SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Blijft bij je terugkomen hequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:15 schreef Evie het volgende:
mannen die niet weten hoe met vrouwen om te gaan
Mijn vinger doet zeergemenerds!!!
.
![]()
Oh hell yeah!!quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Awwww, echte liefdequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het liefst wil ik mijn laptop nooit van mijn leven vervangen. Ik weet nu al dat er nooit zo'n fijne laptop zal zijn als deze.
Nou wat ik nu heb staan is echt 100x beter dan wat ik had.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Doen jullie ook ooit sexen of blijft het bij fantaseren?
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik neuk genoegquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Doen jullie ook ooit sexen of blijft het bij fantaseren?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij zijn FOK!kers, die neuken nooit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Doen jullie ook ooit sexen of blijft het bij fantaseren?![]()
Het ging over een bitch, een onvervangbare laptop en een pijnlijke vingerquote:, als je je aangesproken voelt door een van de 3 dan ja
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Constant toch juist?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij zijn FOK!kers, die neuken nooit.
[b]AirwiN schreef [/b]
Die zijn er idd ook nogquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Erger zijn de mannen die precies weten hoe ze een vrouw gek kunnen maken!!![]()
![]()
Nee grapjes als in je hand knijpen heel hard.. en een die m vandaag om moest buigen toen armpje ombuigen niet luktequote:
quote:jup
dus![]()
Als jij een bitch in heat genoemd wilt worden....quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alleen dat laatste.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Doen jullie ook ooit sexen of blijft het bij fantaseren?![]()
Ik neem d'r nu van achter met de laptop op d'r rugquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Doen jullie ook ooit sexen of blijft het bij fantaseren?.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt afgelopen nacht
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke, van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh, vertel eens?
Heb nog nooit gesext namelijk.![]()
Wie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik neem d'r nu van achter met de laptop op d'r rug.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik niet, ik ben een zolderjostiquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef Evie het volgende:
[..]
We zijn allen nonnen en monniken hier toch?.
![]()
quote:.
oehwquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik neem d'r nu van achter met de laptop op d'r rug.
pics or it didn't happen
![]()
dus![]()
Ik heb dus echt geen zin om te zoekenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij dat plaatje nog, die toen op FB voorbij kwam?
[b]AirwiN schreef [/b]
hihihihihiquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben een zolderjosti.
ik moest lachen
sorry.. dat woord
dus![]()
Al 2 kloontjes vandaag
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee ben alleen benieuwd hoe sex gaat. Maar zou het zelf niet willen doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zoekt een neukertje en denkt hier te scoren zeker.
pindazakje![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus echt geen zin om te zoeken.
![]()
Die woorden zal je terugnemen na je eerste keerquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee ben alleen benieuwd hoe sex gaat. Maar zou het zelf niet willen doen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe oud ben jij 9?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee ben alleen benieuwd hoe sex gaat. Maar zou het zelf niet willen doen.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Nou, dan moet ik eerst weten of je een geil mokkel of een rukkertje bent.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee ben alleen benieuwd hoe sex gaat. Maar zou het zelf niet willen doen.![]()
Girls/boys still have cuties!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Correctie, 2e of 3e keer. Eerste keer kan nog wel eens fout gaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die woorden zal je terugnemen na je eerste keer.
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Girls/boys still have cuties!!
Ik vind sex ook maar vies idd.
Deed de pin het nog?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kapot
Familie koopavondje gehad van 2 uur
BAM gewoon in 2 uur 3000 euro
Doe je rap![]()
![]()
Dat zeg je tegen iemand die door een verkrachting is ontmaagdquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correctie, 2e of 3e keer. Eerste keer kan nog wel eens fout gaan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja smerigquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou nu dus ook gewoon naar bed kunnen gaan.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daarom wil ik graag bij jou badderen!quote:
Das veilig
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan is het echt fout gegaan, ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen iemand die door een verkrachting is ontmaagd![]()
De eerste keer voelt alsof je wordt opengereten door een olifant met weerhaakjes aan zn slagtand ondertussen dat iemand je op je kop slaat met een aambeeld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee ben alleen benieuwd hoe sex gaat. Maar zou het zelf niet willen doen.
Daarna maakt het geen zak meer uit.. totdat je kringspier uitscheurt of je zwanger raakt.
Kortom seks is vies niet aan beginnen
dus![]()
Maar dat doe je nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef fietsie het volgende:
Ik zou nu dus ook gewoon naar bed kunnen gaan.want het is gezellig
![]()
Nope alles contantquote:En zaterdag komen de pinners afrekenen
Ja we gaan zaterdag een klapper maken denk ik
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 21:23:50 ]![]()
Behoorlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het echt fout gegaan, ja.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom das helemaal niet gezelligquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef fietsie het volgende:
Ik zou nu dus ook gewoon naar bed kunnen gaan.
pics or GTFOquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan?![]()
Ben best wel knap maar contactgestoord.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ben best wel knap maar contactgestoord._!
Ik werd betrapt de eerste keerquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correctie, 2e of 3e keer. Eerste keer kan nog wel eens fout gaan.
, hij zat er net in komt dr vader binnen lopen
![]()
![]()
, ow jullie zijn bezig ik kom straks wel terug
![]()
![]()
. Raar moment
Sjah en als je zwanger raakt heb je een maand of 9 later allerlei verzakkingen en uitscheuringenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:23 schreef Evie het volgende:
[..]
De eerste keer voelt alsof je wordt opengereten door een olifant met weerhaakjes aan zn slagtand ondertussen dat iemand je op je kop slaat met een aambeeld.
Daarna maakt het geen zak meer uit.. totdat je kringspier uitscheurt of je zwanger raakt.
Kortom seks is vies niet aan beginnen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Damn, dat gaat leuk wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope alles contantEn zaterdag komen de pinners afrekenen
Ja we gaan zaterdag een klapper maken denk ik![]()
Ben benieuwd![]()
![]()
Cryoquote:Dat lijkt me klotequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werd betrapt de eerste keer, hij zat er net in komt dr vader binnen lopen
![]()
![]()
![]()
![]()
. Raar moment
![]()
![]()
hihihihiquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah en als je zwanger raakt heb je een maand of 9 later allerlei verzakkingen en uitscheuringengeniaal
dus![]()
Dan zit het je nog mee want ik heb dat eerste niet meequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ben best wel knap maar contactgestoord..
![]()
Haha, ja iddquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom wil ik graag bij jou badderen!
Das veilig.
Gezellig maar het gaat ook weer retesnelquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat doe je nietwant het is gezellig
Ja ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn, dat gaat leuk worden![]()
Ben benieuwd
1 Nadeel..... morgen werkenWinkel heeft best veel lege plekken nu
Dus morgen alles bijvullen ivm officiele opening vrijdag
![]()
![]()
Prachtig!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werd betrapt de eerste keer, hij zat er net in komt dr vader binnen lopen
![]()
![]()
![]()
![]()
. Raar moment
Ik ben ontelbare keren betrapt. Is gewoon niet leuk meer![]()
Kijk je op, staat opeens de halve vriendengroep in de kamer ofzoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
* Huppelmuts jumphugs Cryo!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En het tweede wel? Dat lijkt zwaarder te wegen namelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zit het je nog mee want ik heb dat eerste niet mee.
pindazakje![]()
Ach daarna zijn we de volle 10 seconde verder gegaanquote:.
Geen last van.. Heb namelijk geen vriendenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtig!!
Kijk je op, staat opeens de halve vriendengroep in de kamer ofzo![]()
![]()
Hehe, dat is dan weer een nadeel van zo'n dagje ja. Maar goed dat zul je altijd wel houden, alleen dan misschien niet in hetzelfde tempoquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook
1 Nadeel..... morgen werkenWinkel heeft best veel lege plekken nu
Dus morgen alles bijvullen ivm officiele opening vrijdag
![]()
![]()
Dat heb ik ook ja, ik zit toch hier?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En het tweede wel? Dat lijkt zwaarder te wegen namelijk.![]()
Uhmmm, okquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtig!!
Kijk je op, staat opeens de halve vriendengroep in de kamer ofzo.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach daarna zijn we de volle 10 seconde verder gegaan.
![]()
![]()
![]()
Ik een keer betrapt Door een beveiliger die even wees op de camera's die overal hingen topquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtig!!
Kijk je op, staat opeens de halve vriendengroep in de kamer ofzo
Ik denk dat ik in KPD maar es een topic ga aanvullen met mooie plaatjesProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het waren ook zijn vriendenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen last van.. Heb namelijk geen vrienden![]()
Die waren gewend dat ze altijd door konden lopen, duurde even voor ze doorhadden dat dat niet meer kon.
Of zn vader die de kamer in kwam, hand voor zn ogen en zei: let niet op mij, ik heb gewoon even trek in 3kwart javaanse shag!
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar ik had me zo verheugd op mijn vrije dagquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat is dan weer een nadeel van zo'n dagje ja. Maar goed dat zul je altijd wel houden, alleen dan misschien niet in hetzelfde tempo
Volgende week maar een half dagje nemen denk ik![]()
![]()
Niemand? Oke, ikkequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady jumped erboven op
wie volgt![]()
![]()
![]()
Kunnen die klonen niet gewoon opkutten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 21:27:11 ]![]()
Zullen wij dan met elkander gaan vrijen (mits je een meisje bent en niet te lelijk)?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, ik zit toch hier?pindazakje![]()
Kom maar opquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:26 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat ik in KPD maar es een topic ga aanvullen met mooie plaatjes![]()
Maar.. is het morgen niet zo van dat als je klaar bent je gewoon kunt gaan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik had me zo verheugd op mijn vrije dag
Volgende week maar een half dagje nemen denk ik![]()
![]()
En toen dook hij richting je doos?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het waren ook zijn vrienden![]()
Die waren gewend dat ze altijd door konden lopen, duurde even voor ze doorhadden dat dat niet meer kon.
Of zn vader die de kamer in kwam, hand voor zn ogen en zei: let niet op mij, ik heb gewoon even trek in 3kwart javaanse shag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady jumped erboven op
wie volgt
quote:
Waarom verstoor jij mijn trioquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Het zijn allemaal kerels hierquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zullen wij dan met elkander gaan vrijen (mits je een meisje bent en niet te lelijk)?.
![]()
Omdat het kan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom verstoor jij mijn trio![]()
muhaha is echt een lekker wijf!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zullen wij dan met elkander gaan vrijen (mits je een meisje bent en niet te lelijk)?
dus![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toen dook hij richting je doos?Nee, lag op het nachtkastje, waar mijn hoofd ongeveer 5 cm vandaan lag!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voelde mij zeer ongemakkelijk toen
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarschijnlijk morgen een half dagjequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar.. is het morgen niet zo van dat als je klaar bent je gewoon kunt gaan?
Dus van 09:00 tot 13:00 uur
En dan volgende week een half dagje
En dan heb ik al weer veel compensatie uren opgebouwd![]()
![]()
EUJ!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou best een keer betrapt willen worden, zolang het niet door mn ouders of mn zus is
There's no time like the present![]()
Oh, valt nog best mee dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk morgen een half dagje
Dus van 09:00 tot 13:00 uur
En dan volgende week een half dagje
En dan heb ik al weer veel compensatie uren opgebouwd. Al zal zaterdag dan wel zwaar worden denk ik.
Whehehe, handig wel.
![]()
Wanneer mag ik naar 2nd base?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb al verkering met Muhahaha![]()
.
![]()
Lesbische vrouwenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb al verkering met Muhahaha![]()
![]()
![]()
![]()
dus![]()
Ja zaterdag zie ik best tegen opquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, valt nog best mee dus. Al zal zaterdag dan wel zwaar worden denk ik.
Whehehe, handig wel.
Gelukkig om 10:00 uur beginnen en tot 17:00 uur maar![]()
![]()
Ouders, zussen, broers, kind, familie, vrienden, politiequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef ScaryBarry het volgende:
Ik zou best een keer betrapt willen worden, zolang het niet door mn ouders of mn zus is
, beheerder van de voetbalvelden, winkelmedewerkster, badmeester
Damn ik ben te vaak betrapt
[b]AirwiN schreef [/b]
De beste en mooiste spulletjes zijn al weg las ik netquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zaterdag zie ik best tegen op
Gelukkig om 10:00 uur beginnen en tot 17:00 uur maar.
![]()
Succes alvastquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zaterdag zie ik best tegen op
Gelukkig om 10:00 uur beginnen en tot 17:00 uur maar![]()
![]()
![]()
Hoe kort?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
Daar moet ik nog even over nadenken![]()
![]()
Valt wel meequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De beste en mooiste spulletjes zijn al weg las ik net.
We hebben weer een nieuwe voorraad
Wat zocht je ook al weer?![]()
Sowieso een fiets voor weinigquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Valt wel meeWe hebben weer een nieuwe voorraad
Wat zocht je ook al weer?. En eeh whatever ik tegenkom. Een wekkerradio lust ik ook wel.
![]()
NCIS kijkenTot zo liefjes
![]()
.
Samen kwijlen op Abby?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hey hey hey blijf van mijn dochter af!quote:
Oow fuck... daarom hadden we dr niet naar Abs moeten vernoemen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aaah toen was je 8quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
Boooh, oude foto's
Ik als broekie (2001) mijn eerste optreden met de muziekband.
![]()
Ga ik weer:quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
Boooh, oude foto's
Ik als broekie (2001) mijn eerste optreden met de muziekband
* Huppelmuts schraapt keel!!
PICS!!!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:![]()
Fietsen hebben we vandaag binnengekregen, worden morgen geprijsdquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso een fiets voor weinig. En eeh whatever ik tegenkom. Een wekkerradio lust ik ook wel.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga ik weer:
PICS!!!!
NIEUW: Foto's!![]()
Nice, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Fietsen hebben we vandaag binnengekregen, worden morgen geprijsd.
![]()
Vraagje...... ik moet even wat maken voor mijn werk.
Vanaf welke maat is het Grote maten vrouwenkleding?
Maat 44 of 46 of nog groter?![]()
Zoietsquote:Even kijken of dat luktquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga ik weer:
PICS!!!!.
![]()
volgens mij 44quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Maat 44 of 46 of nog groter?![]()
![]()
Als je vrouwen die grote maten dragen te vriend wil houden zou ik bij 48 beginnen, niet lagerquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Maat 44 of 46 of nog groter?
Het hangt er maar net vanaf natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.... maar twijfelde
Maar Xl komt overeen als maat 40/42
geloof ikWas het lekker?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Gisteren zat de buurvrouw bij mij in de auto
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 21:36:05 ]![]()
Ik zat te zoeken wat officieel is. Internet zei ook maat 44.... Maar ik vind dat niet superdik. Vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je vrouwen die grote maten dragen te vriend wil houden zou ik bij 48 beginnen, niet lager![]()
![]()
Graagquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan sowieso morgen even foto appen. Ik zoek iets vrij eenvoudigs om mezelf naar de stad te kunnen vervoeren zonder dat de fiets in kwestie door 30 negers wordt gegapt
.
![]()
who cares?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Gisteren zat de buurvrouw bij mij in de autodus![]()
En nog steeds maagd? Falert ben je ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Gisteren zat de buurvrouw bij mij in de auto![]()
Samenquote:en nee, op Ziva
.
Hoe had ik haar in kunnen palmen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En nog steeds maagd? Falert ben je ook.pindazakje![]()
Pik laten zien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe had ik haar in kunnen palmen?![]()
Door er gewoon op te duiken ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe had ik haar in kunnen palmen?
Geen woorden maar daden![]()
![]()
opscheppen over de pookquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe had ik haar in kunnen palmen?NIEUW: Foto's!![]()
Niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe had ik haar in kunnen palmen?dus![]()
Wanneer plaats jij weer een nieuwe foto in je fobo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat is deze. Allemaal van die mensen zonder plaatje vandaag hier
Pelle![]()
![]()
Had je je remsporen niet uitgewist?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik reed al met broek op de knieën maar dat maakte geen indruk.![]()
![]()
Mooi, dan kwijl ik wel op Abbyquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee. Wordt het tijd dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer plaats jij weer een nieuwe foto in je fobo?![]()
![]()
Dat je m niet kwijit bentquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik reed al met broek op de knieën maar dat maakte geen indruk.
dus![]()
Hm, ik zou zeggen dat het tijd zou worden voor iets andersquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Wordt het tijd dan?.
![]()
Hey hey hey!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, dan kwijl ik wel op AbbyProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ok, wel eerst Feyenoord kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ik zou zeggen dat het tijd zou worden voor iets anders.
![]()
![]()
Mag ook tijdens, biertje op je rug alles.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ok, wel eerst Feyenoord kijken![]()
![]()
Tijdens Feyenoord geen seksquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag ook tijdens, biertje op je rug alles.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Vinniiee verwacht lachbuien.![]()
Wat is deze dan? Ik wil je ballen tijdens het ballen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tijdens Feyenoord geen seks![]()
Wanneer wel eigenlijk?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tijdens Feyenoord geen sekspindazakje![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Vinniiee verwacht lachbuien.cute
![]()
![]()
![]()
En voor wie van de 2 op de eerste foto moest je nou vooroverbukken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Vinniiee verwacht lachbuien.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee. Dat is het enige moment in de week dat ik niet in ben voor seks.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is deze dan? Ik wil je ballen tijdens het ballen.
Als die Pelle scoort, dan kom ik sowieso al spontaan klaar.![]()
en ik me maar afvragen waar die sticker van het World Music Contest Kerkrade 1985 vandaan kwam... jij komt ook uit een drumband-gezin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Vinniiee verwacht lachbuien.
NIEUW: Foto's!![]()
Welke ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Vinniiee verwacht lachbuien.dus![]()
Jij bent echt volwassen? Met kinderen en al? Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
En voor wie van de 2 op de eerste foto moest je nou vooroverbukken?![]()
Toffe foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Vinniiee verwacht lachbuien.![]()
![]()
Maar gisteren zat dus de buurvrouw bij mij in de auto. En ze had net een nieuwe bril gekocht.
pindazakje![]()
Nou, als ik nou scoor terwijl hij scoort, superorgasme alles superzeikesnat hihihi.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee. Dat is het enige moment in de week dat ik niet in ben voor seks.
Als die Pelle scoort, dan kom ik sowieso al spontaan klaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Vinniiee verwacht lachbuien.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik woon in een katholiek gebied....quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent echt volwassen? Met kinderen en al? Ik geloof er niks van.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hehequote:quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
En voor wie van de 2 op de eerste foto moest je nou vooroverbukken?Yes, m'n stiefpa en ma staan er niet op. Mijn (biologische) pa ook niet, want hij zat niet bij deze band.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
en ik me maar afvragen waar die sticker van het World Music Contest Kerkrade 1985 vandaan kwam... jij komt ook uit een drumband-gezin?Die kleine.quote:![]()
Dat overleef ik niet..quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, als ik nou scoor terwijl hij scoort, superorgasme alles superzeikesnat hihihi.![]()
![]()
Dat kleine jochie met brilquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, dat rechtvaardigt allesquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik woon in een katholiek gebied.....
![]()
Ik zou geen nee tegen d'r zeggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, dan kwijl ik wel op Abby.
Dus ze vroeg zo van of ik die bril mooi vond. Maar dat vond ik helemaal niet maar durfde dat niet zo goed te zeggen
pindazakje![]()
Dit dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent echt de enige ... dit verbaast me niks![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ok, wel eerst Feyenoord kijken.
Ik ga je zijn pasfoto's even doorappen!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent echt de enige ... dit verbaast me niks
Daar heb ik zeker een kwartier om in een lachstuip gelegen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nice... mijn ouders ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
[..]
[..]
Yes, m'n stiefpa en ma staan er niet op. Mijn (biologische) pa ook niet, want hij zat niet bij deze band.
[..]
Die kleine.![]()
Ik echter nietNIEUW: Foto's!![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Doen bij jullie alle 3 de foto's het?![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je zijn pasfoto's even doorappen!!
Daar heb ik zeker een kwartier om in een lachstuip gelegen![]()
![]()
ja hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Doen bij jullie alle 3 de foto's het?.
![]()
jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Doen bij jullie alle 3 de foto's het?NIEUW: Foto's!![]()
Jijquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:44 schreef Hyaenidae het volgende:
toen wilde ze er ook één voor mij gaan kopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik zelf ook wel hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik zeker een kwartier om in een lachstuip gelegenIk vind het echt leukquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nice... mijn ouders ook.![]()
Ik echter niet. Hier in de buurt heb je alleen geen leuke bands meer
Ah, bij mij die eerste nietquote:.
![]()
Ik vind jou strontirritantquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:44 schreef Hyaenidae het volgende:
toen wilde ze er ook één voor mij gaan kopen.
[b]AirwiN schreef [/b]
je verhaal valt niet te volgen. stop het in een post dipshit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:44 schreef Hyaenidae het volgende:
toen wilde ze er ook één voor mij gaan kopen.dus![]()
Ik stond helemaal triplex, dus ik zei zo van ja dat hoeft niet joh ik haal zelf wel een bril/pindazakje![]()
Ik wil gewoon een excuus om met LoLa te appenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik zelf ook wel hoor
[..]
Ik vind het echt leuk. Hier in de buurt heb je alleen geen leuke bands meer
[..]
Ah, bij mij die eerste niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik stond helemaal triplex, dus ik zei zo van ja dat hoeft niet joh ik haal zelf wel een bril/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan wel in een R&P topicquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:45 schreef Evie het volgende:
[..]
je verhaal valt niet te volgen. stop het in een post dipshit.. Want hij heeft haar niet gebatst
.
![]()
Alsof jij daar een excuus voor nodig hebtquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een excuus om met LoLa te appen![]()
![]()
![]()
True Dquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof jij daar een excuus voor nodig hebtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik zeker een kwartier om in een lachstuip gelegenZij niet neequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof jij daar een excuus voor nodig hebt
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 21:47:34 ]![]()
Ik merk het!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
EN begon te zeuren over dat ik te hard reed, en werd ze pissig omdat ik had gezegd dat ik die bril niet wilde hebben. Dus toen reed ik boos terug naar huis en heb ik haar afgezet. Dus nu is ze boos met me
pindazakje![]()
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/10quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:47 schreef Hyaenidae het volgende:
EN begon te zeuren over dat ik te hard reed, en werd ze pissig omdat ik had gezegd dat ik die bril niet wilde hebben. Dus toen reed ik boos terug naar huis en heb ik haar afgezet. Dus nu is ze boos met me![]()
Goed idee, ik typ eerst het verhaal uit en lees het morgen nog eens door en haal de fouten eruit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/10
Daarna zal ik het daar gaan posten.pindazakje![]()
Schattig jochquote:![]()
Dan denk ik altijd aan deze:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik krijg nachtmerries van dat kind
spoiler alert plz
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 21:49:56 ]![]()
Hahahaquote:Ik heb altijd goede plannen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Goed idee, ik typ eerst het verhaal uit en lees het morgen nog eens door en haal de fouten eruit.
Daarna zal ik het daar gaan posten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schattig joch![]()
Dan denk ik altijd aan deze:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, niet eigenlijk. Ik reed kwaad weg en heb haar niet meer gesproken. Durf nu ook niet meer te bellen terwijl we dat voorheen dagelijks dedenquote:
pindazakje![]()
Ik vind het een schattig jochquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg nachtmerries van dat kind
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik stelde die vraag niet aan jouquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou, niet eigenlijk. Ik reed kwaad weg en heb haar niet meer gesproken. Durf nu ook niet meer te bellen terwijl we dat voorheen dagelijks deden![]()
![]()
Hoe moet ik dat ruiken?>quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik stelde die vraag niet aan joupindazakje![]()
Kom je het brengenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand nog een bureau hebben waarvan 1 laatje uit elkaar valt?
Ik en Mookquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:51 schreef Ishimaru het volgende:
Ik hoorde ziva en abby, wie heeft het over NCIS?
[b]AirwiN schreef [/b]
NCISquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je het brengen
[..]
Ik en Mook![]()
![]()
KateJammer dat die dood moest
![]()
![]()
Was er niet iets met die actrice?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
NCIS![]()
![]()
KateJammer dat die dood moest
Ja ze wou er zelf mee stoppen om meer audities te doen voor filmrollen. Slechte keuze van haar. Maar nu heeft een rol in Rizzoli and Islesquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was er niet iets met die actrice?![]()
![]()
Lijkt hierop, alleen dan het deurtje en de lades zijn ook beuken. En nee, geen auto, dus kan hem niet komen brengenquote:.
![]()
![]()
Die bureau had ik ook, staat nu bij mijn broertje in de kamer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt hierop, alleen dan het deurtje en de lades ook beuken. En nee, geen auto, dus kan hem niet komen brengen.
[ afbeelding ]![]()
Beuken fineer bedoel je, Ikea troepquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt hierop, alleen dan het deurtje en de lades zijn ook beuken. En nee, geen auto, dus kan hem niet komen brengen.
[ afbeelding ]
pindazakje![]()
Dit kun je niet eens kopen bij de ikeaquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Beuken fineer bedoel je, Ikea troep![]()
![]()
Geen plek voor verder in het huisquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Die bureau had ik ook, staat nu bij mijn broertje in de kamer..
![]()
Oh sorry klopt, Leenbakker spul hebben ze niet bij Ikea.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit kun je niet eens kopen bij de ikeapindazakje![]()
Get your facts right, bureau is niet te koop bij ikeaquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Beuken fineer bedoel je, Ikea troep![]()
RompompomProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
TwiedeliediedieProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoeveel keer moet je op dat driehoek-knoppie drukken voor er een blauw-fokkertje in het topic komt rondloeren?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
1 maal hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:06 schreef fietsie het volgende:
Hoeveel keer moet je op dat driehoek-knoppie drukken voor er een blauw-fokkertje in het topic komt rondloeren?![]()
Wat wil je daarmee bereiken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:06 schreef fietsie het volgende:
Hoeveel keer moet je op dat driehoek-knoppie drukken voor er een blauw-fokkertje in het topic komt rondloeren?pindazakje![]()
Stoere leren broek?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jurkjequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb geen leren broek..
Dus rokje of jurkje?
Met hoge hakken erbij ofzoI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Vond je mijn schoenen niet gaafquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kijken jullie eens snel op mijn FB!!
Die arachidee kan best goed schilderen
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooiquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Die arachidee kan best goed schilderen![]()
![]()
Strakquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou meer de rok van het jurkje zegmaar.. wijd uitlopend of strak van onderlaat mooi je vormen zien. Vind ik altijd.
Ja wel damn sexy...quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vond je mijn schoenen niet gaaf
Ik wil dat ook![]()
![]()
nice work!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Die arachidee kan best goed schilderendus![]()
En maar kijken op dat FotoBoek.... niks hoor...quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Die arachidee kan best goed schilderen
Maar gevonden hoor...
Ziet er mooi uit jaNIEUW: Foto's!![]()
Bijdehand!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En maar kijken op dat FotoBoek.... niks hoor...
Maar gevonden hoor...
Ziet er mooi uit ja
Mooi toch!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hihi dat kan ik toch nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij luistert toch niet naar mijquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooi hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij luistert toch niet naar mij![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zaterdag ophalen in Geldermalsenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Aloha schatjes.
Mooiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vol
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: