Die is leuk!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:38 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf kaartje uit Duitsland!!!!![]()
erg blij mee!!!
hihi sorryquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:13 schreef Happy_postcrossing het volgende:
Haha gemeen!
Ik zei net tegen mijn partner: joh, gemeen zeg, iemand die net nieuw is op postcrossing stuurt gelijk naar Cuba, dat is mazzel hebben!
Ben jij het dusGrappig, klein wereldje ^^
Hier gaan ze naar:
Portugal
Duitsland
Tsjechie
Wit rusland
9-jarigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:06 schreef Defida het volgende:
Mijn kaartje naar Rusland is zojuist geregistreerd, dus nu zijn alle 5 mijn eerste kaartjes geregisteerd!!(heb er nu nog wel 5 onderweg
)
Heb direct een nieuw adres aangevraagd en mag hem naar een vrij zeldzaam land sturen. Hij gaat namelijk naar Cuba, naar een 7 jarig meisjeheel leuk!
http://www.postcrossing.com/user/camilita
Ik heb ook alles proberen te streetviewen van mijn adressen, maar ik kon niks vinden.. stond allemaal dat het niet bestond. Jammer, want ik was toch wel erg benieuwd!quote:Op zondag 3 februari 2013 10:08 schreef Mascleta het volgende:
Heb me even lopen verdiepen in de kaart, wijk en directe omgeving van mijn adressen. Toch wel leuk en interessant.
Een was er ook op streetview te vinden, het kaartje naar de USA mag naar het platteland van Texas.
[ afbeelding ]
Dat had ik ook bij een aantal (vooral Oostblok).... Jammer inderdaad!!quote:Op zondag 3 februari 2013 11:36 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik heb ook alles proberen te streetviewen van mijn adressen, maar ik kon niks vinden.. stond allemaal dat het niet bestond. Jammer, want ik was toch wel erg benieuwd!
Bij mijn Chinese adres pakte hij de europese/engelse manier van schrijven niet, maar die onleesbare Chinese letter wel, Kon wel foto's uit directe omgeving vinden (via Panoramio) om een beeld te krijgen van de wijk en omgeving.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:36 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik heb ook alles proberen te streetviewen van mijn adressen, maar ik kon niks vinden.. stond allemaal dat het niet bestond. Jammer, want ik was toch wel erg benieuwd!
Ik zie niet wat er mis is met dat profiel hoor. Ja, ze schrijft een hoop, maar verreweg het meeste is positief: over dingen die ze mooi vindt en waar ze graag kaartjes van ontvangt. Prima toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 09:34 schreef soapie het volgende:
Heb ik weer.....
Heb deze maar gestuurd. Snap de helft van het dagboek niet.....
[ afbeelding ]
Mijn engels is slecht, snap er de helft niet van bij zo´n lang verhaal....quote:Op zondag 3 februari 2013 12:50 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er mis is met dat profiel hoor. Ja, ze schrijft een hoop, maar verreweg het meeste is positief: over dingen die ze mooi vindt en waar ze graag kaartjes van ontvangt. Prima toch?
Haha, daar kan zij niks aan doenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:53 schreef soapie het volgende:
[..]
Mijn engels is slecht, snap er de helft niet van bij zo´n lang verhaal....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |