Ik heb wel een paar keer levenloze figuren gehad, maar niks in de buurt van ditquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geniaalen het verhaal is niet verzonnen he?
je zou zon gek hebben
En dat hij hem dan belt: Ja ik ben op mijn hoofd gevallenquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer levenloze figuren gehad, maar niks in de buurt van dit
Trustenquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga voor de tweede keer vanavond slapen. Kusjekusje
quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:08 schreef supersof het volgende:
hahhah fokit, dat topic dat je postte![]()
Ja echt meest grappige wat ik hier ooit gelezen hebquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:08 schreef supersof het volgende:
Stukje FOK!historie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:08 schreef supersof het volgende:
Net als die chatgesprekken met online klantenservicesquote:
Prachtig dat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als die chatgesprekken met online klantenservices
''beste Willem Holleeder ik ben bezig met een boek waar al diverse persoonlijkheden hebben aan meegewerkt! ik wil u hier voor ook vragen!''quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
https://twitter.com/edwinvanegdom
dit is zijn twitter gvd![]()
wie zijn twitter is dat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
https://twitter.com/edwinvanegdom
dit is zijn twitter gvd![]()
Mooie dag, nieuwe kansen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geen sad pi dit keer zo vroeg?
mwa het is bijna vrijdagquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geen sad pi dit keer zo vroeg?
Wat moet je daar? Geen idee waar het is trouwensquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Joepie naar landgoed Hoenderdaell
Puppiesquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:20 schreef supersof het volgende:
Ik droomde dat ik een puppy mocht uitzoeken. En ze waren allemaal lief
Omg omg ik wil ook een puppyquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:20 schreef supersof het volgende:
Ik droomde dat ik een puppy mocht uitzoeken. En ze waren allemaal lief
een of andere excursie in anna paulowna ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat moet je daar? Geen idee waar het is trouwens
Mornin' Stuartquote:
Met schoolquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een of andere excursie in anna paulowna ofzo
Ja en ik heb geen zinquote:
Wanneer 'moet' je daar naartoequote:Op donderdag 31 januari 2013 10:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja en ik heb geen zinis gewoon 1,5 uur in een mongolenbusje zitten om er te komen
Busritten waren altijd het leukste van excursies bij mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja en ik heb geen zinis gewoon 1,5 uur in een mongolenbusje zitten om er te komen
Vandaag? Over een paar minuten dus?quote:
Mogguhquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:30 schreef Fok-it het volgende:
Goeiemorgen
hehe eindelijk een doorverwijizingmet horten en stoten dat nog wel
Veel plezierquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:30 schreef supersof het volgende:
Jaaa ze waren zo schattigen nu mijn andere lieve hond uitlaten
Morning Fok-itquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:30 schreef Fok-it het volgende:
Goeiemorgen
hehe eindelijk een doorverwijizingmet horten en stoten dat nog wel
pluto vergeetachtigequote:Op donderdag 31 januari 2013 10:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel plezier
Hoe heet je hond eigenlijk
quote:
Alles goed?quote:
Ik heb de godganse nacht niet kunnen slapen, maar okquote:
Oja, sorry, dat heb je inderdaad al verteldquote:
Dat is kut inderdaad. Melatonine proberen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb de godganse nacht niet kunnen slapen, maar ok
Geen reden tot klagen. En met jou? Waar is die verwijzing voor?quote:
ja stu had het al eerder gevraagdquote:
Sorryquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja stu had het al eerder gevraagd
En jaaa pluto
Voor het feit dat ik mijn leven aan het verneuken ben op deze manierquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen reden tot klagen. En met jou? Waar is die verwijzing voor?
En naar wie ben je nu doorverwezen danquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor het feit dat ik mijn leven aan het verneuken ben op deze manierIk heb een concentratieprobleem van hier tot Tokyo maar mijn huisarts is moeilijk aan het doen.
Het is meer een kwestie van een verkeerd slaappatroon denk ik. Afgelopen 2 weken vrij, dus laat naar bed, laat opstaan. En daarvoor nachtbraken om projecten af te krijgen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is kut inderdaad. Melatonine proberen?
GGZ. Maar nog steeds niet voor hetgeen wat ik wil. Ik denk, *naja eigenlijk weet ik gewoon* dat ik ADD heb, maar door een eerder psychologisch onderzoek wil mijn huisarts dat niet geloven. Dus uiteindelijk ben ik wel doorgestuurd onder het mom`je hebt toch een probleem dus'' Johquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
En naar wie ben je nu doorverwezen dan
is niet ergquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry![]()
Pluto
Ik was het even vergeten
Nou, ik hoop voor je dat je verder komt op deze manier en dat zij jou kunnen helpen danwel doorverwijzen. Klinkt allemaal nogal frustrerend op deze manierquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GGZ. Maar nog steeds niet voor hetgeen wat ik wil. Ik denk, *naja eigenlijk weet ik gewoon* dat ik ADD heb, maar door een eerder psychologisch onderzoek wil mijn huisarts dat niet geloven. Dus uiteindelijk ben ik wel doorgestuurd onder het mom`je hebt toch een probleem dus'' Joh
Huh kan die huisarts niets doen op basis van dat onderzoek?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GGZ. Maar nog steeds niet voor hetgeen wat ik wil. Ik denk, *naja eigenlijk weet ik gewoon* dat ik ADD heb, maar door een eerder psychologisch onderzoek wil mijn huisarts dat niet geloven. Dus uiteindelijk ben ik wel doorgestuurd onder het mom`je hebt toch een probleem dus'' Joh
Is heel frustrerend inderdaad. Wat ze ook zei, ja meeste mensen met ADD die medicatie slikken, zien geen verbetering door alleen de medicijnen. Nou dat slaat echt compleet nergens opquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik hoop voor je dat je verder komt op deze manier en dat zij jou kunnen helpen danwel doorverwijzen. Klinkt allemaal nogal frustrerend op deze manier
Gecompliceerd verhaalquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huh kan die huisarts niets doen op basis van dat onderzoek?
Ik heb geen idee. Ik verbaas me in alle eerlijkheid wel eens over de grote hoeveelheid ADD of ADHD diagnoses though. Het lijkt wel een trend en ik vraag me dan ook af in hoeverre mensen werkelijk worden geholpen of 'gewoon' worden weggestuurd met een middel als Ritalin. Maar goed, zoals gezegd heb ik er geen verstand van. Ik merk alleen op school dat steeds meer kinderen ADHD zouden hebben en dat vind ik wat vreemd eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is heel frustrerend inderdaad. Wat ze ook zei, ja meeste mensen met ADD die medicatie slikken, zien geen verbetering door alleen de medicijnen. Nou dat slaat echt compleet nergens opHoe kan je zoiets beweren als huisarts. dan spoor je echt niet
Is het ook. Vooral ook de handel in ritalin en het doorverkopen zorgt ervoor dat het steeds minder serieus genomen wordt, maar iemand zoals ik: Die waarschijnlijk zonder hulp gewoon niet eens meer kan studeren wordt zo naar de achtergrond geplaatstquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik verbaas me in alle eerlijkheid wel eens over de grote hoeveelheid ADD of ADHD diagnoses though. Het lijkt wel een trend en ik vraag me dan ook af in hoeverre mensen werkelijk worden geholpen of 'gewoon' worden weggestuurd met een middel als Ritalin. Maar goed, zoals gezegd heb ik er geen verstand van. Ik merk alleen op school dat steeds meer kinderen ADHD zouden hebben en dat vind ik wat vreemd eigenlijk
Ja zit nu in die busquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag? Over een paar minuten dus?
arme promquote:
IS vooral bij kleinere kinderen zo. Vaak zijn ze gewoon druk en irritant. Modeziekten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik verbaas me in alle eerlijkheid wel eens over de grote hoeveelheid ADD of ADHD diagnoses though. Het lijkt wel een trend en ik vraag me dan ook af in hoeverre mensen werkelijk worden geholpen of 'gewoon' worden weggestuurd met een middel als Ritalin. Maar goed, zoals gezegd heb ik er geen verstand van. Ik merk alleen op school dat steeds meer kinderen ADHD zouden hebben en dat vind ik wat vreemd eigenlijk
Zolang het maar niet van de Arriva isquote:
Het is natuurlijk verwerpelijk dat mensen erin handelen voor financieel gewin en daardoor inderdaad anderen benadelen. Want 'het zal wel'. Maar verder onderzoek lijkt me in ieder geval gewenst bij jouquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook. Vooral ook de handel in ritalin en het doorverkopen zorgt ervoor dat het steeds minder serieus genomen wordt, maar iemand zoals ik: Die waarschijnlijk zonder hulp gewoon niet eens meer kan studeren wordt zo naar de achtergrond geplaatst
nee van Wellantcollegequote:Op donderdag 31 januari 2013 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zolang het maar niet van de Arriva is
Vaak zijn kinderen gewoon kinderen maar vinden ouders het moeilijk om er mee om te gaan. Ik krijg ook sterk de indruk dat het een modeziekte is inderdaad. Vroeger was men kleurenblind of allergisch voor van alles en nu dit. Nou ja, het zal wel, ik ben geen artsquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IS vooral bij kleinere kinderen zo. Vaak zijn ze gewoon druk en irritant. Modeziekten.
Jullie hebben eigen bussen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee van Wellantcollege
joahquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie hebben eigen bussen?
Ik heb ook een koemelkallergie, tomatenallergie, hooikoorts en een huismijtallergie. Alleen van de hooikoorts ga ik straks weer wat merkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vaak zijn kinderen gewoon kinderen maar vinden ouders het moeilijk om er mee om te gaan. Ik krijg ook sterk de indruk dat het een modeziekte is inderdaad. Vroeger was men kleurenblind of allergisch voor van alles en nu dit. Nou ja, het zal wel, ik ben geen arts
Oh zulke busjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
joahpassen maar 8 mensen in exclusief bestuurder hoor
Een koemelk allergie op jouw leeftijd is wel heel extreem volgens mij hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook een koemelkallergie, tomatenallergie, hooikoorts en een huismijtallergie. Alleen van de hooikoorts ga ik straks weer wat merken
we zitten ook maar met 3 personen in het busje en de rest zit in de anderequote:Op donderdag 31 januari 2013 10:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh zulke busjesGrote bussen kan nog wel wat vermakelijk gekloot opleveren
Ja heb ik sinds babyzijnde ook geen last meer van natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een koemelk allergie op jouw leeftijd is wel heel extreem volgens mij hoor![]()
Gewoon morgenochtend downloadenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:54 schreef supersof het volgende:
Vanavond mis ik widm omdat ik moet werken. even huilen hoor
Hoezo zit je in een busje? Was er gratis snoep?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we zitten ook maar met 3 personen in het busje en de rest zit in de andere
ja of vannacht op uitzending gemist kijken. Alhoewel ik morgen weer vroeg op moet. maar achquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon morgenochtend downloaden
Nee dat werkt tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo zit je in een busje? Was er gratis snoep?
Tot hoe laat moet je werken danquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:54 schreef supersof het volgende:
Vanavond mis ik widm omdat ik moet werken. even huilen hoor
Gelukkig maarquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja heb ik sinds babyzijnde ook geen last meer van natuurlijk
Nostalgie dit datquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat werkt tegenwoordig niet meer
Omdat we naar Landgoed Hoenderdaell gaan, nee helaas nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo zit je in een busje? Was er gratis snoep?
van 17-20. En is om 20.30 afgelopen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je werken dan
Is Pluto nu al weggeweest![]()
Ik lees steeds Hoerendaellquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omdat we naar Landgoed Hoenderdaell gaan, nee helaas niet
Sterkte.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat schiet ook niet op zeg, 3 uurtjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:57 schreef supersof het volgende:
[..]
van 17-20. En is om 20.30 afgelopen.
En ja hij is al uit geweest. Maar het regent en hij haat regenDus hij wilde niet meer verder.
prom, waarom gaan jullie naar een dierentuinquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lees steeds Hoerendaell
Nou, morgen weer van 7-17quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet ook niet op zeg, 3 uurtjes
Regen, ik heb ook niets met regen
Ik HAAT regen
En jij bent pas 18quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ohja dat doet me er aan denken, moet vanavond de teamleider uithangen. 15-jarige YOLOSWAGGERS aan het werk krijgen
omdat ik een dierenopleiding doequote:Op donderdag 31 januari 2013 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
prom, waarom gaan jullie naar een dierentuin
http://www.landgoedhoenderdaell.nl/?content=dieren
hihaho. kei gezellig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ohja dat doet me er aan denken, moet vanavond de teamleider uithangen. 15-jarige YOLOSWAGGERS aan het werk krijgen
Zo, lange dag morgen dan zegquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, morgen weer van 7-17
regen op de fiets is niet fijn, verder maakt me niet uit
huh, ik dacht dat je opleiding deed om in een winkel te kunnen werken?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ik een dierenopleiding doe
Ik val af en toe in voor een teamleider. En deze jongens zijn vrij kinderachtig hoor.quote:
Leuke opleiding?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ik een dierenopleiding doe
Gewoon maar een beetje lol maken danquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik val af en toe in voor een teamleider. En deze jongens zijn vrij kinderachtig hoor.
hahaha ja echt hatelijk dat. En ja lange dag maar wel veel geldquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, lange dag morgen dan zeg
Regen is op de fiets is verschrikkelijk. Zeker als je dan van huis weggaat en je komt ergens zeiknat aan
Ja dierenwinkel en hierna ga ik management doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]
huh, ik dacht dat je opleiding deed om in een winkel te kunnen werken?!
Ik ben ook leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hihaho. kei gezellig.
teamleiders bij ons zijn wel leuk
ooooh. leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dierenwinkel en hierna ga ik management doen
Precies, cashquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ja echt hatelijk dat. En ja lange dag maar wel veel geld
Waardeloosquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En zondag lekker brak van 1400-1830
Dat is goed voor jequote:Op donderdag 31 januari 2013 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Zaterdag moet ik van 16-21:15
Echt wel. Kei stoer, zo'n emo look met mascara vlekken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, cash
Maar dat ziet er niet uit achter de broodjes als je verregent bent![]()
uh wtf?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vernietig die kinderen mentaal, laat ze huilen en huilen en huilen.
Neequote:Op donderdag 31 januari 2013 11:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt wel. Kei stoer, zo'n emo look met mascara vlekken.
Ik morgen van 7-17quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook leuk
Ik moet zaterdag ook van 7-17
En zondag lekker brak van 1400-1830
Laat jij je ook even onderzoekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vernietig die kinderen mentaal, laat ze huilen en huilen en huilen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat jij je ook even onderzoeken
With great power comes great responsibilityquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij is hun teamleider, hij heeft die macht.
nee man ik heb nauwelijks make-up op. En waterproefmascara. En capuchonquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee
Ik zou je uitlachen![]()
Doe dan een regenjas aan ofzo
Regenpakken zijn tofquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee man ik heb nauwelijks make-up op. En waterproefmascara. En capuchonDus komt goed.
Regenpakken zijn niet leuk.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:05 schreef supersof het volgende:
o m g
Ik krijg elke dag een aanbieding van Kruidvat in mn mailbox. vandaag dit:
MAXIMAle korting, wie WILLEM niet?! Junior Hairspray: nu 2 stuks voor slechts ¤4,-!
Whut
nee stu. Nee.quote:
Au naturelquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee man ik heb nauwelijks make-up op. En waterproefmascara. En capuchonDus komt goed.
Regenpakken zijn niet leuk.
Mijn koffie, wat doe jequote:Op donderdag 31 januari 2013 11:05 schreef supersof het volgende:
o m g
Ik krijg elke dag een aanbieding van Kruidvat in mn mailbox. vandaag dit:
MAXIMAle korting, wie WILLEM niet?! Junior Hairspray: nu 2 stuks voor slechts ¤4,-!
Whut
Waarom niet? Je wil toch centjes verdienenquote:
respect als je kunt skateboardenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een vriend van me heeft een eigen longboard gebouwd
Ik moet er ook nog echt een hebben
Ja maar het is niet leuk als je altijd de klos bent tot sluitquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Je wil toch centjes verdienen
Echt flauwquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn koffie, wat doe je
Ze vertrouwen jou met zo'n grote verantwoordingquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar het is niet leuk als je altijd de klos bent tot sluit
Longboarden, net wat andersquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:06 schreef supersof het volgende:
[..]
respect als je kunt skateboardenIk kan dat dus echt niet.
Wel waveboarden
Ja iddquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Au naturel
van die meisjes die letterlijk een laag make-up op hebben
en daarna nog een verjaardag waar ik niet mag drinken omdat ik nog moet rijdenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze vertrouwen jou met zo'n grote verantwoording
Nee, dat is ook gewoon kut inderdaad
Hoezo is dat anders dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Longboarden, net wat anders
Aantal keer gedaan, met iemand anders bord, toen iets verrekt
Ga er deze lente eentje kopen, lekker vanaf het station naar school cruisen
Hoe mooier de verpakking, hoe nuttelozer de inhoud zeg ik dan maar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja iddLopen er wel rond, en ze doen geen ene flikker.
Nee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:08 schreef Stuart het volgende:
Alle schoolkindjes hebben toch regenpakken![]()
Je hebt al een rijbewijsquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en daarna nog een verjaardag waar ik niet mag drinken omdat ik nog moet rijden
hahahaaquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe mooier de verpakking, hoe nuttelozer de inhoud zeg ik dan maar.
Gaat minder om de tricks. Downhill boarden op de posbankquote:
Omdat. Regenjassen niet hip zijn.quote:
ieeeh, doe je dat. Ik vind van de dijk af al engquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat minder om de tricks. Downhill boarden op de posbank
Who cares? Als je maar droog blijft toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat. Regenjassen niet hip zijn.
omdat mijn ouders met hun auto gaan en ik met mijn eigen auto vanaf mijn werk gaquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt al een rijbewijs![]()
Dat was ik alweer vergeten
Waarom kan een ander niet rijden
Nou ik vind het nou niet echt fijn om met zo'n ding te lopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Who cares? Als je maar droog blijft toch?
Het is mij om het even of mensen mij hip vinden of niet. I couldn't care less![]()
Je zit nog op school en heb toch een eigen auto?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat mijn ouders met hun auto gaan en ik met mijn eigen auto vanaf mijn werk ga
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zit nog op school en heb toch een eigen auto?![]()
Mijn jas mag wel nat worden hoor. Maar het is lamswol en geen capuchon dus schiet niet opquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik vind het nou niet echt fijn om met zo'n ding te lopenJe hebt toch ook gewoon een jas aan die nat mag worden.
Jij verwend nestquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Janja mijn vader steelt hem doordeweeks omdat ik ook een brommer heb
Woon je in Uithoornquote:
Ja, ik heb tot mijn 6e in Amstelveen gewoondquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woon je in UithoornIk dacht Amstelveen
Het is ook niet zo ver van elkaar tochquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, ik heb tot mijn 6e in Amstelveen gewoond
Hier zat ik niet bij, maar het is zeker vet hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ieeeh, doe je dat. Ik vind van de dijk af al eng
Nee 5 kilometerquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook niet zo ver van elkaar toch
Dat is prima te doen danquote:
Nou geweldig, net gezellig langs AZ geredenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is prima te doen dan
Vermaak je je in de bus
Zo zie je nog eens wat. Geniet ervan meid, zo'n leuke tripquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou geweldig, net gezellig langs AZ gereden
Ja ik geniet er intens vanquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zie je nog eens wat. Geniet ervan meid, zo'n leuke trip
Hypoquote:
Hoe gaat tie ermee?quote:
Ja moet je vooral de hele tijd op FOK! zittenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik geniet er intens van
Wow ja best vetquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier zat ik niet bij, maar het is zeker vet hoor.
Ik heb een reuzeleuke klasquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet je vooral de hele tijd op FOK! zittenHeb je geen leuke klas ofzo?
wel goed hoor. moest vroeg op om naar de dokter te gaan, maargoed. met succesquote:
Tip: voor je downhill gaat; leren stoppen. Moeilijker dan je denkt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow ja best vetAlleen wel eng lijkt me
Ah gelukkig maarquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wel goed hoor. moest vroeg op om naar de dokter te gaan, maargoed. met succes
Nou ik denk niet dat ik dat ooit ga doen. misschien danquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tip: voor je downhill gaat; leren stoppen. Moeilijker dan je denkt.
Volgende week wel weer naar school gaan jijquote:
Ik ga morgen wel weer denk ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende week wel weer naar school gaan jij
Goedzoquote:
Mehquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GoedzoDenk dat jij er meer aan hebt als je op school zit en afleiding hebt
Je hoeft ook niet blij te doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mehdoen alsof je blij bent is zo vermoeiend
![]()
Ja dat is wel waar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet blij te doen.Maar hele dag thuis zitten ga je alleen maar over alles nadenken.
En als je het niet volhoudt kan je altijd nog eerder naar huisquote:
Ja oké.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je het niet volhoudt kan je altijd nog eerder naar huis
Moet nog allerlei dingen regelen met omzetten en studie blablaquote:
Koetsjiequote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mehdoen alsof je blij bent is zo vermoeiend
![]()
Naast werken, helemaal niksquote:
Ohja, wat dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet nog allerlei dingen regelen met omzetten en studie blabla![]()
Ik kan wel raden wat jij de hele dag nog gaat doen in ieder geval
Slowchattenquote:
nee ik wil vandaag minder doen. Heb gister al heel de dag gedaan terwijl ik ook andere dingen te doen heb.quote:
Stond je gisteren ook alquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom denk ik ook wel in de top100 vandaag als het zo door gaat
het begint wel een beetje verslavend te lijken jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik wil vandaag minder doen. Heb gister al heel de dag gedaan terwijl ik ook andere dingen te doen heb.
O really? Hoger danquote:
ja daaromquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het begint wel een beetje verslavend te lijken ja
GC> Dagcijfersquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
O really? Hoger danWaar staat die ook al weer
29. 150 VoornaamAchternaamquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
O really? Hoger danWaar staat die ook al weer
Daar zal ik ook wel in staan vandaagquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom denk ik ook wel in de top100 vandaag als het zo door gaat
Haha. ach na het stofzuigen weer een schone kamerquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja daaromen moet kamer opruimen en stofzuigen. Ik HAAT stofzuigen
Herkenbaar. Ik zal vandaag overigens ook niet op 1 staanquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik wil vandaag minder doen. Heb gister al heel de dag gedaan terwijl ik ook andere dingen te doen heb.
Oh damnquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:38 schreef supersof het volgende:
[..]
29. 150 VoornaamAchternaam
GC / Dagcijfers #226 Geen Leven
Ja dat welquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. ach na het stofzuigen weer een schone kamer![]()
nee ik heb het meestal wel weer gezien na een paar uur hier eigenlijkVooral savonds heb ik wel weer behoefte om een filmpje te kijken of gewoon tv ofzo
Nee laten we sportief zijn en de top drie aan andere mensen gevenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik zal vandaag overigens ook niet op 1 staan
Waarom denk je dat er als titel geen leven staatquote:
Harde feiten komen hard aan jaquote:
11. 246 Fok-itquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er als titel geen leven staat![]()
Jaja. Ik weet hetquote:
Inderdaad.quote:
quote:
Sounds like a planquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee laten we sportief zijn en de top drie aan andere mensen geven![]()
Liever jij dan AppleCakequote:Op donderdag 31 januari 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]__ ik weet het. Maar woensdag is mijn vrije dag. Dus het kan niet erger.
Hou alsjeblieft op over hemquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liever jij dan AppleCake
Ik eet altijd brood als ontbijtquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:44 schreef supersof het volgende:
Wat aten jullie als ontbijt? Ik heb geen idee wat ik zal eten.
Tosti kaas-salamiquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:44 schreef supersof het volgende:
Cerealquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:44 schreef supersof het volgende:
tosti is wel een goede, alleen dan zonder vleesquote:
Ik vind een tosti met alleen kaas ook het lekkerstquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
tosti is wel een goede, alleen dan zonder vlees
Ja ik ook. Obviouslyquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind een tosti met alleen kaas ook het lekkerst
wat?quote:
appol is inderdaad vervelend gewordenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liever jij dan AppleCake
Leuk racespelletjequote:
Er zijn nog steeds mensen hier die hem erg leuk vinden dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
appol is inderdaad vervelend geworden
ken ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk racespelletjeSpeelde ik altijd op de middelbare school
![]()
moet eigenlijk een FOK!-groep ervoor aan maken
wie dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen hier die hem erg leuk vinden dus
JRRY bijvoorbeeldquote:
vega?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
tosti is wel een goede, alleen dan zonder vlees
quote:
dat is dan meteen de enige lijkt mequote:
Gaygayquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is dan meteen de enige lijkt me
4GB internet per maandquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Abbo verlengd. 75 minuten, onbeperkt sms, 4GB internet
eerste 14 maanden 50% korting ipv 12, omdat telemarketeervrouwtje me zo aardig vindt
JA tijdelijke actie ipv 1GB.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
4GB internet per maand![]()
Dat is wel erg veel
Tofquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA tijdelijke actie ipv 1GB.
Ja, dat is het toffequote:Op donderdag 31 januari 2013 12:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tof
En die 4GB is voor de gehele periode van je contract
jepquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Over longboarden gesproken:
https://i.chzbgr.com/maxW500/6960505088/h4436CBC8.gif
Ik embed hem niet want anders wordt iedereen boos enzo
[..]
vega?
[..]
Werkzequote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Ik kan u slecht verstaan, waarschijnlijk bevindt u zich op een plek met slecht bereik.
''Niet mijn schuld, is jullie netwerk''
succes met werkenquote:
Nee toch?!quote:
Doe je goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Abbo verlengd. 75 minuten, onbeperkt sms, 4GB internet
eerste 14 maanden 50% korting ipv 12, omdat telemarketeervrouwtje me zo aardig vindt
Jawelquote:
Oh ik dacht niet zozeer.quote:
En toch twee maanden kortingquote:
Doen ze bij iedereen hoorquote:
Dat is gewoon de opname voor hunquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doen ze bij iedereen hoor
Alleen ik moest het contract telefonisch bevestigen dus ging ze het contract + voorwaarden opdreunen
Oh niet opscheppen danquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doen ze bij iedereen hoor
Alleen ik moest het contract telefonisch bevestigen dus ging ze het contract + voorwaarden opdreunen
Ik voelde me heel even speciaal tot ik me dat realiseerdequote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voelde me heel even speciaal tot ik me dat realiseerde
Ja kei mooi tochquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En die glitters
Doet met denken aan de krabbelplaatjes van hyves
Je bent gewoon jaloers op mijn goede smaak.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn goede smaak.
[ afbeelding ]
quote:
Film aan het kijkenquote:
Ja kei saai vandaag. Iedereen is weg.quote:
Iedereen zit op school he. het is pas 1 uurquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kei saai vandaag. Iedereen is weg.
ja maar toch was het gisteren rond deze tijd nog wel drukkerquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen zit op school he. het is pas 1 uur
Ik zet er ook maar even eentje aan.quote:
Saaie menschen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kei saai vandaag. Iedereen is weg.
Groep 8 is woensdag-middag vrij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar toch was het gisteren rond deze tijd nog wel drukker
Schoolquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen zit op school he. het is pas 1 uur
Kijk er tegenwoordig elke dag bijna wel 1quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zet er ook maar even eentje aan.
[..]
Saaie menschen.
Netjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |