Eerder op 't middenveld ja. Moet je eens kijken man, niemand staat tegen z'n man aan, wat is dat voor rare tactiek van Koeman.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef Haringkop het volgende:
Tis weer een ouderwetse gatenkaas achterin...
Bek dicht over Mathijsen, speelt altijd geweldig. Elke vorm van kritiek is onzin.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:08 schreef mega-worstje het volgende:
God oh god oh god tis weer de wedstrijd van mathijssen
Verlang jij ook terug naar Corey Gibbs en Alexander Östlund?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef Haringkop het volgende:
Tis weer een ouderwetse gatenkaas achterin...
hoi hmfquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bek dicht over Mathijsen, speelt altijd geweldig. Elke vorm van kritiek is onzin.
Komt wel goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wel erg toevallig dat hij na zijn contract weer als een zak zout speelt
komt wel goed schatje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zijn ook net de toppers toevalligquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Gmtaquote:
kijk daar is de 1-1al !quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef Danielle83 het volgende:
Altijd als ik Kom op Feyenoord post op Facebook winnen ze dus hou hoop!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mooi hè. Ik las dat de vakken naast het uitvakken wel zo goed als uitverkocht waren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
Weer overal Feyenoorders op losse vakken
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
WAT ZEI IK GVD BOELERSSSSS
Had het uiteraard over de uitwedstrijden.quote:
Iets meer moet kijken vooralquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Merkie het volgende:
Soms heb ik het idee dat Achahbar iets minder druk moet bewegen en iets meer moet denken.
Ja, maarja, hij is pas 18 hequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Merkie het volgende:
Soms heb ik het idee dat Achahbar iets minder druk moet bewegen en iets meer moet denken.
Speelt wel redelijk ja.quote:
Zijn balverlies is iig 9 van de 10 keer altijd gevaarlijk. Hij moet leren om niet altijd de beslissende actie te willen maken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:18 schreef Sloggi het volgende:
Achahbar die door twee man heen probeert te lopen... hij mag nog *iets* slimmer worden.
Ja maar, het staat gelijk, dan is er niks te zingen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef mega-worstje het volgende:
Is er wel psv publiek hoor alleen maar feyenoorders en 1 bosmongool met een trommel
hup nog een keer doen!quote:
ik had je nog wel heel hoog zitten maar nu ....quote:
En speelt ook weer als een natte krant... Hij kan veel beter.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zag trouwens dat BMI weer kaal is
Van Gastel vervolgens:quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:20 schreef Typisch het volgende:
Hoor die Koeman schreeuwen.
''HEEY JEEPEE!!''
het geheim tot succes?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind hem echt veel beter dan normaal!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had je nog wel heel hoog zitten maar nu ....
quote:Feyenoord @fr12live
Na doelpunt Feyenoord verschillende opstootjes op de tribunes van het Philips Stadion. #psvfey
Dan schijnt je lul groter te lijken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Speelt gewoon ala Immers, veel werken, lopen en er overheen denderen maar het ontbreekt gewoon aan een goede pass/techniek.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet kijken..... maar serieus
Kan ook gewoon een vriendin nemen met kleine handen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan schijnt je lul groter te lijken.
Ik vind hem echt niet slecht in deze wedstrijd. Ik blijf erbij!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet kijken..... maar serieus
bam!quote:
tsja gewoon minder kut, maar om t nou goed te noemen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:24 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt niet slecht in deze wedstrijd. Ik blijf erbij!
thxquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speelt gewoon ala Immers, veel werken, lopen en er overheen denderen maar het ontbreekt gewoon aan een goede pass/techniek.
Beter dan Mathijsenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tsja gewoon minder kut, maar om t nou goed te noemen.
beide slecht :pquote:
Rustig aan jonge!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]Dat is een cv en hij een 10 kut, zeg dan niks.
Nou heerlijk zeg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha heerlijk, achter waterman zitten stewards al om groepje
Stuk of 9001?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:30 schreef De_Pel het volgende:
Hoeveel overtredingen heeft bommel al niet gemaakt
40-45.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:30 schreef De_Pel het volgende:
1908quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:30 schreef De_Pel het volgende:
Van dat doelpunt? Doet'ie goed.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:31 schreef Muto het volgende:
Minderjarig vriendinnetje Pellè zwanger.
Dacht ik al, door het wiegetje dat hij maakte.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:31 schreef Muto het volgende:
Minderjarig vriendinnetje Pellè zwanger.
Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:33 schreef Caland het volgende:
Het is eigenlijk niet zo heel best allemaal.
Goed herpakt, we hadden ze ff bij hun strot en op 't einde de teugels iets te veel laten vieren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:33 schreef Caland het volgende:
Het is eigenlijk niet zo heel best allemaal.
Ja die fluit weer lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:34 schreef Cara het volgende:
Blom ook weer lekker bezig met inconsequent zijn
Idd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:34 schreef Caland het volgende:
Van Beek komt echt nog heel veel tekort, geen schande verder.
Immers?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
Boetius werkt weer heerlijk voor 't team. Jammer dat we geen speler hebben die ze over 40 meter diep kan leggen.
Vond het eigenlijk nog wel meevallen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:34 schreef Caland het volgende:
Van Beek komt echt nog heel veel tekort, geen schande verder.
Wat ik uit zijn gebaren opmerkte:quote:
Goed opgelet tijdens biologielesquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat ik uit zijn gebaren opmerkte:
Tijdens het beffen (gebaar 1) is zijn vriendin zwanger geraakt (gebaar 2). Kusje. (Gebaar 3)
Speelt best sober, dat is een plus. Af en toe heel erg naïef verdedigen zoals normaal op die leeftijd en bij zo'n debuut denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk nog wel meevallen.
Muto beft altijd met condoom.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Goed opgelet tijdens biologieles
Ik zal je privé eens tonen wat ik allemaal van biologie weet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Goed opgelet tijdens biologieles
bah.quote:
Wie z'n zaad had hij op z'n tong dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat ik uit zijn gebaren opmerkte:
Tijdens het beffen (gebaar 1) is zijn vriendin zwanger geraakt (gebaar 2). Kusje. (Gebaar 3)
Is hij verplicht er 1 te nemen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik zie het nu al voor me: het wordt penalties en Immers mist de zijne
Als je een look a like bent van Pelle dan mag hetquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zal je privé eens tonen wat ik allemaal van biologie weet.
dan kankert ie echt terug naar adoquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik zie het nu al voor me: het wordt penalties en Immers mist de zijne
kijk maar uit, er loopt er een rond in dit topicquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:41 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Als je een look a like bent van Pelle dan mag het
Niet echt. Maar voorlopig wel gelijk.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:52 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk moet je voor dit soort wedstrijden gewoon een Fernandez in de spits zetten die wel kan voetballen.
Jij denkt dat snelheid op die leeftijd nog te oefenen isquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:52 schreef Jimbo het volgende:
Ik zou mathijssen echt op snelheid laten oefenen. Dat mist ie echt, hij is standaard te laat
Zal niet veel beter meer worden op zn 32stequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:52 schreef Jimbo het volgende:
Ik zou mathijssen echt op snelheid laten oefenen. Dat mist ie echt, hij is standaard te laat
true.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij denkt dat snelheid op die leeftijd nog te oefenen is
Dat was mijn koffie, bedankt...quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:52 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk moet je voor dit soort wedstrijden gewoon een Fernandez in de spits zetten die wel kan voetballen.
gio had ollie.quote:
Dat ontwikkel je niet meer op je 32e.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:52 schreef Jimbo het volgende:
VM is vuilnisman of wat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef Caland het volgende:
Het was dan wel een brainfart, maar het idee om Immers op VM te zetten begint steeds minder gek te worden
Zat ik me laatst ook te bedenken. Maakt veel verdedigende meters en kan voorin weinig fout doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef Caland het volgende:
Het was dan wel een brainfart, maar het idee om Immers op VM te zetten begint steeds minder gek te worden
verdedigende middelmaatquote:
Ik zit er ook op te wachten idd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:02 schreef Caland het volgende:
Typisch zo'n wedstrijd waar Van Beek straks een penalty veroorzaakt.
goed volquote:
WAT HEB JIJ TEGEN VAN BEEK JONGEN!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:02 schreef Caland het volgende:
Typisch zo'n wedstrijd waar Van Beek straks een penalty veroorzaakt.
geilquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:00 schreef Typisch het volgende:
De Vrij deed nu iets waar als Joris dit gedaan had heel Nederland weer over gevallen was, zo tussen 3 man terecht komen als CV.
Wat heb jij met hem, vertel?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
WAT HEB JIJ TEGEN VAN BEEK JONGEN!!
1st row?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
gvd ik word helemaal gek van die kaolo streams man.
Niet te negatief nou he ecktootjequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:04 schreef Happel het volgende:
Had er een gehad, maar daar heb ik nu al geen zin meer om naar te kijken.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:05 schreef Caland het volgende:
Verhoek komt er zo in. Einde wedstrijd.
dat is elke wedstrijd toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:04 schreef Tomasso het volgende:
Dit is echt zo'n pot waarin Immers wederom geen ene kut presteert.
Hij is gewoon te snel en te geniaal voor zijn tegenstander.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:08 schreef Caland het volgende:
Immers weer met zijn wekelijkse jankmoment.
Een beetje zoals Messi.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is gewoon te snel en te geniaal voor zijn tegenstander.
Pikstraf?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
IK haat die TERINGSTROOTMAN MET ZE KANKEKOP
je zou toch bijna iemand inhuren en hem in zn vrije tijd die immers zn poten laten brekenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
Het probleem Immers lost zich misschien vanzelf op.
Ja man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:10 schreef Happel het volgende:
Die afvallende bal had voor ons moeten zijn.
Ik ga de krant ff bellen.quote:
Was aardig ruk ja. Weg kwijt man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Je doet zo agressief. Doet me vermoeden dat je avond gisteren slecht is afgelopen.
Dan is het even een avondje geen janknicht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Jimbo het volgende:
Wat nou als immers t winnende doelpunt maakt.
Dan ben ik blij en bestel ik kaartjes voor de halve finale, waar die ook is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Jimbo het volgende:
Gelijk verkopen aan Barcelona.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Jimbo het volgende:
City. Guidetti doet wel een goed woordje voor ons.quote:
Zeggen dat hij net zo goed is als Abdelladinges.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
City. Guidetti doet wel een goed woordje voor ons.
Maar IEDEREEN lachte om HMF toen hij zei na Ajax uit dat deze man 7 goede potten had gespeeld ervoor.quote:
3 - 5 - 7 - 3 -2 -6 -4quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar IEDEREEN lachte om HMF toen hij zei na Ajax uit dat deze man 7 goede potten had gespeeld ervoor.
Tegen Twente ook al sterk. Nu ook weer.
NUFF SAID
Nu moeten we Cisse inbrengen om het eerlijk te houden.quote:
Probeer nou niet altijd je gelijk te halen. BMI speelt ontzettend kut op de linksback positie, zijn talent vergooi je nu door de o zo geweldige Mathijsen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar IEDEREEN lachte om HMF toen hij zei na Ajax uit dat deze man 7 goede potten had gespeeld ervoor.
Tegen Twente ook al sterk. Nu ook weer.
NUFF SAID
Nee de aantal goede potten van mathijsen voor de winterstop volgens HMF, afhankelijk van de dagquote:
Drogreden die niets zegt over de kwaliteiten van Mathijsen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Probeer nou niet altijd je gelijk te halen. BMI speelt ontzettend kut op de linksback positie, zijn talent vergooi je nu door de o zo geweldige Mathijsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |