abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122289743
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:23 schreef B.ertha het volgende:
Waarom maak je drie zebra's, is dat voor die drieling?

Mijn heather the pony heeft inmiddels een hoofd (wat een k*twerk, die haren) en een lijfje. Vanavond hopelijk twee pootjes maken, vrijdag nog 2, zaterdag beginnen aan de staart en zondag staart afmaken, strikje haken, alles bevestigen en het mondje borduren.

Ik heb zo weinig tijd dat ik het moet plannen en dan nog is het stressen om op tijd af te krijgen :X
:Y Inderdaad voor een drieling. En ze worden in de kleuren van het geboortekaartje, dus nog een blauwe en een roze erbij. O+

Gaat dat popular weg? Ik heb er niks meer van liggen inmiddels, allemaal naar een vriendinnetje gegaan, maar dás wel jammer. Op zich prima spul voor weinig geld.
pi_122289773
quote:
11s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:38 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

:Y Inderdaad voor een drieling.
:o
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  donderdag 31 januari 2013 @ 10:40:32 #78
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122289791
nou misschien heb ik toch te snel conclusies getrokken, want dit (populair-bericht) gold alleen voor de eerste twee (grote) webshops die ik aanklikte (hobbygigant & hobbydoos) nadat ik op dat merk gegoogled had.
in de haak.
pi_122289899
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:39 schreef Dottey het volgende:

[..]

:o
Ach, 3 zebra's is makkelijker gedaan dan de kindjes zelf maken ;)
pi_122290031
quote:
11s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:43 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ach, 3 zebra's is makkelijker gedaan dan de kindjes zelf maken ;)
kindjes maken gaat soms al gemakkelijker dan haken :+
Maar 3 tegelijkertijd... man wat een werk gaat dat zijn!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_122292864
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:40 schreef trui het volgende:
nou misschien heb ik toch te snel conclusies getrokken, want dit (populair-bericht) gold alleen voor de eerste twee (grote) webshops die ik aanklikte (hobbygigant & hobbydoos) nadat ik op dat merk gegoogled had.
Was ik nog niet van op de hoogte, maar dit staat er bij hobbygigant: De bollen van 1 Euro worden nu aangeboden onder het merk Roma van Scheepjeswol

En dat ziet er wat ik zo kan zien wel hetzelfde uit (gelukkig!).
  donderdag 31 januari 2013 @ 12:25:30 #82
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122292877
nou, iets dunner toch, qua aanbevolen naald-dikte? (en ook niet helemaal voor 1 euro, zag ik...)
in de haak.
pi_122292895
Ja een halfje, maar dat zegt ook niet altijd wat. Het kleurenaanbod ziet er hetzelfde uit...
pi_122293989
Voor Bijou, en even onder een spoiler omdat het hier niet ontopic is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijnloos, wat doe je me aan? }:| Ik had mijn laptop open laten staan op jouw zebra. Ivan zag het, zei "ohh, wat een lief beestje" en staat erop dat ik je zebra nu ook maak.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_122294134
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef Claudia_x het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh wat zoet zo op zijn bedje O+

Succes met de zebra :P
pi_122294161
Wow, wat zijn er weer gave haakprojecten voorbij gekomen.
De zebra's (zowel rode als oranje) vind ik erg mooi, net als de deken in regenboogkleuren.

Beterschap voor alle mensen die op dit moment ziek zijn.
Zelf kan ik nu ook niet haken omdat ik gisteren flink in mijn vinger heb gesneden tijdens het opruimen. Iets scherps over het hoofd gezien. Gelukkig kan ik nog wel verder opruimen met één hand en lukt internetten ook prima :)
Op zoek naar leuke kleurencombi's voor een deken.
http://creatiesvankokosnoot.blogspot.com
  donderdag 31 januari 2013 @ 13:15:26 #87
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122294238
haha claudia, ik ben hier inmiddels overgestapt op het beleid "het is mijn hobby, dus ik bepaal wat ik haak. verzoekjes mogen altijd ingediend worden, maar ik kan niks beloven!"
in de haak.
pi_122294341
't Is een kleine dictator.
  donderdag 31 januari 2013 @ 13:25:05 #89
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122294607
Ivan de Verschrikkelijke!
in de haak.
pi_122294646
Zo noemde ik hem inderdaad toen ik de geboorte-aankondiging deed onder vrinden en collega's.
  donderdag 31 januari 2013 @ 13:29:05 #91
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122294770
die was niet mals...
in de haak.
pi_122294810
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef Claudia_x het volgende:

SPOILER
Lijnloos, wat doe je me aan? }:| Ik had mijn laptop open laten staan op jouw zebra. Ivan zag het, zei "ohh, wat een lief beestje" en staat erop dat ik je zebra nu ook maak.
_O- Die Ivan weet wel wat ie wil!
pi_122299263
Mijn jurkje is af *O*
Niet helemaal tevreden :@ , want foutjes, en hij is voor mij net te krap bij de armsgaten, maar al met al voor een eerste kledingstuk ben ik niet ontevreden. Ik ga 'm aan mijn zusje geven, die is een stuk kleiner dan ik, dus dat zou prima moeten passen :)

De foto doet niet helemaal recht aan het jurkje, zo plat liggen ziet het er wat vormeloos uit, maar goed, voor het idee ;)

Ik ga 'm zeker nog een keer maken ooit (met een andere kleur garen, NOOIT meer zwart :X ) En dan hoop ik dat ik 'm foutloos kan maken en ook voor mezelf passend.

Nu beginnen aan een regenboog grannystripe babydekentje, zin in! :Y
  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 15:16:58 #94
155227 crew  Guppy
dus
pi_122299747
Hij is leuk geworden!! Ik heb 'm op m'n to hook lijstje staat, ben nu volle bank bezig aan m'n ripple :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 31 januari 2013 @ 16:06:35 #95
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122302191
petje af hoor MQBM! ziet er heel mooi uit!
in de haak.
pi_122302536
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef MQBM het volgende:
Mijn jurkje is af *O*
Niet helemaal tevreden :@ , want foutjes, en hij is voor mij net te krap bij de armsgaten, maar al met al voor een eerste kledingstuk ben ik niet ontevreden. Ik ga 'm aan mijn zusje geven, die is een stuk kleiner dan ik, dus dat zou prima moeten passen :)

De foto doet niet helemaal recht aan het jurkje, zo plat liggen ziet het er wat vormeloos uit, maar goed, voor het idee ;)

[ afbeelding ]

Ik ga 'm zeker nog een keer maken ooit (met een andere kleur garen, NOOIT meer zwart :X ) En dan hoop ik dat ik 'm foutloos kan maken en ook voor mezelf passend.

Nu beginnen aan een regenboog grannystripe babydekentje, zin in! :Y
Wow! Knap hoor :)
  donderdag 31 januari 2013 @ 18:37:26 #97
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_122308327
Mooi hoor, MQBM!

Heb een eenhoorn gehaakt! Patroon gekregen via een (ander) forumSinterklaas :)
Moet eerlijk zeggen dat ik vind dat ie goed gelukt is :)

pi_122309214
Die is echt geweldig! Mooie kleuren ook. :)
  donderdag 31 januari 2013 @ 19:04:19 #99
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_122309256
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:37 schreef NijntjesUk het volgende:
Mooi hoor, MQBM!

Heb een eenhoorn gehaakt! Patroon gekregen via een (ander) forumSinterklaas :)
Moet eerlijk zeggen dat ik vind dat ie goed gelukt is :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
pi_122310770
Oh wat een leuke haaksels heb ik voorbij zien komen! Echt goed gelukt allemaal!

Ik ben zelf nog (altijd) druk met het haken van mijn 20 Evil Green pigs. Ik heb er nu al 17 af, nog maar 3 te gaan. Veeeeeeeeeeeel later dan ik gehoopt had, maar ja, ziek geworden en met een nieuwe baan begonnen. Ik heb tijdens de avonden wel tijd om te haken, maar dan meestal geen fut meer. Zo zonde... :X Hieronder 7 van mijn zwijntjes, ze zijn allemaal net even wat anders. Sommige zijn wat strakker gehaakt en daardoor ook wat kleiner. De ogen en wenkbrauwen zijn vaak ook even net wat anders.

Ik maak deze voor mijn ukje, die ze uit mag gaan delen op de opvang. :)
.: Let epsilon be smaller than zero :.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')