SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
vol *ONicequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik benoemde het gewoon voor de duidelijkheid.![]()
slapen we toch niet alleen vanavond
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Eigenlijk wel. Die hoorcolleges zijn best handigquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij Geschiedenis hoeft dat ook niet![]()
![]()
en interessant lijkt mequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Die hoorcolleges zijn best handig
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Faalhaas dat je bent.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
vol *O
[..]
Nice![]()
slapen we toch niet alleen vanavond
Nee![]()
![]()
Ja maar ik heb docenten die hun lesmateriaal uitdelen op het hoorcollege en veel practicaquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Ik ga gewoon niet meer naar de lessen![]()
![]()
Huppel da's op zich wel lekker... ukkie kan hier tot max 08:0 slapen.... dan moet ze zingen. Met een Z.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
zolang je de studie maar haalt lijkt mequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar ik ga niet weet ik hoeveel euro per keer betalen, dus pech
Dat is toch al geweestquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij Geschiedenis hoeft dat ook niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Meh, ik leer gewoon en haal het toch welquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik heb docenten die hun lesmateriaal uitdelen op het hoorcollege en veel practica
Gekut dat ik geen OV meer heb..![]()
De mijne was laatst defect, fortuinen kost het inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Meh, ik leer gewoon en haal het toch wel
Gekut dat ik geen OV meer heb..
Twee weken kwijt, totale kosten: meer dan 200 euro![]()
![]()
waaorm woon je dan niet gewoon op kamers?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne was laatst defect, fortuinen kost het inderdaad
Twee weken kwijt, totale kosten: meer dan 200 euro
Wat denk je dan dat naar je werk gaan kost....quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Twee weken kwijt, totale kosten: meer dan 200 euroProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Pff...quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Twee weken kwijt, totale kosten: meer dan 200 euro![]()
![]()
Omdat ik vorig jaar faalde vanwege het op kamers wonen en het eerst vanuit huis wilde proberen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waaorm woon je dan niet gewoon op kamers?![]()
in mijn geval 4300 euro per jaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat naar je werk gaan kost....
dus![]()
Maar wat denk je dat mijn inkomen is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat naar je werk gaan kost....![]()
![]()
Huppelkind heeft vanaf geboorte (mei) tot oudjaarsdag 's nachts voeding geëist. Nieuwjaarsdag werd hij pas om 11 uur wakker, ik lag vanaf 6 uur voor zijn slaapkamerdeur en ging elk half uur kijken of hij nog leefdequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef fietsie het volgende:
Huppel da's op zich wel lekker... ukkie kan hier tot max 08:0 slapen.... dan moet ze zingen. Met een Z.![]()
Die trend heeft hij voortgezet. Doordeweeks komt hij braaf op tijd zn bed uit, zij het met enige tegenzin. In de weekenden hoef ik hem niet voor 12 uur wakker te maken
[b]AirwiN schreef [/b]
ok, begrijpelijk dan wel jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik vorig jaar faalde vanwege het op kamers wonen en het eerst vanuit huis wilde proberen.
Waarom?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, ik heb gewoon 20 oplaadbare batterijen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ook AAA?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, ik heb gewoon 20 oplaadbare batterijen
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat die van jou niet in het stopcontact?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het moment dat je gehakt gaat vervangen met knakworsten voor in de pasta
wtf
Ik was een paar jaar geleden veel bezig met modelbouw-racing. Gingen al 8 batterijen in mijn zender en 4 in mijn ontvangerquote:.
Nee, AA helaasquote:![]()
![]()
Spaghetti die nog niet gekookt is door de knakworsten stekenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Het moment dat je gehakt gaat vervangen met knakworsten voor in de pasta
wtf
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat valt nog best mee toch, als je netjes afschrijvingen enzo meeneemt?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
wat krijg je dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spaghetti die nog niet gekookt is door de knakworsten steken
Hij puberde vroeg, zegmaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind heeft vanaf geboorte (mei) tot oudjaarsdag 's nachts voeding geëist. Nieuwjaarsdag werd hij pas om 11 uur wakker, ik lag vanaf 6 uur voor zijn slaapkamerdeur en ging elk half uur kijken of hij nog leefde![]()
Die trend heeft hij voortgezet. Doordeweeks komt hij braaf op tijd zn bed uit, zij het met enige tegenzin. In de weekenden hoef ik hem niet voor 12 uur wakker te maken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
PICS!!!!!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik snij spaghetti toch, dus zoveel verschil zal dat niet makenquote:![]()
bovendien ziet het er vreemd uit
Dan pubert hij al 14 jaarquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is toch leukquote:
14 SHADES OF GREY
Ik heb mijn oude pasfoto's ook nog. Die dingen heb je echt om de paar jaar nodig dus ja, dan schiet je weer nieuwequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heb je niet opgeruimd?.
![]()
OMG mn nichtje gevonden op FB!!
Wat heeft die een oud gezicht
[b]AirwiN schreef [/b]
Die pasfoto's zijn minstens 6 jaar oudquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heb je niet opgeruimd?Mwoaquote:Ik lijk er in de verste verte niet meer opquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude pasfoto's ook nog. Die dingen heb je echt om de paar jaar nodig dus ja, dan schiet je weer nieuwe.
Oke, misschien wel, maar toch
Waarom dat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schrik altijd een beetje als ik ze bekijk![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schrik altijd een beetje als ik ze bekijk14 SHADES OF GREY
Ik weet niet hoe oud jij denkt dat ik benquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
Minstens 6 jaar oud. Toen was je nog een kleuter![]()
![]()
Daarom weg gooienquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was niet echt een knap kind, zegmaar
Nog steeds niet maar het ergste is weggetrokken![]()
![]()
12quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij denkt dat ik ben
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
Minstens 6 jaar oud. Toen was je nog een kleuter![]()
Met 14 zijn jochies al heel stoer hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaartje of 10/11?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij denkt dat ik ben![]()
Je bent een schat maar mijn god wat lach ik je nu hard uitquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik mezelf ook hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent een schat maar mijn god wat lach ik je nu hard uit![]()
![]()
Dat menen ze jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Met 14 zijn jochies al heel stoer hoor![]()
![]()
Terecht welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
In het geval van mijn zoon is het echt zoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan ik niet over oordelen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In het geval van mijn zoon is het echt zo![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zie je nu Aldo. ZIE JE HET NU!
Weet iemand een plek waar je een sIII scherm goedkoop kan repareren?I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Mijn zoon is een mooi gespierde breakdancer!quote:
Hij is stoer
[b]AirwiN schreef [/b]
We zetten eerst die pasta in de pot!
Ik ben blij met deze pasta
Dat maakt je niet per definitie stoerquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is een mooi gespierde breakdancer!
Hij is stoer![]()
![]()
homo zeker?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is een mooi gespierde breakdancer!
Hij is stoer
Bij de Lidl meen ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:17 schreef zeefje het volgende:
Weet iemand een plek waar je een sIII scherm goedkoop kan repareren?![]()
Ook al kapot?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:17 schreef zeefje het volgende:
Weet iemand een plek waar je een sIII scherm goedkoop kan repareren?![]()
![]()
Gooi hem uit het raam.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word echt gek van mijn laptop![]()
Wat scheelt er?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word echt gek van mijn laptop![]()
Tof!!!quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kan ik bevestigenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bracht de mijne ook en was 450 noodles kwijt, echt fantastisch!.
![]()
Klopt, maar hij is het gewoon. Ik kan er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat maakt je niet per definitie stoerHet is een kleine playerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:
Hij is verschrikkelijk traag aan het worden en loopt regelmatig vast.quote:
Als het goed is komt er dit weekend iemand langs die mijn laptop gaat fixen, dus dat komt wel goed, maar ik word er nu wel helemaal gek van
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat dacht ik ook een repareren is meestal al de helft van je aankoopbedragquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow. Tja ik weet niks verder. Die schermen repareer je niet zomaar volgens mij.
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wanhopig zijn omdat je telefoon kapot is of wat?_!
En het valt vast niet onder de garantiequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook een repareren is meestal al de helft van je aankoopbedrag14 SHADES OF GREY
Reparatie van mijn netbook zou maar 20 euro goedkoper zijn dan een nieuwe kopen, die reparatieprijzen zijn echt bizarquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook een repareren is meestal al de helft van je aankoopbedrag![]()
![]()
Klinkt als een vervuilde Windows installatie. Teveel rotzooi op de achtergrond, fragmentatie, dat soort dingen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee
[..]
Hij is verschrikkelijk traag aan het worden en loopt regelmatig vast.
Als het goed is komt er dit weekend iemand langs die mijn laptop gaat fixen, dus dat komt wel goed, maar ik word er nu wel helemaal gek van![]()
Die is vaak een paar wekenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het valt vast niet onder de garantieI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Reken maar op 200 euro voor repareren sowieso..quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook een repareren is meestal al de helft van je aankoopbedragDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Echt he.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Reparatie van mijn netbook zou maar 20 euro goedkoper zijn dan een nieuwe kopen, die reparatieprijzen zijn echt bizarI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Bij een S-II moet de hele glazen voorkant incl scherm, touch-gebeuren enz worden vervangen in 1x.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow. Tja ik weet niks verder. Die schermen repareer je niet zomaar volgens mij.
Alleen de printplaat en accu niet...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Letterlijk schoonmaken moet ook nog eens gebeuren. Maar ik durf hem niet los te halen, daar wil ik ook iemand bij hebben die er verstand van heeft en ook weer weet hoe je 'm in elkaar moet zetten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Verstandig. Misschien goed schoonmaken of herstarten?
Hardware shizzle wordt dit weekend gefixt als het goed is.What you forget, you are gonna repeat.
Die ene die je zusjes had vernieldquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Reparatie van mijn netbook zou maar 20 euro goedkoper zijn dan een nieuwe kopen, die reparatieprijzen zijn echt bizar
14 SHADES OF GREY
Ja, is het waarschijnlijk ook. Hij is 6 jaar oudquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klinkt als een vervuilde Windows installatie. Teveel rotzooi op de achtergrond, fragmentatie, dat soort dingen.
Ik zou best zonder kunnen. Dat ding moet mijn leven niet beheersen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zonder telefoon kunnen hoor.
![]()
Heb je ook een idee waar dat kan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Reken maar op 200 euro voor repareren sowieso..I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Kijk het eens na in de wet zou ik zeggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt altijd een jaar garantie. Maar daar valt een scherm niet onder.![]()
Je hebt wel garantie nml..dus![]()
De juridische kosten die je moet maken om je gelijk te halen wegen vast niet op tegen gewoon dokken...quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Kijk het eens na in de wet zou ik zeggen![]()
Je hebt wel garantie nml..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En s-III of is dat hetzelfde?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij een S-II moet de hele glazen voorkant incl scherm, touch-gebeuren enz worden vervangen in 1x.
Alleen de printplaat en accu niet...I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Tja, ik heb 'm zeker op dit moment nodig. Kan elke dag gebeld worden door detacheringsbureau.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou best zonder kunnen. Dat ding moet mijn leven niet beheersen.Het zal mij een worst wezen, maar ik denk dat schade aan het scherm onder gebruikerschade valt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Kijk het eens na in de wet zou ik zeggen![]()
Je hebt wel garantie nml..![]()
Dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
De juridische kosten die je moet maken om je gelijk te halen wegen vast niet op tegen gewoon dokken...
dus![]()
Thuisnummer doorgevenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, ik heb 'm zeker op dit moment nodig. Kan elke dag gebeld worden door detacheringsbureau.![]()
![]()
Hopelijk vind je snel ietsquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, ik heb 'm zeker op dit moment nodig. Kan elke dag gebeld worden door detacheringsbureau.
14 SHADES OF GREY
Ik ben lang niet altijd thuis en dus moeten mijn ouders telkens zeggen dat ik er niet ben. Schiet niet opquote:![]()
![]()
Dan is het lastiger jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben lang niet altijd thuis en dus moeten mijn ouders telkens zeggen dat ik er niet ben. Schiet niet op![]()
![]()
Hoppa, weer een heli gesloopt
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die ene die je zusjes had vernield
Ik heb nog steeds geen nieuwe omdat ik blijvend blut ben.![]()
Wat zoek je eigenlijk?quote:14 SHADES OF GREY
De noordzeekust?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga maar eens kijken of de kust veilig isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een baan.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Ik heb nog steeds geen nieuwe omdat ik blijvend blut ben.heeft ze de reparatie nog moeten betalen?
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een baan.Pff dat is zeer lastig in die branche op dit moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee hoor, juist helemaal niet. Probleem is alleen dat de meeste vacatures in de Randstad zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff dat is zeer lastig in die branche op dit moment.![]()
![]()
Verhuis je toch naar de randstad?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, juist helemaal niet. Probleem is alleen dat de meeste vacatures in de Randstad zijnI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Kom gezellig naar de rampstad toequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, juist helemaal niet. Probleem is alleen dat de meeste vacatures in de Randstad zijn
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom gezellig naar de rampstad toequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ga even verhuizen in een tijd waarin je geen zekerheid hebt over je baan![]()
Nee, ik heb hem maar zo gelaten want ik vind het anders ook zo zieligquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Balenheeft ze de reparatie nog moeten betalen?
![]()
![]()
Fijne avondquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja ik ging dus
Fijne avond nog![]()
![]()
![]()
wow dat is wel heel nobel van jou.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem maar zo gelaten want ik vind het anders ook zo zielig14 SHADES OF GREY
Mijn jointje na mijn ubereten is ook heel nobelquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
wow dat is wel heel nobel van jou.
dus![]()
Peace manquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Mijn jointje na mijn ubereten is ook heel nobel
14 SHADES OF GREY
Wel relaxend..quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Mijn jointje na mijn ubereten is ook heel nobelProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Leuk cadeau in het donkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
Kom nog een bioscoopbon tegen... die uiteraard niet meer geldig is.
![]()
LOLquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
Kom nog een bioscoopbon tegen... die uiteraard niet meer geldig isstraks kom je nog guldens tegen
14 SHADES OF GREY
In de bioscoop kan je wel leuke dingen doenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Het licht staat aan hierquote:Al gespotquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LOLstraks kom je nog guldens tegen
![]()
![]()
Door traagheid van mijn laptop kan ik jullie gewoon niet volgen
Iets met popcorn?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de bioscoop kan je wel leuke dingen doen![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de bioscoop kan je wel leuke dingen doen
Ah ja, bonnen met een datumquote:. Je hebt er toch voor betaald denk ik dan.
![]()
Ik niet. Maar ik snap je puntquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
[..]
Ah ja, bonnen met een datum. Je hebt er toch voor betaald denk ik dan.
![]()
![]()
Mijn instructeur heeft ook van die cadeau bonnen en dan ook nog op naamquote:. Jammer wel, ik mocht hem niet gebruiken.
![]()
Pfff, dat is stom zegquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn instructeur heeft ook van die cadeau bonnen en dan ook nog op naam. Jammer wel, ik mocht hem niet gebruiken.
![]()
![]()
Misschien had ik aan het begin van het jaar wat moeten doenquote:Ik zit nu in mijn examenjaar met niet al te beste cijfers
![]()
![]()
![]()
Nee, zuigen tijdens de film!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Handigquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Misschien had ik aan het begin van het jaar wat moeten doenIk zit nu in mijn examenjaar met niet al te beste cijfers
![]()
![]()
![]()
Hij wil potentiele nieuwe leerlingen binnenhalen op die manier, snap ik wel maar ja, die zogenaamde leerling gaat geen les nemenquote:.
![]()
Nee, dat zul je net zien inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wil potentiele nieuwe leerlingen binnenhalen op die manier, snap ik wel maar ja, die zogenaamde leerling gaat geen les nemen.
![]()
![]()
Ik verwachte eerder wat zijn guldensquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het licht staat aan hier
[..]
Al gespotmaar gelukkig ken je die dingen dus wel
14 SHADES OF GREY
Tijn made a phun!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik verwachte eerder wat zijn guldensmaar gelukkig ken je die dingen dus wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, het is PSV - Feyenoord vanavond. Dat wordt leuk, mijn ene neef is voor PSV en de andere voor Feyenoord![]()
![]()
Is mijn zwager, die gast kan nog geen seconde een focus leggen op ietsquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat zul je net zien inderdaad.
![]()
Allebei de familie uittrappenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, het is PSV - Feyenoord vanavond. Dat wordt leuk, mijn ene neef is voor PSV en de andere voor Feyenoord
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet je wel met iemand gaan waar dat leuk mee isquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de bioscoop kan je wel leuke dingen doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb ook nog in dat tijdperk geleefd hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik verwachte eerder wat zijn guldensmaar gelukkig ken je die dingen dus wel
Hehehehe, dat is niet erg handigquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is mijn zwager, die gast kan nog geen seconde een focus leggen op iets.
![]()
![]()
Ik ga alleen maar met leuke mensjes omquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moet je wel met iemand gaan waar dat leuk mee is
Snap ook niet dat ze met mij willen omgaan
[b]AirwiN schreef [/b]
$@!#@$!@(!@)@
Beauty & De Brains, a song by Nielson on Spotify.
Wat een kut nummer zegIk blijf hem kut vinden.
![]()
Jij lijkt me wel zo een type die zijn fiets meeneemt de zaal in.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moet je wel met iemand gaan waar dat leuk mee is![]()
Die solo is geniaalquote:
14 SHADES OF GREY
Mijn zusje is feyenoorderquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goh, wat verrassend dat jij dat ging zeggen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar met leuke mensjes om
Snap ook niet wel dat ze met mij willen omgaan![]()
fixed!
dus![]()
Toch welquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook nog in dat tijdperk geleefd hoor
14 SHADES OF GREY
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik probeer haar te hersenspoelen.quote:
Lukt niet echt!
Ze is volbloed Rotterdamse
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook niet als je er heel veel alcohol in stopt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer haar te hersenspoelen.
Lukt niet echt!
Ze is volbloed Rotterdamse![]()
ja leuk, doe er maar 450quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand LEDjes kopen, weerstanden etc.?![]()
Ik geef je er 50 cent voorquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand LEDjes kopen, weerstanden etc.?14 SHADES OF GREY
Op mijn mobiel gaat het gewoon beter om jullie bij te houdenquote:
Nog even volhouden tot het weekendquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op mijn mobiel gaat het gewoon beter om jullie bij te houden![]()
![]()
Volgens mij ben ik geadopteerd. Ik en mijn broertje!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook niet als je er heel veel alcohol in stopt?
Mn 3 zusjes en ene broertje gaan nooit stappen, drinken niet, roken niet enz.
Broer en ik zijn de zuipschuiten
[b]AirwiN schreef [/b]
Schatje tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op mijn mobiel gaat het gewoon beter om jullie bij te houden
[b]AirwiN schreef [/b]
Compensatiequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik geadopteerd. Ik en mijn broertje!
Mn 3 zusjes en ene broertje gaan nooit stappen, drinken niet, roken niet enz.
Broer en ik zijn de zuipschuiten.
![]()
1+1=quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:55 schreef Topiek het volgende:
[..]
Het is heel simpel, maar ben het vergeten
Waar gaat het over?![]()
![]()
Dat zal het zijn danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is toch niet zo moeilijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga je haar je FOK!sletskillz leren?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Mijn zusje bereikt de leeftijd dat ze gaat zuipen en neuken
[..]
SOS, CAS, TOA.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ben het even helemaal kwijt.quote:Zo ver was ik nogquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Mijn zusje bereikt de leeftijd dat ze gaat zuipen en neuken
[..]
SOS, CAS, TOA.![]()
![]()
Het antwoord isquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja ben het even helemaal kwijt.
[..]
Zo ver was ik nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Ja, maar het is wel kutquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog even volhouden tot het weekend
Nopequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je haar je FOK!sletskillz leren?Sinus hoek = overstaand / schuinquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja ben het even helemaal kwijt.
[..]
Zo ver was ik nog
Sinus 75° = overstaand / 100
Rest mag je zelf doen.![]()
En ik heb iemand gevonden die mij zoon kan helpen met zn wiskundequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope
[..]
Sinus hoek = overstaand / schuin
Sinus 75° = overstaand / 100
Rest mag je zelf doen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het antwoord isWrong answerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind wiskunde zo leukquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb iemand gevonden die mij zoon kan helpen met zn wiskunde![]()
![]()
Probeer het?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maakt dat mijn laptop sneller?![]()
![]()
Ik denk leuk, even sc'en, hebben ze het over wiskunde. Iets wat ik op school goed kon, maar ook meteen het bewijs dat niet alles blijft hangen als je het na je schooltijd niet meer gebruikt
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
96.5m?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wrong answer
[..]
Ik vind wiskunde zo leuk![]()
![]()
* Vinniiee gaat in het raam staan, doet handkusje richting A'foortquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef mijn laptop een kusje dan...
![]()
Ik stond om 4 uur helemaal klaar en te wachten op mijn lift naar een badquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:01 schreef DaMook het volgende:
Ik denk leuk, even sc'en, hebben ze het over wiskunde. Iets wat ik op school goed kon, maar ook meteen het bewijs dat niet alles blijft hangen als je het na je schooltijd niet meer gebruikt
.
Ik ook, is alleen te lang geleden voor mijquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wrong answer
[..]
Ik vind wiskunde zo leuk
[b]AirwiN schreef [/b]
Want? Het is of, of. Niet en, en.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:02 schreef Faxie het volgende:
97,64. Je moet die 1,05 ook erbij rekenen.![]()
Komt 'ie met de trein?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee gaat in het raam staan, doet handkusje richting A'foort.
ojaquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze houdt het touw vast op 1,05 meter hoogte. Die moet je er dus nog bijdoen![]()
![]()
Dan heeft ie vast vertragingquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik mocht niet weg van de baasquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stond om 4 uur helemaal klaar en te wachten op mijn lift naar een bad, om kwart voor 5 klokte ik uit
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
42 the answer to live, the universe and everything else. Dus het antwoord is goedquote:14 SHADES OF GREY
Houdt ze de onderkant van de lijn (vliegers hebben geen touw maar lijnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Want? Het is of, of. Niet en, en.En ja ik zei daarnet ook touw
) op de grond?
![]()
Ik zei al dat je gelijk hadquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Houdt ze de onderkant van de lijn (vliegers hebben geen touw maar lijnen) op de grond?
.
![]()
Mijn laptop heeft ook het ns-syndroomquote:
Verdomme. en ik maar op het stoepje staan met mn badeend in mn handenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik mocht niet weg van de baas, om kwart voor 5 klokte ik uit
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan is ie verloren!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft ook het ns-syndroom
[b]AirwiN schreef [/b]
Als 'ie niet gewoon met de wind mee kan, dan wel.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Awwww, volgende keer beterquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme. en ik maar op het stoepje staan met mn badeend in mn handen.
Ik heb geen idee wat voor windkracht er staat en wat de windrichting isquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als 'ie niet gewoon met de wind mee kan, dan wel..
![]()
Wat is dat oog'en?quote:14 SHADES OF GREY
Ik ben aan het opruimenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ontwijkend gedrag? Maar waar is die eerste o van?![]()
![]()
Opruimenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ontwijkend gedrag? Maar waar is die eerste o van?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik geef mijn laptop niet op! Hij is mijn maatje! Al 6 jaar doet 'ie precies wat ik wilquote:Alleen nu even niet. I consider him being ill.
Ryan Reynolds op tv
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is waar. Dan wacht ik wel een half uur.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor windkracht er staat en wat de windrichting is.
Aan de beademing!! En wat extra TLCquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geef mijn laptop niet op! Hij is mijn maatje! Al 6 jaar doet 'ie precies wat ik wilAlleen nu even niet. I consider him being ill.
[b]AirwiN schreef [/b]
Richting west of uit het westen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:06 schreef Faxie het volgende:
Wind is West vandaag, dus hij gaat de verkeerde kant op
Richting west zou het juist wel goed zijn.What you forget, you are gonna repeat.
TLC?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan de beademing!! En wat extra TLCWhat you forget, you are gonna repeat.
Mijn computer deed het ook 6 jaar goed, laatste paar maanden steeds minder, nu issie vervangenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geef mijn laptop niet op! Hij is mijn maatje! Al 6 jaar doet 'ie precies wat ik wilAlleen nu even niet. I consider him being ill.
.
Al ga ik hem vast nog wel hergebruiken voor het een of ander of verkopen(als de hardeschijf vervangen is issie wrs weer ok).
VIN!!!!
Zoon doet de kast open en zegt: ja ik zie nu al een paar dagen M&M's staan, ze zijn niet van mij maar nu bekijk je het maar!! IK EET ZE OP!! NOMNOMNOM
Je M&M's zijn dus verloren
[b]AirwiN schreef [/b]
Tender loving carequote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nieuwe burger bij de McDquote:
14 SHADES OF GREY
Oja, die had ik daar nog staanquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
VIN!!!!
Zoon doet de kast open en zegt: ja ik zie nu al een paar dagen M&M's staan, ze zijn niet van mij maar nu bekijk je het maar!! IK EET ZE OP!! NOMNOMNOM
Je M&M's zijn dus verloren. Wens 'm maar eet smakelijk
![]()
![]()
Will doquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, die had ik daar nog staan. Wens 'm maar eet smakelijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij wordt als het goed is aanstaand weekend voor het eerst in zijn bestaan behandeldquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn computer deed het ook 6 jaar goed, laatste paar maanden steeds minder, nu issie vervangen.
Al ga ik hem vast nog wel hergebruiken voor het een of ander of verkopen(als de hardeschijf vervangen is issie wrs weer ok).
Ik hoop dat 'ie daarna toch echt nog wel weer even meegaat
Wordt eigenlijk altijd aangeduid met waar de wind vandaan komt. Dus uit het Westen, richting Oostenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Richting west of uit het westen?
Richting west zou het juist wel goed zijn.
Wees blij, daarom is het nu zo lekker 'warm'![]()
![]()
Had ik wel geweten als dat zo was. Ik weet wel wat er gaat komen binnenkortquote:
Die cadeaupapier rollen van HEMA kunnen welgeteld 5 cadeautjes uit. Wat een gezeik.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Tell mequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ik wel geweten als dat zo was. Ik weet wel wat er gaat komen binnenkort
Ligt eraan hoe groot je cadeautjes zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:11 schreef zeefje het volgende:
Die cadeaupapier rollen van HEMA kunnen welgeteld 5 cadeautjes uit. Wat een gezeik.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik gok op de MacKing en Macqueenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ik wel geweten als dat zo was. Ik weet wel wat er gaat komen binnenkort
14 SHADES OF GREY
Ik hoop met je mee, sterktequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij wordt als het goed is aanstaand weekend voor het eerst in zijn bestaan behandeldIk hoop dat 'ie daarna toch echt nog wel weer even meegaat
.
Nopequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gok op de MacKing en Macqueen
1 grote(dekbedovertrek) de rest formaat a5.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je cadeautjes zijnI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Met oranje sauhsquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gok op de MacKing en Macqueen
En een pilsje erbijquote:Argentijnse biefstuk
14 SHADES OF GREY
Mijn katten lijken op mij, zodra ze een sirene horen kijken ze uit het raam
.
Alleen kijken ze niet op p2000 waarom, dat doe ik wel.
Kan jou wat schelen..quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
Dingen waar een draad aan zit mogen eigenlijk niet in de container of wel?
Ik moet er niet aan denken dat zo een geliefd iets overlijdquote:, daarom heb ik hem vervangen voor dat het geval was
. Ondanks mijn ipad en iphone kan ik niet zonder computer met toetsenbord en muis en groot scherm
.
Mijn kat lijkt ook op mijquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef DaMook het volgende:
Mijn katten lijken op mij, zodra ze een sirene horen kijken ze uit het raam
.
Alleen kijken ze niet op p2000 waarom, dat doe ik wel.
![]()
Bitch tot op het bot met af en toe lieve trekjes
[b]AirwiN schreef [/b]
Al heb ik geen muis meer maar een trackpad.
Nopequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
Dingen waar een draad aan zit mogen eigenlijk niet in de container of wel?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kat lijkt ook op mij![]()
Bitch tot op het bot met af en toe lieve trekjes![]()
![]()
[..]
Bitch tot op het bot met af en toe lieve trekjes.
[..]
Bitch tot op het bot met af en toe lieve trekjes
Erger zijn de mannen die precies weten hoe ze een vrouw gek kunnen maken!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:15 schreef Evie het volgende:
mannen die niet weten hoe met vrouwen om te gaan
Mijn vinger doet zeergemenerds!!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Het liefst wil ik mijn laptop nooit van mijn leven vervangen. Ik weet nu al dat er nooit zo'n fijne laptop zal zijn als dezequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat zo een geliefd iets overlijd, daarom heb ik hem vervangen voor dat het geval was
. Ondanks mijn ipad en iphone kan ik niet zonder computer met toetsenbord en muis en groot scherm
.
Je moest jezelf vingerenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:15 schreef Evie het volgende:
mannen die niet weten hoe met vrouwen om te gaan
Mijn vinger doet zeergemenerds!!!
?
quote:quote:quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: