Sorry Stuartquote:
komt eraanquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:35 schreef Ro-ald het volgende:
Graag een patatje Oorlog met uitjes.
En een patatje met.
Twee frikadellen speciaal,en een berenhap.
Dat geeft niets hoor. Ligt er gewoon aan waar je in NL woontquote:
mensen die iets anders dan een kapsalon nemenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:35 schreef Ro-ald het volgende:
En een patatje met.
frietje metquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:35 schreef Ro-ald het volgende:
En een patatje met.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
mensen die iets anders dan een kapsalon nemen
Appelmoes, dat is jaren geleden voor mequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:36 schreef Ro-ald het volgende:
Patat met appelmoes
Frikandel met appelmoes
1-3 minutenquote:
na 5 minuten is het gratis.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eilandenbuurt Almere graag naar toe brengen dank je wel xxx
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:35 schreef Ro-ald het volgende:
En een patatje met.
Zal wel handig zijn als ik dit nu ook echt op kon etenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
truequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal wel handig zijn als ik dit nu ook echt op kon eten
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:42 schreef LittleBrownie het volgende:
zoveel kan ik niet eens op though
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat aan het werk. Tot vanavond![]()
doei stuquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
Doei dushiquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
Ali Bquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:46 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond weer naar Ali B mijn mattie uit Ally C kijken met Ali B op volle toeren
maar het is opquote:
quote:
KnuffelMarokkaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
"Ali B - nickelodeonrapper"
ja hier ook op zich, maar toch regent hetquote:
yesrquote:
liever verliefd, die film.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind yes-r leuker.
met lemon?quote:
Niet alles vind ik goed,maar ik vind het gewoon leuk om naar dat programma te kijkenquote:
ooh okeequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet alles vind ik goed,maar ik vind het gewoon leuk om naar dat programma te kijken
Zoutquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is vies ja.
[ afbeelding ]
Gewoon met zout
ninja editquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is vies ja.
[ afbeelding ]
Gewoon met zout
volg ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij doet nu ook mee met wie is de reisleider
Ja weet eigenlijk niet, wil misschien gaan doen dat ik geen FOK!kers meer op Facebook heb.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:52 schreef supersof het volgende:
ro, hoezo heb je me verwijderd op fb
mm toch hebben we vijf gemeenschappelijke vrienden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja weet eigenlijk niet, wil misschien gaan doen dat ik geen FOK!kers meer op Facebook heb.
sexyquote:
Tjahquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
mm toch hebben we vijf gemeenschappelijke vrienden.
WAT!?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja weet eigenlijk niet, wil misschien gaan doen dat ik geen FOK!kers meer op Facebook heb.
alleen aj is een ninja.quote:
Ik vind het wel grappig ja, al die BN'ersquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
volg ik eigenlijk nietmoet ik dat gaan doen?
ok negeermodus: aan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tjahsommige FOK!kers heb ik in het echt gezien,dus die blijven wel.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Voor sommige maak ik een uitzondering
ja alleen ik kan patty niet uitstaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig ja, al die BN'ers
heb ik jou op fb?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil ook mn fokmatties op fb gr gr
Denk t niet?quote:
wij hebben vier gemeenschappelijke vriendenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil ook mn fokmatties op fb gr gr
echt niet, asian ninja.quote:
Ik kan patty ook niet uitstaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alleen ik kan patty niet uitstaanen die modeadviseur is vervelend
voeg me toe danggquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben vier gemeenschappelijke vrienden
geen ideequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan patty ook niet uitstaan.
Wie wel eigenlijk.
HOEquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben vier gemeenschappelijke vrienden
oke okequote:
Wat een eerquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
volgens mij niet. Vriendjes worden?
wat hoe?quote:
ja vind ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:58 schreef JRRY het volgende:
Beautiful Daaaaay
![]()
Wat een mooie dag vandaag
quote:
aawh nee dat was zieligquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ging helemaal stuk toen ik haar sprong/val zag op SBS6![]()
quote:
Jaquote:
huhquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
wenie.
[..]
Ja echt he. Kijk naar buiten![]()
ik heb hem eigenlijk nooit toegevoegd, weet niet waarom. Ik heb zelfs zn fb wachtwoordquote:
jaquote:
watquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb hem eigenlijk nooit toegevoegd, weet niet waarom. Ik heb zelfs zn fb wachtwoord
wowowowowowowquote:
JAaAAHquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
huh
jaaa mooie blauwe lucht, regen is weg
zo dat is veelquote:
Wheehe nana je zoekt op woonplaats?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
ik probeer jou te zoeken maar kan je niet vinden
ja ik praatte wel eens met hem als hij zich weer kut voelde. En toen gaf hij zn fb en zei hij: ja als je me niet geloofd, hier heb je ook het ww. nooit wat mee gedaan ofcquote:
op fbquote:
jaquote:
ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik praatte wel eens met hem als hij zich weer kut voelde. En toen gaf hij zn fb en zei hij: ja als je me niet geloofd, hier heb je ook het ww. nooit wat mee gedaan ofc
VOEG ME TOE PIZZA WAT IS DITquote:
heee svquote:
WAT DANquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
maar ik weet jouw echte naam ook he
wow hoe kan dat ?!quote:
Ja oke ik ken een jongen die Micky heet vind ik ook wel een beetje kinderachtig als hij in de 20 isquote:
vind zn situatie echt zielig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik ookhij voelt zich best vaak kut
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja oke ik ken een jongen die Micky heet vind ik ook wel een beetje kinderachtig als hij in de 20 is
heb je me zelf verteltquote:
ja klopt misschien doet ie daarom zo awkwardquote:
DOE IK TOCH BEN VRIENDEN AAN HET ZOEKENquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
VOEG ME TOE PIZZA WAT IS DIT
Ohja dat was jij. Maar mijn woonplaats staat niet op fb dus dat blijft lekker privat und so. hoffe ich.quote:
jwzquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
wow hoe kan dat ?!populaire boi
geef je fb danquote:
HEB AL GEACCEPTEERD JONGE. EN EEN LIKE OP JE FOTO OMDAT JE ER GEEN HAD.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
DOE IK TOCH BEN VRIENDEN AAN HET ZOEKEN
ja ach, als je constant drinkt heb je dat wel jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja klopt misschien doet ie daarom zo awkward
mooiboiiquote:
ja dat was ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja dat was jij. Maar mijn woonplaats staat niet op fb dus dat blijft lekker privat und so. hoffe ich.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
HEB AL GEACCEPTEERD JONGE. EN EEN LIKE OP JE FOTO OMDAT JE ER GEEN HAD.
u are so sweetquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
HEB AL GEACCEPTEERD JONGE. EN EEN LIKE OP JE FOTO OMDAT JE ER GEEN HAD.
In een dronken bui heeft ie wel eens rare pics gestuurdquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ach, als je constant drinkt heb je dat wel ja
op fb? uit l'town?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat was ik.
tssss, ik kom alleen maar ouwe mannen tegen.
jaquote:
Oh ik niet willen wetenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In een dronken bui heeft ie wel eens rare pics gestuurd
That's how I rollquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
u are so sweet![]()
ik word er emotioneel van
ga zoeken dannnnquote:
quote:
toch niet van zijn fetish ofwel?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In een dronken bui heeft ie wel eens rare pics gestuurd
HOIquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus /PUB is /JNG! geworden? Ik ben ook ff weg zeg...
Dat terzijde; HOI
Hoe lag jouw steen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat terzijde; HOI
hey jijquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat terzijde; HOI
hoiquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat terzijde; HOI
Nee jelle is een jongenquote:
Hey jij, ken je me nog?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat terzijde; HOI
oh maar die anderen danquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha die ene <<mijn naam>> die je als eerste ziet die ken ik maar die is 15
je staat nog in zn signaturequote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:10 schreef supersof het volgende:
wow pizza heeft nu opeens 35 vrienden
Omgquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je staat nog in zn signature
quote:
huh welke bedoel je eigenlijk?quote:
haarquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik luister niet naar haar muziek![]()
how could i know
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je staat nog in zn signature
Dus...quote:
quote:
Hoe is het met je chick die je zou hosselen?quote:
he jer, heb jij een foto op fb?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
huh die ene met de pic op het strand en bij ene ah werkt.
Die heeft me afgewezen omdat ze bij een of andere dude in de friendzone zatquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe is het met je chick die je zou hosselen?
Juwaitquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb voornaamachternaam ook op fb, coole boii
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die heeft me afgewezen omdat ze bij een of andere dude in de friendzone zat___!!!
Ik hoorde van iemand anders dat ze nogal de Overly Attached Girlfriend is, I dodged the bullet.
Maar ondertussen sta ik een jaar droog
ooh jammer, waarom ben je niet vrienden met een van die gastenquote:
Knuffel?quote:
Omdat ik die ene gozer (weet je wie ik bedoel nu) niet zo goed ken dat ik ehm op FB wilquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh jammer, waarom ben je niet vrienden met een van die gasten
hoezo doen vrouwen jouw hoofd pijn?quote:
badschaapquote:
* LittleBrownie geeft knuffelquote:
die ene die bij de ah werkt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat ik die ene gozer (weet je wie ik bedoel nu) niet zo goed ken dat ik ehm op FB wil
Nou ze lullen om de feiten heen, gewoon nee zeggen is vreemdquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo doen vrouwen jouw hoofd pijn?
En nog gefeliciteerd met je verjaardag
oke oke oke. ik ga tot het bittere eind zoekenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja die ja..
En nog een tip, ik heb Beyoncé geliket![]()
En Ne-Yoen nog 25 anderen
wat?quote:
Oke maar die likes kun je btw niet zijn mijn profiel is gesloten, je ziet alleen pf en achtergrond.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
oke oke oke. ik ga tot het bittere eind zoeken
oh laat maar danquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke maar die likes kun je btw niet zijn mijn profiel is gesloten, je ziet alleen pf en achtergrond.
Wat is er mis met jou en wie ben je?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was leuk, OP REDDIT
maar is zielig om te zeggen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ze lullen om de feiten heen, gewoon nee zeggen is vreemd
''Daten?''
''Nee, sorry''
''Ok''
>NEXT
Kan toch niet moeilijk zijn?
En hoe wist je dat ik jarig was?
hey Rockiejjquote:
Oh god dit is mn nieuwe held op FOK!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was leuk, OP REDDIT
1. Veel. 9gag is één grote repost van reddit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou en wie ben je?
ja hoor, met jou dan?quote:
Ja, uitgeprobeerd en het werkt echt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hey Rockiejj
Maar klopt dat?
Geloof ik niet dus ga ik ook doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, uitgeprobeerd en het werkt echt.
Jongeh, al komt het van Reddit, al komt het van 9gag, al komt het van je moeders gat, het gaat om de inhoud.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1. Veel. 9gag is één grote repost van reddit.
2. VoornaamAchternaam, aangenaam.
https://www.google.nl/sea(...)ea6&biw=1600&bih=799quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als ik op mn naam zoek kom ik er maar 6 ofzo tegen, die hun woonplaats ook hebben staan
als ik op jouw naam zoek komen er honderdenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als ik op mn naam zoek kom ik er maar 6 ofzo tegen, die hun woonplaats ook hebben staan
echt welquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoor, met jou dan?
Geniet van deze dag want hij is mooi
hier ok hoor!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoor, met jou dan?
Geniet van deze dag want hij is mooi
http://i.imgur.com/NHWr4.gifquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh god dit is mn nieuwe held op FOK!
dat sowieso zoveel mensen met zo'n kutnaam.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik op jouw naam zoek komen er honderden
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/NHWr4.gif
Whut, really?
het is een leuke naamquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat sowieso zoveel mensen met zo'n kutnaam.
jullie maken me nieuwsgierigquote:
Nee hij is echt leuk jerquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
pff ik vind het echt een tokkie naam. Jij hebt tenminste een beetje een naam met stijl
stahp u r making me shy ;$ ;$quote:
ja hequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
jullie maken me nieuwsgierig
En dan mijn zus die echt een kaknaam heeft en zich als een slet gedraagtquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hij is echt leuk jer
Ik vind mijn naam ook wel leuk ja
WAT? is spytool?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
jer is lief want ik zag iets leuks in spytool![]()
dm mij eens jouw fb danquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
En dan mijn zus die echt een kaknaam heeft en zich als een slet gedraagt![]()
het is zo oneerlijk
wat is zn naam?quote:
Ben ik dan zo gehard dat ik dat niet zo heel erg vind? Is het beste wat je kan doen lijkt me. Er omheen lullen zorgt voor meer gezeik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
maar is zielig om te zeggen.
En staat in je profiel20 jan
niet wetenquote:
hoe heet je zus danquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
En dan mijn zus die echt een kaknaam heeft en zich als een slet gedraagt![]()
het is zo oneerlijk
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:28 schreef badschaap het volgende:
zo weer werken. En er komt een nieuwe collega die cheetah heet en er erg geil uitziet.
ALLEEN ALS JE JE FB DMT GR GRquote:
wat een tokkienaamquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:28 schreef badschaap het volgende:
zo weer werken. En er komt een nieuwe collega die cheetah heet en er erg geil uitziet.
pics.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:28 schreef badschaap het volgende:
JA SOF WAT DOE JEquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:28 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=JRRY&over=sof&noreplyfrom=0
16de post
Nee zeg ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |