PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
@Syntaxquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jaaa. ik zit in poule 3 toch?
Kan je een puush maken van dat team?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4818909&postcount=110
Die low rated bronzes op de bankHoe lang duurt dat toernooi eigenlijk nog? Ik krijg misschien vandaag FIFA terug.
Same here. Alleen hopen dat ze niet meelezen. Zometeen posten ze foto's van je DS2...quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kan je een puush maken van dat team?
Ik kan het niet zien(ip geblokkeerd) en ben nu wel niewsgierig!
Die RB's op CBquote:
Engels silver bronze 3-5-2quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kan je een puush maken van dat team?
Ik kan het niet zien(ip geblokkeerd) en ben nu wel niewsgierig!
is goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Yes. Voeg me maar toe: Sugiyamaaa
86 shooting is inderdaad wel errug ziek voor een CBquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ] > [ afbeelding ]
Duidelijk, Vertonghen is de betere spits.
ok, heb je geadd als het goed isquote:
neequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:55 schreef Tobi-wan het volgende:
web app ligt er weer eens uit?
edit: nvm
Mensen die Kyle Walker op CB zetten zijn wél ergquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo erg vind ik die teams nog niet eens (omdat ik zelf ook Engelse bronzes heb en ook een aantal Engelse silvers) RBs op CB deed ik vorig jaar ook wel eens (maar dan met Salcido die LB was)
Erg dom ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mensen die Kyle Walker op CB zetten zijn wél erg
Ik zeg geen rare dingen over die mensen dus waarom zouden ze dan foto's posten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:50 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Same here. Alleen hopen dat ze niet meelezen. Zometeen posten ze foto's van je DS2...
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 30-01-2013 om 15:59:18The attacking line-up in the new #TOTW… oh, MY. #FUT reageer retweet
Ik vertrouw die lui voor geen meter meer. Zal je zien dat binnen de kortste keren hier weer een hele hoop faifettebek figuren komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg geen rare dingen over die mensen dus waarom zouden ze dan foto's posten?
thxquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:00 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#bIXtDjm6nIT9B:pc
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 30-01-2013 om 16:00:18Messi and Ronaldo… IN-FORM just in time for the Copa Clasico! IF Kuba & Podolski round-off a stellar TOTW! http://t.co/RKrrDpH6 #FUT reageer retweet
En geen Van Aanholt, ook wel jammer. Theo boeit me weinigquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:01 schreef DutchSL het volgende:
Twee Eredivisie IF en dan nog geen Wijnaldumen terecht.
jij bent echt dom. Lijkt er op dat EA eindelijk niet meer alleen naar goals/assists kijktquote:
Wat je zegt ben je zelfquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:02 schreef wieisboos het volgende:
Weer twee eredivisie IF's
[..]
jij bent echt dom. Lijkt er op dat EA eindelijk niet meer alleen naar goals/assists kijkt
En dan uithalen met z'n linker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:01 schreef wieisboos het volgende:
Podolski LWlekker naar binnen snijden
Had zijn NIF in mijn eerste team, met goedkope nederlanders. Hij is een baas, zolang hij maar niet veel hoeft te lopen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:02 schreef pascal08 het volgende:
Wie de fuck gaat er nou Theo Jansen in z'n team zetten.Ben je niet goed ofzo?
laat nou net dit hele spel om pace draaienquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Had zijn NIF in mijn eerste team, met goedkope nederlanders. Hij is een baas, zolang hij maar niet veel hoeft te lopen.
87 passing en 80 shooting is anders best wel goed.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:02 schreef pascal08 het volgende:
Wie de fuck gaat er nou Theo Jansen in z'n team zetten.Ben je niet goed ofzo?
Ik troll nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
als je trollt gebruik dan gvd een PI
Maar 2 pakjes per dag en 50 pace niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
87 passing en 80 shooting is anders best wel goed.
Ronaldo is geen SIFquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef Revontulet het volgende:
Trouwens, waarom krijgen alle SIF's in dit TOTW 2 overall punten erbij, maar Ronaldo niet?
Omdat hij al 93 isquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef Revontulet het volgende:
Trouwens, waarom krijgen alle SIF's in dit TOTW 2 overall punten erbij, maar Ronaldo niet?
Als je er me overweg kan is een langzame CM geen rampquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
laat nou net dit hele spel om pace draaien
Anders was deze behoorlijk baas geweest.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
laat nou net dit hele spel om pace draaien
Omdat het geen SIF is ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef Revontulet het volgende:
Monreal, Błaszczykowski, Ronaldo, Messi and Icardi have all previously had IF releases.quote:
Zodat ze nog 5 andere IF's kunnen uitbrengen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef Revontulet het volgende:
Er is alleen een TOTY Ronaldo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:05 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Monreal, Błaszczykowski, Ronaldo, Messi and Icardi have all previously had IF releases.
Van het EA forum.
Maar toch liep hij Veltman er nog uitquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar 2 pakjes per dag en 50 pace niet.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar toch liep hij Lukoki er nog uit
En Lukokiquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar toch liep hij Veltman er nog uit
Poldi op LW en dan Giroud in de spits? Voor dat geld kun je toch iets veel beters maken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:06 schreef Thorb het volgende:
Misschien weer eens een team met IF's maken. Poldi, Wilshere en Cazorla. Maar die Up's
Dat was geen eens een sprint, meer een fysiek duel. Als Veltman en Jansen gaan sprinten weet ik wel wie er wint.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar toch liep hij Veltman er nog uit
91 pace + 4* + goede stats dus hij wordt heeeeeeeeeeeeeel duur.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef StijnDa het volgende:
Alessandrini ziet er wel tof uit. Jammer dat ik 4231 speel met mijn Fransen.
Misschien halen als invaller, als hij betaalbaar wordt. Zal wel niet want 74>74 = ultrazeldzaam.
Wat lul je nou weer over Giroud. IF THEOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Poldi op LW en dan Giroud in de spits? Voor dat geld kun je toch iets veel beters maken?Als ze nou gewoon Reus en Podolski als ST hadden uitgebracht was het nog nuttig. Nu kun je er niks mee.
Sad but truequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Poldi op LW en dan Giroud in de spits? Voor dat geld kun je toch iets veel beters maken?Als ze nou gewoon Reus en Podolski als ST hadden uitgebracht was het nog nuttig. Nu kun je er niks mee.
Zie hier een hobbit:quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef DorperTed. het volgende:
Zou LOTR dan toch echt geweest zijn?
Zie hier een voetballende Uruk-hai.
[ afbeelding ]
Oh ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer over Giroud. IF THEOOOOOOOOOOOO
Ha-haquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie hier een hobbit:
[ afbeelding ]
Maher wil ik ook wel proberen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:13 schreef Toefjes het volgende:
If Maherdie gaat op zeker in mijn elftal komen
![]()
Niet slecht voor een club die toch regelmatig met de eerste divisie geassocieerd wordt: 1 IF en 1 SIF
Dat speelt echt kut denk ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:14 schreef el-blanchito het volgende:
in een 4222 is
Altidore
Maher
Janssen
toch best lekker
No wayquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maher wil ik ook wel proberen.Lijkt me beter dan De Guz.
twitter:SuleyOzturk twitterde op woensdag 30-01-2013 om 16:11:58Versterking voor SC Heerenveen. Belg Yassine El Ghanassy wordt gehuurd van AA Gent. Was dit seizoen actief voor West Bromwich. reageer retweet
4 en vorig jaar 7.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:16 schreef over_hedge het volgende:
Hoeveel verschillende messi`s zijn er ondertussen wel niet
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:17 schreef wieisboos het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op woensdag 30-01-2013 om 16:11:58Versterking voor SC Heerenveen. Belg Yassine El Ghanassy wordt gehuurd van AA Gent. Was dit seizoen actief voor West Bromwich. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
concurrentie voor Depay
Normal, IF1, IF2, Speciale IF 91 rated, TOTYquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:16 schreef over_hedge het volgende:
Hoeveel verschillende messi`s zijn er ondertussen wel niet
is goed, heb jegeinvitequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:19 schreef SyntaxxError het volgende:
Dat was weer vrij kansloos. Meteen de 2e Poker?
Ja dus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
gg Syntax, wou je 2e ook gelijk doen?
Van Aanholt had er in gemoeten!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
WAAROM IS ER GEEN WIJNALDUM WTF WTF WTF WTF
Kan wel weer op de webapp. Door die manier van Thad.
Maar wtf Maher wel en Wijnaldum niet!!!!!! Theo had ik wel goed voorspeld zondag
Misschien dat de 2 goals van gisteren nog meegewogen zijn. Kopen? 10 miljoen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
WAAROM IS ER GEEN WIJNALDUM WTF WTF WTF WTF
Kan wel weer op de webapp. Door die manier van Thad.
Maar wtf Maher wel en Wijnaldum niet!!!!!! Theo had ik wel goed voorspeld zondag
Gister al ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:21 schreef rolls-reus het volgende:
Nieuwe transfers zijn ook weer uit... Weer een pace spits in rusland, dit keer komt vagmer love erbij
12 miljoen ook goed?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien dat de 2 goals van gisteren nog meegewogen zijn. Kopen? 10 miljoen?
Die is ook wel tof voor Eredivisie silversquote:
is officieelquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Nice IF Maher.
En is El Ghanassy echt naar heerenveen of is dat een gerucht?
Is rond, staat op de clubsite. Huren hem voor een half jaar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Nice IF Maher.
En is El Ghanassy echt naar heerenveen of is dat een gerucht?
2e met 2-0 verloren. ik 9 schoten op doel hij 4quote:
Tof, misschien een eredivisilver team maken danquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is rond, staat op de clubsite. Huren hem voor een half jaar.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
2e met 2-0 verloren. ik 9 schoten op doel hij 4Echt 5x 1 op 1 en 1x een penalty gemist ik, hij 0 of misschien 1 uitgespeelde kans maarja -_-
je speelt wel kansloos veel op balbezit man, beide partijen had ik onder de 45% volgens mijals je dan nog wat creëert oke, maar dit was gewoon niet leuk.
ja echt niet normaalquote:
Gewoon hoog door het midden. dan houden ze hem niet. Ookal blijven de keepers staan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja echt niet normaalDacht van midden en rechts heb ik de laatste 5 ofzo gemist, laat ik hem voor de verandering een keer links schieten. hup duikt ie naar links
Maakt echt niet uit wat ik doe
Lol zo schoot ik mijn 1e penalty vandaag in, bleef ie natuurlijk staan met zn pookje omhoog en hup tegengehoudenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon hoog door het midden. dan houden ze hem niet. Ookal blijven de keepers staan.
Beide sticks omhoog en je hebt hem hoor...quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon hoog door het midden. dan houden ze hem niet. Ookal blijven de keepers staan.
ja. en hoeveel mensen doen dat?? ik scoor er bijna altijd mee. En als ik mis is het omdat ik tegen de lat aanschiet. niet door de keeperquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beide sticks omhoog en je hebt hem hoor...
Jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die 10 topics over hem maakt?
Toen ik dat probeerde schoot ik tegen de paalquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon de Japes methode voor pingels. Altijd strak in het hoekje.
lees gewoon ffkes terugquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
Als je tegen elkaar gespeeld hebt dan is het ook handig om mij even te PM'en of dm'en met de uitslagen
Het is namelijk niet dat ik 24/7 op fok te vinden ben
Heb je zo tijd voor een potje?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
Als je tegen elkaar gespeeld hebt dan is het ook handig om mij even te PM'en of dm'en met de uitslagen
Het is namelijk niet dat ik 24/7 op fok te vinden ben
Na het eten wel. Rond een uur of 6quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb je zo tijd voor een potje?
Ja ik weet ook dat hij tegen wieisboos heeft gespeeld en dat wieisboos heeft verlorenquote:
verdommequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hmmm, dan kan ik denk ik niet meer
unlucky bastardquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Toen ik dat probeerde schoot ik tegen de paal
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
2e met 2-0 verloren. ik 9 schoten op doel hij 4Echt 5x 1 op 1 en 1x een penalty gemist ik, hij 0 of misschien 1 uitgespeelde kans maarja -_-
je speelt wel kansloos veel op balbezit man, beide partijen had ik onder de 45% volgens mijals je dan nog wat creëert oke, maar dit was gewoon niet leuk.
niks goeds aan, kut penaltiesquote:
Dat lukte vorig jaar ook toen Ilsinho uit packs was. 1 user postte heel veel over hem en daardoor ging zijn prijs ook omhoogquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Laagste BIN El Ghanassy nu 21k.![]()
Wat 1 paniekzaaier wel niet kan veroorzaken.
Als jij volgende keer niet alles diep op Mayuka en Agbonlahor speelt zal ik overwegen om wat meer risico te nemenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lukte vorig jaar ook toen Ilsinho uit packs was. 1 user postte heel veel over hem en daardoor ging zijn prijs ook omhoog
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:52 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Als jij volgende keer niet alles diep op Mayuka en Agbonlahor speelt zal ik overwegen om wat meer risico te nemen. Overigens speelde ik wel voor een doelpunt, maar ik ben gewoon te slecht om er doorheen te komen.
Overwinning was wel zwaar onterecht, net als de penalty.
Die van mij kunnen niet schieten, dus dan maar een beetje rond passen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]ze kunnen niet dribbelen/skillen/passen, dan heb ik niet zoveel opties meer helaas.
Ik vond ze niet echt fijn spelenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe zijn IF Maher en Jansen?
Speel nu nog 4-3-3 met WIjnaldum - Fer - Eriksen IF
puzzelenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga ook maar eens aan de IF eredivisie spelers. Wil eerst Bony en Altidore halen. Wil eigenlijk ook nog De guzman kunnen gebruiken. Vanavond Maher en Theo halen. Hoe krijg ik dat in een team allemaal
352 met De Guzman en Theo op CDMquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga ook maar eens aan de IF eredivisie spelers. Wil eerst Bony en Altidore halen. Wil eigenlijk ook nog De guzman kunnen gebruiken. Vanavond Maher en Theo halen. Hoe krijg ik dat in een team allemaal
Hmmm das wel een goed idee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
352 met De Guzman en Theo op CDM
Twentequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:01 schreef Fuszy het volgende:
Fer niet naar Everton
Wel iemand anders naar Liverpool. Phillipe Coutinho
Meh, die zit elke keer te gamen ipv te kokenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:56 schreef pascal08 het volgende:
Als zij m'n vriendin zou zijn, kom ik helemaal het huis niet meer uit.
Oh ja, nee, da's kut. Nee, laat maar zitten dan joh.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Meh, die zit elke keer te gamen ipv te koken
Verder heeft ze te kleine borsten en een irritant accent.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh ja, nee, da's kut. Nee, laat maar zitten dan joh.
Iets aan haar lichaam stoort me ook, maar ik weet niet goed wat. Lijkt net of haar bovenlichaam niet in verhouding is ofzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verder heeft ze te kleine borsten en een irritant accent.
*internetheld aan het woord
Haahaha ja idd die heeft ze ook echt ook nogquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verder heeft ze te kleine borsten en een irritant accent.
*internetheld aan het woord
Alleen zo jammer dat hij op een meisje lijktquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:28 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
De beste RM in 3-5-2 die ik gehad heb, ever.
Vond de goedkoopste BIN altijd wel een handige optie. Al heeft deze de gehele FUT 13 niet gewerkt trouwens. Moet wel eerlijk zeggen dat ik die optie in consumables niet wist. Heb dan wel een indicatie van de gemiddelde prijzen, bedankt dat je me daarop hebt gewezenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon bij Consumables kijken. Werkt net zo goed.
* Lindgren. mompelt iets met hoogmoed komt voor de dinges.quote:
De prijzen in consumables zijn nog een stuk gedetailleerder ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vond de goedkoopste BIN altijd wel een handige optie. Al heeft deze de gehele FUT 13 niet gewerkt trouwens. Moet wel eerlijk zeggen dat ik die optie in consumables niet wist. Heb dan wel een indicatie van de gemiddelde prijzen, bedankt dat je me daarop hebt gewezen
Dat viel mij ook al op ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat hij op een meisje lijkt
In de categorie: "denken jullie dat..."quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:31 schreef over_hedge het volgende:
Komen er nog up spelers?? zoals vorig jaar had je van persie 88 up etc
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:31 schreef over_hedge het volgende:
Weet ik niet.quote:
Misschien wel. wanneer weet ik niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:31 schreef over_hedge het volgende:
Kan toch zijn dat er een datum bekend is of zo. Zo veel volg ik fut nou ook weer niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In de categorie: "denken jullie dat..."
Kutkeeperquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:35 schreef pascal08 het volgende:
Goal van mevrouw Caceres.
[ afbeelding ]
Kan niet te veel in van de eredivisiequote:
Janssen heeft hooguit een helft goed gespeeld...heeft geen IF verdiend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kan niet te veel in van de eredivisieJanssen en Maher verdienden hem sowieso.
Ja, er waren zoveel spelers leuker geweest als IF, maarja..quote:
twitter:EComChris twitterde op woensdag 30-01-2013 om 17:46:04The first Coutinho shirt sold on the #LFC store went to Italy, second Northumberland, third Sweden and fourth Hong Kong. reageer retweet
Jakubquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Voor jullie altijd
[ afbeelding ]
Volgens mij is Tim gevlucht voor dit moment.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Voor jullie altijd
[ afbeelding ]
key wordquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vanavond als er nieuwe transfers uitkomen komt er dus een UP Coutinho omdat het een Liverpool speler is.
Dat weet je natuurlijk nooit bij EA. Die van gisteren waren helaas weinig bijzonders.quote:
veel plezierquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef Fuszy het volgende:
Sleeping Dogs binnen
Stond vandaag ook nog met BO 2 in mijn handen. Uiteindelijk niet gekocht. Goede beslissing of....?
Ik moest zelf echt wennen aan BO2, maar op den duur wordt het echt een vermakelijk spel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef Fuszy het volgende:
Sleeping Dogs binnen
Stond vandaag ook nog met BO 2 in mijn handen. Uiteindelijk niet gekocht. Goede beslissing of....?
Die krijgt een standaard BPL UP.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Kei Kamara naar Norwich on loan trouwens
ah jammer dus je kan over een paar dagen spelenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Thanks, maar damn. Ik moet 1gb aan patches/data downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ah jammer dus je kan over een paar dagen spelenNah over een uurtje denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dan begint Feyenoord al bijna. FML
Feyenoord Rotterdam
Sleeping Dogs>Feyenoord. Ze verliezen tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nah over een uurtje denk ik. Dan begint Feyenoord al bijna. FML
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sleeping Dogs>Feyenoord. Ze verliezen toch
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik had net de briljante opmerking in het Feyenoord topic: Immers moet zich nu wel bewijzen. Faalt hij vanavond weer, dan staat er zondag iemand anders op zijn plek.
Krijg je 3x eenreactie en nog wat andere
.
Immers is natuurlijk geschorst zondag.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Onzin. Met een in jouw ogen normaal goedkoop team kan je ook divisie 1 winnen. Balo is mijn duurste bijvoorbeeld. In mijn andere team Marchisio.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4821483&postcount=190
Ja, vind je het gek met zulke teams
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:24 schreef quer het volgende:
tering als ik het geld had.. david luiz in een 4-5-1 voor 3200 bin!Dat is ook heel erg veel geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal best maar dat soort teams zul je in divisie 1 wel vaak tegenkomen. Ik ben blij dat ik daar niet tegen hoef te spelen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Onzin. Met een in jouw ogen normaal goedkoop team kan je ook divisie 1 winnen. Balo is mijn duurste bijvoorbeeld. In mijn andere team Marchisio.
Mwah BPL en Serie A is nog het meest denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zal best maar dat soort teams zul je in divisie 1 wel vaak tegenkomen. Ik ben blij dat ik daar niet tegen hoef te spelen.
leaaeuueauaeueagueuea?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:09 schreef quer het volgende:
Hunt voor if pogba en gefaald.. wel een of andere baas van hellas leugue die 15k waard
tering team verkopen heb je die nieuwe totw gezien fuck
Jep, genoeg!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:36 schreef HeavensAxe het volgende:
Iemand een idee voor een 100k 4-1-2-1-2 team?
.... Nee, geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:36 schreef HeavensAxe het volgende:
Iemand een idee voor een 100k 4-1-2-1-2 team?
Ik bedoelde ook teams als die 2 die daar werden gepost, niet die teams die jij hebt. Ik ga maar niks op dat forum over die teams zeggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah BPL en Serie A is nog het meest denk ik.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ik wel, wanneer wil je het terug?
ssssseventysssseven ssstrength ssssssquote:
Potje tegen mijn silver team? Of is het nog niet afquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Yolo. Als het verdedigend te slecht is bouw ik het wel om.
Nee, ik ga het vrijdag maken denk ik. Tentamens.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Potje tegen mijn silver team? Of is het nog niet af
kheb mn team verkochtquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
OMFG HET IS 7 UUR DE MARKT GAAT CRASHENNNNN
thanks voor de tipquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik moet zo weg, nu kan ik niet in formatie kaartjes handelen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:04 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Healing cards bedoel ik eigenlijk
Hou een termijn van 3 a 4 weken aan voor dit soort projectenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:06 schreef quer het volgende:
Wat een geduld heb ik zeg, wil vermeer nu alweer sellen
Hoe wilde je dat gaan doen dan. of was het meer cynisch bedoeldquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:03 schreef TJV het volgende:
Hmm, met CB's met 90 pace moet dit wel kunnen.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft alleen de Guzman nog een linkje nodig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe wilde je dat gaan doen dan. of was het meer cynisch bedoeld
Heel Juventus past er waarschijnlijk achterquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe wilde je dat gaan doen dan. of was het meer cynisch bedoeld
Ja dat was ik van plan, maar ik voel me arm met maar 20k op zak..quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hou een termijn van 3 a 4 weken aan voor dit soort projecten
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben. Al heb je met zo weinig geduld aan geen enkele speler iets helaasquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:09 schreef quer het volgende:
[..]
Ja dat was ik van plan, maar ik voel me arm met maar 20k op zak..kan niet echt goed traden zo
dus ik ga ze verkopen voor 500coins profit elk
. En ik denk toch dat Altidore beter was voor dit project dan vermeer
als je hem discard heb je al profit.. als je het geduld heb zou ik er 5 kopen voor 10k en ze 3 a 4 weken houden zoals toefjes ook voorsteltquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef sesamstraat4 het volgende:
heb net een SIF Altidore voor 8500 gekocht.. wat denken jullie, gaat die nog stijgen? want hij is nu nog heel goedkoop
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Maar even de coins besteden aan packs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |