Gewoon nee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Doet me denken aan Mario Been 'maar we hebben zo'n jonge ploeg' *RILT
Inzet prima? Ik heb om te beginnen niet vaak zo'n lamlendig ajax - feyenoord en Feyenoord - twente gezien. Ook vandaag spatte de passie er niet vanaf.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Met name El Ahmadi wordt enorm gemist voor de creativiteit. Inzet is prima maar je mist kwaliteit.
Fout van De Vrij volgens een getergde Koeman.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef Muto het volgende:
Trouwens is het bij die corner bizar dat die speler überhaupt de bal mag aannemen en schieten. Kennen we allemaal janken op Mathijsen en Mulder, maar die bal moet gewoon geblokt worden.
Ach donder toch op man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Inzet prima? Ik heb om te beginnen niet vaak zo'n lamlendig ajax - feyenoord en Feyenoord - twente gezien. Ook vandaag spatte de passie er niet vanaf.
Was ook een fout van De Vrij ja, maar Mathijsen deed ook niksquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef Muto het volgende:
Trouwens is het bij die corner bizar dat die speler überhaupt de bal mag aannemen en schieten. Kennen we allemaal janken op Mathijsen en Mulder, maar die bal moet gewoon geblokt worden.
Daarom maakte ik 'm snel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik zat ook op een Ollie TT te wachten
En toch zijn er mensen die stug blijven denken dat Feyenoord een serieuze titelkandidaat is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:51 schreef arjan1212 het volgende:
Feyenoord weer een illusie armer. Een waardeloos 2013 tot nu toe voor Feyenoord. Een lachwekkende 0-0 tegen AGOVV, verlies van Brugge, Ajax en Psv. We komen simpelweg kwaliliteit tekort om echt hoge ogen te gooien
Insomia is niet in staat de sfeer van het topic aan te voelen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik zat ook op een Ollie TT te wachten
misbruik je machtquote:
busje opwachten, rijnmond vertellen dat ze moeten werken voor dat geld en het is compleetquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Inzet prima? Ik heb om te beginnen niet vaak zo'n lamlendig ajax - feyenoord en Feyenoord - twente gezien. Ook vandaag spatte de passie er niet vanaf.
ben helemaal panja hier manquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insomia is niet in staat de sfeer van het topic aan te voelen.
Toen Koeman kwam stond alles er toch veel kutter voor en deed hij ook niet zulke uitspraken na een nederlaag. Hij eiste scherpte en noemde in de media nooit verzachtende omstandigheden voor welke nederlaag dan ook. Echt nooit gewoon.quote:
Koeman heeft er ook geen kijk op hoor. Hoe de fuck kan hij die downie van een Immers op blijven stellen? Bakt er he-le-maal niks van.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
El Ahmadi is niet creatief, gewoon extreem balvast en de motor van je team qua loopvermogen. We hebben gewoon te weinig power. Zo'n El Ahmadi had v. Bommel of Strootman het heel de wedstrijd extreem moeilijk gemaakt. Dan kun je Clasie lekker op Wijnaldum zetten zoals vandaag en kan Vilhena die andere koekenbakker op hun middenveld aanpakken. Scheelt zoveel met of zonder zo'n man.
Nee hij zal Mathijssen niet afvallen. BMI speelt ook steds slechter als LB.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Was ook een fout van De Vrij ja, maar Mathijsen deed ook niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |