Als ik het zo zie zijn het gedroogde kruiden, probeer de verse variant, dat is zo veel lekkerder.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:08 schreef Iemand91 het volgende:
Vanavond soep, restje rösti en dit (moet hierna nog wel even in de oven):
[ afbeelding ]
Erg lekker voor een uitprobeerseltje maar ik ben zó slecht met kruiden![]()
We moeten maar 'ns zelf wat kruiden houden, maar ze willen d'r nooit aan om die te kopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik het zo zie zijn het gedroogde kruiden, probeer de verse variant, dat is zo veel lekkerder.
Wat is dat voor salade?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:06 schreef minilot het volgende:
Ik at net dit:
[ afbeelding ]
Oftewel: nog steeds dolle pret met de Vegan Challenge!
Dat was een salsa van granaatappel, hete groene peper, rode ui, komkommer, koriander en limoensap. Met kabouternaanbrood erbij.quote:
Wat is het verschil tussen salade en salsa dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat was een salsa van granaatappel, hete groene peper, rode ui, komkommer, koriander en limoensap. Met kabouternaanbrood erbij.
Poeh, het verschil.. Tsja. Een salade is echt een gerecht op zichzelf. Ik associeer een salsa vooral met een boel fijngehakt spul dat je bovenop je burrito schept, of iets dat je oplepelt met tortillachips of in mijn geval vandaag, met piepkleine broodjes.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen salade en salsa dan?![]()
Ben zelf niet zon fan van fruit in de salada/ salsa (granaatappel is toch fruit?) Maar ik denk dat ik dit toch eens keer ga proberen, ziet er verdomd lekker uit
Thnx! Ga ik eens proberenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Poeh, het verschil.. Tsja. Een salade is echt een gerecht op zichzelf. Ik associeer een salsa vooral met een boel fijngehakt spul dat je bovenop je burrito schept, of iets dat je oplepelt met tortillachips of in mijn geval vandaag, piepkleine broodjes.
Deze is een variatie op de bekende salsa pico de gallo: omdat het winter is en de tomaten dan volkomen ruk zijn zitten er granaatappelpitjes in plaats van tomaten doorheen.
*komt eraan*quote:Op maandag 4 februari 2013 17:19 schreef boertie het volgende:
Net een blletje gehakt welke ik nog in de koelkast had liggen, zo dadelijk spekpannekoeken bakken
Dat is rauw toch hartstikke taaiquote:Op maandag 4 februari 2013 18:56 schreef Broertie het volgende:
Macaroni met een vingertopje....... Dat krijg je als je té snel een rookworst aan flarden wilt snijden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |