Dat dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:59 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben echt blij dat er hier zo helder beschreven wordt wat me allemaal te wachten staat!Volle maagzuur monden, beelddenken met gaviscon, griesmeelpudding. Heerlijk!
Wat goed bezig!quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:48 schreef Spirit82 het volgende:
Zo, goed bezig, al zeg ik het zelf. Wel fijn dat de nesteldrang zich niet beperkt tot schoonmaakwoede maar ook tot administratieve opruimdrangUitvaartverzekering geinformeerd over zwangerschap, infopakket voor vriend aangevraagd want die is nog niet verzekerd
zorgverzekering gebeld om door te geven dat ik zwanger ben (blijkbaar gaat die info niet automatisch over van de oude zorgverzekeraar
) en een som geld aangevraagd van mn openstaande levensloopverzekering.
Nu ga ik maar weer eens aan het werk denk ik![]()
Thuiswerken
Bij inwendige echo zien ze het sowieso welquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:19 schreef ymme het volgende:
Hier is de nesteldrang nooit helemaal verdwenen ná de eerste.
En nu lijkt het alweer op zijn top te zijn! OMG.
Manlief is er dan ook echt niet blij mee. Helemaal doordat ik het door de vermoeidheid, pijn in mijn onderrug (kwaaltje v zwangerschap?) en dat virusje nu (keelpijn zulks, bespaar jullie de ranzige details) niet zelf gedaan krijg wat ik wel allemaal wil doen.
Dus ik ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelend aankomende maanden.
Is het trouwens gek dat ik de verloskundige nog niet gebeld heb?
Wil niet te vroeg bellen, ik heb nogal wat overgewicht, dus als ik een echo krijg wil ik wel graag meteen wat zien, anders onzeker etc. Ben morgen 6 weken.
Vriend wilde to-dolijsten omdat hij het overzicht kwijt was. Heb gister 2 uur lang 4 lijsten gemaakt (wat moeten we nog regelen, wat moeten we nog kopen, wat hebben we al, wat moet in een vluchttas) en die drol heeft er niet eens naar gekeken gisteravondquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:21 schreef L-E het volgende:
To-do-lijsten zijn de bom. Helpen mij het leven door.
Ik heb ook zulke lijsten!quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vriend wilde to-dolijsten omdat hij het overzicht kwijt was. Heb gister 2 uur lang 4 lijsten gemaakt (wat moeten we nog regelen, wat moeten we nog kopen, wat hebben we al, wat moet in een vluchttas) en die drol heeft er niet eens naar gekeken gisteravond
Owja die moet ook nog...quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke lijsten!
Behalve dan die van de vluchttas. Daar ben ik zó niet aan toe.![]()
Wel mijn bevalplan af, nog doorspreken met Vriendje maar ik ben er content mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |