464
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:13 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Inderdaad worden er dan twee tickets verdeeld in de playoffs, dus de finalisten krijgen dan allebei een ticket. Behalve als de bekerwinnaar bij de plekken 5 t/m 8 zit dan komt nummer 9 erbij in de playoffs. Voor de rest is het altijd nummers 5 t/m 8 in de playoffs.
Maar goed als psv 1e, 2e of bekerwinnaar word gaat AZ sowieso Europa in, dus wel beetje jammer, maar goed niks aan te doen, zo zijn de regels nu eenmaal, voor hetzelfde geld hadden wij nu geluk gehad.
Het ligt allemaal aan Ajax!

Toornstra is er morgen niet bij trouwens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123452505
quote:
12s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het ligt allemaal aan Ajax!
Dat is sowieso altijd zo!! :)
pi_123454005
Onbegrijpelijk dat Ajax, na de lamlendige uitschakeling in Europa en de schamele puntjes tegen Roda en ADO,.met een B-elftal aan een halve finale beker begint. Tuurlijk moeten ze zaterdag tegen Twente maar dan nog: ze hadden wel wat goed te maken voor eigen publiek. Gewoon minachting van je supporters.
pi_123456337
quote:
12s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het ligt allemaal aan Ajax!

Toornstra is er morgen niet bij trouwens.
Is dat van Toornstra al zeker dan?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_123456581
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:49 schreef Matip het volgende:

[..]

Is dat van Toornstra al zeker dan?
:Y

Zie de officiële website.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123457144
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:Y

Zie de officiële website.
Las het vanmorgen op fcutrecht.net, toen was het nog een twijfelgevalletje.

Jammer! Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden, Kali is terug van zijn schorsing en ik vond Martensson niet verkeerd spelen..
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_123457459
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:06 schreef Matip het volgende:

[..]

Las het vanmorgen op fcutrecht.net, toen was het nog een twijfelgevalletje.

Jammer! Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden, Kali is terug van zijn schorsing en ik vond Martensson niet verkeerd spelen..
Kali op 10, Martensson op 6. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123497725
Er zijn nog 10 wedstrijden te gaan, met voor Utrecht Vitesse en Feijenoord als grote hobbels. Zal Utrecht dit seizoen nog onverwachts kampioen kunnen worden? :)
pi_123498760
Nee
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:59:09 #281
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123498855
Nee.

Maar 't feit dat het theoretisch nog prima mogelijk is met 10 wedstrijden te gaan is al leuk genoeg.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123502706
Kampioen niet, maar na een goed resultaat vanavond is de 4de plaats weer redelijk in zicht.
pi_123503122
Ons programma voor de thuiswedstrijden zier er veelbelovend uit. Als we die gewoon winnen en uit ook wat puntjes blijven sprokkelen komen we een heel eind (voor die vierde plaats dan he ;)).

Resterende programma FCU:

Speelronde-Tegenstander-Thuis/uit-Plek op ranglijst
25 Vitesse Uit 4
26 RKC Waalwijk Thuis 14
27 Feyenoord Uit 3
28 VVV-Venlo Thuis 17
29 ADO Den Haag Thuis 8
30 AZ Uit 13
31 NAC Thuis 11
32 PEC Zwolle Uit 15
33 SC Heerenveen Uit 12
34 Heracles Thuis 10
pi_123519057
Weer onnodige nederlaag, twee verdedigingsfouten kosten je de wedstrijd.
Je mist toch duidelijk asare en toornstra, veel te weinig stootkracht naar voren.

Ach ja, had deze al wel verwacht eigenlijk, op naar volgende week.
pi_123523334
zonde we waren veel beter dan Vitesse..
  zaterdag 2 maart 2013 @ 01:00:39 #286
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_123525555
Dank voor het getoonde respect, hen die aanwezig waren in het Gelredome. Mooi en fijn dat jullie niet alleen bijdroegen aan de oorverdovende minuut stilte, maar ook nog spandoeken hadden meegenomen ter nagedachtenis aan Theo Bos. Schitterend. Dank.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_123529844
We waren beter, maar niet effectiever. En met een Bony tegenover je is het gewoon belachelijk moeilijk. Ik vond dat dat over de hele wedstrijd gezien nog best aardig in bedwang was, maar het heeft niet mogen baten.

Vond ons aardig spelen, martensson vond ik niet sterk overkomen en ook kali bewijst maar weer eens dat hij geen topper is. Je mistte een stuk ervaring van Asare en Toornstra.

Jammer, op naar de volgende zeg ik :)
pi_123540160
Ik vond het een zwaar onnodige nederlaag, we hadden echt wat kunnen halen. Maar in alle linies kwamen we te kort, we leken een overwicht te hebben maar creeerden nauwelijks wat. Ons middenveld draaide niet (veel te voorzichtig, waar is het lef?), verdedigend werd er te veel toe gekeken en voorin kwamen we er niet doorheen. Mulenga werkte hard en speelde redelijk, Vd Gun vond ik ook nog wel actief, hoewel geen moment dreigend. Maar de flanken (Oar, Duplan) vond ik net als vorige week zwaar tegenvallen.
Echt zonde, dit was toch wel dé wedstrijd waarin het moest gebeuren maar heb geen échte wil om te winnen gezien. De vierde plek, daar gaat het om. Die is nu uit zicht, dichterbij zullen we niet komen.
Maarrrrr de playoffs komen er aan en wie had dat een half jaar geleden kunnen voorspellen?? :D
pi_123614334
Kali naar Anderlecht? Wat moet ie daar nou weer...

Gister zat ik bij ADO-Heracles. Tom Beugelsdijk speelde een dijk van een wedstrijd, had elke bal. Hij is behoorlijk gegroeid dit seizoen, begon als een lompe, onrustige verdediger was maar hij viel nu juist op door z'n rust. Een leider van de verdediging. Als Wuytens gaat lijkt me dit een uitstekende optie. Mike van Duinen kan ook een held worden in Utrecht, loopt op elke bal en veel vechtlust. Typisch Utreg-spelertje.
  maandag 4 maart 2013 @ 13:26:46 #290
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123614459
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 10:56 schreef Tha_Duck het volgende:
We waren beter, maar niet effectiever. En met een Bony tegenover je is het gewoon belachelijk moeilijk. Ik vond dat dat over de hele wedstrijd gezien nog best aardig in bedwang was, maar het heeft niet mogen baten.

Vond ons aardig spelen, martensson vond ik niet sterk overkomen en ook kali bewijst maar weer eens dat hij geen topper is. Je mistte een stuk ervaring van Asare en Toornstra.

Jammer, op naar de volgende zeg ik :)
Ik vond Martensson juist sterk spelen, had vrijwel geen balverlies en zat er redelijk vaak tussen.
Kali daarentegen, man man man wat was die weer slecht zeg, alleen maar ballen inleveren.
Persoonlijk zou ik Martensson lekker op 6 laten staan de rest van dit seizoen.

Verder vond ik het ook een onnodige nederlaag. Veldspel was echt prima tot aan de 16.
Voor volgend seizoen hoop ik ook wel op 1 of 2 extra aanvallers!

quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef Stampie22 het volgende:
Kali naar Anderlecht? Wat moet ie daar nou weer...

Gister zat ik bij ADO-Heracles. Tom Beugelsdijk speelde een dijk van een wedstrijd, had elke bal. Hij is behoorlijk gegroeid dit seizoen, begon als een lompe, onrustige verdediger was maar hij viel nu juist op door z'n rust. Een leider van de verdediging. Als Wuytens gaat lijkt me dit een uitstekende optie. Mike van Duinen kan ook een held worden in Utrecht, loopt op elke bal en veel vechtlust. Typisch Utreg-spelertje.
Op de bank zitten!

Die van Duinen vind ik wel een leuke speler ja, Beugelsdijk vind ik een mindere uitvoering van vd Hoorn. Volgend seizoen die Laybylle van MVV halen en Bulthuis het centrum in.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123614652
Wat mij betreft pikken ze Finnbogarson op, kost een paar euro's maar dan heb je wel een goede spits. vd Gun lekker wegwezen, Mulenga moet ook, dus dan los je het daarmee op.

Anders Chevalier halen.
  maandag 4 maart 2013 @ 13:34:10 #292
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123614765
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat mij betreft pikken ze Finnbogarson op, kost een paar euro's maar dan heb je wel een goede spits. vd Gun lekker wegwezen, Mulenga moet ook, dus dan los je het daarmee op.

Anders Chevalier halen.
Die zijn veel te duur denk ik, je moet zulke spelers (Finnbogason, Chevalier, Malki....) halen VOOR ze in NL bekend zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123615822
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die zijn veel te duur denk ik, je moet zulke spelers (Finnbogason, Chevalier, Malki....) halen VOOR ze in NL bekend zijn.
Ja, maar daar zijn we nu te laat mee ;)

Als je Gerrit kan kopen voor 3m kan je ook Finnbogason halen. Voor hem een mooie opstap, voor ons een goede spits.
  maandag 4 maart 2013 @ 14:05:15 #294
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123615925
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:02 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ja, maar daar zijn we nu te laat mee ;)

Als je Gerrit kan kopen voor 3m kan je ook Finnbogason halen. Voor hem een mooie opstap, voor ons een goede spits.
Ik denk niet dat men nog een keer de fout maakt om 3 miljoen euro aan 1 speler uit te geven.
Ook een Finnbogason is geen garantie op veel goals, kan altijd anders lopen in een ander team.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123616810
Lijkt me ook geen goed idee om dure spitsen te gaan halen maar er moet wel wat gebeuren in de voorhoede. De Kogel komt gewoon te kort en ik vrees dat ze met Vd Gun door willen gaan (begrijp niet waarom) maar daar heb je echt weinig aan.
Die Van Duinen zie ik gisteren trekken en sleuren, loopt op elke bal en houdt daardoor drie verdedigers bezig. Zo iemand moeten we hebben, die past bij het Utreg-voetbal. Schalk heeft/had dat ook, lijkt me een speler die bij FCU past. Met Toornstra daarachter voor de steekbal en twee goeie buitenspelers kom je een heel eind.

Een centrum Vd Hoorn - Beugelsdijk zie ik trouwens wel zitten. Labylle en Bulthuis op de flanken :)
  maandag 4 maart 2013 @ 14:35:00 #296
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123617009
Er moet zeker wat bij voorin ja, daar zijn we het allemaal wel over eens. :)

Laat De Kruijff maar eens zien wat ie waard is met zijn scoutingsteam.

quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef Stampie22 het volgende:
Een centrum Vd Hoorn - Beugelsdijk zie ik trouwens wel zitten. Labylle en Bulthuis op de flanken :)
Dan heb je 2 rechtspoten in het centrum en 2 linkspoten op de flanken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123617104
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Er moet zeker wat bij voorin ja, daar zijn we het allemaal wel over eens. :)
Een jong, sleurend, Nederlands ventje dat het goed doet bij het publiek (type Kuyt). Dat lijkt me een mooie profielschets. Krijg je ook een leuke wisselwerking met het publiek, die is er nu nauwelijks. Een echte publiekslieveling hebben we niet. Platje, Van Duinen, Schalk.

quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Dan heb je 2 rechtspoten in het centrum en 2 linkspoten op de flanken.
Klopt, inderdaad geen goed idee ;)
  maandag 4 maart 2013 @ 14:41:22 #298
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123617237
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:37 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Een jong, sleurend, Nederlands ventje dat het goed doet bij het publiek (type Kuyt). Dat lijkt me een mooie profielschets. Krijg je ook een leuke wisselwerking met het publiek, die is er nu nauwelijks. Een echte publiekslieveling hebben we niet. Platje, Van Duinen, Schalk.

Mja maar zo iemand heb je eigenlijk al met Mulenga, als die blijft heb je juist een goalgetter ernaast nodig. Mocht Mulenga vertrekken dan zie een Van Duinen graag komen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123617506
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mja maar zo iemand heb je eigenlijk al met Mulenga, als die blijft heb je juist een goalgetter ernaast nodig. Mocht Mulenga vertrekken dan zie een Van Duinen graag komen.
Ik ga er voor het gemak inderdaad van uit dat Mulenga vertrekt. Ben nu al benieuwd naar de transferzomer want, hoewel dat natuurlijk wel van de markt afhangt, het lijkt er op dat we weer vier basisspelers kwijt gaan raken. Da's het plan in ieder geval wel: Kali, Mulenga, Asare, Wuytens.
Heeft Van Schaik trouwens niet gezegd dat dat nooit meer zou gebeuren, vier basisspelers tegelijk? :P
  maandag 4 maart 2013 @ 14:49:33 #300
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123617607
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:47 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Ik ga er voor het gemak inderdaad van uit dat Mulenga vertrekt. Ben nu al benieuwd naar de transferzomer want, hoewel dat natuurlijk wel van de markt afhangt, het lijkt er op dat we vier basisspelers kwijt gaan raken. Da's het plan in ieder geval wel: Kali, Mulenga, Asare, Wuytens.
Dat is inderdaad de bedoeling, maar ik vraag me wel af wie er zit te wachten op blessuregevoelige niet-EUers als Mulenga en Asare.

Het zou mij niets verbazen als ze beiden volgend jaar nog aanwezig zijn.
In dat geval zou je ook Asare linksback kunnen zetten volgend seizoen. (Bulthuis centrum, Oar linkshalf)

Maar dat het spannend gaat worden die transferzomer staat wel vast ja! :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123623140
Gerucht: Anouar Kali vertrekt naar RSC Anderlecht
04-03-2013
Utrecht – Anouar Kali wordt nadrukkelijk gevolgd door RSC Anderlecht. De Belgische koploper is een belangrijke gegadigde om de spelbepaler van FC Utrecht na dit seizoen in te lijven. De 21-jarige middenvelder is komende zomer transfervrij. Onderhandelingen met FC Utrecht om zijn contract te verlengen tot 2016 liepen vorige maand stuk.

Utrecht trainer Jan Wouters gaf al aan het vertrek van Kali te betreuren. “Ik vind het ontzettend jammer dat hij niet wil blijven. Maar ik snap zijn ambitie om het hogerop te zoeken.

Aan de andere kant: hij is nog jong, hij had ook kunnen wachten om zich eerst hier verder te ontwikkelen, om dat de stap te maken.

Is dit een goeie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')