Ik zou het op flessen gooien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:29 schreef Murdera het volgende:
maar dat drankje lijkt me geen overbodige luxe.
Mooie post.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:51 schreef eefje801 het volgende:
Tja, om ook maar even een reactie te geven op wat hiervoor gezegd werd; kneuzen heb je overal. Azijnpissers ook. Wat precies de definitie ervan is ligt toch voor iedereen anders. Het helpt alleen ontiegelijk als je je bedenkt dat je niet perfect bent en die ander ook niet. Ken echt wel wat vrijgezellen in mijn omgeving met wie ik niet snel zou willen daten alleen al omdat ze zo'n tunnelvisie hebben daarin. Daarvoor hoef je internet niet op![]()
Gelukkig zijn er ook nog veel mensen die daadwerkelijk openminded en realistisch in het daten staan en waarmee je een leuke tijd kunt hebben, ongeacht de uitkomst of het doel van de date.
Volgens mij verwar je me met iemand anders.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik zou het op flessen gooien.
Als ze jou leuk moet gaan vinden tenminste.
Het blijft typisch hoe mensen reageren hè. "Nee er is met iedereen wel wat mis" "oh nee ik bedoelde alleen dat datingsites niets voor mij zijn". Hey, iemand is het met me oneens? Haha, gevoelige snaar zeker![]()
Zucht.
Goed, dan heb je echt geen flauw idee wat voor persoon ik ben en hoe ik mijn posts bedoelde. Maar dat is ook moeilijk op internet natuurlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:02 schreef Dizorn het volgende:
Dat eerste deel was reactie. Tweede deel algemeen.
Maar 't is moeilijk te begrijpen, dat snap ik
Leuk, verslagjes.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:10 schreef ook_gek het volgende:
Nou nou nou, kinders, kinders wat een haat weer zeg
Ik ga binnen kort een drankje doen met Perzephone en dan zal ik eens kijken hoe of wat.
Ik vermoed dat het gezellig gaat worden
En al is het geen date, zal ik er wel een verslagje van maken
Niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Prachtig om alle reacties hier toen te lezen
Viking en ik vinden elkaar erg lief, maar niet op die manier
Je hebt het weer mooi voor elkaar hè?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:10 schreef ook_gek het volgende:
Nou nou nou, kinders, kinders wat een haat weer zeg
Ik ga binnen kort een drankje doen met Perzephone en dan zal ik eens kijken hoe of wat.
Ik vermoed dat het gezellig gaat worden
En al is het geen date, zal ik er wel een verslagje van maken
Hoezo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt het weer mooi voor elkaar hè?
Jij wel dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook alleen maar omdat je nog nooit een goede clit gehad hebt
Neuh, ik val verdorie ook nog steeds op mannenquote:
Het valt niet mee allemaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neuh, ik val verdorie ook nog steeds op mannen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook alleen maar omdat je nog nooit een goede clit gehad hebt
Tis een zware last. Ik leer er beetje bij beetje mee leven. Moeilijkmoeilijkmoeilijk...quote:
Misschien. Zou vanavond een date hebben, maar moest worden verzet helaas.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef Yuki het volgende:
Maar goed, genoeg SC.
Iemand nog een leuke date op t programma staan?
Onbegrijpelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
Overigens heeft ze gek genoeg geen flessen drank nodig gehad om mij te kunnen verdragen.
Ik had zelfs nog witte wijn klaargezet, omdat de vraag naar wijn altijd sterk is wanneer mensen een avond met mij op moeten trekken.quote:
Wel attent van je!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:50 schreef Murdera het volgende:
Ik had zelfs nog witte wijn klaargezet, omdat de vraag naar wijn altijd sterk is wanneer mensen een avond met mij op moeten trekken.
IRL. Zat ook een ex bij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bekenden van de site of bekenden irl?
En dan je ex heel hoog beoordelen zodat je bij haar fotobewonderaars komt te staan. Over awkward gesproken.quote:
Dat werkt niet met cijfers he?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geniaal.
Welk cijfer heeft je ex gekregen?
Hehe. en dat krijgt ze te zien?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat werkt niet met cijfers he?Ze kwam wel bovenaan de stapel terecht maar ik weet niet of dat helemaal objectief was.
Date niet, maar ga wel binnen kort wat drinken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef Yuki het volgende:
Maar goed, genoeg SC.
Iemand nog een leuke date op t programma staan?
Dan hebben ze slechts bezocht ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:15 schreef Chokeme het volgende:
Ik heb me geregistreerd op lexa, hebben meer mensen hier problemen met die site? Mijn laptop heeft in een jaar tijd nog nooit kuren vertoond, zodra ik op lexa ga (3 keer tot nu toe) begint ie te zoemen als een gek, en werkt de helft van mijn geopende internetvensters niet meer![]()
Ik heb ook een aantal mailtjes gehad getiteld 'Er is iemand geïnteresseerd in jou!'. Houdt dit gewoon in dat diegene je profiel heeft bezocht?
Hmm, kutsite dus. Heb er sowieso een hekel aan als je geen contact op kan nemen met een support ofzo. Kijk wel ff naar een andere sitequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan hebben ze slechts bezocht ja.
Lexa is zwaar klote als je niet betaalt. En als je betaalt moet je ook flink de portemonee trekken om alle functies te krijgen. Met een standaard abo kan je nog steeds niet veel. Ja berichten versturen, maar een gratis lid kan die weer niet lezen. Schiet niet echt op.
Dat, en de matching klopt van geen kant. Met voorkeuren wordt namelijk geen rekening gehoudenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan hebben ze slechts bezocht ja.
Lexa is zwaar klote als je niet betaalt. En als je betaalt moet je ook flink de portemonee trekken om alle functies te krijgen. Met een standaard abo kan je nog steeds niet veel. Ja berichten versturen, maar een gratis lid kan die weer niet lezen. Schiet niet echt op.
Ik woon in het zuidwesten van Brabant, en word continu gematched met mensen uit Eindhoven eo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat, en de matching klopt van geen kant. Met voorkeuren wordt namelijk geen rekening gehouden.
Zoals ik in eerdere delen van deze reeks al eens heb aangegeven, zocht ik naar iemand tot 33 jaar die niet rookt, en bij de dagelijkse 6 matches zaten elke keer wel een paar rokers van 35 jaar of ouder.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik woon in het zuidwesten van Brabant, en word continu gematched met mensen uit Eindhoven eo.
Dus heb m'n adres aangepast naar een dorp net in ZeelandVeel dichter bij.
Dat is wel heel slecht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik in eerdere delen van deze reeks al eens heb aangegeven, zocht ik naar iemand tot 33 jaar die niet rookt, en bij de dagelijkse 6 matches zaten elke keer wel een paar rokers van 35 jaar of ouder.
Dus die site heb ik maar opgegeven.
Heb je zeker een vrij bijzondere naamquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:08 schreef Linguine het volgende:
Wtf, die ene gast van Paiq heeft me gegoogled met alleen mn voornaam, leeftijd en stad terwijl ik in een grote stad woon. En dan zegt hij 'ben verder geen stalker hoor'. Het interesseert me verder weinig maar vraag me er dan naar ofzo?
Datquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je zeker een vrij bijzondere naam
Maar inderdaad creepy
Als ze seconden stil vallen en je aankijken, vinden ze je meestal leukquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:20 schreef Knipoogje het volgende:
Wel net een date via paiq achter de rug
De dame die tegenover me zat was even 2 categorieen knapper dan de foto; net uit haar werk, asian + mantelpakjeIk voelde me ineens zo'n knulletje. Jammer dat we eigenlijk qua type niet zo matchen, maar ze gaf aan dat ze me wel beter wilde leren kennen. Kan ook niet zo goed omgaan met dames die zo nu en dan stil vallen en me dan secondenlang aankijken... Meestal zijn mijn dates net zulke ouwehoeren als ik
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:20 schreef Knipoogje het volgende:
Wel net een date via paiq achter de rug
De dame die tegenover me zat was even 2 categorieen knapper dan de foto; net uit haar werk, asian + mantelpakjeIk voelde me ineens zo'n knulletje. Jammer dat we eigenlijk qua type niet zo matchen, maar ze gaf aan dat ze me wel beter wilde leren kennen. Kan ook niet zo goed omgaan met dames die zo nu en dan stil vallen en me dan secondenlang aankijken... Meestal zijn mijn dates net zulke ouwehoeren als ik
Nee niet eens, dat maakt het zo raarquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je zeker een vrij bijzondere naam
Maar inderdaad creepy
Huj date? Ik weet van niksquote:
In maart kennen we elkaar een jaar en in juli hebben we het een jaar. Die data halen we welquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:40 schreef Cue_ het volgende:
Hey Gods.. hoe gaat ie bij jou dan qua dating?
Nice!quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
In maart kennen we elkaar een jaar en in juli hebben we het een jaar. Die data halen we wel
Jammer. Maar jij twijfelde ook al een beetje toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:03 schreef Viking84 het volgende:
!!! Krijg net alsnog een mailtje van de vrouw met wie ik vorige week een date had. Ze is toch weer gaan twijfelen en denkt dat ze op dit moment onvoldoende voor iemand openstaat.
Dahaaag. Zo'n hekel aan die mensen die op internet een grote mond hebben en dan in het echt allemaal issues blijken te hebben. *delete en block*
Ja, ik wist vrijwel zeker dat het niets ging worden, maar dat maakt dit niet minder irritantquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jammer. Maar jij twijfelde ook al een beetje toch?
True, maar dit ging zover dat ze twijfelde of ze niet af zou zeggen omdat ze het te spannend vond. Dat klinkt als iemand die daten heel leuk vindt zolang ze veilig achter d'r pc'tje kan blijven zitten. Nou ja, dat soort types schijn je wel meer te hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:17 schreef Silenus het volgende:
Daarbij heeft bijna iedereen op internet een grotere mond dan in het echt.
Of ze heeft een anderquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:03 schreef Viking84 het volgende:
!!! Krijg net alsnog een mailtje van de vrouw met wie ik vorige week een date had. Ze is toch weer gaan twijfelen en denkt dat ze op dit moment onvoldoende voor iemand openstaat.
Dahaaag. Zo'n hekel aan die mensen die op internet een grote mond hebben en dan in het echt allemaal issues blijken te hebben. *delete en block*
Waarom boos? Je wilde toch niks met haar. Dat ging hem toch al zeker niks worden?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, maar dit ging zover dat ze twijfelde of ze niet af zou zeggen omdat ze het te spannend vond. Dat klinkt als iemand die daten heel leuk vindt zolang ze veilig achter d'r pc'tje kan blijven zitten. Nou ja, dat soort types schijn je wel meer te hebben.Ik ben echt boos
.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huj date? Ik weet van niks
Waar hebben we afgesproken dan
Leuk hoor! Laat het ons weten!!!
Iedereen heeft wel wat tochquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Zij een ander? Ja vast. Lees nog maar eens terug wat ik vorige week zei.
Naja, voor mij iig een wijze les: niet meer daten met vrouwen die aangeven dat ze 'iets met zichzelf uit te vogelen hadden'. 'Hebben', bedoel je.
Dat denk ik ook wel idd. Het is maar net hoe je ermee omgaat en hoe je het je leven laat bepalen.quote:
Oh ja, ik ook welquote:
Dit is zeer zeker waar ja!quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:48 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel idd. Het is maar net hoe je ermee omgaat en hoe je het je leven laat bepalen.
Maar wat is volgens jou leven op de rails hebben dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook wel.
Maar er is een verschil tussen 'wat' hebben en je leven totaal niet op de rails hebben.
Spannendquote:Naja, ben d'r klaar mee. Gisteren m'n profiel van die site gehaald, omdat er verder veel ranzige vrouwen op zoek naar een avontuurtje blijken rond te lopen. RP is wat serieuzer.
He gadverdamme zeg. Heb je misschien foto's van die vrouwen zodat ik kan zien hoe ranzig ze zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:50 schreef Viking84 het volgende:
Gisteren m'n profiel van die site gehaald, omdat er verder veel ranzige vrouwen op zoek naar een avontuurtje blijken rond te lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
He gadverdamme zeg. Heb je misschien foto's van die vrouwen zodat ik kan zien hoe ranzig ze zijn?Die vrouwen zou zelfs jij niet doen, SilenusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:
Ik heb ook geen enkel idee wat ik wild, dat zie ik van zelf wel. Ik heb nu echt geen idee waar ik over 5 jaar sta. Boeit mij ook helemaal niet. Ik probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen, en tot nu toe gaat dat mij zeer goed af al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:57 schreef Viking84 het volgende:
Dat is niet echt een discussie voor dit topic, maar (zicht op) economische zelfstandigheid en weten wat je wilt vind ik vanaf een zekere leeftijd wel belangrijk. In dit geval zag het er tamelijk uitzichtloos uit. Dat was misschien wel de voornaamste reden dat ik er een onbehaaglijk gevoel bij had. Ik wil namelijk ook gewoon leuke dingen kunnen doen, kunnen reizen etc.
Ja maar jij bent jongquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkel idee wat ik wild, dat zie ik van zelf wel. Ik heb nu echt geen idee waar ik over 5 jaar sta. Boeit mij ook helemaal niet. Ik probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen, en tot nu toe gaat dat mij zeer goed af al zeg ik het zelf.
quote:En tja financieel afhankelijk stukje begrijp ik heel goed. Ik heb het mee gemaakt met m'n ex die toten hoge schulden had. Vakantie zat er niet in, ja als ik betaalde. En uit eten zelfde verhaal. Nu kan ik nog zoveel van iemand houden, maar ik weiger om alles te betalen, dan blijft ze maar thuis.
Dus dat laatste stukje kan ik zeer zeer goed begrijpen
Ja hier stoppen we! Van af dit punt kan het alleen maar minder wordenquote:
Tja miss heel arrogant, maar dit soort mensen vind ik te min voor mij zelf. Ik verdien, wil en krijg ook beter dan dat.quote:Dit was iemand van 35 die een uitzichtloze studie afgerond had en op die leeftijd wil geen werkgever je meer hebben met 0,0 bruikbare ervaring. Dat is gewoon een feit.
Okequote:Nou, ik heb er nu wel genoeg woorden aan vuilgemaakt, vind ik.
Ik ben een uitzonderingquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:17 schreef Silenus het volgende:
Daarbij heeft bijna iedereen op internet een grotere mond dan in het echt.
Goed! Maar dit soort vragen mogen niet meer, valt onder slowchatquote:
Maar het is toch OT? Is Re nog extra strengerder geworden dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goed! Maar dit soort vragen mogen niet meer, valt onder slowchat
Dus om on-topic te gaan. Jij en ik keertje daten?
Werkt dat een beetje? Aan elke vrouw in dit topic vragen of ze willen daten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goed! Maar dit soort vragen mogen niet meer, valt onder slowchat
Dus om on-topic te gaan. Jij en ik keertje daten?
Wie niet waagt, die niet wint. Het zou niet de eerste relatie zijn die uit dit topic ontstaatquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:14 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Aan elke vrouw in dit topic vragen of ze willen daten?(gewoon benieuwd)
Cue_! Heb jij onlangs nog ge-internetdate? Of ben je nog steeds meer van irl?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Om dit moment komt ook_gek vooral sneu over
Een internet'date' gehad, of tewel meer gemeetquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:19 schreef Spirit82 het volgende:
Cue_! Heb jij onlangs nog ge-internetdate? Of ben je nog steeds meer van irl?
Goedemorgen, fijne avond of hoe is het valt volgens Re onder SCquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar het is toch OT? Is Re nog extra strengerder geworden dan?
quote:Ja leuk daten, maar ik ben wel zwanger. Vind je niet erg he?
Uhm geen idee?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:14 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Aan elke vrouw in dit topic vragen of ze willen daten?(gewoon benieuwd)
Ik probeer alleen maar on-topic te blijven, en dan schilderen ze mij af als sneuquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Om dit moment komt ook_gek vooral sneu over
Iedereen maar te date vragen is niet ontopic. Dat dien je via pm/dm or whatever te doen. en je ervaring daarvan kan je in dit topic kwijt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:27 schreef ook_gek het volgende:
Ik probeer alleen maar on-topic te blijven, en dan schilderen ze mij af als sneu
Is was meer on-topic dan alleen maar antwoord op haar vraag gevenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedereen maar te date vragen is niet ontopic. Dat dien je via pm/dm or whatever te doen. en je ervaring daarvan kan je in dit topic kwijt.
Het is bijna weer lente, dan zal het wel weer aantrekken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:35 schreef Spirit82 het volgende:
Hey willen jullie nou weer even ontopic gaan jadat offtopic geouwehoer altijd...
Maar geen spannende verhalen of leuke updates begrijp ik
Ligt aan de definitie van succes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is bijna weer lente, dan zal het wel weer aantrekken.
Er wordt trouwens wel regelmatig gedate hoor, alleen nog even geen succesvolle
Da's waarquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt aan de definitie van succes.
Normaal niet als het serieuzer is dan gewoon een eerste kenningsmaking.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik moet denk ik maar niet meer op Paiq gaan, want ik ben daar leuk aan het kletsen met een jongen uit de buurt, maar ik ben dus al met iemand aan het daten. Redelijk serieus toch wel al. Dus ik vind dat ik niet kan maken om nu ook nog met iemand anders te gaan daten.
Doen jullie wel eens met meerdere tegelijk daten?
Vaak genoeg gedaan, maar is erg lastig als er gevoelens bij komen kijken, bij 1 vd (minimaal) 3 partijen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik moet denk ik maar niet meer op Paiq gaan, want ik ben daar leuk aan het kletsen met een jongen uit de buurt, maar ik ben dus al met iemand aan het daten. Redelijk serieus toch wel al. Dus ik vind dat ik niet kan maken om nu ook nog met iemand anders te gaan daten.
Als het alleen voor de leuk is of je weet dat je huidige date geen relatiemateriaal is wel. Zodra je weet dat iemand the real deal is, kap je over het algemeen de rest af. Althans, dat is wel zo netjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik wilde zaterdag al, maar daar hoor ik dan niks meer opquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef Silenus het volgende:
LEKKER IS DAT. Ik reis volgende week verdomme honderd-en-VIEFTIG kilometer in een skipak om speciaal voor jou carnaval te komen vieren in Venlo, en wat doet mevrouw?!?! Een beetje gaan zitten daten.
#voeltzich2ekeus
#gaatzichbezatten
Wauw, ik wil je aanrakenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Haha, ik had een oneliner gestuurd op Paiq: wat heb je een mooie lach!
Pats, nieuw contact erbij
Ga eens ergens anders het chagrijntje uithangenquote:
Dit klinkt toch heel wat onaardiger dan 'je bent een uitzondering', wat hiervoor stond.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik wilde zaterdag al, maar daar hoor ik dan niks meer op![]()
Dus nu ben je te laat![]()
Ja tuurlijk werkt dat. Tenminste. Ze accepteert of blokkeert. En dan horen we dat van je hè.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders het chagrijntje uithangen.
Ik vind het gewoon grappig dat zoiets blijkbaar werkt.
Jij nog een leuke date gehad, recentelijk?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja tuurlijk werkt dat. Tenminste. Ze accepteert of blokkeert. En dan horen we dat van je hè.
Wat denk je nou zelf? Dat we hier 300 pagina's over niks zitten te neuzelen.
Euuh wacht ff
Haha ja he.. Ik had me bedachtquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit klinkt toch heel wat onaardiger dan 'je bent een uitzondering', wat hiervoor stond.![]()
irl-date(s). Ja dank je. Gisteravond nog trouwens. 1x sex.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij nog een leuke date gehad, recentelijk?Om het maar eens on topic te houden.
quote:
Voor herhaling vatbaar gezelligquote:
Heb je nou niets geleerd van murs laatste dateverslag? Is er geneukt, gefrustseld, gezoend of wat?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:29 schreef Joysa het volgende:
Voor herhaling vatbaar gezellig
We hebben wat gewandeld met de hond, en draadstaal gekeken
Haha, gezoend ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je nou niets geleerd van murs laatste dateverslag? Is er geneukt, gefrustseld, gezoend of wat?!
Op de wang of heb je je tong er in gehangen?quote:
Ik ben niet zo van de details op fokquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op de wang of heb je je tong er in gehangen?
Heeft hij je vrouwelijke delen nog aangeraakt?
Rook hij lekker?
Bijvoorbeeld over films praten ofzo, en dan voorstellen om er 1 samen te kijken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:54 schreef JaliD het volgende:
Algemeene vraag,
Heb geen enkele probleem met vrouwen en een gesprek aangaan. Ook tijdens dates gaat het makkelijk. Er is een ding dat ik voor geen meter kan uitvogelen en dat is wanneer je iemand op een date moet vragen. Tips?
En da doe ja na hoelang? Aantal dagen? Week? Dezelfde dag?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld over films praten ofzo, en dan voorstellen om er 1 samen te kijken?
Ligt er beetje aan.. Weekje ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:57 schreef JaliD het volgende:
[..]
En da doe ja na hoelang? Aantal dagen? Week? Dezelfde dag?
Als jij dat wil, vraag je dat toch gewoon.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:57 schreef JaliD het volgende:
[..]
is geen regel voor, gewoon doen wat jou goed lijkt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:57 schreef JaliD het volgende:
[..]
Die gaat echt wel mee, er na drankje drinken en gezellig lullen. Er na op stap, wat dansen en dan hop tong er inquote:Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik weet het goed gemaakt, ik regel de bioscoopkaartjes en de drank, ben jij chefin van de popcorn en gaan we hem samen in de bios kijken!
Neeee niet biosquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:58 schreef ook_gek het volgende:
Tussen 00:00 uur en 01:05 werkt het beste!
Nee maar gewoon bv inderdaad over films praten. Zij zal vast zeggen dat ze benieuwd is naar een bepaalde film en dan zeg je gewoon het volgende,
[..]
Die gaat echt wel mee, er na drankje drinken en gezellig lullen. Er na op stap, wat dansen en dan hop tong er in
na je 13e niet meer idd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:37 schreef ook_gek het volgende:
Bios is helemaal geen date optie wat mij betreft.
jij nodigt een wildvreemde jongen bij je thuis uit?quote:
Ja, niet zo'n moeite mee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij nodigt een wildvreemde jongen bij je thuis uit?
Hoe kon ik ook alweer aan meer credits komen bij Paiq? Need more
zou ik niet doen, ook niet met vrouwen btw. Als je in het openbaar iets gaat drinken, kun je zelf weggaan wanneer je wilt, maar zie iemand maar eens je huis uit te krijgen.quote:
Heul makkelijk hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zou ik niet doen, ook niet met vrouwen btw. Als je in het openbaar iets gaat drinken, kun je zelf weggaan wanneer je wilt, maar zie iemand maar eens je huis uit te krijgen.
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef Silenus het volgende:
"Ik ga slapen!"
"Ik ga je er zo uitschoppen want moet nog wat voor m'n werk doen."
"Nee ik wil niet met je neuken, ga weg."
oja nog makkelijkerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef Silenus het volgende:
"Ik ga slapen!"
Mijn date heeft me er bijna iedere keer nog uitgeschoptquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zou ik niet doen, ook niet met vrouwen btw. Als je in het openbaar iets gaat drinken, kun je zelf weggaan wanneer je wilt, maar zie iemand maar eens je huis uit te krijgen.
Eerste twee zijn wel goed jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef Silenus het volgende:
"Ik ga slapen!"
ik krijg bijna medelijden met jequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Mijn date heeft me er bijna iedere keer nog uit geschopt
alle 3 gebruiktquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef Silenus het volgende:
"Ik ga slapen!"
Haha ken jij diegene ook?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef Viking84 het volgende:
De eerste oneliner binnen van iemand die zegt me irl te kennen. Dit vind ik eng
Neequote:
Nee t was echt een manquote:
Zit jij op paiq en heb je een blauwe ik denk sjaal om? Iets iets blauws op de foto?quote:
Ja ik zit op paiq, nee niets blauwsquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit jij op paiq en heb je een blauwe ik denk sjaal om? Iets iets blauws op de foto?
Oh oh, ik was overtuigd dat jij dat wasquote:
Huh hoezo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:06 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij ben jij datingverslaafd ofzo?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oh, ik was overtuigd dat jij dat was
Hey slet, hier die lieve gek!
heb ik als one liner gestruurd
Ja! 2credita verspeeld haha.quote:
Geneukt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:29 schreef Cue_ het volgende:
Mag ik t even hier over mm rl-date hebben? Het was erg leuk
Vertel meer!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb ook al eens wat foto's in de stapel gehad waarbij ik sterk twijfelde op de persoon op de foto wel een vrouw wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Er stond trouwens ook een man tussen de foto's die ik moest beoordelen?zeker per ongeluk ingevuld dat 'ie een vrouw was ofzo
Ik had er gisteren eentje die ik een oneliner had willen sturen, maar ze eindigde niet in m'n top 6quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook al eens wat foto's in de stapel gehad waarbij ik sterk twijfelde op de persoon op de foto wel een vrouw was. Die eindigden dan ook onderop de beoordelingsstapel
.
Meer details mogen bestquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:29 schreef Cue_ het volgende:
Ja en? Die 1 euro 50 is ze wel toch wel waard?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had er gisteren eentje die ik een oneliner had willen sturen, maar ze eindigde niet in m'n top 6.
Volgens mij kan je tijdens het foto beoordelen al een oneliner sturen op basis van de foto. Maar dan kan je niet die matching score zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had er gisteren eentje die ik een oneliner had willen sturen, maar ze eindigde niet in m'n top 6.
Tuulk niet. Ze komt vanzelf wel weer een keer bovendrijven bij het foto's beoordelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en? Die 1 euro 50 is ze wel toch wel waard?
Ik let daar vaak wel op bij het beoordelen. Als ik een foto zie van iemand die ik wil benaderen, zorg ik gewoon dat ze zo hoog mogelijk komtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kost credits en die heeft ze denk niet meer. Kopen is kennelijk ook geen optie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:34 schreef Silenus het volgende:
Benader haar gewoon meteen, zou ik zeggen. Je kunt haar toch direct een oneliner sturen?
Jawel, heb ik wel, maar ze is nu al weg, voor altijdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat kost credits en die heeft ze denk niet meer. Kopen is kennelijk ook geen optie.
Ja, dat was ook mijn bedoeling, maar ging niet helemaal goed dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik let daar vaak wel op bij het beoordelen. Als ik een foto zie van iemand die ik wil benaderen, zorg ik gewoon dat ze zo hoog mogelijk komt.
Dat vind ik ook een nadeel van paiq.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Pff, lastig om gesprekken op gang te houden op Paiq als er steeds met een tussenpoos van een hele of een halve dag op elkaar gereageerd wordt.
Dan zal het allemaal wel niet zo interessant zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Pff, lastig om gesprekken op gang te houden op Paiq als er steeds met een tussenpoos van een hele of een halve dag op elkaar gereageerd wordt.
Dat is wel irritant ja. Ik zeg zelf tegenwoordig ook vijna alleen nog wat als de mensen zelf ook online zijn. Dan is de kans groter dat je ook een reactie krijgt. Bij mensen die eens per maand online zijn heb ik ook het idee dat ze niet echt op zoek zijn (of al iemand gevonden hebben) en dan hebben berichtjes ook weinig zin.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Nou als jij het allemaal zo goed weet, leg ons dan eens uit hoe we het dan moeten doen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:54 schreef piere het volgende:
[..]
Dan zal het allemaal wel niet zo interessant zijn
Dat beweer ik niet maar mijn persoonlijke ervaring is dat als ik iemand interessant vind ik daar dan ook meer tijd aan besteed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou als jij het allemaal zo goed weet, leg ons dan eens uit hoe we het dan moeten doen?
Ja duh, maar dan moet je al wel wat van iemand wetenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:02 schreef piere het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet maar mijn persoonlijke ervaring is dat als ik iemand interessant vind ik daar dan ook meer tijd aan besteed.
owwwwww....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja duh, maar dan moet je al wel wat van iemand weten.
Dit gaat zo:
"Hoi, leuke foto!"
halve dag later:
"Dank je, die van jou ook"
weer een halve dag later:
"Dank je, waar woon je eigenlijk?"
weer een halve dag later:
"Amsterdam en jij?"
Zo schiet het toch niet op, man. Ik probeer nu wel wat meer vragen in één berichtje te frotten, dingen die interessanter zijn om te weten (hobby's e.d.)
Ja jij, maar dat geld niet voor iedereen. Ik kan iemand nog zo leuk vinden, maar als ik druk ben moet dat berichtje toch echt wachtenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:02 schreef piere het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet maar mijn persoonlijke ervaring is dat als ik iemand interessant vind ik daar dan ook meer tijd aan besteed.
Ik vind het altijd irritant op Paiq als iemand gelijk tegen me aan begint te ouwehoeren als ik even online kom. Soms wil ik namelijk alleen ff een ontvangen bericht checken en wat terugsturen, verder niets. Als er dan 1 (of soms 4 tegelijk) tegen je aan begint te praten vind ik het ook weer zo lullig om niets te zeggen. Maar dat kost meer tijd dan ik er van tevoren wilde zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja. Ik zeg zelf tegenwoordig ook vijna alleen nog wat als de mensen zelf ook online zijn. Dan is de kans groter dat je ook een reactie krijgt. Bij mensen die eens per maand online zijn heb ik ook het idee dat ze niet echt op zoek zijn (of al iemand gevonden hebben) en dan hebben berichtjes ook weinig zin.
Dan zijn ze vast niet leuk genoeg. simpelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het altijd irritant op Paiq als iemand gelijk tegen me aan begint te ouwehoeren als ik even online kom. Soms wil ik namelijk alleen ff een ontvangen bericht checken en wat terugsturen, verder niets. Als er dan 1 (of soms 4 tegelijk) tegen je aan begint te praten vind ik het ook weer zo lullig om niets te zeggen. Maar dat kost meer tijd dan ik er van tevoren wilde zijn.
Onzin? Soms komt het gewoon niet uit. Plus: als mensen altijd online zijn als ik online kom, dan heb je gewoon geen leven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zijn ze vast niet leuk genoeg. simpel
Daar heb je wel een punt ja. Hoewel ik dan tegen hem ook wel zou zeggen dat ik ff druk ben en 'm dus later wel spreek.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zijn ze vast niet leuk genoeg. simpel
want die perfecte kerel mag je altijd lastig vallen met berichtjes
Daarvoor was het te laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor was het te laat
Korte versie: Man die ik ken van het zouk-dansen. En gisteravond mee gezoend![]()
lange versie:Klinkt leuk, Cue_!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Mooi man. Je bent verliefd. Voel je je 16 nu? Nog niks gegeten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Versie was uitgebreid genoeg neem ik aan?
en tnx
Ik vind iemand leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:03 schreef BeamofLight het volgende:
Mooi man. Je bent verliefd. Voel je je 16 nu? Nog niks gegeten?
Ah ja... de eerste keer zoenen (met iemand die je écht leuk vindt... niet een of andere huppeltje in een of andere kroeg).quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor was het te laat
Korte versie: Man die ik ken van het zouk-dansen. En gisteravond mee gezoend![]()
lange versie:Erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All she wants and needs is just a little taste..
Hele andere spanning. Echt kriebels gewoon hahaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah ja... de eerste keer zoenen (met iemand die je écht leuk vindt... niet een of andere huppeltje in een of andere kroeg).
Wat schattigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hele andere spanning. Echt kriebels gewoon haha
Verliefdheid is net als vriendschap een illusiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Lief!
Ik wil ook weer eens verliefd zijn
Woei!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Woei!Dat klinkt heeeeeeerlijk Cue!
Ik zit nog steeds met mijn hoofd bij de 'onbereikbare' en onbetrouwbare oetlul die nu gewoon helemaal niet meer reageert sinds ik gereageerd heb (heb dan ook het lef om het allemaal netjes af te sluiten...had ik niet verwacht, aangezien het altijd wel een 'nette' vent leek...). Als hij nu even gewoon fijn uit mijn hoofd gaat of als ik nu zorg dat hij mijn gevoel niet zo beinvloed (waarom moet ik ook zo nieuwsgierig zijn en blijven...), kan ik tenminste mijn energie en aandacht richten op betere dates.![]()
Zoals... de (4e) date die vanavond op het programma staat. Ga nu eten bij hem, benieuwd naar zijn huis en hoe de avond zal verlopen (,
of
of zelfs een
... of toch een
?
).
Zou wel fijn zijn als ik zou kunnen voelen waaruit die twijfel nu precies bestaat die er nog heerst en of die twijfel zo belangrijk is...
Vind ik ook, zeg jij dat even tegen mijn hoofd, misschien gelooft ze het dan....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Veel plezier.
Oetlullen moet je uit je hoofd zetten. En kan ik uit jouw opmerking over nieuwsgierig zijn opmaken dat je nog steeds z'n wandelgangen kunt volgen? Blokkeren dan op elke mogelijke manier
.
Geen Hollanders, donkere mensen en Arabieren? Wat dan wel?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:34 schreef outcast_within het volgende:
Badoo
Deze weet duidelijk wat ze niet wilt.
[ afbeelding ]
Mij wellicht. Asian powerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen Hollanders, donkere mensen en Arabieren? Wat dan wel?.
Vikingen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen Hollanders, donkere mensen en Arabieren? Wat dan wel?.
Ook dat "als je een spelletje met me speelt, speel ik het met jou". Grow up, man.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:34 schreef outcast_within het volgende:
Badoo
Deze weet duidelijk wat ze niet wilt.
[ afbeelding ]
Aziaten zijn ook donker hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mij wellicht. Asian power![]()
Maar ik heb toch maar niet gereageerd. Straks zitten we te monopolieen tijdens het risken.
Hahaha, inderdaad. Denkt zeker dat ze de Jigsaw is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook dat "als je een spelletje met me speelt, speel ik het met jou". Grow up, man.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. Denkt zeker dat ze de Jigsaw is.
Haha, ik ga hem dus ook niet meer ontmoeten, terwijl ik dat juist graag zou willen omdat het beeld dan mooi in diggelen valt en ik hem dan veel makkelijker uit mijn hoofd kan zettenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Zolang je hem nog niet in het echt hebt gezien moet je hem grotendeels maar proberen vergeten, want denk dat het enorm zal gaan tegenvallen als je er nu zo'n grote verwachting van hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mij wellicht. Asian power![]()
Maar ik heb toch maar niet gereageerd. Straks zitten we te monopolieen tijdens het risken.
Het is het afvoerputje van datingsites op het web. Echt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Is Badoo over het algemeen zo erg of lijkt dat nu door dat ene bericht? Geen idee namelijk...
Ah ok, dus dat berichtje bevestigt het beeldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:59 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Het is het afvoerputje van datingsites op het web. Echt.
Ben jij nou in de war door iemand waar je maar liefst een mailtje naar gestuurd hebt EN tegelijkertijd ga je voor de 4e keer daten met iemand anders. Wat is dit?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ah ok, dus dat berichtje bevestigt het beeld
niks mis hoor, sex met een zwangere. Alleen relatietechnisch niet heel handig ofzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:26 schreef Linguine het volgende:
Wtf wie gaat er nou op zoek naar een date als je zwanger bent. Of nog betere vraag: Welke man zou daar op in gaan? Hoewel er volgens mij ook een fetisj voor seks met zwangere vrouwen bestaat. Eens op hele vieze porno op dat gebied gestuit, brrrrrrr.
Haha, nou, het zit wel even wat anders dan maar één mailtje, maar dat is nogal een lang verhaal en dat heeft uiteindelijk nogal wat indruk gemaakt blijkbaar. Snap het zelf ook echt niet, maar goed, door de combinatie van mijn gruwelijke nieuwsgierigheid en het feit dat hij überhaupt het (nog) niet netjes afsluit door normaal te reageren (kan ik niet goed tegen) blijft dat in mijn hoofd rondspoken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ben jij nou in de war door iemand waar je maar liefst een mailtje naar gestuurd hebt EN tegelijkertijd ga je voor de 4e keer daten met iemand anders. Wat is dit?
Ik had er een paar erg leuke dates aan over gehouden. Het is wat filteren, maar er zitten echt wel leuke mannen tussenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Is Badoo over het algemeen zo erg of lijkt dat nu door dat ene bericht? Geen idee namelijk...
Ieuw ieuw ieuw ieuw.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
niks mis hoor, sex met een zwangere. Alleen relatietechnisch niet heel handig ofzo.
Doet me trouwens denken aan zo'n verhaal van een collega van me. Hij was zeg maar niet zo gelukkig met zijn meisjes en sex-ervaringen maar natuurlijk wel iedere ochtend een stijfje.
Kwam hij via FaceBook ofzo een oud klasgenootje tegen. Keer afgesproken. Bleek ze hoogzwanger te zijn.
Geil als hij was toch een keer genaaid. Wat denk je: paar uur later beviel ze van dat kind. Had hij de weeën opgewekt.
Ik zit alleen op paiq en eigenlijk niet zo heel serieus, dus ik heb het daar met niemand over nee. Als ik er echt serieus mee bezig zou zijn, zou ik dat best wel zeggen, ik vind er niks geks aan. Weet het ook van een mannelijke collega van me, leuk om die verhalen te horenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:00 schreef de_nachtwacht het volgende:
Vertellen jullie trouwens ook aan anderen dat je op datingsites zit? Of hou je dat geheim?
Een van mijn leidinggevenden reageerde heel verbaasd toen ik erover begon bij de koffieautomaat ("dat zeg je toch niet"), maar daarna tijdens een gesprek over mijn functioneren de helft van de tijd over date-ervaringen gepraat. Was best grappig.
Ik ben de schaamte voorbijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:00 schreef de_nachtwacht het volgende:
Vertellen jullie trouwens ook aan anderen dat je op datingsites zit? Of hou je dat geheim?
Een van mijn leidinggevenden reageerde heel verbaasd toen ik erover begon bij de koffieautomaat ("dat zeg je toch niet"), maar daarna tijdens een gesprek over mijn functioneren de helft van de tijd over date-ervaringen gepraat. Was best grappig.
Wat een sukkelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef Viking84 het volgende:
Wij praten op het werk ook gewoon over daten en datingsites hoor.
M'n collega was aan het daten met een jongen die nu z'n ex-vriendin met wie 'ie zo af en toe nog wel eens seks had zwanger had gemaakt. Van een tweeling
_!!! En hij wilde geen kinderen en dit was een ongelukje, volgens haar. Ja hoor
![]()
.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef Viking84 het volgende:
M'n collega was aan het daten met een jongen die nu z'n ex-vriendin met wie 'ie zo af en toe nog wel eens seks had zwanger had gemaakt. Van een tweeling
![]()
.
Leuk om te horen Cue!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mmm hopelijk komt mijn ex niet binnenkort met zulk nieuwsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef Viking84 het volgende:
![]()
.
Jammer Eef.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef eefje801 het volgende:
Hier de laatste dagen weinig initiatief of enthousiasme van date (morgen) en onderbuikgevoel zei me dat hij ging afzeggen. Zelf maar afgezegd en bleek idd dat hij van plan was af te zeggen omdat hij terug is bij zijn ex. Vragen naar hoe lang iemand vrijgezel is blijkt niet altijd overbodige luxe, zo zie je maar weer. En altijd naar je onderbuikgevoel luisteren dus
Ik 80% van de tijd, nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:30 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer krijg je nou eens een keer foto's te zien op paiq? Duurt maar lang. Overigens loopt het bij mij wel goed op paiq? Dames zijn gewoon dagelijks online bij mij. Nog wel iig. * Viking84 afklopt.
quote:I hate being superficial
Mja, zó veel issues?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat er nog best wat meisjes zijn die er iets mee kunnen. Wel meisjes met issues dan.
Een paar weken gemaild, dus eigenlijk heeft 't al wat te lang geduurd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:06 schreef Linguine het volgende:
Nah wat stom Eefje.. Jammer!
@ de_nachtwacht:Al lang contact? Wat gaan jullie doen?
Have fun, WW!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Over een uurtje 2e date. Verslagje volgt vast wel
Haha, is er in de tussentijd zo weinig activiteit geweest hier op het forum?quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haha, is er in de tussentijd zo weinig activiteit geweest hier op het forum?
Date is inmiddels weer naar huis. Hebben ff wat gegeten hier in de stad, stukje gelopen, nog een drankje gedaan en daarna nog wat door de stad gebanjerd. Uiteindelijk bijna 4,5 uur zoet geweest. Was erg gezellig, alleen heb ik niet direct de indruk dat zij er meer in ziet dan dat. Het is nogal een stil meisje dus lastig te peilen. Wel kort gezoend bij het afscheidmaar was best awkard, zo'n heel voorzichtig zoentje terug. Voor ze de trein instapte nog maar ff een extra zoen op d'r mond gedrukt
Afgesproken contact te houden, zie wel wat er gebeurt.
Ga ff afwachten, ze wil 't denk ik weer even laten bezinken, was na 1e date ook zo. Heel rustig, voorzichtig meisje, sluit niet uit dat ze helemaal in paniek raakte toen ik haar opeens wilde zoenenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:38 schreef Yuki het volgende:
Klinkt best ok, WW!
Ga jij ernaar vragen, of ze er meer in ziet of niet? Of wacht je af tot zij er zelf mee komt?
Jawelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
En heb je zelf ook nog een mening?
Hoop voor je dat ze gewoon te verlegen is om te laten merken dat ze je ook nog wel een keer wil zienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jawel
Gezellige middag, heel veel gekletst zonder stiltes, gelachen etc. Hebben veel raakvlakken qua werk, hobby's, interesses en qua karakter. En ze is mijn type qua uiterlijk. Ben ik verliefd? Nee, nog niet. Maar dat duurt bij mij toch altijd langer en ik vind haar in elk geval leuk genoeg om nog een keertje te zien
Ik hoop beidequote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze gewoon te verlegen is om te laten merken dat ze je ook nog wel een keer wil zien
Oh, en dat ze die verlegenheid kan laten varen binnenkort...
Waarom gaat t niet door?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:21 schreef barocci het volgende:
Mn date voor morgen gaat helaas niet door![]()
Best wel jammer, want ik heb nu al een tijdje concact met haar dus het zou eens tijd worden voor een date.
Denk je dat dat echt waar is of een smoesje..?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:02 schreef barocci het volgende:
Ze was eerst vrij van haar werk maar nu bleek dat ze een fout hebben gemaakt op haar werk en moet ze dus wel werken.
Ik weet wel zeker dat dat waar is, zij is nogal fanatiek met haar contact. Ze begint eigenlijk altijd het gesprek de laatste tijd via paiq of whatsapp.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Denk je dat dat echt waar is of een smoesje..?
Jep, dat staat zeker op de planning, maar dat is nogal afhankelijk van haar werk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:09 schreef Yuki het volgende:
Dan gewoon snel een nieuwe afspraak maken, toch?
Ze is stewardess?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:10 schreef barocci het volgende:
[..]
Jep, dat staat zeker op de planning, maar dat is nogal afhankelijk van haar werk.
Zijn vooral andere mensen die dat zijn. Ik ga altijd uit van het goede in de mensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heerlijk, die paranoia bij het daten
Ik ook maar blijkbaar niet iedereen die hier berichten plaatstquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn vooral andere mensen die dat zijn. Ik ga altijd uit van het goede in de mens.
Klinkt prima, wat is de gemiddelde leeftijd daar dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef tcr het volgende:
Afgelopen vrijdag op de SpeedDaten.nl Single Borrel in Escape Caffe geweest en dat is me heel positief bevallen. Niet zo groot als de Single Party's waar ik wel eens heen ging, mogelijkheid tot Speeddaten (nog gedaan zelfs) en voor ons mannen een overschot aan vrouwen (was de klacht van meerdere vrouwen), tijdens de speeddate nog even gewisseld van slotje met de buurvrouw, haar slotje ging niet open met mijn sleutel, die van de buurvrouw gelukkig wel, wachten tot de foto online komt, aan het eind nog even gegevens uitgewisseld, binnenkort eens afspreken dus
...
Dit was een 20-45 party, zag dat de volgende 35+ is. Nu val ik wel in die 35+ categorie, maar ga liever nog een keer naar zo'n party (tenzij natuurlijk niet nodig is).quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef barocci het volgende:
[..]
Klinkt prima, wat is de gemiddelde leeftijd daar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |