quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:23 schreef B.ertha het volgende:
Waarom maak je drie zebra's, is dat voor die drieling?
Mijn heather the pony heeft inmiddels een hoofd (wat een k*twerk, die haren) en een lijfje. Vanavond hopelijk twee pootjes maken, vrijdag nog 2, zaterdag beginnen aan de staart en zondag staart afmaken, strikje haken, alles bevestigen en het mondje borduren.
Ik heb zo weinig tijd dat ik het moet plannen en dan nog is het stressen om op tijd af te krijgen
kindjes maken gaat soms al gemakkelijker dan hakenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:43 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ach, 3 zebra's is makkelijker gedaan dan de kindjes zelf maken
Was ik nog niet van op de hoogte, maar dit staat er bij hobbygigant: De bollen van 1 Euro worden nu aangeboden onder het merk Roma van Scheepjeswolquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:40 schreef trui het volgende:
nou misschien heb ik toch te snel conclusies getrokken, want dit (populair-bericht) gold alleen voor de eerste twee (grote) webshops die ik aanklikte (hobbygigant & hobbydoos) nadat ik op dat merk gegoogled had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijnloos, wat doe je me aan?Ik had mijn laptop open laten staan op jouw zebra. Ivan zag het, zei "ohh, wat een lief beestje" en staat erop dat ik je zebra nu ook maak.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef Claudia_x het volgende:
Voor Bijou, en even onder een spoiler omdat het hier niet ontopic is:Oooh wat zoet zo op zijn bedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes met de zebra![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef Claudia_x het volgende:
Voor Bijou, en even onder een spoiler omdat het hier niet ontopic is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijnloos, wat doe je me aan?Ik had mijn laptop open laten staan op jouw zebra. Ivan zag het, zei "ohh, wat een lief beestje" en staat erop dat ik je zebra nu ook maak.
Die Ivan weet wel wat ie wil!
Wow! Knap hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef MQBM het volgende:
Mijn jurkje is af![]()
Niet helemaal tevreden, want foutjes, en hij is voor mij net te krap bij de armsgaten, maar al met al voor een eerste kledingstuk ben ik niet ontevreden. Ik ga 'm aan mijn zusje geven, die is een stuk kleiner dan ik, dus dat zou prima moeten passen
![]()
De foto doet niet helemaal recht aan het jurkje, zo plat liggen ziet het er wat vormeloos uit, maar goed, voor het idee![]()
[ afbeelding ]
Ik ga 'm zeker nog een keer maken ooit (met een andere kleur garen, NOOIT meer zwart) En dan hoop ik dat ik 'm foutloos kan maken en ook voor mezelf passend.
Nu beginnen aan een regenboog grannystripe babydekentje, zin in!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:37 schreef NijntjesUk het volgende:
Mooi hoor, MQBM!
Heb een eenhoorn gehaakt! Patroon gekregen via een (ander) forumSinterklaas
Moet eerlijk zeggen dat ik vind dat ie goed gelukt is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |