Stel dat je hem niet had, word je dan boos?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Zag ineens ''Dit topic sluit over 1 post'' dus als een malle posten.
Nee hoor...quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Stel dat je hem niet had, word je dan boos?
Haaaaaiquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef Nummer_10 het volgende:
Nieuw hier! Student arbeidsrecht (master) in Tilburg, nog 1 jaartje hopelijk...
Tilburg! Toe maarquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef Nummer_10 het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zie je al zo zitten, huilend, "ik wilde de lapoooo
Volgens mij niet. Is hoofdzakelijk uva/eur/rug en een enkel ru.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:09 schreef Nummer_10 het volgende:
Heeey! Meer fokkers uit Tilburg te vinden hier?
Halloquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef Nummer_10 het volgende:
Exact.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]Iedereen hier denkt nu dat ik een of ander kneusje ben die de hele dag de pc in de gaten houd om lapo's te maken
deden we al. Met het voordeel dat ik mij ook echt een beeld bij je kan vormenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]Iedereen hier denkt nu dat ik een of ander kneusje ben die de hele dag de pc in de gaten houd om lapo's te maken
Zo relaxt, jaar 3 kent nauwelijks klappers. Veel HC, weinig WG. Dus voor semester 2 geen klappers. Ja, vast voor seminar. Heb ze dus niet hoeven bestellenquote:
Heb er 3 moeten bestellen, en komt nog wat bij misschien dus valt nog meequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zo relaxt, jaar 3 kent nauwelijks klappers. Veel HC, weinig WG. Dus voor semester 2 geen klappers. Ja, vast voor seminar. Heb ze dus niet hoeven bestellen(zijn zo godsgruwelijk duur altijd
)
Kloptquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
deden we al. Met het voordeel dat ik mij ook echt een beeld bij je kan vormen
Wow... echt een koopje danquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:19 schreef Yreal het volgende:
Tweakers heeft naar otto gebeld en bevestigd gekregen dat de laptop voor 169 klopt
Dus hij is wel te bestellen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:19 schreef Yreal het volgende:
Tweakers heeft naar otto gebeld en bevestigd gekregen dat de laptop voor 169 klopt
Niet bij het prachtige arrest in de TTquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef Aurelius. het volgende:
Eenmaal aangeboden is aangeboden!111 Jij hebt aanvaardt dus rechtsgeldige ovk
En Otto I gaat niet opquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef Aurelius. het volgende:
Eenmaal aangeboden is aangeboden!111 Jij hebt aanvaardt dus rechtsgeldige ovk
Maar dat ziet specifiek op verkoop van een huis. Aanbieder mag daar zelf in bepalen of hij het verkoopt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet bij het prachtige arrest in de TT
tt arrest gaat over een tvquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:28 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Maar dat ziet specifiek op verkoop van een huis. Aanbieder mag daar zelf in bepalen of hij het verkoopt.
Laptop is gewoon een soortzaak.
Dan was jouw stelling onvolledigquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:28 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Maar dat ziet specifiek op verkoop van een huis. Aanbieder mag daar zelf in bepalen of hij het verkoopt.
Laptop is gewoon een soortzaak.
Je moet via Grafimedia webshop bestellenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:30 schreef Paxcon het volgende:
Er is toch ook een nieuwe manier van klappers ophalen? je studentnummer moeten ze nu toch?
Ik zie anders geen quotequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:30 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Waarom? Ik reageerde toch over de laptop?
Ja, maar ik bedoel bij de klapperwinkel als je je bestelling wil ophalenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:30 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Je moet via Grafimedia webshop bestellen
Ja die grafmedia webshop zul je bedoelen. Man wat een indelingquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:30 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Je moet via Grafimedia webshop bestellen
Okequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:31 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik zei 'jij' hebt aanvaardt, als in Yreal. Hij kocht de laptop.
Handtekening zetten en orderbevestiging laten zien meer nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel bij de klapperwinkel als je je bestelling wil ophalen
Check editquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar moet je eerst weer zon bestelling uitprinten of hoeft dat niet meer?
Inkt is op dus ik moet naar de andere printer = logistieke problemenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Goh 1 blaadje de wereld vergaat
Mailbox op je smartphone openen en zo dat mailtje tonen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inkt is op dus ik moet naar de andere printer = logistieke problemen
Ja dat deed in het eerste semester maar dat vond die vrouw niet zo leuk geloof ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mailbox op je smartphone openen en zo dat mailtje tonen?Werkt wel met tentamens ophalen. Kon ik niet, dan whatsappte ik een fotokopie van mijn studentenkaart zodat iemand anders daarmee mijn tentamen kon afhalen
En digibeten, ergste combi die er isquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat deed in het eerste semester maar dat vond die vrouw niet zo leuk geloof ik
Bureaucraten...
Het zou trouwens ook eigenlijk niet mogen. Tentamenuitslagen zijn beschermd. Zowel de universiteit als de student die probeert met andersmans identificatie een tentamen op te vragen begeeft zich op glad ijs.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat deed in het eerste semester maar dat vond die vrouw niet zo leuk geloof ik
Bureaucraten...
Ik doelde eigenlijk op klappers ophalen met de bevestigingsmail op je telefoonquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het zou trouwens ook eigenlijk niet mogen. Tentamenuitslagen zijn beschermd. Zowel de universiteit als de student die probeert met andersmans identificatie een tentamen op te vragen begeeft zich op glad ijs.
jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:50 schreef Aurelius. het volgende:
Hier nog RUG'ers die Straf2 hebben herkanst?
Ik heb eindelijk een maatjequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef Nummer_10 het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een maatje(al ben ik van de UvA)
Ooh, ik dacht dat het nog om het ophalen van de tentamens ging. Naja, wat men met boeken doet mag men zelf weten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op klappers ophalen met de bevestigingsmail op je telefoon
Ik ben toch van de UvA?quote:
Niet best. Weer niet gehaald :S een 4 had nu beter voorbereid alleen een paar arresten niet. Vorige keer een 5.quote:
Doe dan de eerste zin dikgedruktquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is hij dan je maatje
Pff jammer man. Ik maak hem volgend jaar pas.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:53 schreef ylSs het volgende:
[..]
Niet best. Weer niet gehaald :S een 4 had nu beter voorbereid alleen een paar arresten niet. Vorige keer een 5.
Voor mijn gevoel wel goed gemaakt behalve de laatste 2 vragen.
Ah zooooooquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Doe dan de eerste zin dikgedrukt![]()
Hij zit in zijn master Arbeidsrecht
Haha schijnbaar want voor de 1e kans had ik niks gedaan..quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Pff jammer man. Ik maak hem volgend jaar pas.
1e kans was dus beter te doen?
Waarom nou weer zo "quote:
Ga in therapiequote:
Oeh zuurquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:55 schreef ylSs het volgende:
[..]
Haha schijnbaar want voor de 1e kans had ik niks gedaan..
Zie ook dat 30 procent geslaagd is. Beetje kak dit want verwachtte dat ik rechtsgeschiedenis en straf 2 wel zou halen bestuursrecht 2 en bur2 niet. Moet nu 3 vakken volgend jaar over doen :S
Heb RGS2 met een 6 al binnen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:56 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Oeh zuur
Ga je RGS2 wel herkansen morgen?
Je weet dat het er al hangt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef ylSs het volgende:
[..]
Heb RGS2 met een 6 al binnen.
BUR2 cijfer weet ik nog niet, maar verwacht een onvoldoende net als bij BES2
Ja, maar moet dan 30 min met de bus dus ik wacht wel tot morgen plus ga niet reizen voor een onvoldoendequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:58 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Je weet dat het er al hangt?
51% geslaagd
Laat iemand hier even voor je kijken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:59 schreef ylSs het volgende:
[..]
Ja, maar moet dan 30 min met de bus dus ik wacht wel tot morgen plus ga niet reizen voor een onvoldoende
Maar goed, mijn goede humeur is nu wel verdwenen
Kwestie van naam, adres en datum veranderen toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, even een aantal pro forma verzoekschriften opgesteld in korte tijd. Daar is ook geen lol in te beleven hoor
chillquote:BELANGRIJK:
Met uw ordernummer en studentenpas haalt u uw bestelling af. Uitprinten van de orderbevestiging mag natuurlijk ook.
Blijven boeren he, vooral paxcon.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:02 schreef Ryon het volgende:
Die middeleeuwse praktijken in Groningen met dat ophangen van cijfers blijft mij verbazen.
Meestal dag erna in progress dus geen ramp.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:02 schreef Ryon het volgende:
Die middeleeuwse praktijken in Groningen met dat ophangen van cijfers blijft mij verbazen.
Het staat bij ons ook gewoon op internet, alleen hangt het er gewoon altijd een dag eerderquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:02 schreef Ryon het volgende:
Komt het praktisch gezien wel op neer jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kwestie van naam, adres en datum veranderen toch?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Blijven boeren he, vooral paxcon.
Paxcon is gewoon DE boer
Ik dacht, anders krijg ik die nare Sideshow weer over me heenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zeg Paxcon, wel hulde hoor. Eindelijk eens twee partijen genoemd in de TT
Dan achtervolgt hij je met immer wapperende baard en altijd zwaaiende wandelstokquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht, anders krijg ik die nare Sideshow weer over me heen
Ik moest hardop lachen waardoor de advocaat tegenover mij nogal vreemd aan keekquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan achtervolgt hij je met immer wapperende baard en altijd zwaaiende wandelstok
fokken onder werktijd. Benieuwd of ik dat ook kan gaan doen volgende weekquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen waardoor de advocaat tegenover mij nogal vreemd keek
Moet zeggen dat ik er bijna niet aan toe kom. Dus het valt mee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
fokken onder werktijd. Benieuwd of ik dat ook kan gaan doen volgende week
Als je niet aan je werk toekomt is er geen sprake van FOK!ken onder werktijd neequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er bijna niet aan toe kom. Dus het valt mee.
scherpquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je niet aan je werk toekomt is er geen sprake van FOK!ken onder werktijd nee
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je niet aan je werk toekomt is er geen sprake van FOK!ken onder werktijd nee
In ieder geval voldoende binnen weer. Jeejquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:50 schreef Aurelius. het volgende:
Hier nog RUG'ers die Straf2 hebben herkanst?
Topper!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:11 schreef Giku het volgende:
[..]
In ieder geval voldoende binnen weer. Jeej
Gemiddeld cijfer 4,90quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Spreekt wel veel vertrouwen uit...
lol Hij zei het op een manier alsof ie er niet tevreden mee was, daarom maar ik kan het mishebbenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Spreekt wel veel vertrouwen uit...
Ohquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:13 schreef ylSs het volgende:
[..]
Gemiddeld cijfer 4,90
Een kleine 30% geslaagd.
Hoogste cijfer een 8..
Straf2 niet zo best gemaakt dus.
Jeuzus, ben ik even blij dat ik een zes hebquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:13 schreef ylSs het volgende:
[..]
Gemiddeld cijfer 4,90
Een kleine 30% geslaagd.
Hoogste cijfer een 8..
Straf2 niet zo best gemaakt dus.
Die tellen ze niet mee hoor, er wordt pas een tentamen geteld wanneer er eens studentenkaart naast het tafelnummer ligtquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:15 schreef Tchock het volgende:
Herkansingen hebben altijd dramatische slagingspercentages door het grote hoeveelheid studenten dat zich wel inschrijft maar 'm uiteindelijk niet maakt omdat ze al een voldoende hadden.
Neen, gemiddelde is altijd op basis van de cijfers die er wel zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:15 schreef Tchock het volgende:
Herkansingen hebben altijd dramatische slagingspercentages door het grote hoeveelheid studenten dat zich wel inschrijft maar 'm uiteindelijk niet maakt omdat ze al een voldoende hadden.
De kans is vrij klein dat als je eerst een 2 hebt je het voor de herkansing wel weet,quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:15 schreef Tchock het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:15 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Die tellen ze niet mee hoor, er wordt pas een tentamen geteld wanneer er eens studentenkaart naast het tafelnummer ligt
Ik weet vrij zeker dat ze op de UvA iedere afwezige student een 0 geven en die gewoon meetellen als onvoldoende voor de statistieken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:16 schreef Giku het volgende:
[..]
Neen, gemiddelde is altijd op basis van de cijfers die er wel zijn.
En ik weet zeker dat ze dat op de RuG niet doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik weet vrij zeker dat ze op de UvA iedere afwezige student een 0 geven en die gewoon meetellen als onvoldoende voor de statistieken.
Nee hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik weet vrij zeker dat ze op de UvA iedere afwezige student een 0 geven en die gewoon meetellen als onvoldoende voor de statistieken.
Klopt aantal inschrijvingen waren 316 en de berekening is gebaseerd op 231 cijfers.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef Giku het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat ze dat op de RuG niet doen
UvAquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ah, okéquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:19 schreef ylSs het volgende:
[..]
Klopt aantal inschrijvingen waren 316 en de berekening is gebaseerd op 231 cijfers.
Ho ho, niet iedereen over één kam scheren!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef Tchock het volgende:
Dan falen jullie collectief wel erg hard
Hee grapjas ik heb hem geeneens gemaaktquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef Tchock het volgende:
Yep keiharde fail helaas.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef Tchock het volgende:
Jurisprudentiebundel toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:27 schreef Yreal het volgende:
Wat een ellende zeg, dat europees recht 1. Zelfs de hoogleraar weet niet meer wat er nou wel en niet mee mag naar het tentamen
Staat er niks over op blackboard?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:27 schreef Yreal het volgende:
Wat een ellende zeg, dat europees recht 1. Zelfs de hoogleraar weet niet meer wat er nou wel en niet mee mag naar het tentamen
Doen ze niet, dus het is gewoon echt bedroevend soms qua percentages.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dit echt te wetenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:43 schreef Aurelius. het volgende:
Voor het vervolg kan ik Tchock ook minder serieus nemen als hij zegt "ik weet vrij zeker"
Dit is zo'n bullshitquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:49 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ga nog even een dutje doen denk ik
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:03 schreef Ties02 het volgende:
Ik slaap net zo veel als jij maar ik verdeel het anders
Uiteraard.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
fokken onder werktijd. Benieuwd of ik dat ook kan gaan doen volgende week
Ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:52 schreef Aurelius. het volgende:
Heb je ook gezien hoe laat ik gister sliep, en hoe laat ik alweer wakker was
Heb 5/6 uurtjes geslapen vannachtquote:
Het is meer zo een neppe gangster die denkt dat hij het mannetje is als hij zulke lompe acties uithaalt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Klinkt als een stereotype autist. Kwestie van wachten totdat hij een KLB topic aanmaakt omdat hij 'chi meiden aan het hosselen was' maar gestoord werd door de docent.
Ik heb ook maar 3 uurtjes geslapen en moet nog tot 21:30 op de campus zijn, vanaf 9:00 uur vanmorgen, mietjequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:53 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Heb 5/6 uurtjes geslapen vannacht
vanochtend gesport en gestudeerd, dus ben nu even toe aan een dutje
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:00 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 3 uurtjes geslapen en moet nog tot 21:30 op de campus zijn, vanaf 9:00 uur vanmorgen, mietje
Hmmquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:59 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het is meer zo een neppe gangster die denkt dat hij het mannetje is als hij zulke lompe acties uithaalt.Maar zal ook wel een autist zijn
Hij stond na het college nog met Beijerlandse te praten, maar daar konden we niet van mee genieten. Vorig blok had hij ook al bonje met de hoogleraar van bestuursrecht omdat hij er de hele tijd doorheen zat te kleppen en lawaai te maken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hmm
Hoe is het afgelopen? Mag hij nog terugkomen?
Is dat allemaal nog van het eerste jaar?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:11 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hij stond na het college nog met Beijerlandse te praten, maar daar konden we niet van mee genieten. Vorig blok had hij ook al bonje met de hoogleraar van bestuursrecht omdat hij er de hele tijd doorheen zat te kleppen en lawaai te maken.
Toen vroeg ze of hij daar mee op wilde houden en ging hij een hele discussie aan een beetje de richting van " stuur me weg dan" , met zwaaiende armen etc. Ook hele gesprekken in de pauze. Hoe sneu kan je zijn
Ik heb die meiden nog gesproken na het college , zij gaan morgen een officiële klacht indienen. Daarnaast blijkt ook dat hij met regelmaat filmpjes afspeelt op zijn laptop met het geluid aan. Hij zit vaak achterin de zaal dus dan hoor je dat vooraan niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hmm
Hoe is het afgelopen? Mag hij nog terugkomen?
Helleuquote:
Irritant zeg...quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb die meiden nog gesproken na het college , zij gaan morgen een officiële klacht indienen. Daarnaast blijkt ook dat hij met regelmaat filmpjes afspeelt op zijn laptop met het geluid aan. Hij zit vaak achterin de zaal dus dan hoor je dat vooraan niet.
Die gozer was al een keer eerder aangesproken toen hij aan het klieren was tijdens een 400 man tellend hoorcollege door de docent, hij had nog de guts om in discussie te gaan, debiel dat het is (zoals NotGuilty het ook heeft aangegeven tijdens het college staats-en bestuursrecht).
Hoe staat Boswandeling op zondag met de hond procesrecht?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:32 schreef Yreal het volgende:
haaaai. Ik heb het gehad met tentamens maken...
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe staat Boswandeling op zondag met de hond procesrecht?
Wat heb je eerst?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef Yreal het volgende:
Blij dat het tenminste niet weer 9 uur op de poort is morgen, maar 10.30 op de iwo.
Gastquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Europees 1. Maar ik hoef het schijnbaar toch ook niet te doen
Nouwja, de route via europees 1 levert meer studiepunten op en als je het overgangsvak niet haalt moet je ze volgend jaar alsnog beide.quote:
Meer studiepunten is nuttig waarvoor? Dat tweede is waar, maar je gaat er natuurlijk niet bij voorbaat vanuit dat je vakken niet gaat halen. Dat is wel heel stom.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, de route via europees 1 levert meer studiepunten op en als je het overgangsvak niet haalt moet je ze volgend jaar alsnog beide.
Ik ben faler puur sang wat betreft tentamens makenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meer studiepunten is nuttig waarvoor? Dat tweede is waar, maar je gaat er natuurlijk niet bij voorbaat vanuit dat je vakken niet gaat halen. Dat is wel heel stom.
Daarom probeer ik altijd maar wat tegengewicht te brengenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:44 schreef Actaeon het volgende:
Wel geinig trouwens dat omdat er zoveel eerstejaars hier posten er heel vaak 'eerstejaars-arresten' in de TT zitten.
Maakt het niet minder stom om er vanuit te gaan dat je een overgangsvak niet gaat halen en dus maar een vak extra gaan doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben faler puur sang wat betreft tentamens maken
Lukt aardig hoor. Ik doe ook wel m'n best maar heb al eeuwen geen TT gemaakt meer volgens mij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daarom probeer ik altijd maar wat tegengewicht te brengen
Nou is er ook niet echt duidelijk gecommuniceerd over europees recht, overgangsvak.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maakt het niet minder stom om er vanuit te gaan dat je een overgangsvak niet gaat halen en dus maar een vak extra gaan doenZeker omdat je al maanden loopt te tieren dat ik Europees I niet hoef te doen en jij wel.
Nee, het is niet zo overduidelijk als het had kunnen zijn. Maar dat je daar nu achterkomt doet mij vermoeden dat het met iets meer research ook wel eerder had gekund.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou is er ook niet echt duidelijk gecommuniceerd over europees recht, overgangsvak.
De tekst "eerste jaars die nominaal studeren hoeven europees recht 1 niet te volgen " deed mij niet inzien dat er een overgangsvak kwamquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo overduidelijk als het had kunnen zijn. Maar dat je daar nu achterkomt doet mij vermoeden dat het met iets meer research ook wel eerder had gekund.
Doe ik het een beetje aardig met onderstaande?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:44 schreef Actaeon het volgende:
Wel geinig trouwens dat omdat er zoveel eerstejaars hier posten er heel vaak 'eerstejaars-arresten' in de TT zitten.
Jij bent toch geen eerstejaars?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe ik het een beetje aardig met onderstaande?
X tegen Y
eDate Advertising v. X
Secession of Quebec
Nuclear Tests
De Speer/Van der Meijde c.a.
Nicaragua
Nicaragua en Nuclear Tests zeker? Die zijn vrij bekend, eDate, X tegen Y zijn onzindingen en Secession of Quebec is nationaal Canadees recht, dus ook onzin.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij bent toch geen eerstejaars?
Overigens ken ik er maar 2 vanmaargoed één heb je natuurlijk verzonnen.
En ze liggen niet in mijn vakgebied.
Inderdaad. Die ken ik nog. Weliswaar van mijn eerste jaar trouwens maar oke.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nicaragua en Nuclear Tests zeker? Die zijn vrij bekend, eDate, X tegen Y zijn onzindingen en Secession of Quebec is nationaal Canadees recht, dus ook onzin.
Ergo, je kraamt een hoop onzin uit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nicaragua en Nuclear Tests zeker? Die zijn vrij bekend, eDate, X tegen Y zijn onzindingen en Secession of Quebec is nationaal Canadees recht, dus ook onzin.
Als in een wet opgesteld door Tchockboi?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
En De Speer/Van der Meijde c.a. is Lex Tchockius zoals iemand dat laatst treffend omschreef
Ik denk dat dat punt na meer dan 160 topics hier niet meer gemaakt hoeft te wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ergo, je kraamt een hoop onzin uit.
Toch wel fijn iemand met zelfkennis. Dat gaat jammer genoeg niet voor iedereen op hier in dit topic.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat dat punt na meer dan 160 topics hier niet meer gemaakt hoeft te worden
De jongen heeft een half jaar ban, is natrappen nog nodig?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch wel fijn iemand met zelfkennis. Dat gaat jammer genoeg niet voor iedereen op hier in dit topic.
Heeft ie een ban voor een half jaar ja?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
De jongen heeft een half jaar ban, is natrappen nog nodig?
Ja, vermeend racisme geloof ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heeft ie een ban voor een half jaar ja?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch wel fijn iemand met zelfkennis. Dat gaat jammer genoeg niet voor iedereen op hier in dit topic.
Godverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Hij lurkt nog meequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Godver![]()
Kan iemand BB uit de OP halen? Doet er voorlopig toch niet meer toe
Je voelt je aangesproken?quote:
Dat zou betekenen dat hij wél zelfkennis heeft, dus zich niet aangesproken hoeft te voelen, maar dan heeft hij weer geen zelfkennis en dus moet hij zich aangesproken voelen en AAAARHGHHquote:
Mindfuckquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat hij wél zelfkennis heeft, dus zich niet aangesproken hoeft te voelen, maar dan heeft hij weer geen zelfkennis en dus moet hij zich aangesproken voelen en AAAARHGHH
Verkeerd topic?quote:
Brommertopicquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik poste mijn favo foto van mijn brommer voor de op van brommertopic
Dankquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij nietAltijd accurate informatie.
Ik bespeur weer een paradoxquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij nietAltijd accurate informatie.
Ohquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet verklappen mijn stream loopt iets achter
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij viel ongeveer vijf seconden nadat ik een quotemelding kreeg van jou
Ik bedoel dat Pax in één zin zegt dat je voorgaande post onjuist is én dat je altijd gelijk hebt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel zorg ik aan mijn posts besteed kerel.
?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Pax in één zin zegt dat je voorgaande post onjuist is én dat je altijd gelijk hebt.
Scherp Tchockboi.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Pax in één zin zegt dat je voorgaande post onjuist is én dat je altijd gelijk hebt.
Spannend gaat de wedstrijd hierna niet worden ben ik bangquote:
Een stunt kan altijd. Alleen hopen dat we PSV niet loten, die hebben wat goed te maken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Spannend gaat de wedstrijd hierna niet worden ben ik bang.
Ik was er een jaar of 3 terug bij in de kwartfinale van de beker in Eindhoven toen wij met 0-3 wonnen, meest memorabele wedstrijd waar ik bij ben geweest na 6 jaar seizoenskaart Feyenoord en een aardige dot uitwedstrijden. Hopen op nog zo een wonder vanavond, nu ben ik er alleen niet bij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een stunt kan altijd. Alleen hopen dat we PSV niet loten, die hebben wat goed te maken.
Ik heb er weinig vertrouwen in, Feyenoord speelt dit jaar dramatisch tegen de grote clubs, zeker uitquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik was er een jaar of 3 terug bij in de kwartfinale van de beker in Eindhoven toen wij met 0-3 wonnen, meest memorabele wedstrijd waar ik bij ben geweest na 6 jaar seizoenskaart Feyenoord en een aardige dot uitwedstrijden. Hopen op nog zo een wonder vanavond, nu ben ik er alleen niet bij.
?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:25 schreef Yreal het volgende:
Fuck it, ik ga wel werken. Dat studeren heeft geen zin zo
Heb er ook weinig vertrouwen in hoor, enige topwedstrijd waar wij een stuk beter waren dan de tegenstander was Vitesse uit, daar zijn wij in de laatste minuut bestolen door een geniale hakbal van Bony, buiten dan ronduit kansloos geweest in Eindhoven, Enschede en Amsterdam.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in, Feyenoord speelt dit jaar dramatisch tegen de grote clubs, zeker uitMaar we gaan het zien. Ik ben redelijk neutraal, zou wel leuk zijn als Feyenoord wint
Laten we hopen op Bekerchaos.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb er ook weinig vertrouwen in hoor, enige topwedstrijd waar wij een stuk beter waren dan de tegenstander was Vitesse uit, daar zijn wij in de laatste minuut bestolen door een geniale hakbal van Bony, buiten dan ronduit kansloos geweest in Eindhoven, Enschede en Amsterdam.
morgen tentamenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Morgen weer fris beginnen dan maar?
T moet ook weerquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaa. Succes Yreal en Tchock! Of hoeft Tchock niet?
Fixedquote:
Herkansing Burgerlijk Procesrecht. Yreal heeft geloof ik nog andere vakken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaa. Succes Yreal en Tchock! Of hoeft Tchock niet?
quote:
Succes dus jullie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Herkansing Burgerlijk Procesrecht. Yreal heeft geloof ik nog andere vakken.
Yreal gaat nog ever wat mc toetsen freestylenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal vast wel meevallen. Zoek anders een samenvatting op internet oid?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan prima zo zijn, maar ik kan van deze arresten echt geen bier brouwen.
Zo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Yreal gaat nog ever tijd en moeite verspillen om het zichzelf vooral niet te makkelijk te maken
Ohquote:
We hadden op het eerste tentamen ook niet echt arresten nodig hequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan prima zo zijn, maar ik kan van deze arresten echt geen bier brouwen.
Ga je het keuzevak volgen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:33 schreef Tchock het volgende:
Ik ben best benieuwd naar arbeidsrecht. Totaal andere discipline van sport weer.
Ik kende er toen geen een, dus zou het niet wetenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
We hadden op het eerste tentamen ook niet echt arresten nodig he
Wie hoe wat waar?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ga je het keuzevak volgen?
Ik hoor jou nooit nieuwsgierig zijn naar notariële vakken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:33 schreef Tchock het volgende:
Ik ben best benieuwd naar arbeidsrecht. Totaal andere discipline van sport weer.
De basis van arbeidsrecht is echt heel simpel. Als je dat hoofdstuk in boek 7 even leest snap je er al vrij veel van. Alleen om nou tot het niveau van bartje te komen, neu bedanktquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:33 schreef Tchock het volgende:
Als je wilt weten hoe arbeidsrecht is, moet je het keuzevak volgen in het 3e jaarquote:
Daar lijkt me ook echt extreem weinig aan. PFE heb ik eind volgend semester, daarna hoor je me er weer over.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik hoor jou nooit nieuwsgierig zijn naar notariële vakken.
Er is toch ook al gewoon een vak Arbeidsrecht of niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als je wilt weten hoe arbeidsrecht is, moet je het keuzevak volgen in het 3e jaar
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar lijkt me ook echt extreem weinig aan. PFE heb ik eind volgend semester, daarna hoor je me er weer over.
http://studiegids.uva.nl/web/uva/sgs/nl/c/424.htmlquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is toch ook al gewoon een vak Arbeidsrecht of niet?
Zegt Yreal, die het vak op het hbo nog moet halenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
De basis van arbeidsrecht is echt heel simpel. Als je dat hoofdstuk in boek 7 even leest snap je er al vrij veel van. Alleen om nou tot het niveau van bartje te komen, neu bedankt
Ties slaapt 2x 4 uur op een dagquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is 20.36. Of heb je gewoon teveel gezopen gister?
Ja, maar keuzevak. Althans, dat was het eerst. Geen idee of dat veranderd is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is toch ook al gewoon een vak Arbeidsrecht of niet?
Weet ik niet echt eigenlijk. Hoor er weinig positiefs over, plus hele slechte baankansen dus sowieso misschien geen verstandige keuze.quote:
Overigens geldt dat voor veel vakken natuurlijk dat de basis simpel is. De basis van rechtspersonenrecht is ook heel simpel en staat gewoon in titel 1 boek 2 BW.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zegt Yreal, die het vak op het hbo nog moet halen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is 20.36. Of heb je gewoon teveel gezopen gister?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:49 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ga nog even een dutje doen denk ik
Dank! Nu jullie. Kom op zeg, dit moet toch kunnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Keyos het volgende:
Congrats met de halve finaleplek Tchock! Hopen maar dat je nogmaals naar de Kuip kan komen.
Ook alleen maar omdat ik te bedonderd ben om alle opdrachten in het boek handgeschreven in te leveren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zegt Yreal, die het vak op het hbo nog moet halen
Ja oke maar even buiten de baankansen e.d. om. Gewoon vakinhoudelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet echt eigenlijk. Hoor er weinig positiefs over, plus hele slechte baankansen dus sowieso misschien geen verstandige keuze.
Maar hoeveel vakken volg je wel niet nu?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ik te bedonderd ben om alle opdrachten in het boek handgeschreven in te leveren.![]()
Ik ga altijd op mijn meul op sociaalzekerheidsrecht
Het is bij jou altijd de schuld van iets/iemand anders of niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ik te bedonderd ben om alle opdrachten in het boek handgeschreven in te leveren.![]()
Het lijkt Bartje welquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is bij jou altijd de schuld van iets/iemand anders of niet?
Als iets vwb de basis makkelijk is, is het SZR welquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga altijd op mijn meul op sociaalzekerheidsrecht
Hoe haal je uit "ik ben te bedonderd" dat ik de schuld op een ander afschuif?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is bij jou altijd de schuld van iets/iemand anders of niet?
Ik las: ik ben bedonderdquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe haal je uit "ik ben te bedonderd" dat ik de schuld op een ander afschuif?![]()
Maar vertel nou even..hoeveel vakken volg je?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe haal je uit "ik ben te bedonderd" dat ik de schuld op een ander afschuif?![]()
Ik moet een 7 halen om het vak te halen. Arbeidsrecht gaat zo goed als foutloos (hoeveel vakantiedagen heeft pietje die 4 dagen per week werkt, dat soort shit).quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als iets vwb de basis makkelijk is, is het SZR wel
Nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als iets vwb de basis makkelijk is, is het SZR wel
Dat je doet alsof je niet gehaald hebt omdat je het handgeschreven in moet leveren, in plaats van dat je nog iets moet doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niveau hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moet een 7 halen om het vak te halen. Arbeidsrecht gaat zo goed als foutloos (hoeveel vakantiedagen heeft pietje die 4 dagen per week werkt, dat soort shit).
Nee de WW en WIA vraag nekken mij steeds
Ugh, ik heb er 4 gevolgd nu dit blok en pak er nog 2 mee voor de herkansing. Ik heb echt een heel saai leven momenteelquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar vertel nou even..hoeveel vakken volg je?Dat je nu nog zoveel tentamens hebt.
quote:
Dus je wilt 6 vakken halen dan dus?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ugh, ik heb er 4 gevolgd nu dit blok en pak er nog 2 mee voor de herkansing. Ik heb echt een heel saai leven momenteel
Ja dat zeg ik toch? Omdat ik het handgeschreven moet doen, doe ik het niet en daarom heb ik het vak nog niet gehaaldquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je doet alsof je niet gehaald hebt omdat je het handgeschreven in moet leveren, in plaats van dat je nog iets moet doen.
Ik moet dat vak ook nog steeds halen. Heb me wel ingeschreven voor het tentamen van morgen maar denk dat ik hem maar oversla, ben er weer veel te laat mee begonnen vanwege mijn andere vakken en doordat het een overgangsvak is dit jaar zijn er nog twee kansen om 't te halen in het volgende semester. Twijfel een beetje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Toch niks beters te doen dan studerenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dus je wilt 6 vakken halen dan dus?
Jij zat toch al in de master?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik moet dat vak ook nog steeds halen. Heb me wel ingeschreven voor het tentamen van morgen maar denk dat ik hem maar oversla, ben er weer veel te laat mee begonnen vanwege mijn andere vakken en doordat het een overgangsvak is dit jaar zijn er nog twee kansen om 't te halen in het volgende semester. Twijfel een beetje.
Maar waarom doe je dat niet even dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch? Omdat ik het handgeschreven moet doen, doe ik het niet en daarom heb ik het vak nog niet gehaald![]()
En officieel ben je dus 2e jaars ? Maar je volgt gewoon vakken uit alle jaren ofzo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja. Toch niks beters te doen dan studeren
Ik vind het echt een leuk vakquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik moet dat vak ook nog steeds halen. Heb me wel ingeschreven voor het tentamen van morgen maar denk dat ik hem maar oversla, ben er weer veel te laat mee begonnen vanwege mijn andere vakken en doordat het een overgangsvak is dit jaar zijn er nog twee kansen om 't te halen in het volgende semester. Twijfel een beetje.
Welk boek heb je?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het echt een leuk vakAlleen het stuk over beslag en executierecht vind ik heel erg lastig, maar daarbij heb ik nog de pech dat ik het ook bij Goederenrecht niet kende en dus niet de achtergrondkennis heb die ze van ons verwachten. Maar ik denk wel dat het goedkomt.
Alle werkgroepen bijgewoond, op één na alle hoorcolleges vandaag teruggekeken, straks de moeilijke stukken uit de stof extra oefenen en lukt het wel denk ik.
20 hoofdstukken met 30 vragenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar waarom doe je dat niet even dan?Ben je er in ieder geval vanaf.
Mwah, bestuurs 1 en europees 1 zijn niet het vermelden waard. Dat heb ik op het hbo al heel goed gedaan, levert geen problemen op. Dan internationaal recht uit het 2de jaar en omdat ik mij verveelde heb ik nog maar een 3de jaars vak gevolgdquote:[..]
En officieel ben je dus 2e jaars ? Maar je volgt gewoon vakken uit alle jaren ofzo?
Enlighten me, wie is dat ook alweer?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:45 schreef Keyos het volgende:
Nou Tshock, Blom is de scheidsrechter, laatste % kans is dus zojuist als sneeuw voor de zon verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |