OH JEZUS FUCK HELL NOquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, na een avondje Henk op visite bij Ing
Zo heb ik nog een juweeltje van jou, iets met kinect en paardje rijden![]()
Arme Muisquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoort er allemaal bij! Lag in de planning! Heus!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme Muis
Of in de auto meezingen inclusief moeilijke gezichten erbij trekken en dan opmerken dat de auto voor je wel heel verbaasd in de achteruitkijkspiegel kijkt. En dan heel stoicijns een beetje gaan playbacken
Of dat je staat te vozen en dat er iemand nog zo'n veiligheidsding (niet zo'n enorme plastic label maar zo'n hard stripje in het gewone label) in je shirtje voeltquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme Muis
Of in de auto meezingen inclusief moeilijke gezichten erbij trekken en dan opmerken dat de auto voor je wel heel verbaasd in de achteruitkijkspiegel kijkt. En dan heel stoicijns een beetje gaan playbacken
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:45 schreef Cee het volgende:
Ik liep ooit 15 minuten lang door Schiphol, douane en alles, met m'n gulp open. Ik vond dat de paspoortcontrole-meneer me al raar aankeek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:45 schreef sp3c het volgende:
oeh, met ijshockey schaatste ik een keer achteruit per ongeluk met mijn achterhoofd tegen het goal aan
was om mijn helm te testen zogenaamd, daarna deed ik het gewoon nog een keer om dat punt kracht bij te zetten
prima kwaliteit hoor, voel nix!
maar ik voelde het wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat lief en genant tegelijkertijd
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:49 schreef Cee het volgende:
Of die ene keer dat ik op de basisschool zat en m'n moeder leuke sokjes met konijntjes voor me had gekocht en ik ze droeg en een klasgenootje me vroeg waar ik m'n sokken vandaan had. Bijna alle kinderen lachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!
Of die ene keer dat ik op de basisschool zat en m'n moeder leuke sokjes met konijntjes voor me had gekocht en ik ze droeg en een klasgenootje me vroeg waar ik m'n sokken vandaan had. Bijna alle kinderen lachten.AHAHAHAHAHAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Of die ene keer dat ik op de basisschool zat en m'n moeder leuke sokjes met konijntjes voor me had gekocht en ik ze droeg en een klasgenootje me vroeg waar ik m'n sokken vandaan had. Bijna alle kinderen lachten.Neeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wint
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |