SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
vol *ONicequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik benoemde het gewoon voor de duidelijkheid.![]()
slapen we toch niet alleen vanavond
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Eigenlijk wel. Die hoorcolleges zijn best handigquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij Geschiedenis hoeft dat ook niet![]()
![]()
en interessant lijkt mequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Die hoorcolleges zijn best handig
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Faalhaas dat je bent.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
vol *O
[..]
Nice![]()
slapen we toch niet alleen vanavond
Nee![]()
![]()
Ja maar ik heb docenten die hun lesmateriaal uitdelen op het hoorcollege en veel practicaquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Ik ga gewoon niet meer naar de lessen![]()
![]()
Huppel da's op zich wel lekker... ukkie kan hier tot max 08:0 slapen.... dan moet ze zingen. Met een Z.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
zolang je de studie maar haalt lijkt mequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar ik ga niet weet ik hoeveel euro per keer betalen, dus pech
Dat is toch al geweestquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij Geschiedenis hoeft dat ook niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Meh, ik leer gewoon en haal het toch welquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik heb docenten die hun lesmateriaal uitdelen op het hoorcollege en veel practica
Gekut dat ik geen OV meer heb..![]()
De mijne was laatst defect, fortuinen kost het inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Meh, ik leer gewoon en haal het toch wel
Gekut dat ik geen OV meer heb..
Twee weken kwijt, totale kosten: meer dan 200 euro![]()
![]()
waaorm woon je dan niet gewoon op kamers?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne was laatst defect, fortuinen kost het inderdaad
Twee weken kwijt, totale kosten: meer dan 200 euro
Wat denk je dan dat naar je werk gaan kost....quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Twee weken kwijt, totale kosten: meer dan 200 euroProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Pff...quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Twee weken kwijt, totale kosten: meer dan 200 euro![]()
![]()
Omdat ik vorig jaar faalde vanwege het op kamers wonen en het eerst vanuit huis wilde proberen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waaorm woon je dan niet gewoon op kamers?![]()
in mijn geval 4300 euro per jaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat naar je werk gaan kost....
dus![]()
Maar wat denk je dat mijn inkomen is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat naar je werk gaan kost....![]()
![]()
Huppelkind heeft vanaf geboorte (mei) tot oudjaarsdag 's nachts voeding geëist. Nieuwjaarsdag werd hij pas om 11 uur wakker, ik lag vanaf 6 uur voor zijn slaapkamerdeur en ging elk half uur kijken of hij nog leefdequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef fietsie het volgende:
Huppel da's op zich wel lekker... ukkie kan hier tot max 08:0 slapen.... dan moet ze zingen. Met een Z.![]()
Die trend heeft hij voortgezet. Doordeweeks komt hij braaf op tijd zn bed uit, zij het met enige tegenzin. In de weekenden hoef ik hem niet voor 12 uur wakker te maken
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ok, begrijpelijk dan wel jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik vorig jaar faalde vanwege het op kamers wonen en het eerst vanuit huis wilde proberen.
Waarom?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, ik heb gewoon 20 oplaadbare batterijen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |