quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
Ben vast iemand vergeten die nog wakker is
Maar dan moet er no homo staan en daar was geen ruimte voorquote:
pff als dat de reden is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dan moet er no homo staan en daar was geen ruimte voor
Ga lerenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
ben je ook zo teleurgesteld. ghhjsdksfjkkdlfkerjkcxndks
#YOLO to the max.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 22:58:11 ]
ja zo gezellig samen xd xdquote:
Hij wint toch nietquote:
Nee dus kan het best zeggenquote:
Je breekt zn hart nuquote:
DOEI JRRYquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
en en en en en en NU ga ik weer leren doei.
twee seconde te laat verdoriequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
Succes en tot zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
quote:
Maar ik bedoel de hoofdprijs he. Niet die 6 pond fzoquote:
quote:
Heb het nog niet op mijn foon gezetquote:
Obviouslyquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik bedoel de hoofdprijs he. Niet die 6 pond fzo
tis dat je fobo niet open isquote:
Oke,quote:
Sorryquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
tis dat je fobo niet open is
rietje!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
He, fristi met een rietje of met mond?
geeft niks dushiquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:03 schreef Taexon het volgende:
zaterdag weer hopelijk
Oke nu stop ik met me kut filmpjes
Ohjaaquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Naamtopique met toffe mensen
ja maar je genietquote:
aaah wat een poepiequote:
echt nietquote:
Al mijn zakgeld zal opgaan aan ticketsquote:
I love youquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar normaal ben ik negatief en zeur ik alleen maar
quote:
welke tickets.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al mijn zakgeld zal opgaan aan tickets
Love you tooquote:
Ik ben een klootzakquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Stuart, heb jij een behoefte aan een vriendin? Of ben je echt lief?![]()
quote:
ooh zoquote:
Gebrek aan ruimte lieverdquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
Wat is dit nou weer voor TT?
Ik ga al weg
Ja ja anders zou je niet vragen of ik goed had geslapen enzoquote:
ja dat dacht ik eigenlijk al maar met stu weet je het nooit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja je moet altijd nadenken he zoals ik altijd doe
Faux. Baas.quote:
Maar dat is toch ook normaal om te vragen? Vind ik tenminste wel hoor. Anders is het hier allemaal zo oppervlakkigquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ja anders zou je niet vragen of ik goed had geslapen enzo
Oh okequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook normaal om te vragen? Vind ik tenminste wel hoor. Anders is het hier allemaal zo oppervlakkig
Stu is dan ook een Engelsman geworden met die weet je het nooitquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat dacht ik eigenlijk al maar met stu weet je het nooit.
ja zo onvoorspelbaar als het weer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Stu is dan ook een Engelsman geworden met die weet je het nooit
Ik vraag het ook alleen maar als ik iemand aardig vind hoor. Als ik iemand niet mag negeer ik die persoon welquote:
Nou als je het over Piet Paulusma hebt niet hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zo onvoorspelbaar als het weer.
Ja maar het pakt altijd toch wat anders uit he.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nou als je het over Piet Paulusma hebt niet hoor
Ja, Piet Paulusma is een bitchquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar het pakt altijd toch wat anders uit he.
yayy vrijdagquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
Nog 2 dagen en dan is het weer weekend![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij weet heus wel dat dat niet snel hoeft
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
Nog 2 dagen en dan is het weer weekend![]()
jij bent een stukje gras?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:15 schreef Faux. het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik dat nou rechtsonder?
Bert heeft wel een bazen fok bureau of is die neit gvan bert?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:15 schreef Faux. het volgende:
[ afbeelding ]
Yupquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:15 schreef Faux. het volgende:
[ afbeelding ]
Awhquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vraag het ook alleen maar als ik iemand aardig vind hoor. Als ik iemand niet mag negeer ik die persoon wel
En jij gaf aan dat je al een tijd lang niet goed sliep dus dat vond ik zielig en dan is het belangrijk dat het beter met je gaat
Nee op dat placematachtigdingquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent een stukje gras?
Ja wist je dat niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:15 schreef Faux. het volgende:
[ afbeelding ]
zekur wel.quote:
Eén post in die hele reeks en dan toch op dat bureauquote:
Zoveel tandpasta en tandenborstelsquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:15 schreef Faux. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HAHAHAHA wat een woordspeling weer
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Eén post in die hele reeks en dan toch op dat bureau_!
Neequote:
godsamme ik dacht dat doe je eromquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:17 schreef Taexon het volgende:
[..]heel slecht van me dat ik dat niet zag
Ik ben benieuwd naar je accent trouwensquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je accent trouwens
Ik wil ook een cool engels accent
Dan weet je het nuquote:
Nope nog geneensquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godsamme ik dacht dat doe je erom
Ditquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
If i had a british accent i would never shut up
Geeneensquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geneens
Oke
Nee laat, moe, fok, blabla
Heb je alquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil een Amsterdams accent
oke manquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geeneens
Zit mobiel en op whatsapp mis ik dan ook heel vaak letters etc vanwege kut toetsenboard
Dat is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil een Amsterdams accent
Ik vind het wel gezellig klinken maar ook een beetje asoquote:
echt welquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke jij wint valt wel mee
Ik heb gewoon geen accent zover ik weet
Poshquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Amstelveens is toch heel anders hoor
dat wijf van fieldfucken is pas erg, vergeleken met dat ben ik een kakkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig klinken maar ook een beetje aso![]()
Dat wijfquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat wijf van fieldfucken is pas erg, vergeleken met dat ben ik een kakker
Ja je merkt wel waar je vandaan komt zeg maarquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hillegommers hebben gewoon een raar accent.. had het eerst erger
Ik pas me vrij snel aanquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja je merkt wel waar je vandaan komt zeg maar
Same!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik praat normaal dus ben van alle markten thuis
Ben zelf ook blij dat ik het niet meer erg hebquote:
Lemon!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:28 schreef Bitterlemon het volgende:
Muziek.
Zijn er nog steeds overal dwergen?
Ik vind een Australisch accent leukquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben zelf ook blij dat ik het niet meer erg heb
Maar dat is het zelfde als dat de meeste mensen hier echt son zeggen inplaats van zon en zo heb je nog wel een hoop van die dingen
Zuid-Hollands accentquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben zelf ook blij dat ik het niet meer erg heb
Maar dat is het zelfde als dat de meeste mensen hier echt son zeggen inplaats van zon en zo heb je nog wel een hoop van die dingen
Raise up light heel snel zeggen klinkt als raiserblade ofzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind een Australisch accent leuk
It does, coolquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Raise up light heel snel zeggen klinkt als raiserblade ofzo
Leuke dag gehad?quote:
#browniefeitjesquote:
What have you done?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, ik ben helaas wel kreupel.
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:33 schreef Bitterlemon het volgende:
Ja, alle lilliputters zijn nog present.
Zeg je tegen iemand die vrijwel al zijn schooltijd etc in Haarlem en omstreken heeft doorgebrachtquote:
helaas pindakaasquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:33 schreef Bitterlemon het volgende:
Ja, alle lilliputters zijn nog present.
Ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?
quote:
Ja maar als je lang ergens woont neem je vanzelf die gebruiken aan enzulksquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zeg je tegen iemand die vrijwel al zijn schooltijd etc in Haarlem en omstreken heeft doorgebracht
Ben eigenlijk ook een Haarlemmer
Hoe lang ben jij dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja.
Iedereen is hier 1.78 of kleiner.
1.78 presentquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja.
Mensen uit Haarlem kunnen de R niet uitsprekenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zeg je tegen iemand die vrijwel al zijn schooltijd etc in Haarlem en omstreken heeft doorgebracht
Ben eigenlijk ook een Haarlemmer
Ik ben de kleinstequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja.
Ja, veel pijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]jij zegt ook veel he
Veel pijn of valt mee?
1.93quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben de kleinste![]()
Hoelang ben jij dan? 1.78 zeker
jij bent zo averagequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
1.78 present
Kut lengte waarom zei ik geen 1.77 of 1.79
1.78 is te mainstream hipster alluz
Klopt dat had ik ook heel erg.. valt nu wel meequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen uit Haarlem kunnen de R niet uitspreken
Herder is hedder
Verder is vedder
... Jezus christus, you're fucking tall as hellquote:
zo zie je maar hoe snel de inburgering gaatquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt dat had ik ook heel erg.. valt nu wel mee
Ik ging haast alleen maar met Haarlemmers om, en Hillegommers hebben een heel ander accent dan Leidenaren en bendequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar als je lang ergens woont neem je vanzelf die gebruiken aan enzulks
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo zie je maar hoe snel de inburgering gaat
Awhquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, veel pijn.
Leuk hè, cryptische berichten?
Het klinkt ook heel anders maar je hoort duidelijk dat je daar woontquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ging haast alleen maar met Haarlemmers om, en Hillegommers hebben een heel ander accent dan Leidenaren en bende
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
3 meter.
Of had je het niet over mijn pener?
Okequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het klinkt ook heel anders maar je hoort duidelijk dat je daar woont
Valt wel mee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
... Jezus christus, you're fucking tall as hell
pics danquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ik ben ook nog eens breed, en echt breed.
Best klein, dwergquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
3 meter.
Of had je het niet over mijn pener?
naww nee hoorquote:
Dik dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Valt wel mee.
quote:
Een kubusquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Heb een vagijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe groot is die van jou dan?
Bij jullie thuis hoor je ook aan iedereen wel watquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naww nee hooris wel grappig hoe je van de meeste mensen kunt horen waar ze vandaan komen
Je hebt breed en echt breed. Echt breed is wel dikquote:
Nee geen picsquote:
Ja maar mijn ouders hebben heel lang in Amsterdam gewoond, ik nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij jullie thuis hoor je ook aan iedereen wel watis grappig maar eigenlijk let ik er verder nooit op
dus geen idee wat voor accent echt
wow dat is best lang. net als fokit.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een soort grote Jerom dus
[ afbeelding ]
Pics.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:41 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik ben in ieder geval breder dan de gemiddelde persoon van mijn lengte (mannen dus hè).
Natuurlijk zijn er wel mensen die breder zijn dan ik.
Oké, best wel breed dan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt breed en echt breed. Echt breed is wel dik
Je hebt inderdaad wel een accentquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar mijn ouders hebben heel lang in Amsterdam gewoond, ik nietben er alleen geboren en daarna naar Amstelveen verhuisd dus ik schijn als een kakker te praten ofzo
Je doet me denken aan Dikkie Dikquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:41 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik ben in ieder geval breder dan de gemiddelde persoon van mijn lengte (mannen dus hè).
Natuurlijk zijn er wel mensen die breder zijn dan ik.
Stuart echt de teringquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een soort grote Jerom dus
[ afbeelding ]
Picsquote:
wat dan welquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel een accentmaar kan het niet echt een kakker accent noemen
Jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
wow dat is best lang. net als fokit.
ja godsamme nu wil ik het wetenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee dat is het probleemik kan accenten en bende echt nooit plaatsen
Meh.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
wow dat is best lang. net als fokit.
Ik heb echt geen idee sorryquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja godsamme nu wil ik het weten
stuquote:
Hoe zie JIJ eruit dan? Soort van Raymond van Barneveldquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze vroeg toch om een pic van iemand die breder is dan ik?
nouhou godsammequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe zie JIJ eruit dan? Soort van Raymond van Barneveld
Hey Barney
[ afbeelding ]
Captain Americaquote:
quote:
Godsamme stuquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Barney
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kom maar als je het weet
Op een dag moet ik gewoon weten wie je bentquote:
quote:
Awhquote:
Nee, ga weg, jij ielig dwergje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Barney
[ afbeelding ]
Nou, er zullen vast mensen zijn die dat woest aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ga weg, jij ielig dwergje.
Geeft niets ouwequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ook sorry ik had je geen dwergje moeten noem men soriie
Op FOK! zijn we heel liefquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
prom en tax zijn zo aardig tegen elkaar he
Op die dag zal je al zo oud en rimpelig zijn dat ik je niet eens meer probeer te hosselen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op een dag moet ik gewoon weten wie je bent
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Op die dag zal je al zo oud en rimpelig zijn dat ik je niet eens meer probeer te hosselen.
ja sowiesoquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
prom en tax zijn zo aardig tegen elkaar he
Hoe lang ben jij dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, er zullen vast mensen zijn die dat woest aantrekkelijk vinden
Ik kan gewoon echt geen accenten plaatsenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vrijdag wil ik het horen anders ga ik naar huis
dan heb ik het gewoon niet klaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt geen accenten plaatsen
Oke dan heb je geen accentquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan heb ik het gewoon niet klaar
je kan gewoon niet kiezen dat is jouw probleemquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke dan heb je geen accent
Maar dan heeft bijna niemand een accent bij mij
Gelukkig ben ik niet de enigste met dat probleemquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je kan gewoon niet kiezen dat is jouw probleem
enigequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enigste met dat probleem
ja echt welquote:
Dit is dan ook geen gewone kikkerquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Maar je wilt me toch niet hosselen hoor![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hé, geen interesse tonen.
Ik buig wel door m'n knieën ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |