Volgens mij welquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:53 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Maar als je al een cijfer hebt kan je het vak toch niet opnieuw volgen? Tenminste hier niet
Dat je dan zo bij de rijdende rechter komt en je deskundigheid op het gebied van het recht van eendenkooien moet gaan etaleren. Mooi manquote:
Ja, maar er is geen belemmering het twee keer te doen. Dat gezeik heb ik met NIBPR al helemaal meegelezen. Ik hoef trouwens ook geen werkgroep, dan had ik me al veel eerder in moeten schrijven aangezien het maandag al begint.quote:
Inderdaad volgens mij hier ook...oh wacht allebei RuG!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:53 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Maar als je al een cijfer hebt kan je het vak toch niet opnieuw volgen? Tenminste hier niet
Nee niet daar. Rijdende rechter mag jij doen mijn waarde.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat je dan zo bij de rijdende rechter komt en je deskundigheid op het gebied van het recht van eendenkooien moet gaan etaleren. Mooi man
Je kan je dan niet meer inschrijven voor het tentamen. Maar kan best dat het bij jullie anders zit.quote:
Oh?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:54 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Je kan je dan niet meer inschrijven voor het tentamen
Arbeidszaken ook hoor. Huilende werknemers enzo. Lachen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh okeIk vond mijn bezoek aan de politierechter ook erg leuk
Ik ook ! Wat heb jij voor zaak?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Binnenkort een zitting trouwens. Heb er wel zin in
Ontbinding. Jij dan?quote:
Rijdende rechter is echt baasquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee niet daar. Rijdende rechter mag jij doen mijn waarde.
Ahh zieligquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Arbeidszaken ook hoor. Huilende werknemers enzo. Lachen!
Gast dat is hi-la-rischquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]Dat is echt te triest voor woorden.
Ik doe het zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee niet daar. Rijdende rechter mag jij doen mijn waarde.
Het is gewoon grappig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]Dat is echt te triest voor woorden.
In recht in de regio is ie nog losser. Echt geweldig. Alleen die juristen van het Juridisch Loket zijn echtquote:
Jij niet mag ik hopen?quote:
Ja dat vind ik dan weer saaie afleveringen met gare adviezen waar je geen steek verder mee bent.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In recht in de regio is ie nog losser. Echt geweldig. Alleen die juristen van het Juridisch Loket zijn echt
Klopt ja. Ik ook toch? Tegen jou in geloof ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb hier al eerder over gerant ik zal niet weer beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |