Dus niet hoor, ik heb mijn best gedaan op een SGS+ en drm vind ik het ruk. Vertel me dan eens hoe?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Volgens mij kon je die icoontjes altijd al aanpassen
was het in de oude software niet dat je in het menu context > edit moest doen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus niet hoor, ik heb mijn best gedaan op een SGS+ en drm vind ik het ruk. Vertel me dan eens hoe?
Ik weet vrij zeker dat dat 1 van de vele dingen was die ik probeerde. Ik heb ook in instellingen gekeken of er mogelijkheden waren om die kutbalk aan te passen zodat ik whatsappicoon erin kon doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
was het in de oude software niet dat je in het menu context > edit moest doen?
De laatste versies (v/a 4.0) kan je gewoon icons in de onderste balk slepen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:27 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik weet vrij zeker dat dat 1 van de vele dingen was die ik probeerde. Ik heb ook in instellingen gekeken of er mogelijkheden waren om die kutbalk aan te passen zodat ik whatsappicoon erin kon doen.
Mooi zo, Samsung moet gewoon hun best blijven doen want anders kom ik nooit weg bij HTC.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De laatste versies (v/a 4.0) kan je gewoon icons in de onderste balk slepen.
Ik ben klaar met Samsung. Sony, fuck yeah!quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mooi zo, Samsung moet gewoon hun best blijven doen want anders kom ik nooit weg bij HTC.
Hellyeah! Ik ga ook van Samsung naar Sony.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben klaar met Samsung. Sony, fuck yeah!
Morgen komt mijn Xperia Z
camera van de Z is prima, contrary popular belief
Over samsung; de 4.1 en 4.2 software draait wel goed hoor.
Same herequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:26 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hellyeah! Ik ga ook van Samsung naar Sony.
Nee, maar misschien wist iemand hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Sorry, maar is dit hier de Vodafone klantenservice?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Sorry, maar is dit hier de Vodafone klantenservice?
Die verversing van de informatie in My Vodafone is echt slecht. Na een paar dagen zijn de getallen weer anders. Dus niet te veel van aantrekken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:23 schreef AppleOcean het volgende:
Ik heb nijn note binnen met 4 GB internet. Als ik inlog op my vodafone staat er echter 1 x 480 MB en 1 x 830 MB (ofzo) ook staan er maar 25 belminuten ipv 90. Wordt dat elke week ververst of is er iets fout?
Dankjequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die verversing van de informatie in My Vodafone is echt slecht. Na een paar dagen zijn de getallen weer anders. Dus niet te veel van aantrekken.
open de play store en ga naar instellingen.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:44 schreef stoereboii het volgende:
Oh en hoe zorg ik ervoor dat apps die ik download niet direct op mn homescreen komen, maar gewoon in de appdrawer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |