SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hmm, ik heb een brief van het UWV gekregen met de vraag of ik de volgende dingen op kan sturen:
- Arbeidsovereenkomst
- Laatste loonstrook
- Ontslagbrief
Die eerste 2 zijn geen probleem, maar een ontslagbrief heb ik niet, omdat het gewoon einde contract was.
Wat nu?![]()
![]()
Bender
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Bij een contract dat niet verlengd wordt hoeft dat toch niet een ontslag brief?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, ik heb een brief van het UWV gekregen met de vraag of ik de volgende dingen op kan sturen:
- Arbeidsovereenkomst
- Laatste loonstrook
- Ontslagbrief
Die eerste 2 zijn geen probleem, maar een ontslagbrief heb ik niet, omdat het gewoon einde contract was.
Wat nu?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Lijkt mij ook niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij een contract dat niet verlengd wordt hoeft dat toch niet een ontslag brief?![]()
Hap.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Contract meenemen, staat als het goed is wel een einddatum inquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
- Arbeidsovereenkomst
- Laatste loonstrook
- Ontslagbrief
Wat nu?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
O ja, goed punt. Bedanktquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Contract meenemen, staat als het goed is wel een einddatum in.
![]()
Als je uitlegt dat het een tijdelijk contract was zou die brief ook niet heel erg van belang zijn denk ik. Het kan alleen van belang zijn als je contract niet verlengd is omdat je niet goed functioneerde bv. Niet vanwege economische redenenquote:14 SHADES OF GREY
Dat gebeurd lang niet altijd schriftelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:50 schreef rival het volgende:
[..]
maar sowieso wel een bevestiging dat het niet verlengt werd....14 SHADES OF GREY
Dat is dus niet het geval. Waren economische redenen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je uitlegt dat het een tijdelijk contract was zou die brief ook niet heel erg van belang zijn denk ik. Het kan alleen van belang zijn als je contract niet verlengd is omdat je niet goed functioneerde bv. Niet vanwege economische redenenHeb ik niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:50 schreef rival het volgende:
[..]
maar sowieso wel een bevestiging dat het niet verlengt werd....![]()
hmmm ok.. ik ken niet anders....quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gebeurd lang niet altijd schriftelijk.![]()
Je hebt iig je contract en loonstrook dat lijkt mij in eerste instantie wel voldoendequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dus niet het geval. Waren economische redenen.
[..]
Heb ik niet.14 SHADES OF GREY
Ik ook niet, maar niet iedere werkgever is zo netjes met die dingen. En zeker in deze tijden.quote:14 SHADES OF GREY
EVIEEEEEEEEEEEEEE
Hoe heettte dat boek ook alweer?
Dagboek van een submissive!!
Gevonden dus
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Stoute mamaquote:
Hoi Foto
14 SHADES OF GREY
Het meest geschikte moment om lekker vervelend te gaan doenquote:![]()
Althans, dat doet mijn zoon vaak als ik op oorlogspad ben
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kijk wel uit met Duitsers die op oorlogspad zijn hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het meest geschikte moment om lekker vervelend te gaan doen![]()
Althans, dat doet mijn zoon vaak als ik op oorlogspad ben![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |