abonnement Unibet Coolblue
pi_122273410


Een onverwachte 'User van de Dag' dit keer, want gisteren had ik nog niet kunnen denken dat ik deze man ging interviewen. Hij leek in eerste instantie slachtoffer te worden van een grap, maar kwam halverwege de grap op het spoor van de grappenmakers en draaide de rollen om. Voor wie hier alles over na wil lezen, dat kan hier: Topicreeks: Input voor grap Frontpagebericht: [Upd] FOK!kers zelf in tandenborstelgrap getrapt

Ik heb het hier natuurlijk over niemand minder dan:


opzetborstel.jpgopzetborstel.jpg

Credits voor deze paint naar HaJee.



Bert, allereerst natuurlijk leuk dat je even tijd vrij hebt willen maken voor een kort interviewtje. In deze ‘User van de dag’-reeks interview ik users die op de een of andere manier opgevallen zijn, hier bekend zijn of om elke willekeurige andere reden. Als we even kijken naar alle ontwikkelingen rond de opzetborstelsreeks van Sudokulover, lijkt het me dat u deze titel dik verdiend hebt vandaag.

In dit interview wil ik proberen uw kant van het verhaal wat te verduidelijken. We hebben natuurlijk verslag gehad van Sudokulover en Mano hier op het forum, maar wat betreft uw kant valt er vast nog genoeg te vertellen.




U heeft Oral-B opzetborstels voor een elektrische tandenborstel gekocht op Groupon, maar in plaats van dat u deze kreeg ontving u opzetborsteltjes van een vaag Duits merk. Bovendien pasten deze borsteltjes niet op uw elektrische tandenborstel. Op FOK! opent even later Sudokulover een topic waarin u de mail bedoeld voor Groupon al naar hem verstuurd had.

Had u toen bijvoorbeeld al contact met Groupon gehad, en hoe kwam u aan het emailadres van Sudokulover?


Mijn vrouw had een mail gestuurd naar Groupon met een klacht over de opzetborsteltjes. Wij kregen toen onderstaande mail waarin het mailadres stond van “Sudokulover”:

quote:
Ramona, 07-Jan 20:07 (CET):
Beste Bert,

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat de oral-B borstels niet naar behoren functioneert. Voor de exacte procedure kunt u contact opnemen met de leverancier. Deze kunt u bereiken op
m(...)@gmail.com (Het emailadres van Sudokulover dus. V.)

Ik vertrouw op een vlotte afhandeling en wens u verder een prettige dag.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,

Ramona
Customer Support

Groupon Netherlands B.V.
www.Groupon.nl
T: +31 20 435 03 69
F: +31 20 890 76 35
E: info@Groupon.nl
]



Vrij snel werd het topic opgepikt door de forumleden van ONZ, en ideeën om grappen met u uit te halen waren er genoeg. Uiteindelijk werd er gekozen voor de Albert Heijn-grap. De bedoeling was dat u met de opzetborsteltjes naar de Albert Heijn zou gaan en daar zou vragen om een retourformulier.

U bent zelfs nog meerdere vestigingen langsgegaan omdat ze nergens van dit formulier gehoord hadden. Zou u ons kunnen vertellen hoe bij de Albert Heijn bent geweest en hoe dat verlopen is?

Mijn vrouw was eerst naar de AH in het dorp geweest, maar dat was maar een kleine winkel. Die stuurden ons naar een XL AH in Beek. Ook daar hadden ze nog nooit gehoord van retourformulieren van Groupon.



In principe werd er toen vrij snel bedacht dat we u aan het einde van deze grap onmogelijk met lege handen konden achterlaten. Sudokulover en Mano spraken inmiddels met elkaar over een bezoek en ondertussen probeerde Sudokulover u nog wat langer aan het lijntje te houden door u te vragen allerlei onbelangrijke informatie + foto’s op te sturen.

Had u er op dit moment al aan gedacht dat er een mogelijkheid bestond dat u in de maling genomen werd?

Toen zij voorstelden om de borsteltjes te komen ophalen, hadden wij zoiets van, laat ze maar komen.



Er kwam in het topic een doneeractie op gang waarbij een aantal users geld gedoneerd heeft om de originele Oral-B opzetborstels + een leuke attentie te kopen. Daarnaast werd gediscussieerd over wanneer er een afspraak mogelijk was voor het ophalen van de opzetborstels, waarbij Sudokulover en Mano zich dan zouden voordoen als medewerkers van Groupon. Er werd gekozen voor 29 januari omstreeks 19:00/19:30.

Op een duur bent u ons schijnbaar op het spoor gekomen en heeft u stiekem meegelezen met wat wij van plan waren. Er waren in het eerste gedeelte van het topic al een aantal mensen die riepen dat u ons wel eens in de maling kon nemen, maar dat dat echt zo was had niemand verwacht. De grote vraag die rijst is dan natuurlijk ook:

Hoe en wanneer bent u ons op het spoor gekomen, en wat was uw eerste reactie toen het doordrong dat er een grap met u uitgehaald werd?

Mijn vrouw was aan het googlen naar mensen die ook klachten hadden over opzetborsteltjes en zag toen een link “klachten opzetborsteltjes Bert” en kwam zo op FOK.nl terecht.



Op de grote dag zelf zijn Sudokulover en Mano richting uw huis vertrokken, maar hun monden zijn waarschijnljik opengevallen van verbazing toen bleek dat u allang wist van hun komst, en zelfs een een camera van L1 had geregeld.

Hoe heeft u het voor elkaar gekregen om een camera van de regionale omroep te strikken voor deze grap? Inmiddels mogen we namelijk wel stellen dat u ons ontzettend verrast heeft, en dat de rollen ineens omgedraaid waren.

Ik werk zelf bij L1 en heb een collega ingeschakeld.





U heeft diezelfde avond nog een account aangemaakt op FOK! om in inmiddels beruchte topic te reageren. Er waren een flink aantal users die dachten dat dit ook niet echt was (waaronder ikzelf), maar na enkele foto’s konden we er niet meer omheen. Bert is een FOK!ker geworden.

Had u eigenlijk al eens eerder van FOK! gehoord?

Nee, nog nooit van gehoord.



Om 17:30 zat half FOK! via de decoder of via internet naar L1 te kijken omdat we allen het item over deze hele gebeurtenis wilden zien. Maar toen bleek dat er in de uitzending helemaal niets zat over dit alles. Even later liet je op het forum weten dat je ons wederom in de maling genomen had en L1 het item te weinig nieuwswaarde vond.

Heeft u wel écht met L1 gebeld en ze uitgenodigt? Of was dat ook allemaal nep? Vertel ons hoe het verhaal in elkaar steekt Bert.

Zoals gezegd, ik werk zelf bij L1.



Stel nu dat u ons niet had gevonden op het internet, en dat deze jongens wel onverwacht voor de deur stonden met het verassingspakket. Hoe had u dan gereageerd?

Ondertussen hadden we wel zoiets van, hier klopt niets van, maar laat ze maar komen.Ik denk dat we dan ook hartelijk hadden moeten lachen.



De laatste vraag. Normaal gesproken vraag ik hier users om een mooi plaatje te painten. Ik zou uw paintkills wel eens willen bewonderen.





_▼MSDKR

P.S. Excuses voor de wat langere teksten van mezelf tussen het interview, heb ik gedaan om wat duiding te geven voor degenen die niet alles gevolgd hebben. Verder excuses voor de evt. fouten die er nog in staan. Aangezien het om een actueel iets gaat moest het allemaal wat sneller dan normaal.

Volgende keer praat ik overigens met een grote baas uit KLB: Frank_Drebin!


[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 30-01-2013 21:59:21 ]
pi_122273572
Aha, Bert krijgt dus binnenkort promotie bij L1. :D

Tevens: User van de dag? Zeg maar gerust user van het jaar. Eén van de betere reeksen die ik hier heb gezien, en dat is voor een groot deel te danken aan Bert.
pi_122273601
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:20 schreef Rodawa het volgende:
Aha, Bert krijgt dus binnenkort promotie bij L1. :D

Tevens: User van de dag? Zeg maar gerust user van het jaar. Eén van de betere reeksen die ik hier heb gezien, en dat is voor een groot deel te danken aan Bert.
Helemaal mee eens.
pi_122273655
Hulde aan Bert _O_
  Boks-Chick woensdag 30 januari 2013 @ 21:23:01 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_122273723
Bert O+
lolwut
pi_122273772
Bert _O_ haha en tof! :D
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 30 januari 2013 @ 21:23:49 #7
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122273774
Briljant _O_
pi_122273795
verassingspakket :@

Verder.. _O_
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:24:27 #9
347704 sudokulover
very hard sudoku
pi_122273815
^O^
Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef VMSDKR het volgende:
Haha, dit kan een pareltje worden. _O_
pi_122273858
Het is de schuld van Ramona. :Y
pi_122273978
:D
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:27:16 #12
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_122273990
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef VMSDKR het volgende:
Het is de schuld van Ramona. :Y
Wie noemt zijn kind dan ook "Ramona" :')
Een echte baas noemt zijn kind gewoon Bert :7
pi_122273994
De held _O_
Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
pi_122274009
Blijft top!
Leuk ook om de andere kant van het verhaal te horen :)
Woord.
pi_122274058
Mooi topic :D
Bert _O_
pi_122274152
Prachtig weer TS!

Bert ja :D Wat een koning die man.
pi_122274156
Heerlijk leesvoer weer, hulde!

En een laatste _O_ voor Bert!
Liefs,
Frank
pi_122274267
bert _O_

het was een geslaagde grap.

tevens weer een mooi geschreven stukje ^O^
pi_122274297
Bert. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:32:46 #20
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_122274322
Bert _O_
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_122274537
L1 moet zich schamen. Dit had een pareltje voor hun kunnen worden!
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:37:44 #22
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_122274627
Terecht. Bert _O_
Trotse Belg.
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:44:54 #23
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_122275065
Baas Bert _O_ Alleen maar positieve berichten _O_ Wat een held.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:45:38 #24
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_122275111
Geniaal gedaan! TS _O_ , Sudokulover _O_ , Mano _O_ , Cat _O_ , donateurs _O_ , En natuurlijk Bert en mevrouw Bert _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_122275404
Tel het aantal _O_ in dit topic. _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')