dr was geen publiekquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:13 schreef baaart het volgende:
Voor al dat fluitpubliek gister in vak NN:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zaten meer kakkerlakjes in de thuisvakken dan het uitvak... maar jij zat natuurlijk op teletekst. En er was geen publiek omdat Feyenoord geen prijsverlaging wou. Stakkers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dr was geen publiek
behalve in t uitvak natuurlijk
Stakkers? Je bedoelt de PSV supporters die alleen een kaartje kopen als ze voor 'knaakie' naar binnen mogen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef baaart het volgende:
[..]
Er zaten meer kakkerlakjes in de thuisvakken dan het uitvak... maar jij zat natuurlijk op teletekst. En er was geen publiek omdat Feyenoord geen prijsverlaging wou. Stakkers.
Het laat uiteraard goed zien wat een goede supporters jullie zijn, als je zn leeg thuisvak heb dat het vol met uit supporters kan zittenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef baaart het volgende:
[..]
Er zaten meer kakkerlakjes in de thuisvakken dan het uitvak... maar jij zat natuurlijk op teletekst. En er was geen publiek omdat Feyenoord geen prijsverlaging wou. Stakkers.
dus als ik het goed begrijp 1250 uitvak en minimaal 1251 tussen de boeren?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef baaart het volgende:
[..]
Er zaten meer kakkerlakjes in de thuisvakken dan het uitvak...
Iemand een nekschotje voor immers ?quote:Lex Immers besefte woensdagavond laat dat Feyenoord zichzelf in Eindhoven tekort had gedaan. „Als we een keer uit van PSV hadden kunnen winnen, dan was het vandaag wel”, stelde de Rotterdamse schaduwspits teleurgesteld vast. „We zijn één moment niet scherp en dan krijg je 'm tegen in zulke wedstrijden.”
Mark van Bommel profiteerde in de slotfase bij een hoekschop van een gebrek aan scherpte bij Feyenoord (2-1). „Zonde”, aldus Immers."
kom je de 24ste ook gezellig naar rotterdamquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:33 schreef baaart het volgende:
Zo'n prijs vragen voor een kaartje waar je van te voren de uitslag al wel van weet... nee... als 't PEC was geweest had ik de prijs nog begrepen...maar tegen Feyenoord...
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:13 schreef baaart het volgende:
Voor al dat fluitpubliek gister in vak NN:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef baaart het volgende:
[..]
quote:
Alles geven is het probleem niet bij Immers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:33 schreef Jimbo het volgende:
Je krijgt godverdomme een paar ton om een keer in de week even twee keer 45 minuten alles te geven wat je kan, en dan nog verneuk je t zo hard.
Leuk. Hopelijk ook met een feyenoordshirtje ofzo; dan koop ik er gelijk een paar voor toekomstige verjaardagen van kleine neefjes en nichtjesquote:
Die feyenoordshirtjes met blijdorp erop worden limited. Paar duizend komen er op de markt. Of bedoel je een Olli met feyenoordshirt aan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk. Hopelijk ook met een feyenoordshirtje ofzo; dan koop ik er gelijk een paar voor toekomstige verjaardagen van kleine neefjes en nichtjes
2e inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die feyenoordshirtjes met blijdorp erop worden limited. Paar duizend komen er op de markt. Of bedoel je een Olli met feyenoordshirt aan?
het is jammer dat ze dr weer 70eur voor vragen waarsch. dat weiger ik te betalen voor goede merkkleding, laat staan voor een feyenoord shirt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die feyenoordshirtjes met blijdorp erop worden limited. Paar duizend komen er op de markt. Of bedoel je een Olli met feyenoordshirt aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |