Je verwacht het niet.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:20 schreef Caland het volgende:
Tegendoelpunt nummer 40 uit een corner.
Zag die geweldige aanname van Immers dan ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:20 schreef Haringkop het volgende:
Bizar, we zijn in balbezit en binnen 20 sec heb je een corner en doelpunt om de oren..
de verklaring is immersquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:20 schreef Haringkop het volgende:
Bizar, we zijn in balbezit en binnen 20 sec heb je een corner en doelpunt om de oren..
Immers geschorst dus sowieso.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:22 schreef De_Pel het volgende:
Ik mag toch verwachten dat dit dan eindelijk het einde van het tijdperk immers betekend
vanaf zondag gewoon Vormer er in.
Eens.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:21 schreef Jimbo het volgende:
Vormer erin immers uit, en opgekankert blijven nu
Mitch is wel te vrede met zijn bankplekquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:21 schreef Typisch het volgende:
Beek eruit Tevrede erin.Of hoe hij ook heet.
Lees nog eens.quote:
i smiledquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Mitch is wel te vrede met zijn bankplek
Omdat mje achter staat en niet met 4 verdedigers wil blijven spelenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef Jimbo het volgende:
Van beek eruit????? Waarom niet die lex
Ah.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lees nog eens.
Vanaf zondag, niet op zondag.
Feyenoord voor je plezier kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind het ook niet meer leuk om naar Feyenoord te kijken, we missen echt een El Ahmadi. Als we hem nog hadden ipv Immers dan zouden we het zoveel beter doen of zelfs Bakkal
Je dwingt toch zelf ook helemaal niks af, wederom.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:24 schreef Danielle83 het volgende:
Ik kan hier zo slecht tegen de laatste minuten hopen op een doelpunt
El ahmadi sws altijd geniaal tegen psvquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind het ook niet meer leuk om naar Feyenoord te kijken, we missen echt een El Ahmadi. Als we hem nog hadden ipv Immers dan zouden we het zoveel beter doen of zelfs Bakkal
3-5-2 is dit toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
3-4-3. Da Fuq Koeman. Doe eens 3-2-4-1 idioot.
Daar heb je gelijk in. Maar ze hebben ook goede momenten en dan ineens slaat het omquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je dwingt toch zelf ook helemaal niks af, wederom.
dat is voetbaquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:25 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ze hebben ook goede momenten en dan ineens slaat het om
Dat noemen ze een tegendoelpunt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:25 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ze hebben ook goede momenten en dan ineens slaat het om
ok.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat mje achter staat en niet met 4 verdedigers wil blijven spelen
Lex -> vormerquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat mje achter staat en niet met 4 verdedigers wil blijven spelen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lex -> vormer
Beek -> vrede
KANKER MULDER WAT LEKKER GEKEEPT WEER
Ja, maar daarmee maak je dus nog steeds de koppeling met de aanval nauwelijks zoals hij nu ingedeeld is.quote:
Wij allemaal, maar op deze manier gaat het gewoon niet werkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:27 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik gun het Feyenoord zo
Kan jij niet even je tieten laten zien om de avond wat dragelijker te maken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:27 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
ga maar even harder wensen, we kunnen t gebruikenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:27 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha ik vind dat de look a like van Pelle zn shirt uit mag doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij niet even je tieten laten zien om de avond wat dragelijker te maken?
we wisselen wel okay?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:28 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha ik vind dat de look a like van Pelle zn shirt uit mag doen
Idd. Gewoon een gebrek aan power. Als felheid niet genoeg is staat er niks extra's meer tegenover en hebben we gewoon geluk nodig lijkt het wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:27 schreef Haringkop het volgende:
Psv heeft gewoon meer power, tis wat dat betreft toch een beetje de jongens tegen de volwassen mannen. We verliezen veel te veel duels en kunnen amper een combinatie opzetten. Koeman moet toch ook zien dat vb. Immers voetballend nul toevoegt..
Eerlijk oversteken, jij eerst.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:28 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha ik vind dat de look a like van Pelle zn shirt uit mag doen
quote:
Noem je me oud!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als 83 haar geboortejaar is dan nee bedankt
op een foto op mijn beeldscherm niet neequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Alsof een paar tieten het leed kan verzachten
Oh, het mag ook twee paar zijn. Heb je een zusje?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd. Doe maar in DM, mag best.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Beetje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Nee!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, het mag ook twee paar zijn. Heb je een zusje?
Milfie!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als 83 haar geboortejaar is dan nee bedankt
als 83je leeftijd is welquote:
Erg slecht inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Haringkop het volgende:
Na die laatste goal hebben we gewoon echt elke bal ingeleverd
Morgen dan?quote:
die kanker immers had allang gebroken poten motten hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
TERINGBOEREN
VAN BLMMEL HAD ALLANG ROKD MOETEN HEBBEN KANKER
VAN BLMMELquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
TERINGBOEREN
VAN BLMMEL HAD ALLANG ROKD MOETEN HEBBEN K
quote:
Soter doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
Wat is dat eigenlijk dat clubs ineens onze goaltune gebruiken?
En geen brede bank. Het is niet dat je zomaar even een spits erbij kan gooien. Het is gewoon niets.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Caland het volgende:
Erg matig, je komt kwalitatief gewoon heel veel tekort tegen dit soort ploegen ten opzichte van vorig jaar.
Gewoon kansloos in elke uitwedstrijd van enig niveau.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Caland het volgende:
Erg matig, je komt kwalitatief gewoon heel veel tekort tegen dit soort ploegen ten opzichte van vorig jaar.
Baas.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
TERINGBOEREN
VAN BLMMEL HAD ALLANG ROKD MOETEN HEBBEN K
Laat je tieten es zien.quote:
Ook weer niet kansloos maar je schiet zwaar tekort.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gewoon kansloos in elke uitwedstrijd van enig niveau.
hmf ook wel hoor, als je van anal houdtquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Danielle83 het volgende:
Zo jammer ditHuilend mijn bed in. Alleen Pelle kan de pijn verzachten
Je verliest het echt op het middenveld. Slecht aanspeelbaar, veel balverlies, geen creativiteit..quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Caland het volgende:
De power waar PSV mee uitkomt doet onze aanval echt verbleken hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook weer niet kansloos maar je schiet zwaar tekort.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Danielle83 het volgende:
Wat een bullshit zeg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef Dekatria het volgende:
Kunnen we ons tenminste richten op de competitie.
baasquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
hmf ook wel hoor, als je van anal houdt
Pelle heeft een strakke vriendin van 17, wat zou hij met een oude vrouw van 30 moetenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Danielle83 het volgende:
Wat een onzin. Die twee extra wedstrijdjes voor de beker zou toch niks uitmaken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef Dekatria het volgende:
Sowieso, twee broekies en Immers. Vorig jaar had je daar ervaren krachten als El Ahmadi en ook Bakkal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je verliest het echt op het middenveld. Slecht aanspeelbaar, veel balverlies, geen creativiteit..
Gast ze is te oud voor je hooguit voor Caland en mij, Happel is zelf te oud die mag niet kijkenquote:
De teringquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
hmf ook wel hoor, als je van anal houdt
Klopt ja, net als van Bommel en ik ben vandaag ook tot de constatering gekomen dat Matavz elke dag 3 spuiten heroine gebruiktquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik word agressief van die kutkop van Strontman
Gast.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gast ze is te oud voor je hooguit voor Caland en mij, Happel is zelf te oud die mag niet kijken
Foutief PI gebruik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik was dan ook nogal sarcastisch.
Jij had hem zeker op Sport 1 staan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:38 schreef HarryVonZwichell het volgende:
PSV speelde Feyenoord bij vlagen weg. Zag meerdere keren een Barça-achtige aanval.
Dat zal m leren!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
Ik stel voor dat we strootman voortaan strontman noemen.
Daar gaat hij minder van slapen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
Nou nou, ik snap dat je hem misschien niet mag, maar om nou gelijk zoiets uit te halen dat vind ik wel heel ver gaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
Happel Zei ooit dat hij je op je bek zou timmeren als ie je tegenkwam Loekje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Speel eens een mooi troostliedje op je doedelzak voor ons probleemkindje
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij hoeft zn ogen toch al bijna niet dicht te doen
Als je Immers dan Rimmers noemt is het een leuk duo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben ook niet helemaal overtuigd van dat middenveld maar veel slechter kan het niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:41 schreef Dekatria het volgende:
Benieuwd hoe het is met Vormer dit weekend. Immers die uit de basis wordt gespeeld voor tegen AZ, kan makkelijk.
Zelfs ik zou Immers uit de basis houden en ik heb nog nooit gevoetbaldquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:41 schreef Dekatria het volgende:
Benieuwd hoe het is met Vormer dit weekend. Immers die uit de basis wordt gespeeld voor tegen AZ, kan makkelijk.
Had rood moeten hebben idd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
Nee. Maar even serieus. Die gast heeft een kop alsof ie continu in zijn broek scheit. Derhalve strontman.quote:
Immers sleept zichzelf uit de basis, want een nonchalante gast is het ook... Boeit hem allemaal niks.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:41 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Happel Zei ooit dat hij je op je bek zou timmeren als ie je tegenkwam Loekje.
Als ik je tegenkom, dan ga ik tegen je tekeer als de Turnhouter-8. Maar dan in mijn eentje.
Hij kan gewoonweg niet beter.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:41 schreef Katth het volgende:
[..]
Immers sleept zichzelf uit de basis, want een nonchalante gast is het ook... Boeit hem allemaal niks.
Heej ik kwam er als eerste mee boehoequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Maar even serieus. Die gast heeft een kop alsof ie continu in zijn broek scheit. Derhalve strontman.
Die Vormer kan er echt helemaal niets van.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal overtuigd van dat middenveld maar veel slechter kan het niet.
Happel slaat nog geen deuk in een pakje boter manquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Happel Zei ooit dat hij je op je bek zou timmeren als ie je tegenkwam Loekje.
Als ik je tegenkom, dan ga ik tegen je tekeer als de Turnhouter-8. Maar dan in mijn eentje.
heb je tumor in je brein ofzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Vormer kan er echt helemaal niets van.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:42 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Happel slaat nog geen deuk in een pakje boter manDie kale mafkees
En Willems kijkt alsof hij voetbalt met een pastinaak tussen z'n billen. --> Billemsquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Maar even serieus. Die gast heeft een kop alsof ie continu in zijn broek scheit. Derhalve strontman.
neger wat, geniale 10 johquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:42 schreef Muto het volgende:
Ik weet nog dat iedereen vorig jaar op Bakkal zat te janken.
Hij chargeert, maar Vormer wordt hier wel heel erg opgehemeld.quote:
Held.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
Lekkere wedstrijd, overtuigend gewonnen al had de score wat hoger uit mogen vallen.
En wat is die Boëtius een vallende jankbal zeg.
de vormquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij chargeert, maar Vormer wordt hier wel heel erg opgehemeld.
Happel kravmagaat je teringsmoel tot moes klootzakquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:42 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Happel slaat nog geen deuk in een pakje boter manDie kale mafkees
Goedaardig wel.quote:
Heel veel kutter kan het niet he.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt al jaren hèquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Die corners van ons trouwens
Elke keer roep ik: die zal de keeper wel vangen, en ja hoor, altijd krijg ik gelijk
Doe eens rustig voor je weer een ban hebt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Happel kravmagaat je teringsmoel tot moes klootzak
Ik chargeer eerlijk gezegd niet. Is een Clasie, maar dan 10 maal minder. Gewoon een zwoegertje niveau Roda. Ik vind het persoonlijk helemaal niets.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
HAHAHAHA OLLIE DIE BOUNCT OP MUZIEK MET OORDOPJES IN
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ken zijn moeder, en zo heeft ze hem niet opgevoed dus dat zal Happeltje heus niet doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Happel kravmagaat je teringsmoel tot moes klootzak
Ik vind hem minder slecht dan jij hier doet voorkomen en minder goed dan het gros hier beweert. Laten we het daar op houden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik chargeer eerlijk gezegd niet. Is een Clasie, maar dan 10 maal minder. Gewoon een zwoegertje niveau Roda. Ik vind het persoonlijk helemaal niets.
Ollie verzacht de pijn een beetjequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
Mooi ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
Heeft nog geen eens de kans gekregen man. Is een prima speler. Kan tenminste een bal trappen, vrij wenselijk voor een speler van Feyenoord 1 lijkt me.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik chargeer eerlijk gezegd niet. Is een Clasie, maar dan 10 maal minder. Gewoon een zwoegertje niveau Roda. Ik vind het persoonlijk helemaal niets.
Oké.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem minder slecht dan jij hier doet voorkomen en minder goed dan het gros hier beweert. Laten we het daar op houden.
Ja ook erg mooi dat die oude mongool uiteindelijk de reden is dat PSV weer geen kampioen gaat worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
Erg mooi dat die oude mongool die het allemaal niet meer kan belopen enzo dan toch de winnende maakt.
Tetten verzachten meer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ollie verzacht de pijn een beetje
Dat ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ook erg mooi dat die oude mongool uiteindelijk de reden is dat PSV weer geen kampioen gaat worden.
Ik kan er een aantal meer bedenken hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ook erg mooi dat die oude mongool uiteindelijk de reden is dat PSV weer geen kampioen gaat worden.
Niet mee eens.quote:
En Feyenoord weer geen prijs pakt dit jaar. Hoe lang is het nu geleden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens, maar respecteer je mening.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft nog geen eens de kans gekregen man. Is een prima speler. Kan tenminste een bal trappen, vrij wenselijk voor een speler van Feyenoord 1 lijkt me.
Geen idee, gelukkig maar dat PSV ons beleid van toen aan het kopieren is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En Feyenoord weer geen prijs pakt dit jaar. Hoe lang is het nu geleden?
link?quote:
Ik heb zomaar 't idee dat we een Ollie-gate gaan krijgen in de sfeer van de Netflipper-gate met jou in de hoofdrol.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man. Ben nu weer helemaal vrolijk.OLLIE
De laatste 10 minuten misschien terecht, daarvoor niet, flippo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
Lekkere wedstrijd, overtuigend gewonnen al had de score wat hoger uit mogen vallen.
En wat is die Boëtius een vallende jankbal zeg.
Waarvoor dank.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens, maar respecteer je mening.
Moet je bij Koeman zijn. Lijkt me ook een goede positie voor hem, ziet wel goed mensen vrij lopen i.t.t. Immers.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
waarom speelt die achahbar niet op 10
Bakkal terug proberen te halen. Mag alweer weg daar. Heb wel begrepen dat hij 2,5 Miljoen opstrijkt nu.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:46 schreef Haringkop het volgende:
Ach opzich maar het niet uit wie je op de plek van immerts zet, als hij de bal binnen 3 minuten onder controle heeft is het al een vooruitgang..
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen verstand van voetbal he.. Pietertje.
Wel, van AZ. Oh wacht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wel kut dat we nog geen een wedstrijd van een topclub hebben gewonnen
kan Ollie ook al broodjes pindakaas smeren dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb zomaar 't idee dat we een Ollie-gate gaan krijgen in de sfeer van de Netflipper-gate met jou in de hoofdrol.
Inderdaad, zonde wat het is best een leuk spelertjequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:48 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Boetius, wat een schwalbe-koning
De Neusaap loopt erachter. Toepasselijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:48 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Het was al een bloedgeil utishirt, maar met deze sponsor erop, jeuzes
speel je WoW ja? nerdquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
ga world of warcraft spelen stevenenl ik weet je te vinden
Wat ben jij voor debiel man. De laatste 3 wedstrijden is er echt wel met inzet gevoetbald hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:48 schreef mega-worstje het volgende:
Godverdomme willen ze eigenlijk nog wel bij feyenoord? Ik denk dat als je er 11 van de tribune pakt dat ze nog meer spanning en passie leveren dan dit feyenoord in het hele seizoen.
waarom op hem dan? Kan ie beter op immers scheldenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Koeman is boos(met name op De Vrij).
Doe eens een samenvatting.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
qftquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:48 schreef elCholo het volgende:
[..]
Jullie moeten je kapot schamen dat je met die begroting al 2 seizoenen geen kampioen bent geworden achterlijke kanker imbeciel.
wat een onzinquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:48 schreef mega-worstje het volgende:
Godverdomme willen ze eigenlijk nog wel bij feyenoord? Ik denk dat als je er 11 van de tribune pakt dat ze nog meer spanning en passie leveren dan dit feyenoord in het hele seizoen.
Hoe verzin je het.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
OLLIE is echt een baas.
Alleen bij Feijenoord hebben we het systeem van de 6G's. Beesten als Graziano, Gio, Gastel, Guidetti, Goeij enGiga-OLLIE
Neem een Ollie UI dan. En bind een Olie voor op je motor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
OLLIE is echt een baas.
Alleen bij Feijenoord hebben we het systeem van de 6G's. Beesten als Graziano, Gio, Gastel, Guidetti, Goeij enGiga-OLLIE
doe normaal gek, schijt aan die sponsor johquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:48 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Het was al een bloedgeil utishirt, maar met deze sponsor erop, jeuzes
Terecht ook, de organisatie is een kankerbende moet De Vrij zich ook zeker aanrekenen..quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is nu op EL hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom op hem dan? Kan ie beter op immers schelden
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, gelukkig maar dat PSV ons beleid van toen aan het kopieren is.
Maar dan zonder een jeugdopleiding om op terug te vallen als je bijna failliet bent.
Daar ligt het sowieso niet aan. Teveel mensen nemen vorig seizoen als maatstaf. Dat is niet echt terecht te noemen momenteel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor debiel man. De laatste 3 wedstrijden is er echt wel met inzet gevoetbald hoor.
Hoort in feedback, niet in ons topic.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Nu is een mening over Feyenoord hebben plotseling trollen?
Je bent zelf een troll, droplul.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Stiekem heb jij het beste met ons PSV'ers voor hè?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarheid. Ik vertel het ze elke dag
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ligt het sowieso niet aan. Teveel mensen nemen vorig seizoen als maatstaf. Dat is niet echt terecht te noemen momenteel.
BOOMtwitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 30-01-2013 om 22:50:20Koeman: “Waar we nu staan in de competitie, is het maximale. We willen meer, maar daar is deze ploeg nog niet aan toe.” #Feyenoord reageer retweet
Ik vind jou een beetje raar man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik zou niet graag mod zijn hier
Pellé wel weer gescoord en mooi ook
Met name El Ahmadi wordt enorm gemist voor de creativiteit. Inzet is prima maar je mist kwaliteit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ligt het sowieso niet aan. Teveel mensen nemen vorig seizoen als maatstaf. Dat is niet echt terecht te noemen momenteel.
Dat is bij jullie niets anders.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Nou, nee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
bommel en strootman en die ene antiliaan hadden wel rood mogen hebben trouwens
Dat zeg ik al heel het seizoen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Realistischquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]BOOMtwitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 30-01-2013 om 22:50:20Koeman: “Waar we nu staan in de competitie, is het maximale. We willen meer, maar daar is deze ploeg nog niet aan toe.” #Feyenoord reageer retweet
Ahmadi was vorig jaar onnavolgbaar vond ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
aan één stuk door kleine overtredingen had beste 2e geel in ge zettenquote:
ah okquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij is nu op EL hoor.
Maar De Vrij liet bij de corner z'n man lopen. "Hij staat erbij en kijkt ernaar, en het is niet de eerste keer dat ons dat overkomt" aldus Koeman, hij zei er ook nog bij dat die momenten onderscheidt of je je al bij de top mag scharen of niet.
Ah, je bent er zo één.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als het tegen ajax was hadden ze 3 rood gehad
applaus voor deze manquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeg ik al heel het seizoen.
Doet me denken aan Mario Been 'maar we hebben zo'n jonge ploeg' *RILTquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]BOOMtwitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 30-01-2013 om 22:50:20Koeman: “Waar we nu staan in de competitie, is het maximale. We willen meer, maar daar is deze ploeg nog niet aan toe.” #Feyenoord reageer retweet
Godverdomme, me hele avond verpest.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord
[..]
op jou reageer ik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |