PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
@Syntaxquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jaaa. ik zit in poule 3 toch?
Kan je een puush maken van dat team?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4818909&postcount=110
Die low rated bronzes op de bankHoe lang duurt dat toernooi eigenlijk nog? Ik krijg misschien vandaag FIFA terug.
Same here. Alleen hopen dat ze niet meelezen. Zometeen posten ze foto's van je DS2...quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kan je een puush maken van dat team?
Ik kan het niet zien(ip geblokkeerd) en ben nu wel niewsgierig!
Die RB's op CBquote:
Engels silver bronze 3-5-2quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kan je een puush maken van dat team?
Ik kan het niet zien(ip geblokkeerd) en ben nu wel niewsgierig!
is goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Yes. Voeg me maar toe: Sugiyamaaa
86 shooting is inderdaad wel errug ziek voor een CBquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ] > [ afbeelding ]
Duidelijk, Vertonghen is de betere spits.
ok, heb je geadd als het goed isquote:
neequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:55 schreef Tobi-wan het volgende:
web app ligt er weer eens uit?
edit: nvm
Mensen die Kyle Walker op CB zetten zijn wél ergquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo erg vind ik die teams nog niet eens (omdat ik zelf ook Engelse bronzes heb en ook een aantal Engelse silvers) RBs op CB deed ik vorig jaar ook wel eens (maar dan met Salcido die LB was)
Erg dom ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mensen die Kyle Walker op CB zetten zijn wél erg
Ik zeg geen rare dingen over die mensen dus waarom zouden ze dan foto's posten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:50 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Same here. Alleen hopen dat ze niet meelezen. Zometeen posten ze foto's van je DS2...
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 30-01-2013 om 15:59:18The attacking line-up in the new #TOTW… oh, MY. #FUT reageer retweet
Ik vertrouw die lui voor geen meter meer. Zal je zien dat binnen de kortste keren hier weer een hele hoop faifettebek figuren komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg geen rare dingen over die mensen dus waarom zouden ze dan foto's posten?
thxquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:00 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#bIXtDjm6nIT9B:pc
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 30-01-2013 om 16:00:18Messi and Ronaldo… IN-FORM just in time for the Copa Clasico! IF Kuba & Podolski round-off a stellar TOTW! http://t.co/RKrrDpH6 #FUT reageer retweet
En geen Van Aanholt, ook wel jammer. Theo boeit me weinigquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:01 schreef DutchSL het volgende:
Twee Eredivisie IF en dan nog geen Wijnaldumen terecht.
jij bent echt dom. Lijkt er op dat EA eindelijk niet meer alleen naar goals/assists kijktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |