Ja duh, maar dan moet je al wel wat van iemand wetenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:02 schreef piere het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet maar mijn persoonlijke ervaring is dat als ik iemand interessant vind ik daar dan ook meer tijd aan besteed.
owwwwww....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja duh, maar dan moet je al wel wat van iemand weten.
Dit gaat zo:
"Hoi, leuke foto!"
halve dag later:
"Dank je, die van jou ook"
weer een halve dag later:
"Dank je, waar woon je eigenlijk?"
weer een halve dag later:
"Amsterdam en jij?"
Zo schiet het toch niet op, man. Ik probeer nu wel wat meer vragen in één berichtje te frotten, dingen die interessanter zijn om te weten (hobby's e.d.)
Ja jij, maar dat geld niet voor iedereen. Ik kan iemand nog zo leuk vinden, maar als ik druk ben moet dat berichtje toch echt wachtenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:02 schreef piere het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet maar mijn persoonlijke ervaring is dat als ik iemand interessant vind ik daar dan ook meer tijd aan besteed.
Ik vind het altijd irritant op Paiq als iemand gelijk tegen me aan begint te ouwehoeren als ik even online kom. Soms wil ik namelijk alleen ff een ontvangen bericht checken en wat terugsturen, verder niets. Als er dan 1 (of soms 4 tegelijk) tegen je aan begint te praten vind ik het ook weer zo lullig om niets te zeggen. Maar dat kost meer tijd dan ik er van tevoren wilde zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja. Ik zeg zelf tegenwoordig ook vijna alleen nog wat als de mensen zelf ook online zijn. Dan is de kans groter dat je ook een reactie krijgt. Bij mensen die eens per maand online zijn heb ik ook het idee dat ze niet echt op zoek zijn (of al iemand gevonden hebben) en dan hebben berichtjes ook weinig zin.
Dan zijn ze vast niet leuk genoeg. simpelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het altijd irritant op Paiq als iemand gelijk tegen me aan begint te ouwehoeren als ik even online kom. Soms wil ik namelijk alleen ff een ontvangen bericht checken en wat terugsturen, verder niets. Als er dan 1 (of soms 4 tegelijk) tegen je aan begint te praten vind ik het ook weer zo lullig om niets te zeggen. Maar dat kost meer tijd dan ik er van tevoren wilde zijn.
Onzin? Soms komt het gewoon niet uit. Plus: als mensen altijd online zijn als ik online kom, dan heb je gewoon geen leven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zijn ze vast niet leuk genoeg. simpel
Daar heb je wel een punt ja. Hoewel ik dan tegen hem ook wel zou zeggen dat ik ff druk ben en 'm dus later wel spreek.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zijn ze vast niet leuk genoeg. simpel
want die perfecte kerel mag je altijd lastig vallen met berichtjes
Daarvoor was het te laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor was het te laat
Korte versie: Man die ik ken van het zouk-dansen. En gisteravond mee gezoend![]()
lange versie:Klinkt leuk, Cue_!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Mooi man. Je bent verliefd. Voel je je 16 nu? Nog niks gegeten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Versie was uitgebreid genoeg neem ik aan?
en tnx
Ik vind iemand leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:03 schreef BeamofLight het volgende:
Mooi man. Je bent verliefd. Voel je je 16 nu? Nog niks gegeten?
Ah ja... de eerste keer zoenen (met iemand die je écht leuk vindt... niet een of andere huppeltje in een of andere kroeg).quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor was het te laat
Korte versie: Man die ik ken van het zouk-dansen. En gisteravond mee gezoend![]()
lange versie:Erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All she wants and needs is just a little taste..
Hele andere spanning. Echt kriebels gewoon hahaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah ja... de eerste keer zoenen (met iemand die je écht leuk vindt... niet een of andere huppeltje in een of andere kroeg).
Wat schattigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hele andere spanning. Echt kriebels gewoon haha
Verliefdheid is net als vriendschap een illusiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Lief!
Ik wil ook weer eens verliefd zijn
Woei!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hele andere spanning. Echt kriebels gewoon haha
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Woei!Dat klinkt heeeeeeerlijk Cue!
Ik zit nog steeds met mijn hoofd bij de 'onbereikbare' en onbetrouwbare oetlul die nu gewoon helemaal niet meer reageert sinds ik gereageerd heb (heb dan ook het lef om het allemaal netjes af te sluiten...had ik niet verwacht, aangezien het altijd wel een 'nette' vent leek...). Als hij nu even gewoon fijn uit mijn hoofd gaat of als ik nu zorg dat hij mijn gevoel niet zo beinvloed (waarom moet ik ook zo nieuwsgierig zijn en blijven...), kan ik tenminste mijn energie en aandacht richten op betere dates.![]()
Zoals... de (4e) date die vanavond op het programma staat. Ga nu eten bij hem, benieuwd naar zijn huis en hoe de avond zal verlopen (,
of
of zelfs een
... of toch een
?
).
Zou wel fijn zijn als ik zou kunnen voelen waaruit die twijfel nu precies bestaat die er nog heerst en of die twijfel zo belangrijk is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |